duhquote:Op donderdag 18 november 2004 17:13 schreef Troel het volgende:
en stroop natuurlijk!!!!!!!!!!
He, dat wilde ik net typen!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:41 schreef Troel het volgende:
van die lekkere grote dikke pannenkoeken met spek en kaas. Oja, en we gaan een cake bakken!
My all time favourite!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:32 schreef Stuart het volgende:
Ik heb kip ketjap met witte rijst gegeten
Die krijgen wij vanavond!quote:Op maandag 22 november 2004 18:30 schreef Spindizzy het volgende:
Spruitjes
wat is pladijsquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:35 schreef pseudovlaming het volgende:
Pladijs met krieltjes maar geen idee nog wat voor groente..
visquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is pladijs
Schol (vis)quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is pladijs
overblijfsel van gisteren dus, cordonblues meestal verpakt met twee stuksquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:42 schreef Evertje het volgende:
Toscaanse aardappeltjes met een cordon blue, even nog kijken wat ik voor groente ik heb
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:29 schreef shmoopy het volgende:
Tagliatelle met zalm, en een salade.
Wij ook!!quote:Op woensdag 24 november 2004 17:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Andijvie-stamppot![]()
Deze lasagna krijg ik vanavond want hij heeft me gister mee uit eten genomen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 25 november 2004 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Op mijn verzoek gaat mijn lief straks vierkazenlasagna maken voor mijn verjaardag![]()
![]()
Receptje?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Op mijn verzoek gaat mijn lief straks vierkazenlasagna maken voor mijn verjaardag![]()
![]()
Eigen bedenksel van mijn liefquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:12 schreef biawa het volgende:
Receptje?
Is het ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:19 schreef Troel het volgende:
Oew Spin, dat klinkt heeeeel erg lekker
Dank je wel! Jouw zuurkool zal vast wel lekker zijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
* Troel schept een bord zuurkool op voor Troel
Wat bedoel je precies met blanke saus?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:16 schreef Spindizzy het volgende:
recept kaaslasagna
-snip-
Ik wil het ook wel even zeggen: het smaakt errug lekker Liejannuh.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Vandaag verse erwtensoep. En morgen weer denk ik!
Smaakt errug lekker, al zeg ik het zelf!
quote:Op maandag 29 november 2004 17:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Forel uit de oven, zelfgemaakte patat, peultjes en broccoli!
Gewone witte saus en knoflook gewoon naar smaak doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef biawa het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met blanke saus?Enne, een bol knoflook? 8 teentjes??
hmm heerlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb eindelijk hutspot met gehaktballen gemaakt
Met knoflook??quote:Op woensdag 1 december 2004 14:50 schreef Koningin het volgende:
Vanavond een soepje met afbakbroodjes.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Friet of pannekoeken, ben er nog niet helemaal over uit.
quote:
quote:
quote:
quote:
net wast nog patatquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mac. Een quarterpoudermenu om precies te zijn. Doe ik nooit meer >_< die dingen zijn niet te vreten
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:04 schreef Spindizzy het volgende:
Vanavond zuurkoolstamp en stoofpeertjes. Monchoutaart toe
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga straks een enorme pan Nasi maken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:09 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Zozo lekker een pan witte rijst, niet echt moeilijk he?
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg alleen dat ik een enorme pannasi ga maken en heel fok bemoeit zich met mijn nasi
Als ik een pan witte rijst ging maken had ik wel gezegd dat ik een pan witte rijst ging maken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg alleen dat ik een enorme pan nasi ga maken en heel fok bemoeit zich met mijn nasi
Als ik een pan witte rijst ging maken had ik wel gezegd dat ik een pan witte rijst ging maken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maak jij maar gewoon lekker wat je wil, en trek je van dat rare gedoe niks aan.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik meld pannekoeken te gaan maken
Stel je voor dat het nog wat uitmaakte ook.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:36 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Nasi=witte rijst, dus dat heb je zelf gezegd![]()
Maakt niet uit hoor, ik hou wel van witte rijst, smaakt beter bij de gerechten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:55 schreef XiChico het volgende:
Gourmette .. voor sinterklaas, bij ons komt ie vanavond al
De zwaardvis (met dille) was ontzettend lekker!quote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef Libris het volgende:
Vooraf:
toastjes met zalm en bieslook cream
Main:
Zwaardvisfilet van de BBQ + gegrilde aubergine + salade
Toetje:
watermeloen, meloen en papaya
vergezeld van een witte wijn.
Smikkelen en smullen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |