Ik ben er ook bij in de Melkweg. En 3 maart spelen The Microphones in de OCCII in Amsterdam!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Hebben jullie The Arcade Fire wel eens live gezien? Ze komen binnenkort voor een aantal optredens naar ons landje, ben wel benieuwd.
Die is er naar mijn weten niet. Maar heb al veel mensen gehoord die dachten dat het een soloplaat van Supergrass-zanger Gaz Coombes was. Gaz Coombes & Cass McCombs..... zoek de verschillen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:04 schreef methodmich het volgende:
Wat was nou de link met Cass en Supergrass of is die er niet?
3 maart is wat? Aanstaande donderdag?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:52 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij in de Melkweg. En 3 maart spelen The Microphones in de OCCII in Amsterdam!
De occii wordt in dit met Deerhoof genoemd, best grappig
daar ben ik bijquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef pfaf het volgende:
Quasi komt eind deze maand met The Thermals naar Nederland. Erg fijne band!!
26/03/05 : Nighttown - Rotterdam (NL) + The Thermals
Inderdaad een leuk bandje. Hier nog twee nummers van hun debuut-ep:quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:31 schreef Z het volgende:
Ik heb ze al eerder genoemd, maar het nu een mp3 van ze gevonden: [url=http://www.indiepages.com/sounds/humantv.mp3[The Human Television[/url]. Vreselijke naam, maar een leuk bandje.
Dank u zeer! Nog iets meer dan een maandje tot Ekkoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |