abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 17:27:28 #126
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23628695
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ken een lieve Fries en ben zelf Noord Brabander
Dank je
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_23628883
ben jij fries?

dan ken ik er 2

jullie praten zo schattig
  zondag 28 november 2004 @ 17:46:22 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23629061
Wolle jimme ek in supke?
Ik ga naar huis.
  zondag 28 november 2004 @ 17:49:22 #129
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23629143
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef nietzman het volgende:
Wolle jimme ek in supke?
Vannejonne wol wer.

Ik ma tnog riede.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_23630157
nee ik bedoel gewoon ABN

jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
pi_23633019
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Tiemie het volgende:
wat een kutstreek! ik zou ze allemaal doodmaken, allemaal!
Ja, slacht ze allemaal af, maar kijk wel uit voor geimporteerde Nederlanders, die hoeven niet te sterven.
pi_24512246
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef teknomist het volgende:
Nu zijn Friezen ook al buitenlanders . Waar gaat dit heen?
erm... naar het buitenland?
pi_24512293
Topic kicken is zoooooo 2004

I need you tonight
’cause I’m not sleeping
There’s something about you girl
That makes me sweat
pi_24512378
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
nee ik bedoel gewoon ABN

jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
je bedoeld Groningers!!!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 04:34:39 #135
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_24512663
Friezen

Friesland

En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"

Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.

Ik ben dus anti-fries
fotoboek
**You Eediot!!!**
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 05:31:20 #136
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24512688
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Friezen

Friesland

En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"

Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.

Ik ben dus anti-fries
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."

pi_24512775
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 05:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."

nog een paar van dit soort reactie's en je kon wel eens gelijk krijgen
pi_24516605
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:


Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie?
ja doe maar! lijkt me wel leuk, beter als nederland
People live to learn things, and I learn to live...
pi_24519299
Fryslan Boppe
pi_24521319
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:35 schreef timovos het volgende:
Fryslan Boppe
Niets gaat boven Fryslân
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:58:23 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24523166
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Niets gaat boven Fryslân
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!

Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24523322
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

[afbeelding] BREAKING NEWS [afbeelding]
Nou wel optimistisch hoor 12 september 2007 en dan nog Balkenende.
Echt iets voor die -----hollanders he
pi_24525623
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........

mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
De Puta Madre
pi_24528674
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!

Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Hoe weet je dan dat friezen erger zijn dan Limburgers als ze toch verder weg zitten
2 weken terug was ik nog in Limburg, oef nee, je bent er echt in het buitenland waar is de sfeer?
pi_24528917
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........

mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
Ik doe mee... Ik wed op 20 maar dan wel met fryske oranjekoek
pi_24531957
Fryslan boppe
You've just been F'd in the A
  Spellchecker woensdag 12 januari 2005 @ 15:31:27 #147
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24532685
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:17 schreef Flyga het volgende:
Fryslan boppe
Tevens -purist.
pi_24534571
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]
Hagoeiuuuh

You've just been F'd in the A
  zondag 16 januari 2005 @ 00:31:29 #149
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24591022
Volgens mij is Friesland nog altijd van Nederland...

Val aub die fabriek aan en niet Friesland
Don't look at the past.. But live to the future...
  zondag 16 januari 2005 @ 00:43:14 #150
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24591302
EN JA IK BEN EEN FRIES!!

En ik ben er trots op

Wij kunnen tenminste nog een extra taal spreken
Don't look at the past.. But live to the future...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')