Ben wel Oldham-fan, maar deze viel me voor zijn doen wat tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:08 schreef Z het volgende:
Ik vind The Dears maar saai.
Bonnie "Prince" Billy & Matt Sweeney - Superwolf lijkt me wel iets voor jou Methodmitch. Ik vind het iig ook een mooie plaat
Een veelbelovende toegankelijke koerswijziging. Het komt alleen nog niet helemaal uit de verf, wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:53 schreef Z het volgende:
Low staat overigens nog net op de luisterpaal.
Is dit een raadseltje, Z?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:41 schreef Z het volgende:
Ik denk dat hij wat tijd nodig heeft, de eerste keer draaien klonk hij beter dan de tweede keer, ik geef hem nog wat tijd.
Ik weet inmiddels dat ik jouw muzieksmaak wel kan vertrouwen, dus die ga ik maar eens beluisteren...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:50 schreef Z het volgende:
Ik blijf even Pitchfork platen spammen; Dit is echt een FANTASTISCHE mixplaat! Aanrader.
Ik heb ondertussen kaartjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef Z het volgende:
Overigens speelt The Arcade Fire Vrijdag 11 maart in de Melkweg.
Ik heb deze plaat nog steeds niet gehoord, maar heb de vorige (Fortran Catapult) hier in de kast staan, aardige plaat. Heb ze ooit live gezien in het voorprogramma van Pinback (ergens in 2001 geloof ik), best een leuk bandje.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Over fantastische platen van Nederlandse bodem gesproken: de nieuwe van John Wayne Shot Me, "The Purple Hearted Youth Club", mag er zijn hoor! Geweldige pretentieloze catchy lo-fi pop van eigen bodem, ga dat luisteren!
Als ik zo een beetje rond kijk gaat 'tie rond de 20 Euro kosten?!?!quote:Op zondag 13 februari 2005 14:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Over fantastische platen van Nederlandse bodem gesproken: de nieuwe van John Wayne Shot Me, "The Purple Hearted Youth Club", mag er zijn hoor! Geweldige pretentieloze catchy lo-fi pop van eigen bodem, ga dat luisteren!
Zie ook eerder op deze zelfde pagina, ik heb al kaartjes voor het concert in de Melkweg aangeschaft.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Hebben jullie The Arcade Fire wel eens live gezien? Ze komen binnenkort voor een aantal optredens naar ons landje, ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |