ik hoorde laatst die nieuwe single van Weezer. was niet echt onder de indruk
heeft iemand er nog naar geluisterd ergens?
ik heb het idee dat als ze nog eens komen touren dat ik dan maar niet moet gaan om die weezer van vroeger intact te laten in mijn geheugen of zo
quote:
indie has the right to children
indie aeroplane over the sea
vivaindiesubmarinetransmissionplot
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:28 schreef Z het volgende:Overigens kan je in Amsterdam redelijk makkelijk een kroeg vinden waar indie/alternatief gedraaid wordt. Natuurlijk in de Paradiso of in de Melkwek, maar ook in kroegen als de Weber of de Soundgarden of Korsakoff wordt goede muziek gedraaid en er zijn er vast meer.
Ik ken eigenlijk alleen de Korsakoff, draaien ze in die andere twee die je noemt ook veel "hardrock" (moet even een term gebruiken jongens) zoals korsakoff ? In Tilburg kwam ik wel in de extase (een soort korsakoff) en de Cul de Sac, maar in die laatste was het heel gewoon om een pixies nummer te draaien, of sparklehorse of zo. (al was het ook dansbaar hoor zeker hoe later het werd). zoiets zou ik in A'dam ook wel waarderen (al zit ik meestal toch bij mijn studentenvereniging)
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
— Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith