Dank jequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ken een lieve Fries en ben zelf Noord Brabander
Vannejonne wol wer.quote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef nietzman het volgende:
Wolle jimme ek in supke?
Ja, slacht ze allemaal af, maar kijk wel uit voor geimporteerde Nederlanders, die hoeven niet te sterven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Tiemie het volgende:
wat een kutstreek! ik zou ze allemaal doodmaken, allemaal!
erm... naar het buitenland?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef teknomist het volgende:
Nu zijn Friezen ook al buitenlanders. Waar gaat dit heen?
je bedoeld Groningers!!!quote:Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
nee ik bedoel gewoon ABN
jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."quote:Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Friezen
Friesland
En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"
Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.
Ik ben dus anti-fries
nog een paar van dit soort reactie's en je kon wel eens gelijk krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."
ja doe maar! lijkt me wel leuk, beter als nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie?
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!quote:
Nou wel optimistisch hoor 12 september 2007 en dan nog Balkenende.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding] BREAKING NEWS [afbeelding]
Hoe weet je dan dat friezen erger zijn dan Limburgers als ze toch verder weg zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!
Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Ik doe mee... Ik wed op 20quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........
mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |