Ik zou bijna zeggen: misschien ligt het aan jou?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:43 schreef ErikT het volgende:
Middag.
Ik was haast vergeten hoe t is om vertiefd te zijn...
Waarom ken ik alleen maar mensen die zich samen met mij kapot willen zuipen?
quote:SCH zei :
wanneer gaan wij zoenen?
En nu is het te laat zeker?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Nyluzzz het volgende:
Kijk ik voor het eerst in maanden weer eens in mijn fotoboek, staan er dit soort dingen in.
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Nyluzzz het volgende:
Kijk ik voor het eerst in maanden weer eens in mijn fotoboek, staan er dit soort dingen in.
[..]
Sja de termijn van de colportage wet is inmiddels verlopen, dus ik denk dat ie eraan moet gelovenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nu is het te laat zeker?
Met zulk weer als vandaag weet je ook gelijk of het huis goed waterdicht is!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Zo, weer uitgeklust voor vandaag in het nieuwe huisje: alle schroeven en bouten die in de muren zaten eruit gehaald en alle gaatjes daarna mooi dichtgeplamuurd.
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef Againzender het volgende:
Met zulk weer als vandaag weet je ook gelijk of het huis goed waterdicht is!
Dat is toch altijd fijn om te wetenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huisje is zo waterdicht als het maar kan.![]()
Briljant!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
Middag. Ik constanteer dat het regent....
Dat idee had ik ook jaquote:Op donderdag 18 november 2004 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Briljant!
Bier dan maar?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook ja
Heerrrrrlijkquote:Op donderdag 18 november 2004 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier dan maar?
U571 lijkt me, met Clooney en Jon Bon Joviquote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef Suijk het volgende:
Welke film ga ik kijken vanavond: Beautiful mind of U571?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |