De verpakkingen zien er precies hetzelfde uit van bolletje. Alleen staat er dan klein Frieze boven pepernoten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:00 schreef ChRiZz het volgende:
Of je koopt een bril
Ze lopen 10 jaar achter. Dus flink beschimmeld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:01 schreef Thetallguy het volgende:
Wat is het verschil?
Pepernoten zijn normaal knapperig en lekker, Frieze pepernoten blijven overal in je bek plakken en zijn taai.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:01 schreef Thetallguy het volgende:
Wat is het verschil?
Zo is het maar net .quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Tristessa het volgende:
Pff. Er is niks mis met goeie degelijke Friesche pepernoten.
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Bek houwe hollander
De Drenthen en Groningers die met de hunebedden aankwamen ?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:21 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Uhm jullie Hollanders zijn juist de "buitenlanders" 1 x raden wie eerder hier was.......
welja maak het land nog ff wat kleinerquote:Op donderdag 18 november 2004 00:57 schreef Killer_Mom het volgende:
volgend jaar zijn ze niet meer te koop,
Friesland wordt afgestoken en in zee gedumpt,
en van nevenproducten zul je ook geen last meer hebben,
Drenthe en Overrijsel worden parkeerplaatsen voor de rest ven Nederland, gerustgesteld?![]()
Zeg het eensquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:39 schreef Lod het volgende:
Wat denk je zelf
Friesland loopt ook achter.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:42 schreef wokje het volgende:
Zeg het eens![]()
De namen in Friesland zeggen toch niks, al helemaal niet als ze in het Fries staan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:42 schreef wokje het volgende:
[..]
Zeg het eens![]()
Frisia financieringen wel.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:47 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Frisian? ken je dat?
Idd, dit riekt naar discriminatie, ik pleit in deze voor een slotjequote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef teknomist het volgende:
Nu zijn Friezen ook al buitenlanders. Waar gaat dit heen?
Laten we Fryslan maar snel onafhankelijk maken, dan kom ik er snel weer wonen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:38 schreef wokje het volgende:
Waarom wordt alles wat ergens (en wel degelijk in 1 bepaalde stad of dorp) in Fryslân gebeurt altijd in de media beschreven als "Gisteren is in Friesland...." of "In {willekeurige Friese plaatsnaam} (Friesland)..." aangeduid? Terwijl elk brabants k*tgehucht wel gewoon altijd met naam en toenaam in de krant staat! Bewuste achterstelling van Fryslân zou ik zeggen!![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:34 schreef tuut84 het volgende:
zijn friezen buitenlanders dan
Kom hier dan nietquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:57 schreef Darkhacker het volgende:
Oh, deze had ik al gezien
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:59 schreef Rafterman het volgende:
pepernoot iemand???
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Van mij part geef je die Friezen een eigen stuk land, hun populatie bestaat toch alleen maar uit inteelt mensen die het koeien melken buiten gewoon goed beheersen.![]()
( Dat is mijn mening dan. Zo denk ik ook over Drente en Groningen)![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:56 schreef Darkhacker het volgende:
= Breaking News! =
Gisteren werd er in Fryslan 'n koei geboren
= Breaking News! =
één van bier en tieten....quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]en onder welke steen woon jij?
...maar ik heb liever dooie Friezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:28 schreef N.icka het volgende:
Tja het kan Friezen en het kan dooien
Poeh, ik heb liever wat levendigs als het met tieten te maken heeft.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:10 schreef Rafterman het volgende:
[..]
één van bier en tieten....![]()
ach dat gelul over friezen, dooien, pepernoten en domklooien....quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Poeh, ik heb liever wat levendigs als het met tieten te maken heeft.
![]()
Ach kijk eens, een medegroningerquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:19 schreef Rafterman het volgende:
[..]
ach dat gelul over friezen, dooien, pepernoten en domklooien....![]()
ik hâld van mien fryske frâwly......![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:23 schreef nietzman het volgende:
Ut hat in vermogen koste ol dot bier ien mien blaas.
En no foar ut leegjen wer betelje mon do net sa dwaas.
Ik mat pisje ot ik pisje mat dot hat us mem mei leart.
Ien mien broek der sit in rits en die sit der net foar neat!
Ga dan uit ons land? Heel nederland was van Friesland zelf ook een stuk van Duitslandquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Van mij part geef je die Friezen een eigen stuk land, hun populatie bestaat toch alleen maar uit inteelt mensen die het koeien melken buiten gewoon goed beheersen.![]()
( Dat is mijn mening dan. Zo denk ik ook over Drente en Groningen)![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:40 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Ga dan uit ons land? Heel nederland was van Friesland zelf ook een stuk van Duitsland
kneusquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding] BREAKING NEWS [afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien moeten we het terug gaan claimen. 8).
sla jij echt acht op iemand die een k3 ondertitel heeft? lit se verreke!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:56 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Dan ga jij toch verhuizen?![]()
Ik woon bij A'dam nuquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Woon je nu buiten "*Nederland"
(*Friesland) dan?
Ok.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Friesland roeleert.
Ik wil er niks fouts over horen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Grimm het volgende:
o god ik ga hier weg, stelletje randstad-bewonersdebielen
Vind je jezelf zo geweldig dat je Friezen met Nazi's gaat vergelijken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:32 schreef depax het volgende:
niemand stukje vlaai
kom op man/vrouw waar slaat dit op net of jullie beter zijn dan de rest van nederland/belgie ( en ja voordat iemand zegt nee dan de wereld de wereld dus ook.
Vind gewoon onzin om over zoiets onzinnigs te gaan rotzooien ( doe ik liever in me bed met me belgische g/f)
Maar echt vinden julie je zelf echt zo geweldig dat de rest van nl /be / wereld geen echt mensen zijn.
Vind het redelijk aries /nazi's klinken wat volgens jullie zijn jullie gewoon ubermenschen.
[off topic] Neu, vandaar al die moorden in Limburg, daar schieten ze je gelijk neer [/off topic]quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:17 schreef depax het volgende:
jullie friese hebben het toch echt wel te hoog in de bol. Een limburg zal nooit iemand wegjagen zijn we veel te gastvrij voor.
Iemand stukje limburgse abrikose vlaai ?
quote:
Nja, omdat je het zo aandringt dan maar. Heb je appel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:32 schreef depax het volgende:
niemand stukje vlaai
kom op man/vrouw waar slaat dit op net of jullie beter zijn dan de rest van nederland/belgie ( en ja voordat iemand zegt nee dan de wereld de wereld dus ook.
Vind gewoon onzin om over zoiets onzinnigs te gaan rotzooien ( doe ik liever in me bed met me belgische g/f)
Maar echt vinden julie je zelf echt zo geweldig dat de rest van nl /be / wereld geen echt mensen zijn.
Vind het redelijk aries /nazi's klinken wat volgens jullie zijn jullie gewoon ubermenschen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Dubbele topics gemerged
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |