Vannacht was vaag en ik mis een paar stukjes geloof ik. Maar het was prachtig
![]()
Want ik werd versierd tot 3x toe ipv andersom
Zat aan de bar, komt een leuk uitziende meid (L) naar me toe. Deed heel uitbundig, nieuwjaar wensen enzo. Ik wist zeker dat ik haar niet kende. Beetje mee gepraat, hoorde van een vriendin dat ze me erg leuk vond.
Kwam er nog een meid (D) naar me toe, die vroeg of ik met d'r wou dansen. Maar ik had nog veel te weinig op en durfde niet. Maar ze kwam bij me zitten. Begon ik over die 1e meid die naar me toe kwam. Bleek d'r zus te zijn
![]()
Mooie rel tussen die 2. Echt schitterend. Ze moesten ook ineens naar de wc.
Ik 'koos' voor D hoewel ze allebei leuk waren. Hele tijd aan de bar gezeten, en werd al snel erg lief met handje beet houden en elkaar voeren enzo
![]()
Daarna sleepte d'r zus haar weg, weet niet waarom, hoe of waarheen. Maar toen hebben we dus gezoend, terwijl d'r zus keek
![]()
Ze heeft wel nog snel d'r msn gegeven.
Toen die 2 weg waren zag ik een ander leuk meisje (L2) op de dansvloer. Maar no way dat ik kan dansen
![]()
Maar ze keek steeds zo naar me, en ik naar haar. Ik lachen, zij terug lachen. Was in ieder geval duidelijk dat ik er best op af kon. Maar zelfs met een sloot bier op durfde ik niet. Dus ik bleef zitten, terwijl m'n vrienden me half van die kruk trokken. En een andere gozer me met kruk en al probeerde te verhuizen richting dansvloer
Uiteindelijk wenkte ze me toen ze met een meid stond te dansen. Toen ben ik gegaan
![]()
En stond ik daar op m'n lompe skateschoenen te dansen met 2 meiden. D'r vriendin ging weg en ik danste verder met L2. Wat ze heel uitdagend deed. Daarna is het een beetje vaag, ze was kwaad ofzo. Op mij denk ik. Maar geen idee waarom.
Van L2 weet ik niks behalve haar naam. Van L ook niks en van D alleen haar msn dus. Best magertjes
![]()
Maar het was een feest waar je alleen binnen kwam met uitnodiging. Ik ken degene die het organiseerde, dus misschien weet hij meer
![]()
Voor mij was dit echt heel vaag. Ik ben echt een schijterd en versier bijna nooit. En nu op 1 avond dit allemaal. En zonder dat ik moeite moest doen