Ga je weg hier?!? En Venlo is zo mooi!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:53 schreef Klonk het volgende:
tot nu toe niet veel goeds, werkeloos, financieele ellende, tegenslag bij mijn vriendin op het werk, waardoor een geplande emigratie uit dit p*kkeland niet doorging (net als biawa naar zweden), kortom 2004 mag wat mij betreft snel voorbij zijn en gaat tot nu toe bij mij de boeken in in als een minder geslaagd jaar.
Zwedenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:48 schreef biawa het volgende:
Eigenlijk weinig bijzonders, maar dat was wel een verademing na een wat minder prettig 2003. Het gaat denk ik de boeken in als "het jaar dat ik in Zweden woonde", ik zit hier nog tot eind december.
ah ... negatief ...quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:25 schreef iamredleader het volgende:
Negatief:
-Dood van mijn lievelingsoom
-Scheiding van mijn andere oom
-Uitmekaar gaan van de "schoonouders"
had ik met 2000. ook zo leeg als een 1,5 liter die je allang had opgezopen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:03 schreef Markster het volgende:
echt helemaal nix gewoon, wat een kutjaar.
posi-posi-posi-positief:quote:Op maandag 22 november 2004 07:40 schreef Ingridh007 het volgende:
positief
- mijn vriendj xjuh
- mn P \o/!
- veel ups
negatief:
- nederland is 1 gevaar op de weg rijker (maar ik ben nog steeds te herkennen aan de L op mn dak)
- ik kreeg rsi
- een kut stage waar ik niks mocht doen
- veel downs
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:26 schreef Da-Ali-G het volgende:
Het einde van dit jaar komt al in zicht!
Maar ik heb echt het gevoel dat dit jaar een grote mislukking is geweest
ik zal even een paar puntjes noemen
Waarom het een mislukking is:
- De avond HAVO niet gehaald
- De studie die ik nu doe valt vies tegen en ga nu al stoppen
- De vriendin die ik had ben ik kwijt
- Financiele problemen (paar grote tegenvallers)
- (te) vaak ruzie thuis (over bovenstaande onderwerpen)
- Vrienden beetje uit het ook geraakt...
- M'n oma zit in een tehuis omdat ze dement is en me niet meer kent...
- M'n moeder zorgt voor 3 tal kinderen waardoor het erg druk is in huis waarvan ik ongeveer gek wordt!
Waarom het geen mislukking zou zijn:
- Ik heb een hele leuke vriendin gehad (maar die ben ik al 'n tijd kwijt :S)
- Heb wel een goede baan die ik leuk vind
- M'n zus is bevallen van 'n dochtertje (oftwel weer oom)
Zoals jullie zien heb ik nog al een tegenvallend jaar gehad
Ik ben niet depressief ofzo maar ik vind het jammer dat dit jaar zo gelopen isecht 'n pech jaar dus...
ay caramba, wat een kutjaar voor jouquote:Op donderdag 25 november 2004 11:32 schreef DarkElf het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Welkom bij de club . . .quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:39 schreef Miss_kausalaya het volgende:
een klote jaar, net als 2003
You go, girl!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Heeeeel veel
-Verhuisd van Duitsland terug naar Nederand na 3 jaar samengewoond te hebben (including the break up with the boyfriend)
- Nieuwe baan
- Nieuwe vriend
- Nieuwe woning
- Heleboel nieuwe vrienden
- Geweldige vakantie gehad
- Trips naar Londen en Lyon
- Lowlands en Rammstein concert![]()
En het jaar is nog niet afgelopen!
Kom nou, wij claimen hem alquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Nieuwe vriend
Toch wel iets negatiefs, gister de eerste bekeuring van me leven gehadquote:Op maandag 29 november 2004 20:47 schreef Muis_84 het volgende:
- Propedeuse ( Eindelijk na 2 jaar)
- Rijbewijs ( En nog wel in 1x)
- Hopelijk weer 12 extra maanden met mijn vriendin
- Misschien een LEUK kerstpakket van mijn werk
- Mijn 20ste verjaardag
Geen negatieve dingen op het niet genoeg punten halen voor mijn stage misschien na.
Die is liefquote:Op maandag 22 november 2004 13:08 schreef dutchie het volgende:
Ik ga even voor het "ahhhhh"-moment zorgen.
2004 bracht mij dit prachtige kaboutertje:
[afbeelding]
![]()
Als er al iets negatiefs aan 2004 was, heeft hij me dat doen vergeten.![]()
ai ai sterkte ermeequote:Op woensdag 8 december 2004 09:24 schreef Jaytonized het volgende:
& ouders hebben me 3 uur geleden me bed uit gesleurd om te zeggen dat ze nu toch écht gaan scheiden..
En als toetje nog mijn verloving afgelopen weekend, dus het kan haast niet meer stuk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:25 schreef iamredleader het volgende:
Positief:
-Halfjaartje uitwisseling in Berlijn: samenwonen met vriendin
-Halfjaartje stage in Londen (nog steeds) samenwonen met vriendin
-Financieel geluk (alles is relatief: ik sta nergens rood)
-Huwelijk van 2 van m'n beste vrienden
Negatief:
-Dood van mijn lievelingsoom
-Scheiding van mijn andere oom
-Uitmekaar gaan van de "schoonouders"
Al met al een redelijk goed jaar, helaas kan het nooit perfect...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |