quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:35 schreef pascalheister het volgende:
de haartjes zijn weer korter en wilder
midden in afrikaquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:37 schreef Suijk het volgende:
Het schijnt dat Atlantis hier ligt...
http://www.jaggle.nl/images/20041115_atlantis.jpg
Ik ben ze aan het laten groeien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:35 schreef pascalheister het volgende:
de haartjes zijn weer korter en wilder
het zal Bjoro niet geweest zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft haar buiten laten staan?
je weet me kleur haar toch welquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Ook dat kleurtje pascal?
Stop de persenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:49 schreef DIGGER het volgende:
Bericht van m'n schoonouders: Glenn heeft voor het eerst 1 heel potje fruithapje op
Bluezz, niet op klikken, dit is een giga tarzan!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
leuk voor me moeder
spotprijsje
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)2391&item=5535646217
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bluezz, niet op klikken, dit is een giga tarzan!
Je haalt me nooit meer inquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben ze aan het laten groeien.![]()
Ga voor de ErikT look zeg maar.
Inderdaad, want Glenn weet al hoe ie moet eten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Stop de persen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:57 schreef ErikT het volgende:
Gelukkig was mijn biervoorraad eindig
Ziet eruit als een plaatje voor een tattooquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe icon?
<---
ach, kom je om 12.51 vragen of je wat kan eten hier komt er vervolgens dik 40 minuten lang niemand de bestelling opnemen, je vraag lijkt me dus wel beantwoordquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Middag!
Kunnen we ook lunchen in dit cafe? Heb wel even een break nodig van mijn leerwerk.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef pascalheister het volgende:
lekker daar bij Flamengo in Brazil tussen de fans en spelers![]()
ja sorry......bijzettafeltjes zijn zoooo 2003quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:45 schreef just me het volgende:
het zal Bjoro niet geweest zijn![]()
dit is je laatste kans je kan nog terug!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:46 schreef golfer het volgende:
*gaat naar woningbouwvereniging*
Huurcontract tekenen.
Ik ben niet geweest, daar baal ik van!quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Niet leuk die film?
als het goed is komt-ie nog in de bioscoop en daarna op DVD....dus, don't worry, gewoon happy wezen !quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, daar baal ik van!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, daar baal ik van!
jij sneakt ook maar door t hele landquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]Ik ben wel geweest.. Hij was erg goed.. T was al de tweede keer dat ik m zag.. vorige week in de sneak in Alkmaar..
Ik denk zandmannetje.. dat je onur of moni ff liev aan moet kijken. .ze hebben m al op dvd..
* rubbereend is weer klaar met school
![]()
SCH hangt al uren boven een emmer............quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Niet echt druk hiero he.....
Euh jullie houden wel in de gaten of z'n hart enzo het nog doet??quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCH hangt al uren boven een emmer............
als hij dr is lijkt t al meteen een stuk drukker normaal gesproken
neuh, we hebben hem niet voor niets buiten neergezet, die stank wil k nie in t caféquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh jullie houden wel in de gaten of z'n hart enzo het nog doet??
*klopt ff op SCH zijn schouder...
Raid, misschien moet je de bitterballen uit het vet halen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef AirRaid het volgende:
*gooit wat bitterballen in het vet*
Je wou mij 500 euro gevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:11 schreef VoreG het volgende:
Godver.... ik wilde iets gaan doen maar ik ben helemaal vergeten wat.....
je avatar veranderenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:11 schreef VoreG het volgende:
Ja! Dat klopt.. k had nog geenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:11 schreef VoreG het volgende:
Bier drinken natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:11 schreef VoreG het volgende:
snel volposten die handel hier dan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:29 schreef pfaf het volgende:
Middag.
kuttitel.
ik vond dat oude icoontje mooierquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Raid, misschien moet je de bitterballen uit het vet halen...
Hoe doe je dat? Moeten we daarvoor Stuart roepen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snel volposten die handel hier dan.
eens luisterenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.thirdmovement.(...)show-3fm21102004.mp3 Promo haalt een beetje uit naar het A-dam dance event..
Btw VoreG waar blijft die 500 euro nou?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vond dat oude icoontje mooier
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Moeten we daarvoor Stuart roepen?
Dat wordt ook weer zo'n heisa, je moet het natuurlijk wel een beetje kunnen blijven volgen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan vliegen we helemaal door de hoolsen heen
we maken t gewoon druk met elkaar hierquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
De hele dag is het echt rustig in Hools en zo rond 15:30 is het ineens "druk"
Koffiepauze denk ik?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven... ik ga me niet meer bezig houden met het verleden met wat ik ging doen, maar met wat ik ga doen! Nobel streven of nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
ja heb nu soms al problemen met alles terug te lezenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat wordt ook weer zo'n heisa, je moet het natuurlijk wel een beetje kunnen blijven volgen.
Vorig jaar hadden we toch zo'n 'bijna carnaval' Hools die binnen no-time vol zat?
Mjah een kennis van mij wou er heen en vroeg of ik mee ging. Hij had zo'n folder bij waar veelal namen instonden waarbij je dacht van "Euh wie??" Daarnaast zullen ze trance we te commercieel vinden net zoals ze dat van de hardere stijlen vinden. Hoe je "event" organiseert moet je zelf weten maar noem het dan geen "Dance event" want bij zo'n naam verwacht je alle stijlen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we maken t gewoon druk met elkaar hier
nou k heb t gelusiterd, en heeft helemaal gelijk. ADE zit gewoon tot zn elleboog bij een paar organisaties naar binnen, zelfs ID&T is niet prominent aanwezig bij het ADE, en qua stijlen weten ze het ook voor elkaar te krijgen nauwelijks iets van trance te programmeren, raar want dat is wereldwijd gezien een van de grotere stromingen.
helemaal mee eens en noem het dan ook niet "de dance meeting van het jaar"quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mjah een kennis van mij wou er heen en vroeg of ik mee ging. Hij had zo'n folder bij waar veelal namen instonden waarbij je dacht van "Euh wie??" Daarnaast zullen ze trance we te commercieel vinden net zoals ze dat van de hardere stijlen vinden. Hoe je "event" organiseert moet je zelf weten maar noem het dan geen "Dance event" want bij zo'n naam verwacht je alle stijlen.
tja...een kwestie van smaak denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom?
O ja, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat kwam doordat een aantal onverlaten het niet konden hebben dat Carnaval in de titel zat en het was dus ff alle hens aan dek om die vol te krijgen (volgens mij was hij binnen 2 uur vol)
Hier is niks maar goed daar hebben we dan wel weer de grote feesten voor. Blijft het ook wel iets speciaals om een bepaalde dj te zien draaienquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal mee eens en noem het dan ook niet "de dance meeting van het jaar"
k kende trouwens wel een hoop namen en er stond ook wel veel leuks, maar dan was t meer van 1 leuke dj of act op een hele avond ofzo. bovendien is dat veel te ver weg vanuit hier. Maar gelukkig hebben wij hier in de omgeving de Matrixx
Dat gaat lastig worden, of staat er binnenkort nog groot serveronderhoud op het programma?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:54 schreef Bjoro het volgende:
de 500e Hools moet eigenlijk geopend worden op de housewarming van Golfer en Bluezz !
(maar ben bang dat we dat niet redden !)
je zou toch een keertje naar de Matrixx moeten komen, regelmatig hebben ze avonden met de Harde stijlen! Tis ook een erg geode tent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier is niks maar goed daar hebben we dan wel weer de grote feesten voor. Blijft het ook wel iets speciaals om een bepaalde dj te zien draaien. Als is het jammer dat het Compaq pand geen disco is geworden hiero.. maar goed.
Ook respect voor 3fm dat ze gewoon zijn plaatje draaieden ipv een 538 die zoiets niet zou aandurfen. Bij TMF waren ze ook niet zo blij toen Promo ff zijn muziek mocht laten horen (gelezen op andere forums zelf toen dat interview gemist). Ook de reden waarom ik zo anti TMF en 538 bent, ze draaien alleen maar muziek die het hele grote publiek leuk vind, maar nooit maar dan ook nooit een echte hardcore of trance plaat.
vooralsnog zijn er inclusief u nu 2 heren aanwezigquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef jpzegthallo het volgende:
Goedenmiddag heren.
keiquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Met tekenen hebben we onze jassen even versiert. Ze zijn kei-mooi geworden!![]()
Leuk woord toch?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
kei
* hard wegfietst *
*het zelfde doet* richting eigen huis natuurlijk !quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:07 schreef Againzender het volgende:
* hard wegfietst *
tegendeel meegemaaktquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Schoonouders zijn meestal nog helemaal niet zo slecht.
Dan heb je gewoon het verkeerde meisje gekozen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegendeel meegemaakt
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon het verkeerde meisje gekozen.![]()
In Amersfoort schijnt nog een fanclub te zitten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:12 schreef rubbereend het volgende:
keieen prachtig woord, wat boven de rivieren niet op zijn waarde geschat wordt
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:44 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik kunnen er niet meer onderuit: we hebben allebei onze handtekening onder ons nieuwe huurcontract gezet en de sleutels van onze nieuwe woning in ontvangst genomen.
en wat ga je doen daar ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi mensjes!
Nog twee daagjes werken en ik zit lekker een weekendje in Scheveningen!
Ik heb niet echt tijd voor meets, hoewel dit een heel leuk idee lijktquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
ze maken er wel meteen werk van zeg, komen jullie ook?
[CENTRAAL] VBL-MEET..........................bloemendaal
Met mijn vriendinnetje een weekendje lekker eten, sauna, stoombad, massages etc.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef just me het volgende:
en wat ga je doen daar ?
En natuurlijk een strandwandeling door de regen, hagel en onweerquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Met mijn vriendinnetje een weekendje lekker eten, sauna, stoombad, massages etc.
Nog niet werkendquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ps voor de voetbalmanager game liefhebbers onder ons klik
![]()
En Rubbereend ik zal eens gaan kijken in de Matrix als ik weer eens tijd heb. De eerst komende weken iig niet
Yupz!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Met Maartje uit Heel nog altijd?
Matrixx met dubbel X...... maar als je een keer gewoon wil gaan stappen is dat een uitstekende tent!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ps voor de voetbalmanager game liefhebbers onder ons klik
![]()
En Rubbereend ik zal eens gaan kijken in de Matrix als ik weer eens tijd heb. De eerst komende weken iig niet
Mjah als om de week een patch voor de forum sofware komt... De rest werkt wel op wat info van games na enzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nog niet werkend![]()
'quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz!
Even doorbikkelen, en dan zitten jullie prinsheerlijk in jullie eigen huissiequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:40 schreef golfer het volgende:
*regel, regel, regel*
Tering, wat komt er toch veel kijken bij een dubbele verhuizing.
Wie weet.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Gaat goed dan. Bijna![]()
HET!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
En je clubvoorkeur al helemaal niet!
Ik sta een 1. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Hij mag drie vijven op het rapport, als ie de basiself van Feyenoord maar kan opdreunen!
In principe moet het met de hulp van o.a. Bjoro en wie weet nog wat lieve VBL-users wel gaan lukken op 11 december met de verhuizing.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Doe net als Silvan Inia van Emmen en vraag via de frontpage helpers bij je verhuizing!
Je moet ook niet teveel sjouwers hebben , dan loop je elkaar alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
In principe moet het met de hulp van o.a. Bjoro en wie weet nog wat lieve VBL-users wel gaan lukken op 11 december met de verhuizing.
3 grote kinderen + 1 broer zijn ook al gecharterd als sjouwhulp.
Ja hij is mooi, kostte wel wat moeite las ik in het topic in FEE, maar Yeahinho, MrDre en zo doen goed werk daar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:29 schreef Spideyman het volgende:
<---- Kiek es wat een mooie avatar![]()
Tis nog niet eens Sinterklaas en jij loopt al met een kerstmuts op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:29 schreef Spideyman het volgende:
<---- Kiek es wat een mooie avatar![]()
Je allereerste tentamen, in novemberquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Avond!
* Againzender lust wel een biertje na een hele dag hard gestudeerd te hebben.
Morgen mijn eerste tentamen
Ze moeten er wel plezier in hebben zeg, de hele dag gifjes bewerken.... dankbaar werk in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hij is mooi, kostte wel wat moeite las ik in het topic in FEE, maar Yeahinho, MrDre en zo doen goed werk daar.
ik geloof niet in sinterklaas.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Tis nog niet eens Sinterklaas en jij loopt al met een kerstmuts op.
Yup. Morgen en dan volgende week nog twee en de week er na nog 1.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je allereerste tentamen, in novemberDat had ik toch ietsje eerder.
Maar een bier kan zeker geen kwaad ter voorbereiding, ik zag eerlijk gezegd ook wel op tegen dat eerste tentamen.
Ik had vorige week m'n eerste tentamens, dus hij is geen uitzondering.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je allereerste tentamen, in novemberDat had ik toch ietsje eerder.
Toch wel een cooling down gedaan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een goedenavond.
Man, ik ben afgepeigerd.Heb 2 uur zitten schaken.
Nog mee bezig. Zo maar eens even een wedstrijdverslagje in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch wel een cooling down gedaan?![]()
.......en het paard sloeg de pion, maar ik had nooit verwacht dat zijn toren nog van H2 naar H4 kon dus zit ik in een min of meer benauwde positie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog mee bezig. Zo maar eens even een wedstrijdverslagje in elkaar flansen.
Na het zien van Moore's films en docu's als Outfoxed heeft de regering van de VS voor mij zijn geloofwaardigheid verloren. Het zou me niks verbazen als er het een en ander is opgezet op 9/11.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:42 schreef DIGGER het volgende:
Lovely: http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Bluezz het volgende:
/me=bluezz ook op zoek gaat naar sintpakkie
Leuk pakje Bluezzquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Bluezz het volgende:
* jpzegthallo ook op zoek gaat naar sintpakkie
Zijn tientallen threads over in TRU, waarin alles ontkracht wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:42 schreef DIGGER het volgende:
Lovely: http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main
sommige mensen staat ook alles !!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz ook op zoek gaat naar sintpakkie
No way!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef just me het volgende:
golfer en bluezz.. jullie kunnen nog terug
Ik mocht tegen iemand met 400 elo punten meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
.......en het paard sloeg de pion, maar ik had nooit verwacht dat zijn toren nog van H2 naar H4 kon dus zit ik in een min of meer benauwde positie.
Zijn loper was toe aan een opoffering, de ruil voor een pion was dan ook geen slechte.
Als een duveltje uit een doosje rokeerde ik en zag aan de grimas op het gezicht van mijn opponent dat ik hem daarmee een streek had geleverd die zijn weerga niet kende...........
Over zakken gesproken: Mijn bloedende balzak...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Een eitje in de zak pfaf?
Heb dat 1 keer echt gedaan, best grappig om met een oranje balletje op witte fairways te spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:31 schreef Bjoro het volgende:
" I´m GOOOOOLfing in the snow"
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt altijd al een feestmuts op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:47 schreef popolon het volgende:
feesticoontjes
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als een duveltje uit een doosje rokeerde ik
da's dan tenminste consequent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt altijd al een feestmuts op.
Ok dit keer volg ik je nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
OMG, dat is zulke zwarte humor.
Topic dat Pfaf aanhaalde. Bepaald lullig voor Xebro.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ok dit keer volg ik je niet.
Je bdoelt hier acces als in MS Access?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Informatics .. deels easy: excel, html. Deels moeilijk: PowerSim en acces
What is thy quest?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef popolon het volgende:
Ik ben God, wat een feest.
To seek the Holy Grail !quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
What is thy quest?
Kut, weer het goede antwoordquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef popolon het volgende:
[..]
To seek the Holy Grail !
ben ik toch niet de enige gek die dat heeftquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:07 schreef popolon het volgende:
ja ik ken dat script zo goed als uit m'n hoofd
Jullie hebben tranformatorhokjes geintegreerd met moskees?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:08 schreef Nyluzzz het volgende:
He, we zijn weer online. De halve stad (Groningen) heeft een paar uur zonder stroom gezeten en ik had geen internet meer.![]()
Schijnt een transformatorhokje te zijn ontploft.![]()
Wat is er stuk aan? Beeldbuis doormidden?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:09 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Monty Python de revue passeert
FF een vraagje: iemand verstand van TV's repareren of heeft iemand nog een tv-tje over? Gisteren is de TV in de woonkamer hier gesneuveld. Vinden mn huisgenoten niet zo'n succes geloof ik
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:13 schreef Suijk het volgende:
Is voor die gangbang, popolon. Je hebt gewonnen.
De ellende begint nu ook naar het noorden over te slaan. Vorige week een moskee aangevallen hier in de wijk en nu weer een transformatorhokje ontploft.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie hebben tranformatorhokjes geintegreerd met moskees?
Ik heb er 2 Erik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:09 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Ik zie dat Monty Python de revue passeert
FF een vraagje: iemand verstand van TV's repareren of heeft iemand nog een tv-tje over? Gisteren is de TV in de woonkamer hier gesneuveld. Vinden mn huisgenoten niet zo'n succes geloof ik
neuh.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat is er stuk aan? Beeldbuis doormidden?
Meen je serieus?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er 2 Erik.
Gratis zelf af te halen hier in Utreg
Willen jullie ook nog een wasmasjien?
De één z'n verhuizing is de ander z'n TVquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er 2 Erik.
Gratis zelf af te halen hier in Utreg
Willen jullie ook nog een wasmasjien?
Ja serieus.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Meen je serieus?
Wasmachine, nou als ie t doet. We huren er nou 1 en dat kost ook alleen maar geld.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:22 schreef popolon het volgende:
als het over een wasmachine gaat, ik hoef niet, heb er zelf straks eentje teveel
Nou die tv wil ik wel hebben danquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja serieus.
tv's grateloos, en wasmasjien 100 euro.
Dan hoef je er niet naar te luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:31 schreef Suijk het volgende:
Die dvd's kan ik begrijpen, maar wat is er zo bijzonder aan die oordopjes?
Ze komen uit Hong Kongquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:31 schreef Suijk het volgende:
Die dvd's kan ik begrijpen, maar wat is er zo bijzonder aan die oordopjes?
Zullen dus wel twee stofkapjes zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze komen uit Hong Kong
Nee hoor ik dacht ook dat hij het over oordopjes had die geluid dempen in tegenstelling tot een iets waar geluid uitkomtquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar oordopjes tegen geluidof ben ik nu weer hopeloos ouderwets?
Die wasmachine was maar een grapje. We leasen er nu 1 en dat gaat eigenlijk wel best. Trouwens wacht ff, ik zou m wel ff willen zien dan. En dan ff met mn huisgenoten overleggen eventueel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Afdingen mag, Erik.
Als je hem maar zelf komt halen
Dat is mooi en dat helemaal uit Hong Kongquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:59 schreef pascalheister het volgende:
40 euro kosten ze. Maar ze zijn het dubbel en dwars waard
gratis verzending en geen douane kosten gelukkigquote:Op woensdag 17 november 2004 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi en dat helemaal uit Hong Kong
Het zijn er 2quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die wasmachine was maar een grapje. We leasen er nu 1 en dat gaat eigenlijk wel best. Trouwens wacht ff, ik zou m wel ff willen zien dan. En dan ff met mn huisgenoten overleggen eventueel.
Maar die televee, wanneer zou ik die kunnen komen halen? En waar
dank je wel, lief aangeboden maar ik ga eens heerlijk mijn bedje induiken; hard gewerkt vanavond!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
maargoed een biertje gaat er wel in
wie wil er nog meer?
Ja doe mij er maar een, volgend rondje is op mijn kostenquote:Op woensdag 17 november 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
maargoed een biertje gaat er wel in
wie wil er nog meer?
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zijn er 2
En mail me ff voor het adressie
Je kneep hem toch ff hequote:Op woensdag 17 november 2004 00:21 schreef golfer het volgende:
Ik zit aan een whiskietje al om te vieren dat Bluezz haar handtekening ook onder ons nieuwe huurcontract heeft gezet.
Je kan nog veel meer krijgen, kom maar kijken met huisgenotenquote:Op woensdag 17 november 2004 00:22 schreef ErikT het volgende:Ik kan zelfs 2 tv's krijgen
Ik ga vaker dingen slopen en vragen of iemand nog wat heeft staan
Ik zal zo ff mailen, moet eerst ff een (redelijk lastig) mailtje aftypen.
gewend aan klein isquote:Op woensdag 17 november 2004 00:25 schreef pascalheister het volgende:
bluezz je hebt wel de kleine lettertjes gelezen?
Ik heb haar brilletje even afgezet bij het doorlezen van het contract.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:25 schreef pascalheister het volgende:
bluezz je hebt wel de kleine lettertjes gelezen?
ja..quote:Op woensdag 17 november 2004 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Blumsj.
en nu naar bed?
Zal ik de honneurs dan maar even voor Bluezz waarnemen?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:33 schreef Blumchen het volgende:
ja..breng je me?
Doe maar een laatste whiskietje dan.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:53 schreef Bos81 het volgende:
Iemand nog iets te drinken? Rondje op mijn kosten
quote:Op woensdag 17 november 2004 01:38 schreef Bluezz het volgende:
zweet luggjes zijn ok
Nu naar boven raast tot straks![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Lekker geslapen allemaal?
waar waSCH je nou...ik miSCHte je helemaalquote:Op woensdag 17 november 2004 07:54 schreef SCH het volgende:
aanwezig is
ik ben er hoor- hoentjeSCHfriSCH en okSCHelSCHoonquote:Op woensdag 17 november 2004 08:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar waSCH je nou...ik miSCHte je helemaal![]()
Balen is dat he? Ik heb de mijne vanochtend naar De Vuurtoren gebracht...quote:Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
M'n kind nog helemaal niet gezien vandaag
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
M'n kind nog helemaal niet gezien vandaag
Moet ze op de uitkijk?quote:Op woensdag 17 november 2004 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Balen is dat he? Ik heb de mijne vanochtend naar De Vuurtoren gebracht...
Wel een raar gevoel hoor, reed terug van m'n schoonouders gisteravond, geen maxi cosi in de auto, geen maxi cosi in de gang... bij he tslapen gaan kijk ik altijd nog ff op z'n kamertje, gisteravond leeg natuurlijk... wennen zo voor het eerst.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Balen is dat he?
Ja, is SCH weer op je aangesloten?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:hoera ik heb weer netwerk
Hier wel netwerk, maar geen mailserverquote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:hoera ik heb weer netwerk
ik voel ons lijntje weerquote:Op woensdag 17 november 2004 10:19 schreef DIGGER het volgende:
Ja, is SCH weer op je aangesloten?
was het slordigwerk dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:hoera ik heb weer netwerk
ik werk altijd slordigquote:Op woensdag 17 november 2004 10:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
was het slordigwerk dan?
*meedanst*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |