Ik vind haar nu al een siliconenmuts die onterecht over Dr. C. Vroman walst.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef tybalt2 het volgende:
Ik vond Tanja echt briljant vanavond! Ben nu al fan..
Lees de titel dan eens goed!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Hopelijk de laatste Iris-titel
Ehhhhh .... dat is haar echte haar. Zo draagt ze het irl.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef tybalt2 het volgende:
Ja kyra is inderdaad een beetje ontploft...
Shirina??!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
Of dat Chris 'm expres laat ontsnappen om iemand te pesten.
Waarom een topictitel over een lelijk iets dat slechts een paar maanden zal meedoen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Ik had liever een Tanja Jess topictitel. En ze speelt dus ene Marjolein?
ONM holt keihard achteruit door die Duitse.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef BVO het volgende:
De serie is gelijk drie keer zo goed, nuTanja
erin speelt.
.
Zij lelijk? Ga naar Hans Anders gek!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom een topictitel over een lelijk iets dat slechts een paar maanden zal meedoen?
Ze heeft siliconen in haar nepjoekels en een paar kilo botox in haar hamsterwangen. Kortom: lelijk als de nacht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
Zij lelijk? Ga naar Hans Anders gek!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze heeft siliconen in haar nepjoekels en een paar klio botox in haar hamsterwangen. Kortom: lelijk als de nacht.
Tegen Petra Kagchelland en Nikkie Plessen kan ze niet op. Never. Zelfs Tara II ziet er beter uit.
Ja, net als Bettina Bergerquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Is Tanja Duits??
Klopt, maar fysiek stelt ze 0,0 voor.quote:En ik vond haar ook heerlijk tegen Chris.
Ja, maar dan wel met een echt lekker wijf. Laat Lotus Verburg maar weer opdraven. Of Gina Rodrigues.quote:Hopelijk gaan we meer van dat soort spetterende momenten krijgen
Dat kuiltje maakt Nikkie nou net zo sexy (w.b. het gezicht). Ik bespeur hier bij jou en sommige andere vrouwen een portie jaloezie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, mijn huisgenoot en ik waren het erover eens dat Lizzy een ranzig kuiltje in haar kin heeftIk wil Lizzy 1 terug
Ik moest er erg aan wennen, maar nu valt het bij mij niet meer op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, mijn huisgenoot en ik waren het erover eens dat Lizzy een ranzig kuiltje in haar kin heeftIk wil Lizzy 1 terug
Ja, maar dat is off-topic hier... zie topictitel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:26 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Heeft iemand een screentje van dat lekkere kontje van lizzie toen ze net wakker werd...![]()
Nou! Nou! De Knackarsch van Lizzy is hier toegestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, maar dat is off-topic hier... zie topictitel.
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
Tanja deed het goed dus?
Vroman vriendelijk.. das ook nieuw..quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
Tanja deed het goed dus?
Klopt! Hij doet alleen maar alsof.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef Airelle het volgende:
Vroman vriendelijk.. das ook nieuw..
Hoezo de "Jollesvloek"? Met Luciel was er niks mis. Hartstikke leuke vrouw. Bowien Curie is drie keer niks en die stomme smile kan ik zo van haar smoel slaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.
Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.quote:k denk dat Chris en La Curie nog vaak gaan botsen (qua karakter dan
neequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.
La Curie had onmiddellijk door wat voor vlees ze in de kuip heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM #92: Marjolein is de Mooiste (1/10) ()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.
Ik denk dat Chris en La Curie nog vaak gaan botsen (qua karakter dan).
Ja ... niet met elkaar ...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
nee.
Okay, dan hebben ze Alabastine gebruikt. In elk geval zit er een niet - lichaamseigen stof in d'r kop en d'r joekels.quote:ik heb trouwens die foto's eens bestudeerd en geen botox te bekennen hoor
quote:Marjolein Curie![]()
Ja, daarom stak ze haar tong bijna in Renée!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
La Curie had onmiddellijk door wat voor vlees ze in de kuip heeft.
Aan originaliteit heb je de afgelopen tijd niet ingebonden.quote:
ONM #92: Marjolein is de Mooiste (1/10) ()
Shirinaquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja ... niet met elkaar ...
[..]
Okay, dan hebben ze Alabastine gebruikt. In elk geval zit er een niet - lichaamseigen stof in d'r kop en d'r joekels.
[..]
Wat een wansmaak heb jij! Val dan op Lizzy, Iris, Kyra of voor mijn part op Shirina, maar niet op die botoxsiliconentruus!
Nou ... vandaag had Kristina haar haar niet in een knotje, maar in een staart. Ze zag er vandaag erg lekker uit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:00 schreef Airelle het volgende:
Shirina
Tis wat je leuk vindt he...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... vandaag had Kristina haar haar niet in een knotje, maar in een staart. Ze zag er vandaag erg lekker uit.
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:09 schreef Airelle het volgende:
Tis wat je leuk vindt he...![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?![]()
Luciel was een saai karakter. La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo de "Jollesvloek"? Met Luciel was er niks mis. Hartstikke leuke vrouw. Bowien Curie is drie keer niks en die stomme smile kan ik zo van haar smoel slaan.
En Ilyas gaat bij JP een pint pakken.quote:Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.
Nee geen idee.. leg eens uit...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?![]()
Shirina is lief. Vergeet niet dat ze pas haar vriend verloor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Shirina
Jij zat alleen maar op de botox te letten. De rest heb je weer niet gezien.quote:Marjolein die dr tong in Renee stak? Ik zat hier op 10 cm afstand van de beeldbuis, maar ik heb niks gezien
hey....af!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
.La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hey....af!
er is en blijft maar 1 La.....
ps: Iris en Lizzy screens zijn voorlopig in de ban
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
* Knip *
ps: Iris en Lizzy screens zijn voorlopig in de ban
Jezus, jij bent echt vervelend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef Orginial het volgende:
WEET IK VEEL EN WUP EN IWAN1986 WILLEN JULLIE IN SOP ALS HITSIGE LIZZY OF IRIS GEILERS OF IETS ANDERS? LAATSTE KANS... KOM SNEL NAAR SOP!
Dat kun je niet, want jij kijkt op dezelfde manier als ik naar vrouwen. Schuimbekkend! (quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan t wel beoordelen. Lesbische vrouwen kunnen heel objectief naar vrouwen kijken.
Kijk! Daar heb je nou weer geen kijk op! Of loop jij constant exhibitionisten tegen het lijf?quote:Mannen hebben gelijk hun wormvormig aanhangsel uit hun broek hangen
daaromquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:21 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Hoezo dat?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ik doe sowieso niet aan verzoekjes van gelegenheidsposters
Ik heb ook om die cap van Lizzy gevraagd. Ik ben geen gelegenheidsposter.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
ik doe sowieso niet aan verzoekjes van gelegenheidsposters
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kun je niet, want jij kijkt op dezelfde manier als ik naar vrouwen. Schuimbekkend! ()
Huh? Ehhhhh? Huh? Ik bedoel .... ehhhh .... zijn wij het voor het eerst met elkaar eens?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:29 schreef Viking84 het volgende:voor één ding ben ik God dankbaar: voor het scheppen van de vrouw.
Wat een genot verschaffen deze wezens mij
quote:Ik wil heel erg graag een EGO dvd, omdat ik Hidde Maas ontzettend mis in ONM. Het AZB zal nooit meer hetzelfde zijn. :-(
Met vriendelijke groet,
Iwan
quote:Beste Iwan,
De DVD met daarop de teaser en een korte aflevering van de making of komt vandaag jouw kant op!
Veel groeten,
Jan-Carel
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Sebastiaan Labrie al meer als een jaar in gtst.
Luciel was lief en mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Luciel was een saai karakter.
Ja, van angst als ze die botoxkop zien. Geef mij maar de knappe gelaten van Lizzy en Iris. En ik moet toegeven dat Kyra er met haar eigen real life kapsel ontzettend leuk uitziet. Ik begin Kyra sowieso steeds leuker te vinden. Ik houd wel van een lekker tropisch kleurtje.quote:La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.
De Ramadan is voorbij!quote:En Ilyas gaat bij JP een pint pakken.
In ONM had hij tenminste nog het fatsoen om kapot te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Sebastiaan Labrie al meer als een jaar in gtst.
Nu slaat hij mensen kapotquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In ONM had hij tenminste nog het fatsoen om kapot te gaan.
Issie dan niet meer bij de pliesie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu slaat hij mensen kapot![]()
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
tvp.
Nu iedereen het hier toch alleen maar over lekker/niet lekker heeft:
Lizzy, duidelijk op #1.
viviennequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.
Ja, die zag er wel heel erg lekker uit op het strand van Bonaire.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:24 schreef Viking84 het volgende:
vivienne![]()
Nikkie, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.
Ja!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of Gina Rodrigues.
GASTROLLEN:quote:Op woensdag 17 november 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
Iwan, kan je me het gedeelte 'gastrol' van de aftiteling van vandaag uitleggen [ de volgorde-logica]
[ ze wisselen inmiddels Tonnie en Tonny dagelijks af:)]
Stijn GEEN vaste rol please....... dan toch liever Tonnyquote:Op woensdag 17 november 2004 01:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GASTROLLEN:
Marjolein Curie = Tanja Jess
Tonnie de Vries = Eric Bouwman
Stijn van Royen = Bastiaan van Meeteren
Brian de Koning = Danny de Kok
Gyman Couwenberg = Danny de Jong
Wendy = Joelke Sanderse
Lisette Krol = Melline Mollerus
Tanja Jess staat bovenaan, hoewel dit haar eerste aflevering is. Da's een beetje Curieus. Normaal gesproken zou dat een signaal kunnen zijn dat ze op de nominatielijst staat om te promoveren naar de vaste cast (en bijbehorend plekje in de leader).
Voor de rest is de lijst vrij logisch geordend op basis van volgorde van binnenkomst. Aan het einde staat altijd Lisette Krol, tenzij er een kindacteurtje meespeelt (of een speciaal getrainde hond/poes). Tonnie is een vreemde eend, omdat hij zowel in de leader als bij de gastrollen staat. Het verschil in rang tussen Tanja Jess en Eric Bouwman heeft vermoedelijk te maken met het feit dat Tanja een contract voor langere tijd heeft (6 maanden) en Eric een proeftijd. Ik ben trouwens benieuwd of Eric mag blijven... Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat er een nieuwe leader aan zit te komen met als nieuwe gezichten Marjolein, Tonnie en Stijn. Brian de Koning is een twijfelgeval en Gyman blijft dacht ik maar een maand of drie, dus dat zal wel een gastrol blijven, net als het geval was met puber Jannes #1 (Benja Bruining).
LOLquote:Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. ...
In theorie zou het nog heel leuk kunnen worden.
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
is Gyman is geen kind??
brr... don't remind me.....quote:Op woensdag 17 november 2004 02:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.
lieve Iwan heb alsjeblieft niet te hoge verwachtingen....quote:Op woensdag 17 november 2004 02:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Laten we maar hopen dat Arthur in Brazilië opduikt, want voor hetzelfde geld hebben de schrijvers bedacht dat het wel eens leuk zou kunnen zijn als Gyman zijn vogelspin uitzet in de Braziliaanse regenwouden.
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".quote:Op woensdag 17 november 2004 02:46 schreef Wup het volgende:
wat raar dat ik dat van Wildschut en de Vries niet meer weet, ik vond die serie geweldig...
nope, Wildschut is een speeltfilm, idd. met een geweldige hoofdrol voor Hidde Maas,quote:Op woensdag 17 november 2004 03:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".
Dat was idd een leuke serie. In 'Wildschut & De Vries' heette hij ook al Niels en z'n collega (en ex-vrouw) heette Joyce.quote:Op woensdag 17 november 2004 03:54 schreef Wup het volgende:
Wildschut & de Vries was een tv serie, met een mooie rol voor Robert de la Haye
dank voor die tip Iwan, die Jan-Carel is een snelle jongen:)quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
HIDDE MAAS in EGO:
"Donald Duck is always naked halfway down, but when he leaves the shower he wears a towel."
Lizzy kan toch dood?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. De Bonaire-verhaalijn begon ook rond die tijd en duurde tot begin februari. Er zal wel een dode vallen in Brazilië
Clairequote:Op woensdag 17 november 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks...
[afbeelding]
Hij?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Claire
hij is claire nog niet vergeten
Alleen al om deze uitspraak volgen er straks 10 Lizzy Is De Lekkerste - topics! Je vraagt erom!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Wup het volgende:
Lizzy kan toch dood?
Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:37 schreef Airelle het volgende:
Aflevering was leuk.
Alleen die vogelspin he...
Dat joch kan niet acteren... ik kan hem niet eens verstaan..
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.
Renée is ook een blinde mol. "Mama" mag de vogelspin niet zien, maar ze staat met kooi en al gewoon op de gang.
Zo'n spin kun je in een dierenspeciaalzaak kopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef Airelle het volgende:
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...
Ik bedoel het acteurtje achter gyman...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo'n spin kun je in een dierenspeciaalzaak kopen.
iedereen noemt mij ook altijd 'hij', dusquote:Op woensdag 17 november 2004 16:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij?
Wup is een zij.
uit de macquote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.
Renée is ook een blinde mol. "Mama" mag de vogelspin niet zien, maar ze staat met kooi en al gewoon op de gang.
Nee, want oma komt vrijdag met een dode Koen terug.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:01 schreef soapie het volgende:
Kan Renee dat jong niet op het vliegtuig naar oma zetten??????
Maakt niet uit, als hij maar weggaat!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want oma komt vrijdag met een dode Koen terug.
Dat heb ik nooit tegen je gezegd, jongen!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:58 schreef Viking84 het volgende:
iedereen noemt mij ook altijd 'hij', dus![]()
We leggen 'm bij Koen in de kist.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:04 schreef soapie het volgende:
Maakt niet uit, als hij maar weggaat!!!!!
zal in het echt wel een jaartje of 16 zijn, hoor. Baard in de keel enzoquote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef soapie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ze tegenwoordig bij de mac kleuters in dienst hebben!!!! Kinderarbeid is toch verboden hier....
Ook goed, laten we hopen dat die vogelspin genoeg gif heeft achter gelaten!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We leggen 'm bij Koen in de kist.
Heeft als nadeel dat we dan een pruilende Renée zien. En dan moet Marie Curie haar gaan troosten en dat willen we helemaal niet zien. Een botoxkop die een mooie rooie moet troosten.....quote:Op woensdag 17 november 2004 18:10 schreef soapie het volgende:
Ook goed, laten we hopen dat die vogelspin genoeg gif heeft achter gelaten!!!
welquote:Op woensdag 17 november 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft als nadeel dat we dan een pruilende Renée zien. En dan moet Marie Curie haar gaan troosten en dat willen we helemaal niet zien. Een botoxkop die een mooie rooie moet troosten.....
Als die vonk toch overspringt gooi ik er een emmer water overheen. Marie Curie moet z.s.m. uit ONM. Ik accepteer alleen nog maar plastic- en botoxloze vrouwen in ONM.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Marjolein nog een uurtje . Als t nou maar niet weken duurt voor de vonk overspringt
nee hoor, je weet toch dat ik van je hou?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Viking84, ben je boos op me?
Je weet het hier maar nooit.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:41 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, je weet toch dat ik van je hou?![]()
hoezo dacht je dat dan?
ik ben niet zo'n gevoelig persoontje, hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het hier maar nooit.
Bij Joyce_en_Roxysnuffeltje heb ik ook vaak de grootste moeite om het weer goed te maken.
Dat moet ook wel als je op zo'n bonk van een wijf (Tanja J.) valt.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:47 schreef Viking84 het volgende:
ik ben niet zo'n gevoelig persoontje, hoor
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je op zo'n bonk van een wijf (Tanja J.) valt.
Dat doe ik als Iris en Lizzy in beeld zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Viking84 blijft vrolijk kijken
Ik zie het niet hoor..quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als die vonk toch overspringt gooi ik er een emmer water overheen. Marie Curie moet z.s.m. uit ONM. Ik accepteer alleen nog maar plastic- en botoxloze vrouwen in ONM.
De botox zat eerst in haar kop, maar is in de loop der tijd naar haar tieten uitgezakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Airelle het volgende:
Ik zie het niet hoor..
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Shirina er vandaag lief en aantrekkelijk uit?
Maar wel een lekker wijf!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
![]()
![]()
Wat een aanstelster is dat zeg!!!!!
Hou toch eens op met die kutspringertjes! Irritante dingen ....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Shirina wel schattig![]()
Marjolein
![]()
Nee, daar blijf ik bij als ik het over Marjolein hebquote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die kutspringertjes! Irritante dingen ....
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar blijf ik bij als ik het over Marjolein heb, dus je bent er pas over 6 maanden vanaf
Neee...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.
Hey daar werk ik ookquote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit de mac
Dank je wel, schat. Er is hier een mede-Tanja-Jess-hater! Je hebt weer wat punten gescoord.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
wegens het enthousiasme hier gisteren over Tanja Jess heb ik vandaag gekeken, maar ik vond haar niks bijzonders.
Hèhhèh! Je hebt 't in de gaten. Eindelijk!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Lizzie doet het erg oke idd.
Tegen de tijd dat jij bij nummer 15 bent is de rigor mortis (lijkstijfheid) al lang bij Lizzy ingetreden... daar gaat de Schaker wel voor zorgen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hèhhèh! Je hebt 't in de gaten. Eindelijk!
Je zal dat beest in je nest vinden!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef Airelle het volgende:
Kyra is wel leuk in het het lijntje met Chris...
maar die vogelspin slaat echt alles...
hoe kom je der op?
Ondanks de wel heel erg histerische reactie van Shirina.. zou ik ook niet meer kunnen slapen eigenlijk...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Je zal dat beest in je nest vinden!!!!
ow dat onderschrijf ik, wat een vreselijk joch....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:50 schreef soapie het volgende:
Ik was allang blij dat die Stijn er niet was vandaag!!!!!
Hij is idd snel... vanmorgen lag de dvd al op de mat.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:30 schreef Wup het volgende:
dank voor die tip Iwan, die Jan-Carel is een snelle jongen:)
LOL, die is wel heel subtiel Iwan:)quote:Op woensdag 17 november 2004 21:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara-ntula
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Maakt er wel iemand caps van Renee en Marjolein als het een beetje spannend gaat worden?? Iwan toch wel hè??![]()
![]()
Marjolein
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ahum, mag ik even uw aandacht?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
Die blonde kut die wat met Renee gaat krijgen vind ik maar een lelijk dom wijf, weg ermee
giving you all the respect in the world....quote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ahum, mag ik even uw aandacht?
die blonde kut is tanja jess , jawel ons allen bekend als bowien galema uit GTST.
En ze is mijn schatjeGraag een beetje respect dus
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
giving you all the respect in the world....
I think she's fabulous met of zonder botox het blijft een lekker ding!!!!![]()
![]()
ik geloof niet dat jij er veel van begrepen hebt...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Er gebeurde nooit eens watnu ook niet, denk ik
als ik dat bescheiden kusje van Claire en Frida terug zie in een cap hierzo
inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2004 22:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij er veel van begrepen hebt...
bovendien this is soap, wat verwacht je nou eigenlijk?
ps: mag het iets minder met de smileys.....
pornquote:Op woensdag 17 november 2004 22:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij er veel van begrepen hebt...
bovendien this is soap, wat verwacht je nou eigenlijk?
ik moet helaas mijn blijdschap over de komst van Tanja Jess in iedere post even uiten. Sorryquote:ps: mag het iets minder met de smileys.....
Ja? En wat hebben wij hiermee te maken?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:10 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens eric bouwman heeft bij mij in de klas gezeten op de HAVO, in het echt was hij altijd onwijs lief,wel altijd bezig met zingen ( vandaar Idols) het is echt een top gozer en nog steeds, hij acteert vind ik een beetje matig maar ja....
HAP!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:43 schreef haagse_elfje het volgende:
als je eraan stoort lees je er toch lekker overheen.....
die studeert al een paar jaren in Amerika, dummyquote:Op donderdag 18 november 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
en waar is Babette.....:( het wordt best onleuk hier zo
dat is de nieuwe jaartelling...quote:Op donderdag 18 november 2004 02:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Wuppie, waarvoor staande letters "AC" in jouw logo?
Kun je me ook eens zonder fouten quoten!?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
dat is de nieuwe jaartelling...
AC= After Claire
btw: Shirina was echt lollig vandaag
En lekker, zonder de gel en lak in 't haar.quote:Op donderdag 18 november 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
btw: Shirina was echt lollig vandaag
volgens mij zat er een vakantie na die begrafenis?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zonder gel en lak in 't haar.
En Sjierientje is er alleen maar lekkerder op geworden. Ik zal haar dus niet meer "die Bosnomuts" noemen ... for the time being ...quote:Op donderdag 18 november 2004 03:00 schreef Wup het volgende:
volgens mij zat er een vakantie na die begrafenis?
bijna iedereen was bij de kapper geweest....
nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ahum, mag ik even uw aandacht?
die blonde kut is tanja jess , jawel ons allen bekend als bowien galema uit GTST.
En ze is mijn schatjeGraag een beetje respect dus
woef woefquote:Op woensdag 17 november 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HAP!!!!!
Attentie mensen, mijn volgende prooi is hier, hahahahahahahahahaha!!!!
ow.. je had mail op Yahoo en ik mis je hier... verder heb je niks gemistquote:Op donderdag 18 november 2004 15:10 schreef babette21 het volgende:
* Betje was ziek in ligt daarom 400 posts achter....
ga niet teruglezen dus persoonlijke boodschappen zijn aan m'n neus voorbij gegaan...
mja en het forum dus ookquote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef babette21 het volgende:
ow ja misschien ook wel handig als ik nog iets ontopics meldt:
alsof ik de afgelopen week nog niet zielig genoeg was (heerlijk: zelfmedelijden) :
ONM is ruk op 't moment.... en niet zo'n beetje ook....
mja dat kapsel is een vooruitgang, maar dat spingedoe is denk weer een bijlijntje voor Kyra hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
tja ze houden zich ook niet aan de afspraken... we hadden nog zo gezegd:
géén verhaaltjes voor Kyra [leuk kapsel!!] en Hugo... en wat doen ze?!?!?
nee joh dat gaan ze me niet aandoen dan weten ze ook wel dat het definitief uit is.....quote:Niels krijgt nog wel 't een en ander te doen, gaat pillen slikken en knorrig worden....
weet je waar ik écht bang voor ben?! dat ze Niels richting afgrond brengen en dan,
op 't laatste moment, verschijnt La Claire.... als kerstengel!!!!!!!
als ze me dát flikken... nou sorry hoor maar dan taai ik écht af.......
LOL, tsja dat hadden we al eerder geconstateerdquote:ow ja Tanja Jess kan op zich wel leuk worden,
maar maakt bij voorbaat al weinig kans door de verhaaltjes met Renee...
tja had Svennie niet zo iets gezegd dat Kim Pieters bij de studio's was gespot??quote:Op donderdag 18 november 2004 16:03 schreef Wup het volgende:
nee joh dat gaan ze me niet aandoen dan weten ze ook wel dat het definitief uit is.....
ik denk dat Robert de la Haye het zinkende schip ook gaat verlaten en dat Niels zelfmoord pleegt ofzo
ik wil ut niet weten, ik wil ut niet horen...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef babette21 het volgende:
tja had Svennie niet zo iets gezegd dat Kim Pieters bij de studio's was gespot??
als je vanaf zijn mededeling 6 tot 8 weken vooruit telt kom je toch aardig uit bij.... Kerst.....
er zijn best vaker periodes met gebrek aan leuke lijntjesquote:Robert draagt momenteel de serie, en da's zelfs zonder Ariël behoorlijk zwaar...
't zou jammer zijn als ie gaat maar ik zou 'm groot gelijk geven!!
Leuk interview.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef Wup het volgende:
Interview Tanja Jess over GTST & ONM - AvroBode nr 47
Dat gerucht gaat elk jaar.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:37 schreef somegirl het volgende:
Waren er inderdaad roddels dat ONM zou stoppen? Niks over gehoort nooit.....
ja maar ik dacht dat het juist dit jaar zo goed ging en ze daardoor zeker 2 jaar nog doorgingen.....quote:Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat elk jaar.
ik begin bijna medelijden met je te krijgen;)quote:Op donderdag 18 november 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze Arthur ergens verstopt hebben?
In de douche dit keer, wat origineelquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
Dat vogelspin-verhaallijn begint me nu al te irriteren. Dat is volgens mij eindeloos herhaalt in soaps en andere series. Er komt vast morgen of van de week een scene dat Chris of Kyra ligt te slapen en dat die spin dan opeens opduikt. Of dat Chris 'm expres laat ontsnappen om iemand te pesten.![]()
![]()
Met Stein-ik-ben-iets-kwijt als toppunt van saaiheid.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:43 schreef soapie het volgende:
Wat een saaie zooi vandaag!!!!!!
Na al die maanden noem ik haar nog steeds Kristina ipv Shirinaquote:Op donderdag 18 november 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
Kristina mist Bram in de strijd met de spin.
actueel enzo..quote:Op donderdag 18 november 2004 19:53 schreef pberends het volgende:
Gekocht bij Rachid toch, de moslim?
Ik weeniet of je het weet hoor maar over 4 dagen eindigt het Arthurverhaallijntje alquote:Op donderdag 18 november 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zijn 4 ONM-ers naar Brazilië gegaan: Joost, Tara, Tonnie en het karakter dat Jolanthe gaat spelen.
Zouden ze Arthur ergens verstopt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:00 schreef soapie het volgende:
Stijn en Sanne moet dat nou echt???![]()
Bijna nog erger dan Joyce en Duuk toen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:07 schreef Orginial het volgende:Halleluja!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wil ik wel een lijk zien, want geen lijk = niet dood!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:06 schreef xboxps2 het volgende:
arthur gaat dood volgende week :p
Ik vrees dat dat een slechte (of juist goede) kopie van Bon-Bini Beach gaat worden.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:29 schreef Wup het volgende:
maar goed Brazilie is dus absoluut niet iets om naar uit te kijken
Iwan,wil jij mij helpen met fotos enzo voor me site,zeg maar mede webmaster worden?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat een slechte (of juist goede) kopie van Bon-Bini Beach gaat worden.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:42 schreef Orginial het volgende:
Iwan,wil jij mij helpen met fotos enzo voor me site,zeg maar mede webmaster worden?
Site over ONM
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:44 schreef Orginial het volgende:
Michael Jackson komt me de neus uit![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:57 schreef Orginial het volgende:
Dat ze die creep maar snel opsluiten.![]()
Over een paar maanden komt Stijn terug als haar broer... Dat kan zo maar in het vernieuwde ONM.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:47 schreef pberends het volgende:
Zouden Stein en Sanne dezelfde kapper hebben?
Fan van Michael?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee dat lijkt me niet, hoewel ik daar niet echt erg veel van gezien hebquote:Op donderdag 18 november 2004 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vrees dat dat een slechte (of juist goede) kopie van Bon-Bini Beach gaat worden.![]()
tuurlijk gaat hij niet doodquote:Op donderdag 18 november 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan wil ik wel een lijk zien, want geen lijk = niet dood!
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
[..]
tuurlijk gaat hij niet dood
hij zal wel doodverklaard zijn
maar dat zegt natuurlijk niks....
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Over een paar maanden komt Stijn terug als haar broer... Dat kan zo maar in het vernieuwde ONM.
Misschien gaan ze de Erfenis nog eens dunnetjes over doen. Waar zou Arthur die 10 miljoen gelaten hebben? Zonder Arthur lijkt me dit 'avontuur' weggegooid geld... Tegen beter weten in hoop ik dat Arthur toch nog ergens op een strand bruin ligt te bakken.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
over die nieuwkomer kan ik natuurlijk niks zeggen maar als je ervan uit gaat dat Jop Joris de enige is die een beetje kan acteren weet je eigenlijk al genoeg, verder 3 nieuwkomers, da's trouwens ook onlief tov. de rest van de cast....
maar dat Braziliegedoe kan nooit ergens over gaan
Volgens mij kan Jop Joris alleen maar zichzelf spelen. In elke serie speelt hij hetzelfde type.quote:overigens vond ik Simone Cobben een stuk leuker overkomen toen ze niet aan het acteren was, iets wat ik niet kan zeggen van Jop Joris... da's al net zo een irritant mannetje als Joost.
Die 'leuke' onderwerpen kwamen volgens mij rechtstreeks van de pr-afdeling van Yorin.quote:ik kreeg het ook al benauwd van de teksten die Eric Bouwman uitkraamde over 'leuke ' onderwerpen in het nieuwe ONM:(
Dit is een van die zelfdzame momenten dat een flinke, alles bedekkende sjaal Exhibastiaan niet zou misstaan:)quote:en dan ook nog Sebastiaan Labrie...
Iwan ik neem aan dat je begrijpt dat je iets hebt goed te maken....
en Manouk van der Meulen als de mol:)quote:Op donderdag 18 november 2004 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien gaan ze de Erfenis nog eens dunnetjes over doen. Waar zou Arthur die 10 miljoen gelaten hebben? Zonder Arthur lijkt me dit 'avontuur' weggegooid geld... Tegen beter weten in hoop ik dat Arthur toch nog ergens op een strand bruin ligt te bakken.
Dan is het een dubbelgangster.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Waar zijn Mir & Sus ondergedoken?
Dominique van Vliet is nu bij Vara Laat & ze doet erg normaal:)
Ja we waren dus Vara Laat aan het kijkenquote:Op donderdag 18 november 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
Waar zijn Mir & Sus ondergedoken?
Dominique van Vliet is nu bij Vara Laat & ze doet erg normaal:)
haha oke, en kijken jullie nog ONM?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:56 schreef MirSus het volgende:
Ja we waren dus Vara Laat aan het kijken![]()
mja spectaculaire zomercliff;)quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:44 schreef Orginial het volgende:
KOMMMMMMMMMMMMMMMMM TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG![]()
kijk niet elke avond meer... vond het al vanaf aflevering 1 v/h nieuwe seizoen niet echt meer iets, en nu Claire en Ellen weg zijn zijn er nog wel erg weinig redenen om het nog dagelijks te blijven volgen! Begin het steeds vaker 'spontaan' te vergeten om om half 8 voor de tv te gaan zitten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:35 schreef Wup het volgende:
[..]
haha oke, en kijken jullie nog ONM?
Boulevard was bagger [aankondiging van dood volgeltje nummer zoveel]quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:19 schreef babette21 het volgende:
* Babetje heeft Boulevard gemist en zapte pas tijdens de laatste seconde van Do in VaraLaat naar Ned.3
da's de enige zin die ik opving!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:34 schreef Wup het volgende:
Claudia de Breij zei nog wel heel vals over MammaMia : 'ow dus daar kunnen ze je voorlopig niet uitschrijven.....'
staat ook deze week in de troskompas kan hellaas het intervieuw online niet vinden en mijn scanner is ook naar de hemel.....quote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef Wup het volgende:
Interview Tanja Jess over GTST & ONM - AvroBode nr 47
kan je alleen maar doorverwijzen naar www.onm-archief.tk [zonder spam-bedoelingen]quote:Op donderdag 18 november 2004 14:28 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft misschien iemand een van jullie de allereerste afleveringen van ONM? dat zoek ik namelijk al jaren want ik zelf kijk het sinds 97 maar ben altijd benieuwd wat daarvoor gebeurde enzo...
kan iemand mij helpen?
Schat, wij hebben toch nooit ruzie???quote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het hier maar nooit.
Bij Joyce_en_Roxysnuffeltje heb ik ook vaak de grootste moeite om het weer goed te maken.
Ja... leuke opmerking...quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:24 schreef babette21 het volgende:
btw LOL @ Vroman gisteren: het wordt pas eng als ze gaat zingen [over spin Britney]
babette21> dankjewelquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan je alleen maar doorverwijzen naar www.onm-archief.tk [zonder spam-bedoelingen]
geen filmpjes, wel plaatjes en verhalen... ow en een verse lading groepsfoto's...
hebbie netscape of internet explorer?!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef Airelle het volgende:
Huh bij mij werkt de optiebalk niet
Explorerquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebbie netscape of internet explorer?!
doeiiiquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
tja dan zou ie 't moeten doen....
anyway, ik heb weekend, ga er vandoor..... mzzls, goed weekend......
Ik heb het opgenomen en ik zal kijken of ik het dit weekend in een of andere vorm op het net kan zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:19 schreef babette21 het volgende:
* Babetje heeft Boulevard gemist en zapte pas tijdens de laatste seconde van Do in VaraLaat naar Ned.3
Missie Warmoesstraat ...KMP.... ik ben echt ergquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het opgenomen en ik zal kijken of ik het dit weekend in een of andere vorm op het net kan zetten.
@ Wup: Heb je vanmiddag nog gedacht aan Missie Warmoesstraat?
Nikkiequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Gürkan houdt wel van een spelletje. Buiten ONM is hij dan ook vaak te vinden aan een potje kaarten,
een spelletje darts of een afwasje Nikkie!
Ik vond vooral Hidde Maas goed acteren... hoe hij steeds met z'n handboeien heen en weer schudde. Hij speelde een soort van Hannibal Lecter-achig personage.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef Wup het volgende:
Missie Warmoesstraat ...KMP.... ik ben echt erg
was het leuk?
zegt dan meer over de denkwereld van Gürkan Kücüksentürk:)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
Nikkie
Vooral dat hihihi is eng voor het beeld dat ik van haar denkwereld heb.
Dat heeft zij niet geschreven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nikkie
Vooral dat hihihi is eng voor het beeld dat ik van haar denkwereld heb.
dank u dank u dank u ... wederom;)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vond vooral Hidde Maas goed acteren... hoe hij steeds met z'n handboeien heen en weer schudde. Hij speelde een soort van Hannibal Lecter-achig personage.
Ik heb hem opgenomen, maar je kunt de complete aflevering ook online bekijken.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie heeft ook vroeger in een filmpje gespeeld die speciaal voor supermarkten werd gemaakt. Daarin speelde ze zo een jonge doos die dan nee moest zeggen tegen jonge jongetjes voor drank verkoop. In dat filmpje zie je haar dan eerst die avond daarvoor haar tong in die strot van die gast steken en dan de volgende dag als cassiere spelende gewoon nee zeggen. Het was altijd heel hillarisch om te zien, ik ga wel kijken of ik hem nog ergens kan vandaan toveren.
Nou? Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga wel kijken of ik hem nog ergens kan vandaan toveren.
Dat nooitquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als het goed is komt Aafke's vliegtuig vandaag aan. Zelfs het Radio 1 Journaal besteedt aandacht aan ONM. Ze halen GTST nogeens in.
Niels zei toch van niet?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Straks krijgt Iris haar slechte beoordeling te horen. Marnix en Niels verwijten haar de ontstane situatie met Claire op de SEH.
Jawel, want bij GTST zit me wat grut bijeen, zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:12 schreef Airelle het volgende:
Dat nooit.
Hij is er met zijn hoofd niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:13 schreef Airelle het volgende:
Niels zei toch van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |