denk denk denk......quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:18 schreef depax het volgende:
en die opmerking dat in limburg veel meer moorden zijn.
In limburg is het groot nieuws als gebeurd komt dus ook nog in het nieuws rest van nederland is het orde van de dag is dus geen nieuws meerdenk daar maar eens overna
volgens mij heeft hij generalizeerd op het woord friesland...quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:31 schreef Yfke het volgende:
[..]
de ene ging over pepernoten en de andere over melding Friesland of plaatsnaam in het nieuws, tja das hetzelfde:?
Jaaaaaa. hier word het duidelijker van.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Dubbele topics gemerged
hoe noem jij het dan vla weet niet hoe jullie dat uitspreken hoor :|quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef nietzman het volgende:
Vlaai..
Vers van de koe zeker?
Vlaaien noem ik gewoon goor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:01 schreef depax het volgende:
hoe noem jij het dan vla weet niet hoe jullie dat uitspreken hoor :|
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef Bartuc het volgende:
en sa is et mar krekt
Neu niet helemaal nederland vreemd [friezin woonachtig in twente], maarre....... in Friesland hebben ze de lekekrste suikerbroodquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef depax het volgende:
zeker heb ik rijstevlaai dus toch niet helemaal nederland vreemd
en tja beetje onzin dat we gaan discusseren over wie de meeste moorden heeft .
holland wint toch altijd
[offtopic]nog maar 45 minuten kan ik weer naar huis naast de dsm wonen is beste gezond hoor[offtopic]
Niets versterkt je Friese nationaliteitsgevoel zo erg als een paar maanden zitten tussen een groep mensen die achter elke zin het woord 'ja' plaatst. 8).quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:30 schreef Rafterman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niets versterkt je Friese nationaliteitsgevoel zo erg als een paar maanden zitten tussen een groep mensen die achter elke zin het woord 'ja' plaatst. 8).
ik zit alweer gezellig op me werk en morge ook ipv naast me vriendin in belgie.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:38 schreef Yfke het volgende:
[..]
Neu niet helemaal nederland vreemd [friezin woonachtig in twente], maarre....... in Friesland hebben ze de lekekrste suikerbrood![]()
euhh... holland wint altijd? gaat nog nie zo je van het met het oranje-team, die oranje vlaggetjes konden ook zo de kast weer in![]()
[offtopic] ik lig strakkies weer naast een rasechte tukker[/offtopic]
p.s. happy weekend![]()
Ik heb het hier ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:58 schreef Piepje het volgende:
Ik ben Fries, maar ik heb nog nooit van Friese pepernoten gehoord :w
Ik ben ook een echte fries... Ook nog nooit van friese pepernoten gehoordquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:58 schreef Piepje het volgende:
Ik ben Fries, maar ik heb nog nooit van Friese pepernoten gehoord :w
hahahahahhaa........ woon niet helemaal hoog, midden oost heb ik me neergestreken [twente]quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:46 schreef depax het volgende:
En tja geef me gewonnen friezen zijn ook mensen alleen een beetje meer attitude zal zijn omdat jullie wat hoger wonen
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:59 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte fries... Ook nog nooit van friese pepernoten gehoord![]()
Waar hebben jullie het OVERRRR??![]()
hoe wil je hem per DHL of fedex ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:11 schreef Yfke het volgende:
[..]
hahahahahhaa........ woon niet helemaal hoog, midden oost heb ik me neergestreken [twente]
p.s. waar blieft mien vlaai![]()
Dank jequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ken een lieve Fries en ben zelf Noord Brabander
Vannejonne wol wer.quote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef nietzman het volgende:
Wolle jimme ek in supke?
Ja, slacht ze allemaal af, maar kijk wel uit voor geimporteerde Nederlanders, die hoeven niet te sterven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Tiemie het volgende:
wat een kutstreek! ik zou ze allemaal doodmaken, allemaal!
erm... naar het buitenland?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef teknomist het volgende:
Nu zijn Friezen ook al buitenlanders. Waar gaat dit heen?
je bedoeld Groningers!!!quote:Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
nee ik bedoel gewoon ABN
jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."quote:Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Friezen
Friesland
En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"
Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.
Ik ben dus anti-fries
nog een paar van dit soort reactie's en je kon wel eens gelijk krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."
ja doe maar! lijkt me wel leuk, beter als nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie?
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!quote:
Nou wel optimistisch hoor 12 september 2007 en dan nog Balkenende.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding] BREAKING NEWS [afbeelding]
Hoe weet je dan dat friezen erger zijn dan Limburgers als ze toch verder weg zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!
Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Ik doe mee... Ik wed op 20quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........
mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |