Op de page van Static-X staat dat zij nog wel met Slayer zullen touren, al waren de eerste paar data van de tour afgezegd omdat ze niet op tijd in europa konden zijn. TTP in Den Bosch zou wel doorgaan.
Biohazard heeft het concert van vanavond afgezegd, maar ik kreeg net een mail van de platenmaatschappij waarin nog wel de datum van TTP en ook 5 oktober (antwerpen) doorgaat voor Biohazard. Dus het ziet er naar uit dat ook die komen.
Cradle of Filth en Vision Of Disorder zouden ook spelen, maar daarvan heb ik niks gelezen dat ze afzeggen dus tot dusver lijkt het erop dat ook die zullen spelen.
13 Sep 2001 Despite the fact that Pantera are in Europe and have pulled out of the arena-sized metal fest, Tattoo The Planet will go ahead without them. However shows in Ireland, the UK and Belgium remain cancelled at this moment in time.
"Dear all, Please note that Static-X will try to continue with part of the European Tattoo The Planet tour," said
Frank Reifsnyder from Warner Brothers International Artist Development in an e-mail to his colleges around the globe. "As you know, flights to, from and within the United States are currently grounded. No word yet as to when flights will resume. Plans currently have the band leaving the U.S. on Tuesday, September 18th, arriving in Milan on September 19th and beginning the European tour in Milan on September 20th.
"Pantera has cancelled out of the tour, but Slayer has agreed to continue the tour in Milan as well. Re-confirmed dates (as of September 12th): 20) September Milan, Italy 22) Boblingen, Germany 23) Dusseldorf, Germany 25) Katowice, Poland 26) Chemnitz, Germany 2 Paris, France 29) Den Bosch, Netherlands 30) Hamburg, Germany. October 2) Stockholm, Sweden 4) Helsinki, Finland 6) Berlin, Germany.
"Cancelled dates include: September 13) Dublin, Ireland 14) Birmingham, UK 15) London, UK 16) Glasgow, Scotland 1 Leuven, Belgium."
That said, The Point theatre in Dublin made a statement this morning saying: "Tattoo The Planet has been postponed and will be rescheduled for a later date. Tickets purchased are valid for the new rescheduled date when confirmed. Please watch press for details."
quote:Dit geldt alleen voor in Dublin of ook voor Den Bosch????
Op donderdag 13 september 2001 17:56 schreef Tokus het volgende:That said, The Point theatre in Dublin made a statement this morning saying: "Tattoo The Planet has been postponed and will be rescheduled for a later date. Tickets purchased are valid for the new rescheduled date when confirmed. Please watch press for details."
quote:
Het rondreizende metalfestival Tattoo The Planet is i.v.m. de nasleep van de aanslagen in de VS gecanceld. Op 29 september zouden o.a.Slayer,Pantera en Biohazard optreden in de Brabanthallen in Den Bosch.
Waarom op teletekst dan staat dat het niet doorgaat is me onbekend eigenlijk. Ok, een van de headliners is afgelast, maar de rest zou nog gewoon spelen.
quote:als je zou lezen, zou je zien dat er staat dat Den Bosch nog doorgaat, volgens Static X dan.
Op donderdag 13 september 2001 18:18 schreef Evil het volgende:[..]
Dit geldt alleen voor in Dublin of ook voor Den Bosch????
quote:CoF = best laaguh. al is dat niet de voornaamste reden dat ik ga, dat is namelijk voor Pantera
Op donderdag 13 september 2001 19:27 schreef Kipman het volgende:
Als het wordt verplaatst, zal Cradle Of Filth niet meegaan (joepie!). Die zitten dan in de studio.
quote:ja weerdo, maar waar ze dat vandaan hebben is al helemaal onduidelijk.
Op donderdag 13 september 2001 19:39 schreef weerdo het volgende:
Ff concrete link:
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/372-3
quote:Sorry hoor, dat ik het ff zeker wilde weten....
Op donderdag 13 september 2001 18:41 schreef Tokus het volgende:als je zou lezen, zou je zien dat er staat dat Den Bosch nog doorgaat, volgens Static X dan.
Ik kon het er nie uithalen dat het alleen voor Dublin gold.....
Static-X is nl. de enige band waarvoor ik naar TTP ga...
quote:Voor mij gaat het vooral om Slayer en Pantera.
Op donderdag 13 september 2001 21:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als alleen Static-X komt ga'k wel, maar dan wil ik wel een refundStatic-X is nl. de enige band waarvoor ik naar TTP ga...
quote:Uit het eerdere stukje wel
Op donderdag 13 september 2001 21:39 schreef Evil het volgende:[..]
Sorry hoor, dat ik het ff zeker wilde weten....
![]()
Ik kon het er nie uithalen dat het alleen voor Dublin gold.....
quote:
In tegenstelling tot wat wij woensdag meldden,gaat het metalfestival Tattoo The Planet gewoon door.Op 29 september zijn in de Brabanthallen in Den Bosch dus alle aangekondigde bands te zien. Alleen Pantera heeft zich afgemeld[
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 18:54 schreef Kipman het volgende:
Ja, die pagina vertrouw ik dus niet meer. Dus het gaat niet door.
quote:Dus we kunnen stellen dat het doorgaat. Als vervangende act: Therapy? ?
Tattoo the Planet gaat op 29 september gewoon door. Door de tragische gebeurtenissen in Amerika begint de Europese tour alleen later. De Nederlandse datum blijft echter onveranderd. Wat de line-up betreft: van de zes bands bands die optreden heeft alleen Pantera afgezegd. Hiervoor wordt op dit moment een vervangende act gezocht.
Maar ik verwacht system of a down of zoiets.
quote:Oh kom op zeg... hmmz.. Annihilator zou leuk zijn
Op maandag 17 september 2001 10:11 schreef weerdo het volgende:
Quote van Mojo.nl:
[..]Dus we kunnen stellen dat het doorgaat. Als vervangende act: Therapy? ?
quote:Ieder z'n meug
Op maandag 17 september 2001 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Oh kom op zeg... hmmz.. Annihilator zou leuk zijn
Ik noemde Therapy? aangezien zij in Engeland en Ierland al meetourden.
Oh ja, Therapy? komt ongeveer een maand later in Nederland.
quote:
Op maandag 17 september 2001 16:53 schreef Tokus het volgende:
Static-X heeft ook afgezegd nu.Oh ja, Therapy? komt ongeveer een maand later in Nederland.
Ik heb geen bezwaar tegen Therapy? Een maand later zal ik bij dat concert aanwezig zijn. Zie ik ze voor de 3e keer
Alleen jammer dat de oorspronkelijke line-up aardig verloren gaat.. Static-X smaakte imho ook naar meer. (ik heb ze tijdens het vorige metal-feestje ook gezien..)
quote:Nou ja, ik noemde Annihilator, omdat die muzikaal best goed bij de rest passen. Zeer goed zou ook Agent Steel passen trouwens, maar daar zijn ook Amerikanen, Annihilator niet.
Op maandag 17 september 2001 16:42 schreef weerdo het volgende:[..]
Ieder z'n meug
Ik noemde Therapy? aangezien zij in Engeland en Ierland al meetourden.
anders moet ik me helaas afmelden en ga ik nie heen.....
quote:Doe wat ik en een paar vrienden ook doen; een paar uur wachten op de eerste trein terug, die rond 6.00 uur weer vertrekt
Op dinsdag 18 september 2001 17:50 schreef Evil het volgende:
Kan ik misschien nog bij iemand blijven slapen????
Bem al ruim tevreden met een bank;....anders moet ik me helaas afmelden en ga ik nie heen.....
![]()
btw, bestaat er ook zoiets als een programma, en tot hoe laat het ongeveer duurt?
quote:japz
Op maandag 17 september 2001 15:55 schreef BananeKoning het volgende:
...verder vind ik het wel een ok idee om ff een fast meeting te maken van fokkers
quote:Uhm, die is er al hoor.
Op maandag 17 september 2001 15:55 schreef BananeKoning het volgende:
verder vind ik het wel een ok idee om ff een fast meeting te maken van fokkers
Die bestond tot nu uit:
Evil
Defender
Flipneus
Witchfynder
Iedereen (nou ja, bijna) is iig welkom lijkt me.
quote:Defender ging toch ook al niet?
Op dinsdag 18 september 2001 20:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Uhm, die is er al hoor.
Die bestond tot nu uit:
Evil
Defender
Flipneus
WitchfynderIedereen (nou ja, bijna) is iig welkom lijkt me.
quote:Zover ik weet weer wel hoor. Oh en She-Wolf moet nog op het lijstje
Op dinsdag 18 september 2001 20:55 schreef Kipman het volgende:[..]
Defender ging toch ook al niet?
quote:Jamaar, ze moest volgens mij kiezen tussen een groot feest en TTP
Op woensdag 19 september 2001 13:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zover ik weet weer wel hoor. Oh en She-Wolf moet nog op het lijstje
quote:TTP IS toch een groot feest?
Op woensdag 19 september 2001 13:56 schreef Kipman het volgende:[..]
Jamaar, ze moest volgens mij kiezen tussen een groot feest en TTP
quote:brabanthallen zijn aardig groot ja
Op woensdag 19 september 2001 15:32 schreef BOKA het volgende:[..]
TTP IS toch een groot feest?
]wat overigens niet zegt over de muzikale kwaliteiten van de bands die optreden [
quote:Heb ff gekeken op ns.nl, maar de eerste trein voor mij gaat pas om 08.00 uur, er is geen eerdere verbinding.....
Op dinsdag 18 september 2001 20:43 schreef BOKA het volgende:Doe wat ik en een paar vrienden ook doen; een paar uur wachten op de eerste trein terug, die rond 6.00 uur weer vertrekt
btw, bestaat er ook zoiets als een programma, en tot hoe laat het ongeveer duurt?
quote:wat dus wel van geweldige kwaliteit is (wel minder geworden door afvallen van pantera en static X, maarja, nog steeds errug fat)
Op woensdag 19 september 2001 16:39 schreef reem het volgende:
[..]
]wat overigens niet zegt over de muzikale kwaliteiten van de bands die optreden[
oja, eerste trein gaat om 7.08 terug, iig naar Tilboland
[Dit bericht is gewijzigd door BOKA op 19-09-2001 19:56]
quote:Jamaar, tegen mij zij ze via ICQ dat ze al een kaartje had gekocht.
Op woensdag 19 september 2001 13:56 schreef Kipman het volgende:[..]
Jamaar, ze moest volgens mij kiezen tussen een groot feest en TTP
quote:Jamaar, ik had dus toch gelijk
Op woensdag 19 september 2001 19:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Jamaar, tegen mij zij ze via ICQ dat ze al een kaartje had gekocht.
quote:Helaas wel
Op donderdag 20 september 2001 10:48 schreef Kipman het volgende:[..]
Jamaar, ik had dus toch gelijk
![]()
Ik ga daar heen!
quote:is da zeker? Want da is wel errug vetjes
Op vrijdag 21 september 2001 16:20 schreef Tokus het volgende:
en in Nederland zijn de vervangers Napalm Death en Moonspell
ps leuke ondertitel
quote:Napalm Death? Gaaf!!!
Op vrijdag 21 september 2001 16:20 schreef Tokus het volgende:
en in Nederland zijn de vervangers Napalm Death en Moonspell
Hoewel ik lioever Amorphis & In Flames had
quote:Idd. Nou ja... "could be worse"
Op vrijdag 21 september 2001 18:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Napalm Death? Gaaf!!!
Hoewel ik lioever Amorphis & In Flames had
quote:Ja, straks gaf Cradle Of Filth nog een tweede optreden!
Op vrijdag 21 september 2001 22:17 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Idd. Nou ja... "could be worse"
Nou ja, ik ga toch niet.
quote:Hoezo?
Op vrijdag 21 september 2001 22:22 schreef FLIPNEUS het volgende:Kweet niet ov ik het wel naar mijn zin zal hebben
quote:De twee bands waar'k hoofdzakelijk voor ging hebben afgezegd en daarvoor in de bands zijn twee bands gekomen die'k helemaal niet ken...
Op vrijdag 21 september 2001 22:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Hoezo?
quote:Dus pas op voor de Belgen
Tattoo the Planet", het nieuwe Europese rondreizende metalfestival dat op dinsdag 18 september in de Brabanthal in Leuven zou plaatsvinden, werd afgelast omdat headliner Slayer niet tijdig in België was geraakt. Eerder hadden ook al Pantera en Static-X zich naar aanleiding van de tragische gebeurtenissen in de VS uit de tournee teruggetrokken.Ondertussen staat het vast dat er geen nieuwe datum komt in Leuven. Fans hoeven echter niet te wanhopen want de tickets voor Leuven zijn ook geldig voor "Tattoo the Planet" op zaterdag 29 september in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, net over de Nederlandse grens.
Op de affiche staan daar: Napalm Death, Moonspell, Biohazard, Cradle Of Filth en Slayer. Het festival start om 17 uur en de deuren gaan open om 16 uur. Meer info: http://www.mojo.nl
quote:Tja, het zijn niet mijn meest favo bands, maar leuk ze eens te zien. Moonspell is Portugese net-geen-Typo en Napalm Death is...tja..uhm...nou..herrie.
Op vrijdag 21 september 2001 22:38 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
De twee bands waar'k hoofdzakelijk voor ging hebben afgezegd en daarvoor in de bands zijn twee bands gekomen die'k helemaal niet ken...
Maar Slayer vind jij wel leuk..tuuuuuuurlijk wel.
quote:Is hier al wat meer over bekend???? Dit is namelijk mn enige b-tje hoop nog op een hele kleine kans dat ik wel heen ga......
Op dinsdag 18 september 2001 20:43 schreef BOKA het volgende:btw, bestaat er ook zoiets als een programma, en tot hoe laat het ongeveer duurt?
quote:Geen idee. Wij komen sowieso al te laat volgens mij. Ik denk dat of Vision of Disorder of Moonspell begint. Slayer zal wel half 1, 1 uur afgelopen zijn gok ik.
Op zondag 23 september 2001 01:31 schreef Evil het volgende:[..]
Is hier al wat meer over bekend???? Dit is namelijk mn enige b-tje hoop nog op een hele kleine kans dat ik wel heen ga......
quote:Vision of Disorder heeft ook afgezegd
Op zondag 23 september 2001 11:26 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Geen idee. Wij komen sowieso al te laat volgens mij. Ik denk dat of Vision of Disorder of Moonspell begint. Slayer zal wel half 1, 1 uur afgelopen zijn gok ik.
quote:Veel plezier daar!
Tattoo the Planet gaat op 29 september gewoon door. Door de tragische gebeurtenissen in Amerika begint de Europese tour alleen later. De Nederlandse datum en locatie blijven echter onveranderd. Wat de line-up betreft: van de zes oorspronkelijke bands hebben Pantera, Static X en Vision of Disorder afgezegd. Als vervangers hiervoor zijn tot op heden Napalm Death en Moonspell aangetrokken. Het schema van deze keiharde avond is als volgt:
Deuren open: 16.00 uur, Napalm Death 17.00 uur, Moonspell 17.55 uur, Biohazard 19.00 uur, Cradle of Filth 20.15 uur en tenslotte Slayer 21.45 tot 23.00 uur.
Spreek graag verder met je via de meel.....
Groetjes Evil
quote:Je hebt geen idee hoe blij Flipneus en ik met deze info zijn!
Op donderdag 27 september 2001 10:33 schreef calvobbes het volgende:
van de Mojo site:
[..]Veel plezier daar!
quote:oftewel, 1 band minder, wat bes wel ruk is man
Op donderdag 27 september 2001 10:33 schreef calvobbes het volgende:
van de Mojo site:
[..]Veel plezier daar!
quote:OH YEAH! We kunnen Slayer zien! OH YEAH!
Op donderdag 27 september 2001 22:58 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Je hebt geen idee hoe blij Flipneus en ik met deze info zijn!
![]()
![]()
![]()
nog maar 21 uur en 15 minuten
Vandaag is het zo ver !
quote:Oe...dat zal ik onthouden
Op zaterdag 29 september 2001 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Iedereen die naar TTP gaat:Veel plezier vanavond en als je denkt dat je een Fokker ziet (Flipneus of mij ofzo)...schuw je niet ons aan te spreken
quote:Hoe laat was je thuis ?
Op zondag 30 september 2001 04:40 schreef Witchfynder het volgende:
Het was geweldig!!!
Ohja, het was idd geweldig !!!!!
quote:ja ikke, hoezo ? had ik nu voedsel vergiftiging moeten oplopen ?
Op zondag 30 september 2001 10:01 schreef killar_fairy het volgende:
heeft een fokker toevallig een hotdog of broodje kroket gekocht bij TTP ?
TTP was echt ongelooflijk gaaf, ben blij dat ik alsnog heen gegaan ben....
WF en Flip, viel de reis nog een b-tje mee na 1 uur????
Alleen de metalmarket was nie egt geweldig, ze hadden geen één trui of shirt die ik wilde hebben. Maar toen zag ik dat je in de zaal ook shirts kon kopen, dus ben ik daar maar heen gegaan.
Hbben meer mensen die GIGANTISCH grote vent gezien? Ik strekte mn arm uit naar boven en nog kwam ik niet helemaal over em heen.
quote:nee dan heb ik die misschien wel aan je verkocht
Op zondag 30 september 2001 10:10 schreef defender het volgende:[..]
ja ikke, hoezo ? had ik nu voedsel vergiftiging moeten oplopen ?
quote:links achter, tussen de metalmarket en de uitgang in
Op zondag 30 september 2001 15:45 schreef BOKA het volgende:
Waar stond je dan ergens die te verkopen?
quote:daar heb ik idd een hotdog gekocht
Op zondag 30 september 2001 17:32 schreef killar_fairy het volgende:[..]
links achter, tussen de metalmarket en de uitgang in
ik had zwarte kleren aan weet je nu wie ik was ?
maareh, het was echt wel UBERfat...
verder, jah zie BOKA's post...
quote:het voelde alleen wel alsof mn spine gebroken was op het einde, maar verder alles wel OK
Op zondag 30 september 2001 12:31 schreef BOKA het volgende:
TTP was zooooooooooo ontzettend vetjes, super muziek, super pit, supersfeer vooral Biozard en Slayer waren extreem goed. En die heeeeeleeeeee grote cirkelpits bij biohazard waren ook suoer cool.
En misschien wel het beste van alles: IK HEB BIOZARD HANDTEKENINGEN OP MN BIOHAZARD SHIRT(en ik heb ze heel erg cool zo'n homie hand mogen geven
)
Volgend jaar weer!Alleen de metalmarket was nie egt geweldig, ze hadden geen één trui of shirt die ik wilde hebben. Maar toen zag ik dat je in de zaal ook shirts kon kopen, dus ben ik daar maar heen gegaan.
Hbben meer mensen die GIGANTISCH grote vent gezien? Ik strekte mn arm uit naar boven en nog kwam ik niet helemaal over em heen.
Rood biohazard shirt
quote:dat was bij de concurrent, die hadden geen ketchup wij wel!!
Op maandag 01 oktober 2001 11:32 schreef BOKA het volgende:
Ik heb zelfs twee hamburgers gekocht daar, die waren best goed te eten.
Rood biohazard shirt
quote:ik had er 1 met ketchup en 1 met mosterd !
Op maandag 01 oktober 2001 13:58 schreef killar_fairy het volgende:[..]
dat was bij de concurrent, die hadden geen ketchup wij wel!!
dus waarschijnlijk wel bij jou gekocht
vrouw, leren broek, lang haar (joh verrassend), zwarte blouse met hele wijde mouwen, ketting met zwaard om nek
Je hebt vast wel alle tigduizend mannen en vrouwen die hotdogs aten onthouden
quote:Ik had wel degelijk twee hamburgers met ketchup (en uien) op. Maarja, wat boeit ut eigenlijk?
Op maandag 01 oktober 2001 13:58 schreef killar_fairy het volgende:[..]
dat was bij de concurrent, die hadden geen ketchup wij wel!!
quote:nou das toch gewoon leuk om te weten...
Op maandag 01 oktober 2001 15:58 schreef BOKA het volgende:[..]
Ik had wel degelijk twee hamburgers met ketchup (en uien) op. Maarja, wat boeit ut eigenlijk?
quote:Ik heb de halve rit geslapen
Op zondag 30 september 2001 11:32 schreef Evil het volgende:
* Evil is ook weer tot leven....TTP was echt ongelooflijk gaaf, ben blij dat ik alsnog heen gegaan ben....
WF en Flip, viel de reis nog een b-tje mee na 1 uur????
quote:Had ik geen kans voor.....
Op woensdag 03 oktober 2001 19:13 schreef FLIPNEUS het volgende:Ik heb de halve rit geslapen
De muziek stond lekker hard, en de reis was behoorlijk korter dan die van jullie!!!!
quote:* weerdo reed.. (dus geen bier for me..)
Op woensdag 03 oktober 2001 19:13 schreef FLIPNEUS het volgende:Ik heb de halve rit geslapen
quote:EEN HALF UURTJE !!!!!!!!!!!
Op woensdag 03 oktober 2001 19:18 schreef Evil het volgende:[..]
Had ik geen kans voor.....
De muziek stond lekker hard, en de reis was behoorlijk korter dan die van jullie!!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |