abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:59:28 #76
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_23430953
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:56 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Dan ga jij toch verhuizen?
sla jij echt acht op iemand die een k3 ondertitel heeft? lit se verreke!
pi_23430958
Woon je nu buiten "*Nederland"


(*Friesland) dan?
pi_23430973
Ik voel me nu in de minderheid.
pi_23430993
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Woon je nu buiten "*Nederland"


(*Friesland) dan?
Ik woon bij A'dam nu
pi_23431009
leuk die topics over dat gebied
pi_23431028
tvp
pi_23431035
Friesland roeleert.

Ik wil er niks fouts over horen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:03:47 #83
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23431070
pepernoten - kruidnoten en andere zooi.........

Voor pepernoten wordt hetzelfde deeg gebruikt als voor Taai Taai. Dat betekent dat het dus geen kruidnoten worden ... Pepernoten zijn die grote platte met een lichte kleur. En kruidnootjes, dat zijn die kleine donkere en dan heb je nog heeeeeeeeeel veeeeeeeel soorten pepernoten in ronde en vierkante modellen, klef, plakkerig, keihard, met en zonder choclade enz. enz. enz.

OUD HOLLANDSE PEPERNOTEN


Volgende keer je bril meenemen (of loep) en lekker een zak kleffe oudhollandse pepernoten halen




[off topic]
Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op!
Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde.........
[/off topic]

&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_23431101
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Friesland roeleert.

Ik wil er niks fouts over horen.
Ok.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:06:15 #85
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_23431144
o god ik ga hier weg, stelletje randdebielen
pi_23431146
pi_23431172
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Grimm het volgende:
o god ik ga hier weg, stelletje randstad-bewonersdebielen
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:17:42 #88
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23431376
jullie friese hebben het toch echt wel te hoog in de bol. Een limburg zal nooit iemand wegjagen zijn we veel te gastvrij voor.
Iemand stukje limburgse abrikose vlaai ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:19:28 #89
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_23431419
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:20:39 #90
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23431440
Waarom kunnen "buitenlanders" zo lekker zeuren over Friesland??

Heerlijk gewoon, een vorm van jaloezie of angst, balend dat friesland meer heeft dan een andere gemiddelde provincie, wat zou het zijn?

IN HOLLANDER SEIT MEAR AS ER WIT, IN FRIES MINDER

[een Hollander zegt meer dan hij weet, een Fries minder]


&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:22:05 #91
60430 Bartuc
Pugno Pro Patria
pi_23431471
en sa is et mar krekt
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:32:44 #92
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23431683
niemand stukje vlaai

kom op man/vrouw waar slaat dit op net of jullie beter zijn dan de rest van nederland/belgie ( en ja voordat iemand zegt nee dan de wereld de wereld dus ook.

Vind gewoon onzin om over zoiets onzinnigs te gaan rotzooien ( doe ik liever in me bed met me belgische g/f)

Maar echt vinden julie je zelf echt zo geweldig dat de rest van nl /be / wereld geen echt mensen zijn.

Vind het redelijk aries /nazi's klinken wat volgens jullie zijn jullie gewoon ubermenschen.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:46:35 #93
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23431994
Wie zegt dat ik me geweldig vind omdat ik Friezin ben???
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:54:13 #94
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23432169
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:32 schreef depax het volgende:
niemand stukje vlaai

kom op man/vrouw waar slaat dit op net of jullie beter zijn dan de rest van nederland/belgie ( en ja voordat iemand zegt nee dan de wereld de wereld dus ook.

Vind gewoon onzin om over zoiets onzinnigs te gaan rotzooien ( doe ik liever in me bed met me belgische g/f)

Maar echt vinden julie je zelf echt zo geweldig dat de rest van nl /be / wereld geen echt mensen zijn.

Vind het redelijk aries /nazi's klinken wat volgens jullie zijn jullie gewoon ubermenschen.
Vind je jezelf zo geweldig dat je Friezen met Nazi's gaat vergelijken?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bijna elke provincie, land, cultuur heeft wel wat om over te zeuren of om "goedbedoelde" opmerkingen over te maken.......

wees blij dat we happen met reacties, hebben jullie ook eens de lol ervan.........
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:56:24 #95
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23432225
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:17 schreef depax het volgende:
jullie friese hebben het toch echt wel te hoog in de bol. Een limburg zal nooit iemand wegjagen zijn we veel te gastvrij voor.
Iemand stukje limburgse abrikose vlaai ?
[off topic] Neu, vandaar al die moorden in Limburg, daar schieten ze je gelijk neer [/off topic]
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_23432265
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

BREAKING NEWS

En die reactie van Balkenende icm die foto
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_23432268
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:32 schreef depax het volgende:
niemand stukje vlaai

kom op man/vrouw waar slaat dit op net of jullie beter zijn dan de rest van nederland/belgie ( en ja voordat iemand zegt nee dan de wereld de wereld dus ook.

Vind gewoon onzin om over zoiets onzinnigs te gaan rotzooien ( doe ik liever in me bed met me belgische g/f)

Maar echt vinden julie je zelf echt zo geweldig dat de rest van nl /be / wereld geen echt mensen zijn.

Vind het redelijk aries /nazi's klinken wat volgens jullie zijn jullie gewoon ubermenschen.
Nja, omdat je het zo aandringt dan maar. Heb je appel?
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:18:44 #98
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23432763
appel altijd koffie erbij?

en nee ik vind me zelf niet geweldig maar uit jullie reactie maak ik dat wel op dat wel zo is voor bepaalde personen dan niet alle.

en die opmerking dat in limburg veel meer moorden zijn.
In limburg is het groot nieuws als gebeurd komt dus ook nog in het nieuws rest van nederland is het orde van de dag is dus geen nieuws meer denk daar maar eens overna
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_23432823
Dubbele topics gemerged
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:31:26 #100
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23432993
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Dubbele topics gemerged
de ene ging over pepernoten en de andere over melding Friesland of plaatsnaam in het nieuws, tja das hetzelfde:?
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:33:50 #101
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23433049
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:18 schreef depax het volgende:
en die opmerking dat in limburg veel meer moorden zijn.
In limburg is het groot nieuws als gebeurd komt dus ook nog in het nieuws rest van nederland is het orde van de dag is dus geen nieuws meer denk daar maar eens overna
denk denk denk......

Horror pension in Anjum, zinloos geweld in Leeuwarden met dodelijke afloop (meerdere keren), verkrachting / moord Marianne Vaatstra (jaren later nog in het nieuws bij P.R.deVries), hmm....
je hebt gelijk Limburg doet het beter in het nieuws.....

p.s. heb ie ook rijstevlaai, das wel lekker
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:49:17 #102
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23433421
zeker heb ik rijstevlaai dus toch niet helemaal nederland vreemd

en tja beetje onzin dat we gaan discusseren over wie de meeste moorden heeft .

holland wint toch altijd

[offtopic]nog maar 45 minuten kan ik weer naar huis naast de dsm wonen is beste gezond hoor [offtopic]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:50:33 #103
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23433451
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:31 schreef Yfke het volgende:

[..]

de ene ging over pepernoten en de andere over melding Friesland of plaatsnaam in het nieuws, tja das hetzelfde:?
volgens mij heeft hij generalizeerd op het woord friesland...
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:54:15 #104
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23433553
Vlaai. .

Vers van de koe zeker?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:56:05 #105
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23433599
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
Dubbele topics gemerged
Jaaaaaa. hier word het duidelijker van.

Ik weet dat het heel erg lonkend is, zo'n mooi shiny knopje, maar als je hem wilt proberen, doe het dan bij twee topics waar het nut heeft.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:01:10 #106
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23433712
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef nietzman het volgende:
Vlaai. .

Vers van de koe zeker?
hoe noem jij het dan vla weet niet hoe jullie dat uitspreken hoor :|
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:18:39 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23434104
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:01 schreef depax het volgende:
hoe noem jij het dan vla weet niet hoe jullie dat uitspreken hoor :|
Vlaaien noem ik gewoon goor.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:20:10 #108
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23434138
Ah weer een nutteloos kuttopic.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:20:22 #109
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23434142
Friezen zijn toch beter.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_23434348
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef Bartuc het volgende:
en sa is et mar krekt
koele kikkers kwaken niet
  vrijdag 19 november 2004 @ 22:38:56 #111
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23436459
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef depax het volgende:
zeker heb ik rijstevlaai dus toch niet helemaal nederland vreemd

en tja beetje onzin dat we gaan discusseren over wie de meeste moorden heeft .

holland wint toch altijd

[offtopic]nog maar 45 minuten kan ik weer naar huis naast de dsm wonen is beste gezond hoor [offtopic]
Neu niet helemaal nederland vreemd [friezin woonachtig in twente], maarre....... in Friesland hebben ze de lekekrste suikerbrood

euhh... holland wint altijd? gaat nog nie zo je van het met het oranje-team, die oranje vlaggetjes konden ook zo de kast weer in

[offtopic] ik lig strakkies weer naast een rasechte tukker [/offtopic]

p.s. happy weekend
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:27:19 #112
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23437942
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:30 schreef Rafterman het volgende:
[..]
Niets versterkt je Friese nationaliteitsgevoel zo erg als een paar maanden zitten tussen een groep mensen die achter elke zin het woord 'ja' plaatst. 8).
Ik ga naar huis.
pi_23447254
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:27 schreef nietzman het volgende:

[..]

Niets versterkt je Friese nationaliteitsgevoel zo erg als een paar maanden zitten tussen een groep mensen die achter elke zin het woord 'ja' plaatst. 8).


koele kikkers kwaken niet
  zaterdag 20 november 2004 @ 15:46:34 #114
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23447660
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:38 schreef Yfke het volgende:

[..]

Neu niet helemaal nederland vreemd [friezin woonachtig in twente], maarre....... in Friesland hebben ze de lekekrste suikerbrood

euhh... holland wint altijd? gaat nog nie zo je van het met het oranje-team, die oranje vlaggetjes konden ook zo de kast weer in

[offtopic] ik lig strakkies weer naast een rasechte tukker [/offtopic]

p.s. happy weekend
ik zit alweer gezellig op me werk en morge ook ipv naast me vriendin in belgie.
en ook een happy weekend.

Voetbal intressteerd me zoiezo al weinig geldwolven zijn het.

En tja geef me gewonnen friezen zijn ook mensen alleen een beetje meer attitude zal zijn omdat jullie wat hoger wonen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 november 2004 @ 17:42:39 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23449993
Twente = heersch
Grunning = heersch
Friesland = heersch

de rest kan sterven
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2004 @ 17:58:54 #116
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23450280
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:58 schreef Piepje het volgende:
Ik ben Fries, maar ik heb nog nooit van Friese pepernoten gehoord :w
Ik heb het hier ook nog nooit gezien.

Komt ws. omdat het troep is. Daarom verkopen we het aan de hollanders. Het goede spul houden we zelf.
pi_23451616
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:58 schreef Piepje het volgende:
Ik ben Fries, maar ik heb nog nooit van Friese pepernoten gehoord :w
Ik ben ook een echte fries... Ook nog nooit van friese pepernoten gehoord
Waar hebben jullie het OVERRRR??
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:11:25 #118
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23451950
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:46 schreef depax het volgende:
En tja geef me gewonnen friezen zijn ook mensen alleen een beetje meer attitude zal zijn omdat jullie wat hoger wonen
hahahahahhaa........ woon niet helemaal hoog, midden oost heb ik me neergestreken [twente]

p.s. waar blieft mien vlaai
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:12:34 #119
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23451975
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:59 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ik ben ook een echte fries... Ook nog nooit van friese pepernoten gehoord
Waar hebben jullie het OVERRRR??
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_23452037
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:12 schreef Yfke het volgende:

[..]

[afbeelding]
OHW Nog nooit gezien Ik draag dan ook een bril
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2004 @ 19:17:37 #121
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23452106
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:12 schreef Yfke het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja die Bolletje fabriek staat in Almelo man.
pi_23457068
Die zijn vet lekker, krijg ik altijd bij beppe. Lekker kauwuh, die andere dingen vindt ik veel te zacht. Dit zijn pepernoten voor echte frieze bikkels.
momenteel geen wijze leuze of motto aanwezig....... refreshing in 10 seconds.
pi_23465079
Ik heb die hele verpakking ook nog nooit gezien, maar wij kopen dan ook nooit pepernoten van bolletje dus daar kijk ik niet bij, wij kopen ze gewoon op de markt.
People live to learn things, and I learn to live...
  zondag 21 november 2004 @ 19:18:34 #124
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23473992
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:11 schreef Yfke het volgende:

[..]

hahahahahhaa........ woon niet helemaal hoog, midden oost heb ik me neergestreken [twente]

p.s. waar blieft mien vlaai
hoe wil je hem per DHL of fedex ?

hebben toevallig vandaag abrikose vla met glazuur is ook erg lekker
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_23618178
Ik ken een lieve Fries en ben zelf Noord Brabander
  zondag 28 november 2004 @ 17:27:28 #126
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23628695
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ken een lieve Fries en ben zelf Noord Brabander
Dank je
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_23628883
ben jij fries?

dan ken ik er 2

jullie praten zo schattig
  zondag 28 november 2004 @ 17:46:22 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23629061
Wolle jimme ek in supke?
Ik ga naar huis.
  zondag 28 november 2004 @ 17:49:22 #129
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_23629143
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef nietzman het volgende:
Wolle jimme ek in supke?
Vannejonne wol wer.

Ik ma tnog riede.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_23630157
nee ik bedoel gewoon ABN

jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
pi_23633019
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Tiemie het volgende:
wat een kutstreek! ik zou ze allemaal doodmaken, allemaal!
Ja, slacht ze allemaal af, maar kijk wel uit voor geimporteerde Nederlanders, die hoeven niet te sterven.
pi_24512246
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef teknomist het volgende:
Nu zijn Friezen ook al buitenlanders . Waar gaat dit heen?
erm... naar het buitenland?
pi_24512293
Topic kicken is zoooooo 2004

I need you tonight
’cause I’m not sleeping
There’s something about you girl
That makes me sweat
pi_24512378
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
nee ik bedoel gewoon ABN

jullie "slikken" bijvoorbeeld de N in
je bedoeld Groningers!!!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 04:34:39 #135
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_24512663
Friezen

Friesland

En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"

Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.

Ik ben dus anti-fries
fotoboek
**You Eediot!!!**
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 05:31:20 #136
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24512688
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:
Friezen

Friesland

En zoals mijn oma vroeger al zei, "Er is maar 1 goede fries en dat is mijn eigen diep-fries"

Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie? Achterlijk kutvolk met hun idiote taal.

Ik ben dus anti-fries
Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."

pi_24512775
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 05:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mijn oma zei vroeger al, "Je hebt Friezen en je hebt dooien."

nog een paar van dit soort reactie's en je kon wel eens gelijk krijgen
pi_24516605
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 04:34 schreef darkhole het volgende:


Kunnen we niet gewoon Friesland afsteken en verkopen aan scandinavie?
ja doe maar! lijkt me wel leuk, beter als nederland
People live to learn things, and I learn to live...
pi_24519299
Fryslan Boppe
pi_24521319
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:35 schreef timovos het volgende:
Fryslan Boppe
Niets gaat boven Fryslân
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:58:23 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24523166
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Niets gaat boven Fryslân
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!

Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24523322
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

[afbeelding] BREAKING NEWS [afbeelding]
Nou wel optimistisch hoor 12 september 2007 en dan nog Balkenende.
Echt iets voor die -----hollanders he
pi_24525623
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........

mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
De Puta Madre
pi_24528674
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou bijna de statement willen maken dat Friezen nog erger zijn als Limburgers!!

Alleen de Friezen zit gelukkig verder weg dus heb ik er minder last van.
Hoe weet je dan dat friezen erger zijn dan Limburgers als ze toch verder weg zitten
2 weken terug was ik nog in Limburg, oef nee, je bent er echt in het buitenland waar is de sfeer?
pi_24528917
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
limburgers doen t goed in moorden, onverstelbaar!
voridg jaar, 24 25 ?
t jaar ervoor 22
en voor 9 -1 -2005 de eerste alweer.
ik geef een Limburgse vlaai weg , voor degene die dit jaar t juiste aantal moorden weet te raden.
in Limburg, bij mij op te halen, met koffie.........

mijn wedje is 18... 18 te veel, in 2005.
ik denk dat ZE , wie dat ook mag zijn , beter oplet,
Ik doe mee... Ik wed op 20 maar dan wel met fryske oranjekoek
pi_24531957
Fryslan boppe
You've just been F'd in the A
  Spellchecker woensdag 12 januari 2005 @ 15:31:27 #147
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24532685
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:17 schreef Flyga het volgende:
Fryslan boppe
Tevens -purist.
pi_24534571
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]
Hagoeiuuuh

You've just been F'd in the A
  zondag 16 januari 2005 @ 00:31:29 #149
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24591022
Volgens mij is Friesland nog altijd van Nederland...

Val aub die fabriek aan en niet Friesland
Don't look at the past.. But live to the future...
  zondag 16 januari 2005 @ 00:43:14 #150
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24591302
EN JA IK BEN EEN FRIES!!

En ik ben er trots op

Wij kunnen tenminste nog een extra taal spreken
Don't look at the past.. But live to the future...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')