Jij bent toch geil, dan boeien die koekjes toch niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor koekjes heb je?
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:20 schreef Againzender het volgende:
chocolate chip cookies!
dat nieuwe pakje van bluezz is ook wel opwindend zegquote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef Bjoro het volgende:
ik hoef geen koekje....ik ben geil
Schoonmaken is nog nooit zo leuk geweestquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
*Schoonmaken gaat in nieuwe huisje*.
is dan dadelijk de tijd om de politie te bellen dat er een vreemde man in het huis rondlooptquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Lekker soppen schatquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
* cif aangeeft
hehehequote:Op woensdag 17 november 2004 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:mogge
hee Bluezz heb je toevallig ook nog een videorecorder in de dubbel ???quote:Op woensdag 17 november 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hee Bluezz, zijn die tv's zo groot dat ik een auto nodig heb, of kan ik ze wel een bus in tillen?
En mag ik ook een tosti?
Lach nietquote:Op woensdag 17 november 2004 12:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
hehehe
Ik stond dus gewoon voor Jan Lul hier vanochtend.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:25 schreef mitt het volgende:
Leuk dat ze die colleges nooit op elkaar afstemmen
Viel het iemand op?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik stond dus gewoon voor Jan Lul hier vanochtend.![]()
Heel erg goed. De kinderarts was ook tevreden, volgende maand wrs. op controle bij de kindercardioloog. Mevrouw begint lekker eigenwijs te worden en zit tegen zelf gaan staan aan.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:59 schreef DIGGER het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mascotte No. 1 Carmen?
daar was jij helemaal niet !!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:40 schreef SCH het volgende:
wat ook kan: Het was dus net als op de VBL-meet
Misschien een ziekactie van BREIN? Expres verkeerde versies dumpen?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:10 schreef Nyluzzz het volgende:
Verdomme, dat is nou al de negende keer dat ik een verkeerde versie van Girl van Anouk binnenhaal. Wat is er met dat lied aan de hand?
Middag trouwens![]()
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:20 schreef Suijk het volgende:
Goedemiddag.
Wat is november eigenlijk een vervelende maand. Als ze die zouden schrappen uit het jaar, zou niemand het doorhebben.
Neuh, November is de maand van de nakomertjes, in Oktober worden de goede mensen geboren, ik noem een Maradona, van Basten...quote:Op woensdag 17 november 2004 13:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.
Ik vind weinig mis met November, lekker die aanloop naar de feestdagen en de winter.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:20 schreef Suijk het volgende:
Goedemiddag.
Wat is november eigenlijk een vervelende maand. Als ze die zouden schrappen uit het jaar, zou niemand het doorhebben.
Schande!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:28 schreef zjroentje het volgende:Je noemt een Ajacied DIGGER
Uitzonderingetje blijf je altijd houden.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee vergeet niet dat de leukste mensen in november worden geboren.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind weinig mis met November, lekker die aanloop naar de feestdagen en de winter.
Van mij mogen ze eerder de maand Ferbuari schrappen, dan heb ik het wel gehad met de kou, regen, donkere dagen en zie ik het liefst zsm de lente beginnen.
Lente
![]()
Nog een argument om Februari af te schaffen.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
carnaval
schaatsen hebben we januari voorquote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]februari biedt ons meestal carnaval en als het goed koud is lekker schaatsijs
dus lang leve februari
Middagquote:Op woensdag 17 november 2004 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schaatsen hebben we januari voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |