Wat een zielige hoopje modjes zit er in GC zeg. Ongelovelijk. Ik dacht dat die mafkezen van Feedback erg waren. Ciao!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat? Een zwik reacties van mensen die niet wisten waar het over ging?
Het feit dat er 999 dagen geleden een aantal mensen waren die niet wisten wie toen de lijsttrekker van Leefbaar Nederland was?
Tsja... ehm... zoals Fles zegt, open maar opnieuw in POL of in ONZ, maar niet hier...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zielige hoopje modjes zit er in GC zeg. Ongelovelijk. Ik dacht dat die mafkezen van Feedback erg waren. Ciao!
Hou je commentaar, als je die al had, over de overheid maar voortaan voor je. Dat is namelijk het autistische, technocratische, zielig hoopje evenbeeld van jullie.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:10 schreef pberends het volgende:
Hou je commentaar, als je die al had, over de overheid maar voortaan voor je. Dat is namelijk het autistische, technocratische, zielig hoopje evenbeeld van jullie.
Godver, waarom reageer je telkens. Het is retorisch bedoeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan de notoire zeikerd uit te hangen over een overheid die mijn oh zo fijne medemens gekozen hebben...
Get a life sweetie!
Ehm...quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
Ciao!
Hey, het is 'mijn' FB topic, daar moet ik toch wel per se het laatste woord in willen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:27 schreef pberends het volgende:
Godver, waarom reageer je telkens. Het is retorisch bedoeld.
Idd.. ik vind dat het aan die k*tmods ligt. Die zijn te lui om er iets aan te doenquote:
Zeur niet, ik zit, ik loop nietquote:
eensch isquote:Op maandag 17 januari 2005 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Dat is eigenlijk net zo'n waardeloze sluitreden als "opgelost, slotje".
*gezondheidquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:17 schreef Dagonet het volgende:
*kuch, volgens mij zei ik gisteren iets over nutteloos sluiten waar jullie nog geen antwoord op hebben gegeven behalve dan dat jullie dat felicitatietopic sloten. Slaat dat nog ergens op? Heb je daar een goede reden voor? Is dat een preventief anti-baggerslot ofzo?
quote:Dagonet! Opflikkeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |