Jij bent slim, jij zou mod moeten worden.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh! Linkje naar het vorige deel zou handig zijn..
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:55 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Toch nog een vinger in de pap willen hebben hè ...
Doe niet zo serieusquote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?
het is maar een uitdrukking Inso...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een tip, zoals bijna alle users in dit soort topics doen. Wat heeft dat met vingers in de pap te maken?
Ik reageer gewoon op een niet kloppende opmerking Maanvis! Dat mag toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus
Die niet van mij op toepassing is, vandaar dat ik er op reageerde.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
het is maar een uitdrukking Inso...
Donequote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh! Linkje naar het vorige deel zou handig zijn..
PI.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Done
Inso, wordt weer eens mod!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die niet van mij op toepassing is, vandaar dat ik er op reageerde..
Zonder t en nee!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inso, wordt weer eens mod!![]()
F7 zei met!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zonder t en nee!
Wat nu?quote:nouk zegt:
ik wil geen mod worden
als ovjl-mod kun je best een "goed voorbeeld" geven.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef Knut het volgende:
Je kan het als luiheid zien. Maar doe dat maar niet. Want het is niet zo. Verder ben ik al een paar topics lang aan het zeuren dat de openingspost gewoon outdated is en dat ik een nieuwe wil
Ow als ik heel erg mijn best zou doen zou ik vast ergens mee op de proppen kunnen komen. Maar ik weet dat ik niet zo'n goede creatieve geest heb als een bergje users hier.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Tiemie het volgende:
[..]
als ovjl-mod kun je best een "goed voorbeeld" geven.
en hoezo moet een openingspost van een feedbacktopic zo geweldig zijn
"hier verder" volstaan in andere fora ook prima.
Als je meer wilt, doe dat dan zelf.
my 2 cents.
Omdat dit FB-topic het best lopende SC-reeks in ONZ is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Tiemie het volgende:
en hoezo moet een openingspost van een feedbacktopic zo geweldig zijn
Niets. Dunkt mij.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:34 schreef Knut het volgende:
Wat is er mis met de traditie van een leuke openings post ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |