quote:Op maandag 20 september 2004 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Sambal goreng telor...
Tofu gemarineerd in sambal en ketjap en dan gefrituurd...
En dan sambal goreng boontjes erbij en rijst.
Die is voor 2 personen neem ik aan? Of voor 4?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
Een van mijn favoriete gerechten:
Kikkererwtenstoofschotel met feta
-snip-
Officieel voor 4 personen maar mijn man en ik krijgen het met zijn tweetjes makkelijk op.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:19 schreef biawa het volgende:
[..]
Die is voor 2 personen neem ik aan? Of voor 4?
Ik ben er ook niet kapot van. Heb ik liever een simpel gekookt eitje bij mijn eten dan zo'n stervensdure sponzige hap.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:26 schreef krakkemieke het volgende:
Vegadingen zijn meestal echt niet lekker!
Die van de Appie vind ik best goede tussen zitten (helaas ook een paar flaters). Ik heb echter ook wel eens wat van de Super op geloof ik, Green Planet ofzo, dat was niet van karton te onderscheiden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:26 schreef krakkemieke het volgende:
Vegadingen zijn meestal echt niet lekker!
Jaaa! Maak ik ook heel vaak. Ben geen vegetarier, maar soms komt het zo uit. In dit gerecht mis ik nooit het vlees. Wel vervang ik de courgette wel eens door broccoli, omdat courgette soms duur is en ook wel veel voor twee personen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
...
Gisteren dus gemaakt, met als verschil dat er ook selderie, champions vijgen, surinaamse pepertjes en rozijnen inzaten. turks brood er naast geserveerdquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:00 schreef Axioma het volgende:
Zit nu een beetje te mijmeren, ga voor ongeveer 15 man koken waarvan 1/2 vega's. Ik denk dat ik marokaans ga:
-knip-
wie probeert dan of het lekker is? enjoy![]()
Ik heb dit gerecht gisteren klaargemaakt en ik vond het heerlijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Ik gooi er zelf altijd nog flink wat verse koriander overheen...
Hey wat leuk!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:41 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik heb dit gerecht gisteren klaargemaakt en ik vond het heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |