Dat moet een enorme kast geweest zijn dan.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die waar SCH ooit uit kwam?
Het blijktt een 2e hands te zijn, de 1e eigenaar heeft er schijnbaar ooit de 1e 'maanlanding' in opgenomenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moet een enorme kast geweest zijn dan.
Aha, Kill Bill 3quote:Op donderdag 18 november 2004 20:25 schreef just me het volgende:
ik moet 3 billy's slopen
Als jij dan weer terug de kast ingaat, OK?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:29 schreef SCH het volgende:
* DIGGER heeft heimwee naar de tijd dat DIGGER nog geen kabel had
ik heb me bedacht.. dat slopen kan morgen ookquote:Op donderdag 18 november 2004 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Sloopze JM!
Is goed hoor, maar ik weet zeker dat EW dan binnen een paar weken wel een affaire heeftquote:Op donderdag 18 november 2004 20:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als jij dan weer terug de kast ingaat, OK?
Ahh toch nog meer mensen die niet al te enthousiast zijn over CITOquote:Op donderdag 18 november 2004 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
onze IB-er is niet echt enthousiast over CITO LVS, wil eigenlijk in ESIS gaan werken maar is bang voor het overzetten
Het leven heeft een videorecorder uitgevonden.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
De ene dag zenden ze allemaal slechte films uit en de volgende dag maar liefst 2 goede films! Het leven is moeilijk...
Wat is er dan met name het probleem? De invoer van de gegevens?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ahh toch nog meer mensen die niet al te enthousiast zijn over CITO
Bij mijn moeder is er niet zoveel keus geloof ik, ze moet volgens mij gewoon CITO blijven gebruiken.
Invoer gaat vrij gemakkelijk, maar (zoals normaal bij een database) je moet de uitvoer op verschillende manieren verkrijgen. Het rare doet zich voor dat als mijn moeder bij een kind invoert dat hij van niveau 8 naar niveau 9 is gegaan, hij op de afdruk niveau 4 aangeeftquote:Op donderdag 18 november 2004 21:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is er dan met name het probleem? De invoer van de gegevens?
Wonderlijk. Is dat een databasesysteem dat door het LVS geleverd wordt? Of is het een database van de school zelf?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Invoer gaat vrij gemakkelijk, maar (zoals normaal bij een database) je moet de uitvoer op verschillende manieren verkrijgen. Het rare doet zich voor dat als mijn moeder bij een kind invoert dat hij van niveau 8 naar niveau 9 is gegaan, hij op de afdruk niveau 4 aangeeft
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:54 schreef VoreG het volgende:
Ozzy Osbourne bijt het hoofd van Kenny af
En op het scherm van dat programma geeft wel gewoon niveau 9 weer??quote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Invoer gaat vrij gemakkelijk, maar (zoals normaal bij een database) je moet de uitvoer op verschillende manieren verkrijgen. Het rare doet zich voor dat als mijn moeder bij een kind invoert dat hij van niveau 8 naar niveau 9 is gegaan, hij op de afdruk niveau 4 aangeeft
Ik had er geen zin in. Heb Troy gehuurd.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:05 schreef golfer het volgende:
Prima film op net5 gezien: A Beautiful Mind.
Was de moeite zeer waard.
Een muur die bij elkaar wordt gehouden door tape, interessantquote:Op donderdag 18 november 2004 20:27 schreef just me het volgende:
muur voor:
[afbeelding]
muur na
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |