Jij bent toch geil, dan boeien die koekjes toch niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor koekjes heb je?
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:20 schreef Againzender het volgende:
chocolate chip cookies!
dat nieuwe pakje van bluezz is ook wel opwindend zegquote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef Bjoro het volgende:
ik hoef geen koekje....ik ben geil
Schoonmaken is nog nooit zo leuk geweestquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
*Schoonmaken gaat in nieuwe huisje*.
is dan dadelijk de tijd om de politie te bellen dat er een vreemde man in het huis rondlooptquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Lekker soppen schatquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
* cif aangeeft
hehehequote:Op woensdag 17 november 2004 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:mogge
hee Bluezz heb je toevallig ook nog een videorecorder in de dubbel ???quote:Op woensdag 17 november 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hee Bluezz, zijn die tv's zo groot dat ik een auto nodig heb, of kan ik ze wel een bus in tillen?
En mag ik ook een tosti?
Lach nietquote:Op woensdag 17 november 2004 12:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
hehehe
Ik stond dus gewoon voor Jan Lul hier vanochtend.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:25 schreef mitt het volgende:
Leuk dat ze die colleges nooit op elkaar afstemmen
Viel het iemand op?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik stond dus gewoon voor Jan Lul hier vanochtend.![]()
Heel erg goed. De kinderarts was ook tevreden, volgende maand wrs. op controle bij de kindercardioloog. Mevrouw begint lekker eigenwijs te worden en zit tegen zelf gaan staan aan.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:59 schreef DIGGER het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mascotte No. 1 Carmen?
daar was jij helemaal niet !!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:40 schreef SCH het volgende:
wat ook kan: Het was dus net als op de VBL-meet
Misschien een ziekactie van BREIN? Expres verkeerde versies dumpen?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:10 schreef Nyluzzz het volgende:
Verdomme, dat is nou al de negende keer dat ik een verkeerde versie van Girl van Anouk binnenhaal. Wat is er met dat lied aan de hand?
Middag trouwens![]()
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:20 schreef Suijk het volgende:
Goedemiddag.
Wat is november eigenlijk een vervelende maand. Als ze die zouden schrappen uit het jaar, zou niemand het doorhebben.
Neuh, November is de maand van de nakomertjes, in Oktober worden de goede mensen geboren, ik noem een Maradona, van Basten...quote:Op woensdag 17 november 2004 13:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.
Ik vind weinig mis met November, lekker die aanloop naar de feestdagen en de winter.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:20 schreef Suijk het volgende:
Goedemiddag.
Wat is november eigenlijk een vervelende maand. Als ze die zouden schrappen uit het jaar, zou niemand het doorhebben.
Schande!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:28 schreef zjroentje het volgende:Je noemt een Ajacied DIGGER
Uitzonderingetje blijf je altijd houden.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind weinig mis met November, lekker die aanloop naar de feestdagen en de winter.
Van mij mogen ze eerder de maand Ferbuari schrappen, dan heb ik het wel gehad met de kou, regen, donkere dagen en zie ik het liefst zsm de lente beginnen.
Lente
![]()
Nog een argument om Februari af te schaffen.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
carnaval
schaatsen hebben we januari voorquote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]februari biedt ons meestal carnaval en als het goed koud is lekker schaatsijs
dus lang leve februari
Middagquote:Op woensdag 17 november 2004 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schaatsen hebben we januari voor![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef rubbereend het volgende:
k merk t al, k zal Carnaval weer eens in TT zetten binnenkort
En daar hebben we Prins Carnaval himself alquote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En daar hebben we Prins Carnaval himself al
keigoed ideequote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef rubbereend het volgende:
k merk t al, k zal Carnaval weer eens in TT zetten binnenkort
Prins Gooner dun Urstequote:Op woensdag 17 november 2004 13:51 schreef Suijk het volgende:
Prins Gooner d'n Eerste.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
keigoed idee![]()
Ja, ik ben al weer 6 jaar weg uit Brabant.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prins Gooner dun Urste
Doe het dan goed
Ik zie al verschillende namen die er bij mij niet inkomenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Prins Gooner d'n Urste
met zn raad van 11:
Zjroentje
Suijk
Tong80
Rubbereend
Dansgarde:
Bluezz
JustDans
Blumchen
meer aanmeldingen?
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie al verschillende namen die er bij mij niet inkomen
Limburgers en export-Brabo's komen er bij mij al niet inquote:Op woensdag 17 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..], daar gaat Hools carnaval
dan kan er vast ook een dikke streep door de Gelderlander, volgens mij blijf je alleen overquote:Op woensdag 17 november 2004 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Limburgers en export-Brabo's komen er bij mij al niet in
Precies!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan er vast ook een dikke streep door de Gelderlander, volgens mij blijf je alleen over
Okay, omdat je zo'n klemmend beroep op me doet.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie al verschillende namen die er bij mij niet inkomen
Ook gezellig.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan er vast ook een dikke streep door de Gelderlander, volgens mij blijf je alleen over
Uiteraardquote:Op woensdag 17 november 2004 14:09 schreef Bos81 het volgende:
Is er dan wel een plaats voor mij. Ben een echte Brabo![]()
en U bent?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, omdat je zo'n klemmend beroep op me doet.
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook gezellig.
'We hebben een clubje opgericht, la la la la...'
I don't give a shit....quote:Op woensdag 17 november 2004 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Nou lekker Gooner, we richten wel een concurerende raad van 11 op
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I don't give a shit....
Woordvoerder van de SCIEBVDMquote:Op woensdag 17 november 2004 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en U bent?
Precies,vroeger,het trekt tegenwoordig zeer veel randstadmongolen aan die het vaak verpesten voor de Oeteldonkers zelfquote:Op woensdag 17 november 2004 14:14 schreef Suijk het volgende:
Carnaval in Oeteldonk is wel geinig overigens. Tenminste, vroeger.
zie je wel dat we jou niet serieus kunnen nemen.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Woordvoerder van de SCIEBVDM
stichting carnaval is een belediging voor de mensheid
Ik heb een kleinere en een enorm joekel, ik zou ze met een auto komen halen dusquote:Op woensdag 17 november 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hee Bluezz, zijn die tv's zo groot dat ik een auto nodig heb, of kan ik ze wel een bus in tillen?
Ik moet eens tijdens carnaval die bruggen over de rivieren opblazen, dan kunnen die mongolen tenminste niet meer terug hierheen.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,vroeger,het trekt tegenwoordig zeer veel randstadmongolen aan die het vaak verpesten voor de Oeteldonkers zelf
Ach ja, typisch van dat Thialf-publiek julliequote:Op woensdag 17 november 2004 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zie je wel dat we jou niet serieus kunnen nemen.
Doe het dan aub VOOR carnaval,dank Uquote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet eens tijdens carnaval die bruggen over de rivieren opblazen, dan kunnen die mongolen tenminste niet meer terug hierheen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een kleinere en een enorm joekel
alsof dat hele carnaval een serieuze aangelegenheid isquote:Op woensdag 17 november 2004 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zie je wel dat we jou niet serieus kunnen nemen.
Bloedserieus,carnaval moet je met gevoel vierenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof dat hele carnaval een serieuze aangelegenheid is
waarschijnlijk niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:25 schreef rubbereend het volgende:
hebben de mensen hier die zo op Carnaval afgeven eigenlijk zelf ooit weleens Carnaval gevierd?
Goed plan, want over 6 weken werk ik niet meer in Brabant. Eindelijk, god zij dank!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik moet eens tijdens carnaval die bruggen over de rivieren opblazen, dan kunnen die mongolen tenminste niet meer terug hierheen.
Grootspraakquote:Op woensdag 17 november 2004 14:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goed plan, want over 6 weken werk ik niet meer in Brabant. Eindelijk, god zij dank!
je zou toch denken dat je dan een erg geliefdcollega was in de carnavalstijd, iedereen wil dan vrij hebben en dan moet je collega's hebben die dan wel willen werkenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goed plan, want over 6 weken werk ik niet meer in Brabant. Eindelijk, god zij dank!
Gelderlandquote:Op woensdag 17 november 2004 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grootspraak
Ben werken
in Gelderland
Er is dus toch een godquote:Op woensdag 17 november 2004 14:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een huisgenoot heeft een auto. Ik zal ff moeten babbelenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een kleinere en een enorm joekel, ik zou ze met een auto komen halen dus
Ik heb ook nog :
2 ouwe banken.
Zwarte salontafel en kastje met glazen deurtjes retro jaren 70
Wit ijzeren rek met 4 planken.
Stevig 1 persoonsbed met matras.
Dit alles zo op te halen, anders gaat het naar grof vuil
Video, koelkastje en magnetron hebben we dubbel maar dat houden we lekker zo
Anders wil ik wel even heen en weer rijden.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een huisgenoot heeft een auto. Ik zal ff moeten babbelen
op en neerquote:Op woensdag 17 november 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Anders wil ik wel even heen en weer rijden.
Hier geeft niemand ene fuck om Carnavalquote:Op woensdag 17 november 2004 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou toch denken dat je dan een erg geliefdcollega was in de carnavalstijd, iedereen wil dan vrij hebben en dan moet je collega's hebben die dan wel willen werken
Herovina vaak tegen gespeeld.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier geeft niemand ene fuck om Carnaval
En DG, Herwijnen is best mooi hoor
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:00 schreef DIGGER het volgende:
hij heeft 4 maand een affaire gehad.
Nope, mijn vrouw & affaire zullen nooit in 1 zin passen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:12 schreef Suijk het volgende:
Toch geen affaire met jouw vrouw?
"Mijn vrouw heeft geen affaire met iemand anders gehad."quote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope, mijn vrouw & affaire zullen nooit in 1 zin passen.
Oh ja want jullie zijn getrouwd.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ken je dat cafeetje niet in Den Bosch ?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
De Stiefel???
I know my womanquote:Op woensdag 17 november 2004 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, waar heb ik dat vaker gehoord
Beetje te blufferig Diggie.
Ken ik ja, maar om daar nu zo hoog van op te geven...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ken je dat caffetje niet in Den Bosch ?
dacht dat het 't stiefeltje heet ofzo !
de plekhoek is zondagochtend ook wel gezellig !
Nee, want geen affaire is niet een affairequote:Op woensdag 17 november 2004 15:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Mijn vrouw heeft geen affaire met iemand anders gehad."
Zo toch wel.
kans is heel groot dat ik er weer 1 of 2 dagen ben (za/zo of zo/ma, weet het nog niet !)quote:Op woensdag 17 november 2004 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ken ik ja, maar om daar nu zo hoog van op te geven...
Dit jaar weer naar Oeteldonk?
Als ze nog van elkaar houden, kan het vrij simpel zijn toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Maar het is toch triest zoiets, en als vrouw, in dit geval, sta je direct voor een bijna onmogelijke keuze wat te doen, daar je al samen kids hebt...
Jij wilt gewoon weten waar ik woon...quote:Op woensdag 17 november 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Anders wil ik wel even heen en weer rijden.
Okay, ik trek het aanbod alweer inquote:Op woensdag 17 november 2004 15:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon weten waar ik woon...
"vertrouwen"quote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ze nog van elkaar houden, kan het vrij simpel zijn toch?
hap hapquote:Op woensdag 17 november 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik trek het aanbod alweer in
Het lijkt me van niet!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef keeper het volgende:
[..]
"vertrouwen"
Kan je nog wel van iemand houden die niet oprecht tegen je is?
ik wel. mannen zijn veel toffer dan vrouwen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:39 schreef Bjoro het volgende:
tja mannen..... snap niet wat mensen daar in zien
Oh zeker - ik zeg ook niet dat er geen probleem is en dat je heel wat te herwinnen hebt.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef keeper het volgende:
[..]
"vertrouwen"
Kan je nog wel van iemand houden die niet oprecht tegen je is?
Hoe laat verwacht je Tong zaterdag?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:48 schreef golfer het volgende:
Zo, 47 vierkante meter muren afgenomen met water en amonia, die zijn dus vetvrij om te schilderen dit weekend.
Pfoe....
Leuk! Misschien loop ik je nog wel tegen het lijf. Ben vrij...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kans is heel groot dat ik er weer 1 of 2 dagen ben (za/zo of zo/ma, weet het nog niet !)
en ach mijn famlilie die daar uit de buurt komt gaat daar altijd heen, tis wel gezellig en ken er nu wel een aantal mensen !
Maar die onoprechtheid heeft voor jou zekere voordelen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:41 schreef tong80 het volgende:
M'n ma heeft gelogen vroeger tegen me.
De Sint bestaat helemaal niet.
Toch hou ik nog van haar.
Dus het kan wel.
zou wel leuk zijn !!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk! Misschien loop ik je nog wel tegen het lijf. Ben vrij...
dus als je genoeg kadootje geeft mag je buiten de deur neukenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef keeper het volgende:
Maar die onoprechtheid heeft voor jou zekere voordelen.
Maar sedertdien is de cadeautjesregen van de Sint wel redelijk opgedroogd, is het niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:41 schreef tong80 het volgende:
M'n ma heeft gelogen vroeger tegen me.
De Sint bestaat helemaal niet.
Toch hou ik nog van haar.
Dus het kan wel.
Hey, het leven is een afspiegeling van serieuze, minder serieuze en onzin zaken, en Hools is daar toch een mooie afspiegeling van?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef Bjoro het volgende:
iemand iets te zuipen ??
dat serieuze gelul hier
Gelijk met jou, of rijden jullie niet samen?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:49 schreef SCH het volgende:
Hoe laat verwacht je Tong zaterdag?
ben ik helemaal met je eens...ben er ook absoluut voor in hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 16:01 schreef DIGGER het volgende:
..........maar soms is een serieuze discussie over een stukje politiek, levensethiek etc. best aardig hoor.
Zeker, mooi meegenomen!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:13 schreef DIGGER het volgende:
Da's best geinig, niet gek -Vaduz-
deze week weer mee doen ?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, mooi meegenomen!
Gelukkig wil het de andere kant op ook wel eens werken.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Bah.. wat kan je je toch van het ene op het andere moment kut voelen..
![]()
Baal ik van!!!
* ErikT neemt drank.. Iemand anders ook?
Is ook wel handig, als je schizofreen bent, raak je niet zo snel in de clinch met jezelfquote:Op woensdag 17 november 2004 16:28 schreef ErikT het volgende:
Ja Bluezz nou weten we wel dat je 2 huizen hebt
Nou.. doe mij dan maar vel van de andere kant.. Kut zooi!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Gelukkig wil het de andere kant op ook wel eens werken.
SCH, je wordt geroepen!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:35 schreef Blumchen het volgende:
Nou.. neem mij dan maar fel van de andere kant..
Ik heb de banden vol met wind, nee ik heb niks te klagen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef Againzender het volgende:
Lekker weer om te fietsen
Skikquote:Op woensdag 17 november 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb de banden vol met wind, nee ik heb niks te klagen.
Ach k word soms gewoon echt gek..quote:Op woensdag 17 november 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Blumchen, wat is er aan de hand meiske?
Tjonge, die wet tegen godslastering is nog niet ingetrokken of je maakt er al misbruik van.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef DIGGER het volgende:
Hup Andorra!
Dat heb ik wel weer even gedaan ja, je weet nooit.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze week weer mee doen ?
Ik was lekker nat!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef Againzender het volgende:
Lekker weer om te fietsen
ik speel de maagd maria uiteraardquote:Op woensdag 17 november 2004 18:10 schreef tong80 het volgende:
En wat speel je ?
Kindeke Jezus ?
..... Isn't it Ironic?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef just me het volgende:
ik speel de maagd maria uiteraard
Jammer, dan word je onbevlekt ontvangenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik speel de maagd maria uiteraard
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
Jammer, dan word je onbevlekt ontvangen
Al die koeienquote:Op woensdag 17 november 2004 18:49 schreef rubbereend het volgende:South Park is geweldig "suckie suckie, 5 dollars"
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef Bjoro het volgende:
zooooo ik ga ook op huis aan
Viel spass op Nickelodeon
Dat vind ik zo een lame ass politiek correct tekenfilmpje!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:54 schreef rubbereend het volgende:kuifje nu
Maar toch heeft hij gelijk.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef Blumchen het volgende:
Mijn vader is zooo gemeen..!
Rondje op hun kosten dan maarquote:Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef VoreG het volgende:
Tjechië wint in de 90ste minuut....
Naja gelukkig ben ik het niet.. Maar goed.. mijn vader is ook geen 43 maar 56.. en is getrouwd met een muts van 25quote:Op woensdag 17 november 2004 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar toch heeft hij gelijk.
Een jong meisje zoals jij, die een relatie heeft met een vent van 43, dat is niet normaal....
Computers bij het oud vuil zetten, kán gevaarlijk zijn, Golfer....quote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef golfer het volgende:
Zo, in het kader der opruimwoede even mijn computer-kamertje alvast beetje een opgeschoond.
3 toetsenborden, setje geluidsboxen, ouwe printer en monitor de afvalcontainer ingemieterd.
2-0 zelfs.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef VoreG het volgende:
Tjechië wint in de 90ste minuut....
Moet af en toe gebeuren. Vorige week op het werk 75 oude computers weggedonderd, we hebben nu weer wat ruimtequote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef golfer het volgende:
Zo, in het kader der opruimwoede even mijn computer-kamertje alvast beetje een opgeschoond.
3 toetsenborden, setje geluidsboxen, ouwe printer en monitor de afvalcontainer ingemieterd.
Is dat wel slim, dat bij het oud vuil zetten?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef golfer het volgende:
* Zucht *quote:Op woensdag 17 november 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Huh, mannen van 56 met vrouwen van 25 en Blumchen met een man van 43??? Rare zaken.
Zenden ze wel gewoon SpongeBob uit vanavond?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:28 schreef rubbereend het volgende:
nu Zoop op Nicck, k wil leuke tekenfilms
Geen PC erbij, dus niet te traceren verder van wie de toetsenborden en de rest waren.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:27 schreef pyl het volgende:
Computers bij het oud vuil zetten, kán gevaarlijk zijn, Golfer....
Ja, want dit is unsnappable.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:31 schreef VoreG het volgende:
Leg het dan even uit.
hoop t, maar nu is er iets anders wat ook niet leuk is, ze hebben daar toch ook ren en stimpy?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zenden ze wel gewoon SpongeBob uit vanavond?
Ja, maar dat is pas later op de avond, na 10 uur.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoop t, maar nu is er iets anders wat ook niet leuk is, ze hebben daar toch ook ren en stimpy?
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pas later op de avond, na 10 uur.
Ren&Stimpy is overigens ontzettend cool
Het is toch woensdag nuquote:Op woensdag 17 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
Mein Bernhard, wat doe je - niet weer mijn donderdag verkloten
Ja, maar gaat die malloot natuurlijk weer op een donderdag dood.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is toch woensdag nu
Itt tot bij Juul en Claus, vrees ik dat het me niet veel zal doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef golfer het volgende:
Ziet er inderdaad niet best uit voor Bernhard, dat kan wel eens erg snel afgelopen zijn.
Mij ook niet, sinds de Lockheed-affaire heeft die man voor mij afgedaan.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:07 schreef SCH het volgende:
Itt tot bij Juul en Claus, vrees ik dat het me niet veel zal doen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:12 schreef Bjoro het volgende:
ga er wel vanuit dat wij het weer als eerSCHte weten
Best leuk ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Krüller Müller Museum was best leuk!
Dat worden dus gewoon rek en strek oefeningen om vervolgens te gaan douchenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En het loopt vandaag niet lekker, o.a. een gekneusde vinger, een fiets die half kapot is, en het team heeft mot met de trainer, ergo, wij mogen lekker een training in elkaar zetten. Way to go ladies.
2 woorden, 7 letters in totaal.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef SCH het volgende:
Legolas is Lief
Ga dooodquote:Op woensdag 17 november 2004 20:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2 woorden, 7 letters in totaal.
Close, but not close enough.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga doood
jij nietquote:Op woensdag 17 november 2004 20:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2 woorden, 7 letters in totaal.
Frikandellen schieten? Auw.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:30 schreef Suijk het volgende:
Als wij met voetballen zelf de training mochten bepalen deden we de hele tijd afronden op goal en als laatste 'frikandellen schieten'. Best leuk.
Vanaf de rand van het 16-meter gebied op de lat schieten, wie dat lukt, krijgt een frikandel speciaal in de kantine.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Frikandellen schieten? Auw.
Niet ruzie, gewoon bloedirritant.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Mot met de trainer, beetje ruzie gemaakt?
Wij krijgen binnenkort ook een nieuwe trainer volgens mij
Snap jij nou hoe die v Hooijdonk zo slank blijftquote:Op woensdag 17 november 2004 22:40 schreef Suijk het volgende:
Vanaf de rand van het 16-meter gebied op de lat schieten, wie dat lukt, krijgt een frikandel speciaal in de kantine.
Het bier viel goed zeker?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:37 schreef Bjoro het volgende:0-3
0-3
0-3
0-3
Als je scoort moet je een rondje om het hoofdveld.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Snap jij nou hoe die v Hooijdonk zo slank blijft
1 glaasje 7 up en een half zakje paprika chips hebben me door de kwelling heen geholpenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:47 schreef Againzender het volgende:
Het bier viel goed zeker?
Ja lekkerquote:Op woensdag 17 november 2004 22:57 schreef VoreG het volgende:
Biertje graag
Mooie reclamekreet:quote:Op woensdag 17 november 2004 23:02 schreef rubbereend het volgende:
bier...... altijd
het eerste wat ik denk is: shit t bier staat dichtbij, dan staat het buiten de koelkastquote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooie reclamekreet:
Bier... altijd dichtbij
Krijg daar wel een warm gevoel bij
Bier... altijd koudquote:Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het eerste wat ik denk is: shit t bier staat dichtbij, dan staat het buiten de koelkast
dus nee k vind t geen geslaagde reclamezin
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het eerste wat ik denk is: shit t bier staat dichtbij, dan staat het buiten de koelkast
dus nee k vind t geen geslaagde reclamezin
Nu je het toch over bier hebt, haal eens even een rondje!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:13 schreef MM-Murdoch het volgende:
[..]
![]()
Bier... altijdquote:Op woensdag 17 november 2004 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier... altijd koud
Zoiets dan
Vel me ook al op, bij jong Spanje jong - Engeland ook alquote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef Toewan het volgende:
Voor de geinteresseerden, Spanje - Engeland wordt nu op BBC1 uitgezonden. Zitten in de 73e minuut.
Lekker publiek daar, oerwoudgeluiden
helaas neit maar Maarten van Rossum isquote:Op woensdag 17 november 2004 23:20 schreef Suijk het volgende:
Kijk even naar B&vD. Leuke, welbespraakte man. Iemand college van hem gehad?
Van Rossum is sinds de eerste golfoorlog al een legende op TV-gebied, en tercehtquote:Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas neit maar Maarten van Rossum is![]()
![]()
Weer zo'n Ajax-haterquote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Rossum is een idioot.
Pleit voor afschaffen van het voetbal, dan spoor je niet...
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:52 schreef pascalheister het volgende:
ik ga slapen truste
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:59 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook pitten, eens kijken of ik niet door de baby het bed wordt uitgetrapt
Haal je rechterhand eens weg bij blauw.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:33 schreef rubbereend het volgende:
neuh, nog niet naar bed
ik iets met iets blauw, ben geen smurfquote:Op donderdag 18 november 2004 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haal je rechterhand eens weg bij blauw.
Dan kan ik ook slapen
Haha, waarom dat?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:50 schreef Bos81 het volgende:
Als ik die Van Rossum op TV zie schakel ik meteen over naar een ander net. Nare man vind ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |