grapjas, probeer jij het eens voor de grap, ik ben van half 9 tot 11 uur met maar 15 beoordelingen bezig geweest!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee Daniman, ik vind wel dat je je awardtelwerk snel opgegeven hebt
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:44 schreef phileine het volgende:
naar aanleiding van de vraag een tijdje terug over mijn columns, heb ik ze allemaal even hier neergeplempt inclusief de laatste over de bevalling.
Ik weet er alles van, ik moet elke maand de stemmen van de fotowedstrijd tellenquote:Op woensdag 17 november 2004 09:46 schreef daniman het volgende:
[..]
grapjas, probeer jij het eens voor de grap, ik ben van half 9 tot 11 uur met maar 15 beoordelingen bezig geweest!
nou moet ik wel zeggen dat ik onhandige manier heb gebruikt om te tellen en ik weet nu iets beters, dus ik wil alsnog wel tellen als de stemperiode voorbij isquote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee Daniman, ik vind wel dat je je awardtelwerk snel opgegeven hebt
Jij post toch helemaal niet zoveel...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:09 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, zelfs ik sta er een keer in (oke, op de 102de plaats, maar goed..... )
Goed zoquote:Op woensdag 17 november 2004 09:52 schreef Beaker het volgende:Het zien van mijn broertje was overigens erg leuk
![]()
Neequote:Op woensdag 17 november 2004 12:07 schreef Beaker het volgende:
erg he!Bestaat er ook nog zoiets als te veel slapen?
Wat mij betreft niet. Ik ben ook helemaal voor een winterslaap voor mensenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:07 schreef Beaker het volgende:
erg he!Bestaat er ook nog zoiets als te veel slapen?
Wij worden pas wakker als het allang licht isquote:Op woensdag 17 november 2004 12:31 schreef clauwheee het volgende:
Het is 's ochtends ook veel te donker!
Ik slaap al jaren maar 4 uur per nachtquote:Op woensdag 17 november 2004 12:26 schreef Anitra het volgende:
Slapen wat is dat? Mijn grote droom is om gewoon eens in een diepe slaap te komen en me weer helemaal het vrouwtje voelen als ik dan wakker word.
Wij houden daar ook rekening mee met de wekker zettenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij worden pas wakker als het allang licht isZijn we al anderhalf uur bezig om twee wekkers om de 9 minuten op snooze te duwen
Wij dus ookquote:Op woensdag 17 november 2004 12:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij houden daar ook rekening mee met de wekker zettenWe zetten um een uur (!) voor de tijd dat we er echt uitmoeten
Té herkenbaar gewoonquote:Op woensdag 17 november 2004 12:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij dus ookEn dan gaat de wekker af en dan steek je eens voorzichtig een teen buiten het bed. Brrrr, KOUD!
Wekker op snooze en je kunt weer 9 minuten moed verzamelen om weer een teen buiten het bed te steken.
Ja zodra vriendje en ik ooit, eindelijk verhuisd zullen zijn krijgen wij ook zo'n dingquote:Op woensdag 17 november 2004 13:27 schreef Mariposa het volgende:
Gelukkig kunnen wij onze verwarming programmeren, om half 7 gaat hij doordeweeks aan voor een uurtje, afhankelijk van onze dagindeling gaat hij later weer aan. In het weekend gaat de verwarming later aanIdeaal dus.
Helaas moet ik toch nog elke ochtend moed verzamelen om op te staan![]()
Haiquote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef Kleintje het volgende:
Hoi!
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:36 schreef Kleintje het volgende:
Kunnen jullie mij opvrolijken?
Ik zit er volledig doorheen....
Uhuh... Vind die 9 maanden al bijna te lang!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
Maar wel nog langer wachten
Kapotte dingen laten zich vaak ook weer lijmenquote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb de geweldige eigenschap om alles wat mooi is kapot te maken....
Ga naar iemand toe, niet in je eentje verdrietoig blijven zitten te zijnquote:Op woensdag 17 november 2004 13:42 schreef Kleintje het volgende:
En nee, ik hoef niet een heel topic aan mezelf te wijden hier...
Maar ik trek het gewoon echt even niet.
Wil niet iedereen tot last zijn. Maar hier alleen in die fucking vreemde kutstad zitten maakt me alleen maar erger depri....
kutjequote:Op woensdag 17 november 2004 13:46 schreef Kleintje het volgende:
Kom net bij zijn zus vandaan...
Maar ja, zoveel mensen ken ik hier niet he... wonen allemaal 160 km. verderop.
jaquote:Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef Kleintje het volgende:
Sorry Moussy...
Ik weet het... ik weet het dondersgoed... maar heb je ook verteld waarom....
Ik wil het "pies-op-een-naald" topic wel aanbieden, maar ik ben vergeten in welk deel van de 2 strepen dat het staatquote:Op woensdag 17 november 2004 13:58 schreef Kleintje het volgende:
Nou... genoeg nu!
Stomme tranen! Het lucht niet eens op!
Dus... kom maar op met stomme verhalen. Ik wil lachen!
Krapjesquote:Op woensdag 17 november 2004 14:06 schreef Kleintje het volgende:
Syrena... je kan ook vertellen hoe het is om in een papierbak te zitten![]()
Naalden piesen was geheel vrijwilligquote:Op woensdag 17 november 2004 14:14 schreef clauwheee het volgende:
Je kent Syrena toch wel een beetje nu? Syrena is een beetje van de rare vaak niet vrijwillige maar o zo grappige acties
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:20 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon maf, net zoals je usericon!
Zusterlief is laatst met een net getankte auto, met de tankdop op de auto, weggereden. Er viel ineens iets van de auto af zei ze. Kwijt. Ook al zo'n handige actie. Ze heeft nu één gekregen die er op kan blijven zitten en ze alleen maar opzij hoeft te schuiven. Heel verstandig van die garagemenerenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Naalden piesen was geheel vrijwillig
Dat ik mijn auto laatst niet volgetankt kreeg nietIk hield het tankding niet goed vast ?! Op hoeveel manieren kan je dat dan vasthouden ?! Mijn hele zijkant zat onder de kledders benzine!
zijkant van de auto dan
Das idd. slim. Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zusterlief is laatst met een net getankte auto, met de tankdop op de auto, weggereden. Er viel ineens iets van de auto af zei ze. Kwijt. Ook al zo'n handige actie. Ze heeft nu één gekregen die er op kan blijven zitten en ze alleen maar opzij hoeft te schuiven. Heel verstandig van die garagemeneren
Oja, ik moest voor de eerste keer gaan tanken. Ik stap uit, maar pap had de slang er al in hangen (in de tankopening van mijn auto)(misverstanden ontstaan snel). Oke, getankt, ik betaal, naar huis.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zusterlief is laatst met een net getankte auto, met de tankdop op de auto, weggereden. Er viel ineens iets van de auto af zei ze. Kwijt. Ook al zo'n handige actie. Ze heeft nu één gekregen die er op kan blijven zitten en ze alleen maar opzij hoeft te schuiven. Heel verstandig van die garagemeneren
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:33 schreef Syrena het volgende:
...maar pap had de slang er al in hangen...
Gefeliciteeeeeeeerd!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:56 schreef Joene het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik een huis heb toegewezen gekregen !!! Woei!
Whaha nah eerst maar is ff inrichten en poosje samenwonen ,daarna kraamvisite ok ?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeerd!!!!
Dus volgend jaar kan ik op kraamvisite komen![]()
Volgend jaar? Het is geen olifantendracht.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeerd!!!!
Dus volgend jaar kan ik op kraamvisite komen![]()
In den oever (waar ik nu ook woon) in een 4 kamer woning , met grote voor en achtertuin!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:58 schreef Beaker het volgende:
Graag gedaan! Ik doe mijn best
Joene van harte!waar ga je wonen en wat voor huisje is het?
haha joh hebben jullie haast naar mini Joene's ofzo ?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Volgend jaar? Het is geen olifantendracht.
Gewoon 9 maanden!
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
In den oever (waar ik nu ook woon) in een 4 kamer woning , met grote voor en achtertuin!
en voor een belachelijke huurprijs van 360 euro
ik wist helemaal niet dat je in mijn buurt woondequote:Op woensdag 17 november 2004 15:01 schreef Kleintje het volgende:
Joene... DEN OEVER... dat is maar een paar keer vallen en dan ben ik bij je!
Waarom wist ik dat niet?
En... waarom hebben we dan nog niet gemeet?
Wij zijn er ook wel content meequote:Op woensdag 17 november 2004 15:03 schreef Beaker het volgende:
[..]
360,= ik ben jaloers!
Je hebt toch wel al huursubsidie aangevraagd hequote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
In den oever (waar ik nu ook woon) in een 4 kamer woning , met grote voor en achtertuin!
en voor een belachelijke huurprijs van 360 euro
Den helder kom ik elke week zowat hahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 15:06 schreef Kleintje het volgende:
ik woon al bijna 4 maanden in Den Helder!
owkee, dat is wel heel vaak vallen voor ik in Den Oever ben, maar ik kan gewoon benzine in mijn auto doen en die kant op rijden
nog niet maar dat ga ik vrees ik gezien mijn inkomen ook niet krijgen zielig hequote:Op woensdag 17 november 2004 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel al huursubsidie aangevraagd he![]()
Naar de marrukt?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Den helder kom ik elke week zowat hahaha
Grappig wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde joh
zuid oost heet dat daarquote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Jee, 360 euro is duur!
voor hier in het noorden dan.
Ik zit in nieuw Den Helder Joene...
dus....
Niet voor de grote van ons huis hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Jee, 360 euro is duur!
voor hier in het noorden dan.
nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
nog niet maar dat ga ik vrees ik gezien mijn inkomen ook niet krijgen zielig he![]()
![]()
Patatje kostelijk he!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Naar de marrukt?
ben echt helemaal opgewonden ervanquote:Op woensdag 17 november 2004 15:09 schreef clauwheee het volgende:
Wooww Joene wat goed! Gefeliciteerd! * Joene een beetje jaloers is! Ik wil ooook!!!!!
Bij Hans & Jannekequote:Op woensdag 17 november 2004 15:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Patatje kostelijk he!
Nou ja kan ik echt niet krijgen , weet ik heel zekerquote:Op woensdag 17 november 2004 15:10 schreef moussy het volgende:
[..]
nee heb je, ja kan je krijgen
Ja maar die huuuuuuuuur, dat is een rib uit je lijf joh!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ja kan ik echt niet krijgen , weet ik heel zeker
Hoe Heter Hoe Beterquote:Op woensdag 17 november 2004 15:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij Hans & Janneke![]()
Wij krijgen het niet eensquote:Op woensdag 17 november 2004 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ja kan ik echt niet krijgen , weet ik heel zeker
Mn lease auto is duurderquote:Op woensdag 17 november 2004 15:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar die huuuuuuuuur, dat is een rib uit je lijf joh!!
Dat schreeuw ie ook altijd bij het onderwaterhockeyquote:Op woensdag 17 november 2004 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe Heterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hoe Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Ach ik vind zn leuzen altijd wel leuk , en hij heeft een verdomt lekker patatjequote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat schreeuw ie ook altijd bij het onderwaterhockey
Vroeger toen de markt nog voor het theather was was de markt gezelligquote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik loop ook altijd op de markt!
Markt hier is gezellig!
Iedere week weer!
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat schreeuw ie ook altijd bij het onderwaterhockey
uit een puntzak, zodat als je bij de onderste patatje wil, je handen onder de kliedersaus zittenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik vind zn leuzen altijd wel leuk , en hij heeft een verdomt lekker patatje
Vroegah... vroegah..quote:Op woensdag 17 november 2004 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger toen de markt nog voor het theather was was de markt gezellig
hij kan zelfs verstaanbaar door zn snorkel scheldenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan krijg je water in je mond
Idd , ik neem ookaltijd nog dubbelmayo! Lekker hoor!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
[..]
uit een puntzak, zodat als je bij de onderste patatje wil, je handen onder de kliedersaus zitten![]()
Jij ook altijd met je kliekjesquote:Op woensdag 17 november 2004 15:17 schreef moussy het volgende:
[..]
uit een puntzak, zodat als je bij de onderste patatje wil, je handen onder de kliekjessaus zitten![]()
Hij gaat terug he, ze willen in de beatrixstraat een watertje makenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger toen de markt nog voor het theather was was de markt gezellig
Wij al 2,5 jaar iedere week weer... *sip kijkt* Met de wachtlijsten hier (en meer steden dunkt me) kan het nog wel minstens 2,5 jaar duren. De moed is ons inmiddels in de schoenen gezakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ben echt helemaal opgewonden ervanheb maar 2 keer op huizen gereageerd
na de markt altijd even bij de block binnen lopen en dan snel naar huisquote:Op woensdag 17 november 2004 15:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vroegah... vroegah..
wat nou vroegah...
toen was ik hier nog niet.
Vroegah hier in Den Helder is voor mij maximaal 4 maanden geleden.
Maar, na de markt ga je naar de Keizerskroon. Daar ga je alle nieuwste roddels horen.
En een broodje warme beenham met mosterdsaus daar eten.
Die is daar echt GEWELDIG
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
na de markt altijd even bij de block binnen lopen en dan snel naar huis![]()
Ik woonde tijdens mijn zwangerschap bij mijn ouders.. (wie gaat er nou willen verhuizen naar Friesland als je zwanger bent!)quote:Op woensdag 17 november 2004 15:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij al 2,5 jaar iedere week weer... *sip kijkt* Met de wachtlijsten hier (en meer steden dunkt me) kan het nog wel minstens 2,5 jaar duren. De moed is ons inmiddels in de schoenen gezakt.
Maarree wanneer kun je erin enzo? En inderdaad geweldig huurprijsje!
Dat is een goeie zaak , was vele malen gezelliger daarquote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij gaat terug he, ze willen in de beatrixstraat een watertje maken
ik krijg vrijdag de papieren en dus ook de datumquote:Op woensdag 17 november 2004 15:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij al 2,5 jaar iedere week weer... *sip kijkt* Met de wachtlijsten hier (en meer steden dunkt me) kan het nog wel minstens 2,5 jaar duren. De moed is ons inmiddels in de schoenen gezakt.
Maarree wanneer kun je erin enzo? En inderdaad geweldig huurprijsje!
Stinkende mensen (lees antillianen) heb je er idd genoegquote:Op woensdag 17 november 2004 15:22 schreef moussy het volgende:
[..]Door lopen naar de Action om troep te kopen waar je of geen reet aan hebt, maar lekker goedkoop is, sinterklaasprul te kopen of je te irriteren aan al die stinkende mensen
![]()
Ja doe mij dr ook maar 1quote:Op woensdag 17 november 2004 15:21 schreef clauwheee het volgende:
En nu heb ik zin in patatten en broodjes beenham enzo![]()
Hilversum is een durrepquote:Op woensdag 17 november 2004 15:23 schreef BubbleBabe het volgende:
Maar denk dat als ik in Hilversum was blijven wonen, ik nog steeds in particuliere-niet-te-betalen-appartement had gezeten.. In meerdere steden zijn idd de wachtlijsten meerdere jaren
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:24 schreef Joene het volgende:
Stinkende mensen (lees antillianen) heb je er idd genoeg
geboren?? neh gemaakt!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hilversum is een durrep
In Hilversum worden trouwens de mooiste meisjes geboren![]()
Ohnee, Arubanen zijn geen Antillianen :')quote:Op woensdag 17 november 2004 15:26 schreef beefcake het volgende:
![]()
Ongeveer 2 jaarquote:Op woensdag 17 november 2004 15:26 schreef Syrena het volgende:
Joene, ik ben helemaal jaloers !! Wat gaaf joh! Heb je lang ingeschreven gestaan?
Ik wil ookZou het helpen als ik bij de woningstichting voor de deur ga liggen?
(huisje waar ik het laatst over had was al verkocht...)
ik heb normaal gesproken geen problemen met die mensen , maar in den helder groeperen ze nogal ...en ze zijn niet echt om te zeggen zachtzinnigquote:Op woensdag 17 november 2004 15:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ohnee, Arubanen zijn geen Antillianen![]()
Ja dat is hier dus het geval. En het is veel te klein, we willen gewoon graag een aparte slaapkamer, en een tuintje of balkon..en een stuk minder betalen. Redelijk kansloos zijn we dus op het moment.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:23 schreef BubbleBabe het volgende:
...ik nog steeds in particuliere-niet-te-betalen-appartement had gezeten..
Klinkt idd niet hoopvolquote:Op woensdag 17 november 2004 15:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat is hier dus het geval. En het is veel te klein, we willen gewoon graag een aparte slaapkamer, en een tuintje of balkon..en een stuk minder betalen. Redelijk kansloos zijn we dus op het moment.
Kliekjequote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef Joene het volgende:
maar in den helder groeperen ze nogal ...
terrorkliekje, *gooien straatstenen door de ruiten ,schieten elkaar overhoop* enz enz.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kliekje![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ongeveer 2 jaaren heb dus nu pas gaan reageren
2 weken terug
Net zoals Moussy, Joene en ik!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kliekje![]()
En vergeet het lekkere eten nietquote:Op woensdag 17 november 2004 15:37 schreef Joene het volgende:
terrorkliekje, *gooien straatstenen door de ruiten ,schieten elkaar overhoop* enz enz.
ik voordat ik uit ging in de spoorstraat ook nietquote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef moussy het volgende:
I
Na maande daar leerde ik Peet kennen en ging ik weer terug naar de BBQ's midden in de straat, de lachende en niet zeikende mensen, ik heb er nóóit problemen gehad ;')
Het noordholland-noord kliekje?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Net zoals Moussy, Joene en ik!
Dan heb je afgelopen zaterdag echt een topfeest gemistquote:Op woensdag 17 november 2004 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik voordat ik uit ging in de spoorstraat ook niettoen 1 keertje daarna nooit meer in den helder wezen stappen
Ja ach dat is achteraf , ik sta al vanaf mn 16e in amsterdam ingeschreven laatst gebelt wanneer ik in aanmerking zou komen ,toen vroegen ze of ik er voor mn 50ste wilde wonenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:47 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik sta pas sinds 1 juni 2004 ingeschreven. Echt zo stom dat ik dat niet eerder heb gedaan, ik kan mezelf wel schoppen nu.
Maar goed, that's in the past, niks aan te doen.
ik begrijp uberhaupt de hele hype rondom cape holland niet , het enige goeie wat er zit is de bios en het watercafe.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dan heb je afgelopen zaterdag echt een topfeest gemist
Het Soulmensfeest in Cape Holland.
DAMN... wat een KUTFEEST.
onoverzichtelijk, geen sfeer...
Heb je ook rellende familie ? hahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 15:56 schreef bixister het volgende:
*ook antilliaanse is*(want beefcake, aruba is toch wel een 'antil'?
)
Tussen de blanken zitten ook rotte appels, ik heb er 1 naast me wonen. Oké, ze is duits, een alcootje én lesbo... Ze heeft de hoofdpijs gewonnenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik voordat ik uit ging in de spoorstraat ook niettoen 1 keertje daarna nooit meer in den helder wezen stappen
ROBTV kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:57 schreef Kleintje het volgende:
owkee, help me.
Ik wil wat doen.
Maar ik twijfel.
Ga ik mezelf zijn en ga ik van het ergeren afkomen. Ik erger me dood aan de zooi hier. Zal ik het aanpakken en gaan stofzuigen en opruimen.
Niet om een goede vrouw te zijn, maar om te laten zien dat ik niet bij de pakken neerzit.
Of ga ik een spelletje ZUMA spelen?
en de ballenbakquote:Op woensdag 17 november 2004 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik begrijp uberhaupt de hele hype rondom cape holland niet , het enige goeie wat er zit is de bios en het watercafe.
Je hebt mij niet horen zeggen dat alle blanken goed zijn , ikweet vind alleen dat antilliaanse gemeenschap in den helder goed link bezig is en dat ik me daardoor niet prettig voel als ik daar savonds in de rondte loop.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Tussen de blanken zitten ook rotte appels, ik heb er 1 naast me wonen. Oké, ze is duits, een alcootje én lesbo... Ze heeft de hoofdpijs gewonnen![]()
DIe is me nog nooit opgevallen ,zo vaak kom ik erquote:Op woensdag 17 november 2004 15:59 schreef moussy het volgende:
[..]
en de ballenbak![]()
Heb je wel gelijk in hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 16:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat alle blanken goed zijn , ikweet vind alleen dat antilliaanse gemeenschap in den helder goed link bezig is en dat ik me daardoor niet prettig voel als ik daar savonds in de rondte loop.
Klopt maar ik woon er "gelukkig" buiten en ik kom niet vaak savonds daar ofzoquote:Op woensdag 17 november 2004 16:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in hoorhet is ook een puinhoop, maar als je er midden in woont, niet zeikt heb je echt nergens last van.
Vriendin van me zegt net 'opruimen, want dan ben je trots op wat je hebt gedaan'.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:58 schreef bixister het volgende:
opruimen. klaart je kop ook lekker van op is mijn ervaring.
Ik woonde er als 20 jarige alleenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt maar ik woon er "gelukkig" buiten en ik kom niet vaak savonds daar ofzo
Ik zou als een razende gaan opruimen zodat ik daarna lekker Zuma kan doenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vriendin van me zegt net 'opruimen, want dan ben je trots op wat je hebt gedaan'.
*kijkt nu om zich heen*
Ben ook trots op het feit dat ik deze zooi zelf heb gecreërd en misschien moet ik hem dat ook even laten zien!
dat lijkt me wat erg lang.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:07 schreef Syrena het volgende:
Of in bad weken
Vroeger wel, sinds 1986 niet meer, toen kreeg Aruba een status aparte en is het 'De Nederlandse Antillen en Aruba' Het was de bedoeling dat Aruba vanaf 1996 helemaal afhankelijk van Nederland zou worden, maar dat kunnen ze tot op de dag van vandaag niet betalenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:56 schreef bixister het volgende:
(want beefcake, aruba is toch wel een 'antil'?)
Ow zoquote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef bixister het volgende:
geen Nederlands Antil (dat wist ik), maar wel een Antil volgens mij!
Ow, dat staat ook bovenaanquote:Op woensdag 17 november 2004 16:20 schreef beefcake het volgende:
Ze hebben het foutAruba is benedenwinds
wat bedoel je precies? ze hebben 't volgens mij inderdaad fout. (ik kan dat onderscheid nooit goed onthouden trouwens).quote:Op woensdag 17 november 2004 16:21 schreef beefcake het volgende:
Ow, dat staat ook bovenaan
Lief dat je het vraagt, maar ik heb geen zin om nog weg te gaan vanavondquote:Op woensdag 17 november 2004 18:11 schreef Luchtbel het volgende:
Zie ik er goed uit![]()
Is m'n huis mooi opgeruimd![]()
Gaat Jolie zich voorbeeldig gedragen vanavond![]()
Ja mooi, kom maar op visite![]()
Dit was ook de enige avond in tijden geweest dat je niet welkom zou zijnquote:Op woensdag 17 november 2004 18:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, maar ik heb geen zin om nog weg te gaan vanavond![]()
Morgenavond wel dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:36 schreef Luchtbel het volgende:
Dit was ook de enige avond in tijden geweest dat je niet welkom zou zijn![]()
![]()
zet je je webcam aan? Maak je "mooie foto's mét Jolie" voor mij?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dit was ook de enige avond in tijden geweest dat je niet welkom zou zijn![]()
![]()
Wanneer wou je komenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:58 schreef beefcake het volgende:
Oh ja, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere![]()
Nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 17 november 2004 18:59 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer wou je komen![]()
En in Zeewolde wel?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:58 schreef beefcake het volgende:
Jaaa nog een aanwinst voor de Flevokliek
Oh ja, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:51 schreef Zabb het volgende:
Ik wil niet met je samenwerken!!![]()
Echt heerlijk!!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:53 schreef Spindizzy het volgende:Voelt goed he
Ja zeg dat wel! De hele groep wil niet met hem samenwerken, maar niemand zegt het direct tegen hem, alleen achter z'n rug om. En nu vroeg hij aan mij met wie ik niet samen wilde werken, dus ik dacht ik geef gewoon eerlijk antwoord!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Knap van je. Iets denken is iets heel anders dan het ook echt zeggen he?
Ik heb Symbicort, al vind ik niet dat het echt helpt...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef Lois het volgende:
* Rewimo geeft Rewimo de Ventolin even aan*
Het is echt guur rotweer. Bah! Ik word er helemaal triestig van.....
ik wil sneeuw!! Veel sneeuw!! Een halve meter sneeuw!!
Zeewolde is een mooi, rustiek dorpquote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef poemojn het volgende:
En in Zeewolde wel?![]()
Ja het is zeker een mooi dorp!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:27 schreef beefcake het volgende:
Zeewolde is een mooi, rustiek dorp![]()
incl de tokkies toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zeewolde is een mooi, rustiek dorp![]()
Ga je wel foto's spammen als je de sleutels hebt?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:40 schreef Joene het volgende:
Zow ben blij met huis
Jahoor ken je de balgzandstraat nog ?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga je wel foto's spammen als je de sleutels hebt?
Ik ga 3 december (mn verhaardag) een weekendje weer ,voor het eerst sinds 3 jaar.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:54 schreef daniman het volgende:
eemhofde laatste keer dat ik daar ben geweest is ook al weer jaren terug, nog voordat het afbrandde...
mooie CP vestiging
Twee wat ?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:
En dat is twee [afbeelding]
voor de voetballiefhebbers
goals!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Twee wat ?
Ik hoop dat ik dat ook heb in mn nieuwe huisquote:Op woensdag 17 november 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk sinds vandaag digitaal
Kwestie van aanvragenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook heb in mn nieuwe huis
Met allemaal hippe nieuwe zenders?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk sinds vandaag digitaal
Nee hoor, het gewone pakket maar wel met veel beter beeld en stukken goedkoper dan UPC (scheelt de helft omdat ik ook telefoon en adsl via kpn heb).quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Met allemaal hippe nieuwe zenders?
Bij UPC betaal je 14,95 bovenop je normale kabeltarief, dus totaal iets van 30. En nu betaal ik 7,95. Ik kijk toch niet naar al die extra zenders (geen tijd voor).quote:Op woensdag 17 november 2004 21:35 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb al jaren UPC Digital met bergen nieuwe zenders. VH1 en VH1 Classics (MTV voor ouwe lullen) en een stuk of 6 discoveries en natuurlijk E! Entertainment
<--- Huisvrouwquote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk toch niet naar al die extra zenders (geen tijd voor).
Nee, waarom? Ik gebruik de kabel niet meer. Niet voor internet en niet voor tv.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef LadyS het volgende:
moet je je upc niet aanhouden dan, rewimo?
Alle tijd om naar E te kijken dusquote:Op woensdag 17 november 2004 21:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
<--- Huisvrouw![]()
ja weet ik eignelijk nietquote:Op woensdag 17 november 2004 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, waarom? Ik gebruik de kabel niet meer. Niet voor internet en niet voor tv.
oe! dat lijkt me zo leuk nuquote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef Lois het volgende:
* E.T. geeft Rewimo de Ventolin even aan*
Het is echt guur rotweer. Bah! Ik word er helemaal triestig van.....
ik wil sneeuw!! Veel sneeuw!! Een halve meter sneeuw!!
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 21:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja weet ik eignelijk niet![]()
ik zit gewoon uit mijn nek te kletsen
tnxquote:Op woensdag 17 november 2004 22:05 schreef poemojn het volgende:
LadySklik maar het is wel in het engels...
Saaie bedoeling daar he!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Er was maar 1 op de chatNou da's ook niks
![]()
[Opstook] Doen! Doen! Doen! [/Opstook]quote:Op woensdag 17 november 2004 22:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik wordt toch wel erg melig (lees: vervelend, flauwe antwoorden willen geven) van de topics die vandaag geopend zijn... nu weer "wanneer het doen"![]()
Ja zeg, ik ga kijken en ik zie alleen Cynix, nou dan blijf je ook niet hangen. Niet dat er wat mis is met Cynix, ik ken die beste man nauwelijks, maar ik wil gewoon weer kletsen met een stuk of 10 tegelijk...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:09 schreef danosa het volgende:
[..]
Saaie bedoeling daar he!
We spreken gewoon een date af! Hangen overal briefjes op, kom allen langs!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga kijken en ik zie alleen Cynix, nou dan blijf je ook niet hangen. Niet dat er wat mis is met Cynix, ik ken die beste man nauwelijks, maar ik wil gewoon weer kletsen met een stuk of 10 tegelijk...
It's a datequote:Op woensdag 17 november 2004 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Okee, morgen ben ik 's avonds naar mijn theatercursus, maar vrijdagavond ben ik beschikbaar (vanavond ook trouwens). Anders om 21.00 uur op vrijdag of zo?
ja dat denk ik wel jahquote:Op woensdag 17 november 2004 22:23 schreef Spuuglokje het volgende:
5 jaar, dat is een mooi jubileum, LadyS. Regel een romantisch etentje en een bioscoopje erna. Even met z'n tweeen eruit is een leuke verrassing denk ik.
Bloempot beschilderenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:22 schreef LadyS het volgende:
wat kan ik nou voor leuks doen enzo.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |