Misschien heb ik erover heen gelezen... maar wat voor ras is Casper?quote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Meer Casperpics
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat eeb vreselijk 'stoere' hond he
Ik vind hem er soms zo 'kats' bijliggen. Weet niet of alle honden dat doen of dat het komt omdat de mijne 3 katten om zich heen heeft
Casper is een vuilnisbakkiequote:Op woensdag 10 november 2004 02:56 schreef Untitled het volgende:
[..]
Misschien heb ik erover heen gelezen... maar wat voor ras is Casper?
quote:
quote:
Een bekend fenomeen... de bench als bijzettafelquote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef mallemeid het volgende:
[..]Ze lacht
![]()
Dit is Jente
3 maanden oud:
[afbeelding]
Sterker nog, het pupje is al een echte damequote:Op vrijdag 31 december 2004 23:22 schreef Spindizzy het volgende:
Het pupje is al een hele vent aan het worden he Kissa![]()
Wat een scheetje!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:51 schreef Meaghan het volgende:
Dit is Max, mijn superlieve Engelse Bulldogpup van 13 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Kruising Mechelse herder en Bull Mastif.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:37 schreef Hilje23 het volgende:
wat is lara voor een ras? prachtig scheetje
de tekening doet eerder een hollandse herder vermoedenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Kruising Mechelse herder en Bull Mastif..
Ja klopt, daar dacht ik eerst ook aan. Wel vreemd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de tekening doet eerder een hollandse herder vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |