abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24692013
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:24 schreef A.l.e.x het volgende:
[edit] toch nog een echt plaatje gevonden:
Da's toch wel een erg cool ding!
pi_24692160
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:34 schreef washandje het volgende:

[..]

Details?
"And here is the most important quote that came to me in mail from SCEE:

This is one of a handful of cars that will be added to GT4 for the PAL version."


dus ik denk een stuk of 10/15 auto's extra
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:51:55 #228
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24695774
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:46 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

"And here is the most important quote that came to me in mail from SCEE:

This is one of a handful of cars that will be added to GT4 for the PAL version."


dus ik denk een stuk of 10/15 auto's extra
Krijgen de Amerikanen dan ook extra auto's?

Is er niemand die wat over mijn vorige post te zeggen heeft? Het was mij nooit opgevallen maar ik las op gtplanet dat er wat verschillen zitten tussen de verschillende GT's en de fabrikanten.
pi_24696013
Geen idee, maar meestal lijkt de US release meer op de JAP release omdat ze beide NTSC gebruiken

Soms zijn de namen van de auto's/fabrikanten iets anders, bijvoorbeeld Vauxhall in de UK is Opel in de rest van Europa
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:16:48 #230
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24696242
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef A.l.e.x het volgende:
Soms zijn de namen van de auto's/fabrikanten iets anders, bijvoorbeeld Vauxhall in de UK is Opel in de rest van Europa
Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.
pi_24696441
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:16 schreef Stressbal het volgende:
Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.
Volgens mij ligt het ook een beetje aan de upgrades die je toepast op je wagens. En hoewel Gran Turismo een héle goeie simulatie is, denk ik niet dat ze àlle gegevens van alle auto's volledig juist kunnen hebben. Hebben ze in GT3 een "foutje" gemaakt bij een bepaalde auto, dan kan dat in GT4 (bij dezelfde auto uiteraard) verbeterd zijn. Vandaar de verschillen.
pi_24696508
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:16 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.
Volgens mij was die in Prologue gebaseerd op de concept versie uit 2002 en aangezien Prologue uit eind 2003 komt is hij ook niet meer te vergelijken met GT4 maar er zitten wel wat foutjes in GT4 ja

1tje daarvan is de CLK-GTR, wat eigenlijk de CLK-LM uit '98 is en er ook een stuk anders uitziet dan de mooiere CLK-GTR uit '97


(de CLK-GTR heeft geen airvents naast het raam ziten)

zie hier het verschil: http://ourworld.compuserve.com/homepages/timcott/clkgtr.htm

(GT4P was ook meer een opgepoetste GT3 dan een echte GT4 demo)

[ Bericht 24% gewijzigd door A.l.e.x op 22-01-2005 22:38:50 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:38:55 #233
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24696609
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het ook een beetje aan de upgrades die je toepast op je wagens. En hoewel Gran Turismo een héle goeie simulatie is, denk ik niet dat ze àlle gegevens van alle auto's volledig juist kunnen hebben. Hebben ze in GT3 een "foutje" gemaakt bij een bepaalde auto, dan kan dat in GT4 (bij dezelfde auto uiteraard) verbeterd zijn. Vandaar de verschillen.
Het verchil tussen 499 en 550 vind ik toch wel erg groot. Niet bepaald een typfout, bovendien voor een developer die zo gericht is om alle foutjes eruit te halen is dit toch wel vreemd.
Misschien dat het door het vertalen komt? In GT3 was de power to weight ratio ook verkeerd om bijvoorbeeld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Stressbal op 22-01-2005 22:53:12 ]
pi_24707187
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Het verchil tussen 499 en 550 vind ik toch wel erg groot. Niet bepaald een typfout, bovendien voor een developer die zo gericht is om alle foutjes eruit te halen is dit toch wel vreemd.
Misschien dat het door het vertalen komt? In GT3 was de power to weight ratio ook verkeerd om bijvoorbeeld.
Ford heeft eerst opgegeven dat de gt 500 pk kreeg , later is dit verandert naar 550 pk vanwege wat verbeteringen. Dus een fout kan je het niet echt noemen
De waarheid is hard , gelukkig is de muur nog altijd harder
pi_24708812
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef Stressbal het volgende:
In GT3 was de power to weight ratio ook verkeerd om bijvoorbeeld.
Nu je't zegt... bij GT Concept was 'ie inderdaad precies andersom!
  zondag 23 januari 2005 @ 17:50:03 #236
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24709100
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:18 schreef Madnessy het volgende:

[..]

Ford heeft eerst opgegeven dat de gt 500 pk kreeg , later is dit verandert naar 550 pk vanwege wat verbeteringen. Dus een fout kan je het niet echt noemen
Goed punt, de meeste auto sites geven ook steeds weer net ander specificaties. Natuurlijk kunnen die met verloop van tijd veranderen. Daarnaast lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat Polyphony niet gewoon bij de fabrikant heeft gevraagd dan wel zelf heeft getest of die waarden kloppen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:53:54 #237
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24741001
Damn wat word dit spel gaaf. Hoe zit het eignelijk met het Driften? want heb al op een paar screens driftende auto's gezien?

[ Bericht 55% gewijzigd door jacco op 25-01-2005 13:59:20 ]
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:57:00 #238
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24741068
Ook een erg fijne pacecar in de vorm van de R34 Skyline

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24742066
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:53 schreef jacco het volgende:
Damn wat word dit spel gaaf. Hoe zit het eignelijk met het Driften? want heb al op een paar screens driftende auto's gezien?
Hoe bedoel je "hoe zit het eigenlijk met het Driften"?! Of dat kàn? Natuurlijk kan dat!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:25:21 #240
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24742508
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:57 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "hoe zit het eigenlijk met het Driften"?! Of dat kàn? Natuurlijk kan dat!
Hoe realistisch is dat? gewoon een bocht insturen vol gas, stuur om en handrem aantrekken?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24742599
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:25 schreef jacco het volgende:
Hoe realistisch is dat? gewoon een bocht insturen vol gas, stuur om en handrem aantrekken?
Heb je ooit wel eens een Gran Turismo gespeeld? ALLES is realistisch! Natuurlijk rijdt iedere auto weer anders en die handrem heb je lang niet altijd nodig om te driften, je gewone rem voldoet meestal wel.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:53:25 #242
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24742898
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je ooit wel eens een Gran Turismo gespeeld? ALLES is realistisch! Natuurlijk rijdt iedere auto weer anders en die handrem heb je lang niet altijd nodig om te driften, je gewone rem voldoet meestal wel.
Ik heb GT3 A-spec uitgespeeld dus je zou kunnen zeggen dat ik het wel een gespeeld heb. Maar heb daar niet echt kunnen driften.

Dus vraag me af hoe dat in z'n werk gaat. En of je ook gebalanceerd gas moet geven en aan je stuur moet draaien om je in een drift te houden. Zijn er ook speciale drift banen?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24743429
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:53 schreef jacco het volgende:
Ik heb GT3 A-spec uitgespeeld dus je zou kunnen zeggen dat ik het wel een gespeeld heb. Maar heb daar niet echt kunnen driften.

Dus vraag me af hoe dat in z'n werk gaat. En of je ook gebalanceerd gas moet geven en aan je stuur moet draaien om je in een drift te houden. Zijn er ook speciale drift banen?
Uitgespeeld zelfs! Op 100%? Maargoed... bij GT3 staat "Anti Spin Mechanism" en "Traction Control Systeem" standaard altijd aan. Heb je dit wel eens uitgezet? (onder "options" in het hoofdmenu kun je dat doen). Ik denk dat het driften dan namelijk wel wat makkelijker zal gaan!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:14:03 #244
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24745000
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

Uitgespeeld zelfs! Op 100%? Maargoed... bij GT3 staat "Anti Spin Mechanism" en "Traction Control Systeem" standaard altijd aan. Heb je dit wel eens uitgezet? (onder "options" in het hoofdmenu kun je dat doen). Ik denk dat het driften dan namelijk wel wat makkelijker zal gaan!
Nou ja 100% heb niet alle endurance races gedaan omdat dat simpeweg te lang duurt. Maar als je die systemen uitzet kan je een powerslide maken maar dat is niet driften.

Heb je Need For Speed Underground 2 gespeeld? is natuurlijk niet zo realistisch als GT4 maar het driften is wel goed nagebootst.

Dus kan ik het verwachten zoals in NFSU 2 of alleen powerslides maken
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24746658
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:14 schreef jacco het volgende:
Nou ja 100% heb niet alle endurance races gedaan omdat dat simpeweg te lang duurt. Maar als je die systemen uitzet kan je een powerslide maken maar dat is niet driften.

Heb je Need For Speed Underground 2 gespeeld? is natuurlijk niet zo realistisch als GT4 maar het driften is wel goed nagebootst.

Dus kan ik het verwachten zoals in NFSU 2 of alleen powerslides maken
Ik heb geen NFSU 2... (wel een demo van gespeeld trouwens). Maar ik denk dat het in GT4 niet zo zal zijn als in NFSU 2. Maar wat maakt het uit... GT4 wordt een überspel en je MOET 'm kopen!!!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:52:05 #246
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24747813
Het zou voor mij ook niet uitmaken of het driften wel/niet goed is. Ik koop hem zowiezo

Maar was gewoon benieuwd of ze er iets speciaals aan hadden gedaan of vernieuwd
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24748171
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:52 schreef jacco het volgende:
Het zou voor mij ook niet uitmaken of het driften wel/niet goed is. Ik koop hem zowiezo

Maar was gewoon benieuwd of ze er iets speciaals aan hadden gedaan of vernieuwd
Ja... jammergenoeg heb ik geen ervaring met GT4. Maar we zullen zien... hopelijk binnen nu en een maand of 1,5.
pi_24750740
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:14 schreef jacco het volgende:

[..]

Nou ja 100% heb niet alle endurance races gedaan omdat dat simpeweg te lang duurt. Maar als je die systemen uitzet kan je een powerslide maken maar dat is niet driften.

Heb je Need For Speed Underground 2 gespeeld? is natuurlijk niet zo realistisch als GT4 maar het driften is wel goed nagebootst.

Dus kan ik het verwachten zoals in NFSU 2 of alleen powerslides maken
wie gaat GT4 nou kopen om te driften

en GT4 met NFS:U vergelijken

(je moet je auto wel goed afstellen om te kunnen driften, er zijn zat filmpjes via google te vinden)
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:24:12 #249
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24758966
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 23:19 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

wie gaat GT4 nou kopen om te driften

en GT4 met NFS:U vergelijken

(je moet je auto wel goed afstellen om te kunnen driften, er zijn zat filmpjes via google te vinden)
Je leest niet.

Ik vergelijk GT4 en NFSU2 niet met elkaar. Ik haal het aan als voorbeeld. En ik koop GT4 niet alleen om het driften. Ik koop hem zowiezo voor het totale spelplezier.

Was alleen benieuwd of het erin zat.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24770465
dan is het goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')