Jazeker, woensdag ben ik erbij in Ekko (of in Tivoli de Helling, want het kan op de valreep nog verplaatst gaan worden). Motel Mozaique zou ik wel willen, maar mijn financien willen van niet.quote:Op maandag 11 april 2005 12:08 schreef starshine-girl het volgende:
@ thaleia
Ben jij woensdag ook in Ekko en vrijdag in Nighttown waar Mr. Wolf dan zal optreden.
En kom eens naar Arnhem om uit te gaan. Ik draai elke vierde zaterdag v.d. maand in Kultuurhuis Bosch. De eerst volgende is 23 april. En het Amsterdamse Board of Directors speelt dan live. Na afloop draai ik tot 2 uur.
Ekko is ook wel even een stukje intiemer, en aangezien hij vooral de rustige nrs van zijn laatste cd schijnt te spelen....past Ekko denk ik ook gewoon beter.quote:Op maandag 11 april 2005 13:59 schreef starshine-girl het volgende:
Ik hoop gewoon in de Ekko. Ik heb geen zin om naar De Helling af te moeten reizen/lopen.
"Vinde gij mijn gat niet te dik in die zen rok"quote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
"Ik wil in die rok"
quote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
We vergaan met man en Modest Mouse!
quote:Op maandag 11 april 2005 23:17 schreef bigshadow het volgende:
Indie was my first love, and it will be my last!
Dare to be kitchquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die is zo fout dat ie weer goed wordt. In tegenstelling tot dat John Miles gedrocht.
Site doet het niet meer....quote:Op woensdag 13 april 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Martijn is er op Think Small helemaal lyrisch over en ik moet toegeven dat Ultrasport! een erg fijn bandje is.![]()
indie has the right to childrenquote:Op maandag 11 april 2005 14:18 schreef Z het volgende:
Iemand ideeën voor een titel voor het volgende topic?
Ik ken eigenlijk alleen de Korsakoff, draaien ze in die andere twee die je noemt ook veel "hardrock" (moet even een term gebruiken jongens) zoals korsakoff ? In Tilburg kwam ik wel in de extase (een soort korsakoff) en de Cul de Sac, maar in die laatste was het heel gewoon om een pixies nummer te draaien, of sparklehorse of zo. (al was het ook dansbaar hoor zeker hoe later het werd). zoiets zou ik in A'dam ook wel waarderen (al zit ik meestal toch bij mijn studentenvereniging)quote:Op maandag 11 april 2005 09:28 schreef Z het volgende:
Overigens kan je in Amsterdam redelijk makkelijk een kroeg vinden waar indie/alternatief gedraaid wordt. Natuurlijk in de Paradiso of in de Melkwek, maar ook in kroegen als de Weber of de Soundgarden of Korsakoff wordt goede muziek gedraaid en er zijn er vast meer.
En die sample die AK-Momo gebruikt in dit nummer komt me ook erg bekend voor; ik weet dat De Kift deze een paar jaar terug al gebruikt heeft of eentje die er behoorlijk op lijkt (in "een guldentje maar"), maar ik weet wel bijna zeker dat het van een nog veel ouder nummer is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:30 schreef bigshadow het volgende:
-edit- Dit nummer is ook leuk, maar ik krijg er wel een portishead connectie bij in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |