Da's toch wel een erg cool ding!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:24 schreef A.l.e.x het volgende:
[edit] toch nog een echt plaatje gevonden:
"And here is the most important quote that came to me in mail from SCEE:quote:
Krijgen de Amerikanen dan ook extra auto's?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:46 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
"And here is the most important quote that came to me in mail from SCEE:
This is one of a handful of cars that will be added to GT4 for the PAL version."
dus ik denk een stuk of 10/15 auto's extra
Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef A.l.e.x het volgende:
Soms zijn de namen van de auto's/fabrikanten iets anders, bijvoorbeeld Vauxhall in de UK is Opel in de rest van Europa
Volgens mij ligt het ook een beetje aan de upgrades die je toepast op je wagens. En hoewel Gran Turismo een héle goeie simulatie is, denk ik niet dat ze àlle gegevens van alle auto's volledig juist kunnen hebben. Hebben ze in GT3 een "foutje" gemaakt bij een bepaalde auto, dan kan dat in GT4 (bij dezelfde auto uiteraard) verbeterd zijn. Vandaar de verschillen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:16 schreef Stressbal het volgende:
Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.![]()
Volgens mij was die in Prologue gebaseerd op de concept versie uit 2002 en aangezien Prologue uit eind 2003 komt is hij ook niet meer te vergelijken met GT4 maar er zitten wel wat foutjes in GT4 jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:16 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer wat betreft paardenkrachten, trekkracht, gewicht en type aandrijving. Bijvoorbeeld de Ford GT heeft in Prologue 499 pk (4xx in ieder geval) terwijl hij volgens Ford over 550 pk beschikt. En zo zijn er tal van kleine en grote afwijkingen te vinden.![]()
Het verchil tussen 499 en 550 vind ik toch wel erg groot. Niet bepaald een typfout, bovendien voor een developer die zo gericht is om alle foutjes eruit te halen is dit toch wel vreemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ook een beetje aan de upgrades die je toepast op je wagens. En hoewel Gran Turismo een héle goeie simulatie is, denk ik niet dat ze àlle gegevens van alle auto's volledig juist kunnen hebben. Hebben ze in GT3 een "foutje" gemaakt bij een bepaalde auto, dan kan dat in GT4 (bij dezelfde auto uiteraard) verbeterd zijn. Vandaar de verschillen.
Ford heeft eerst opgegeven dat de gt 500 pk kreeg , later is dit verandert naar 550 pk vanwege wat verbeteringen. Dus een fout kan je het niet echt noemenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Het verchil tussen 499 en 550 vind ik toch wel erg groot. Niet bepaald een typfout, bovendien voor een developer die zo gericht is om alle foutjes eruit te halen is dit toch wel vreemd.
Misschien dat het door het vertalen komt? In GT3 was de power to weight ratio ook verkeerd om bijvoorbeeld.
Nu je't zegt... bij GT Concept was 'ie inderdaad precies andersom!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:38 schreef Stressbal het volgende:
In GT3 was de power to weight ratio ook verkeerd om bijvoorbeeld.
Goed punt, de meeste auto sites geven ook steeds weer net ander specificaties. Natuurlijk kunnen die met verloop van tijd veranderen. Daarnaast lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat Polyphony niet gewoon bij de fabrikant heeft gevraagd dan wel zelf heeft getest of die waarden kloppen.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:18 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Ford heeft eerst opgegeven dat de gt 500 pk kreeg , later is dit verandert naar 550 pk vanwege wat verbeteringen. Dus een fout kan je het niet echt noemen
Hoe bedoel je "hoe zit het eigenlijk met het Driften"?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:53 schreef jacco het volgende:
Damn wat word dit spel gaaf. Hoe zit het eignelijk met het Driften? want heb al op een paar screens driftende auto's gezien?
Hoe realistisch is dat? gewoon een bocht insturen vol gas, stuur om en handrem aantrekken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe zit het eigenlijk met het Driften"?!Of dat kàn? Natuurlijk kan dat!
Heb je ooit wel eens een Gran Turismo gespeeld? ALLES is realistisch! Natuurlijk rijdt iedere auto weer anders en die handrem heb je lang niet altijd nodig om te driften, je gewone rem voldoet meestal wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:25 schreef jacco het volgende:
Hoe realistisch is dat? gewoon een bocht insturen vol gas, stuur om en handrem aantrekken?
Ik heb GT3 A-spec uitgespeeld dus je zou kunnen zeggen dat ik het wel een gespeeld heb. Maar heb daar niet echt kunnen driften.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een Gran Turismo gespeeld? ALLES is realistisch! Natuurlijk rijdt iedere auto weer anders en die handrem heb je lang niet altijd nodig om te driften, je gewone rem voldoet meestal wel.
Uitgespeeld zelfs!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:53 schreef jacco het volgende:
Ik heb GT3 A-spec uitgespeeld dus je zou kunnen zeggen dat ik het wel een gespeeld heb. Maar heb daar niet echt kunnen driften.
Dus vraag me af hoe dat in z'n werk gaat. En of je ook gebalanceerd gas moet geven en aan je stuur moet draaien om je in een drift te houden. Zijn er ook speciale drift banen?
Nou ja 100%quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uitgespeeld zelfs!Op 100%? Maargoed... bij GT3 staat "Anti Spin Mechanism" en "Traction Control Systeem" standaard altijd aan. Heb je dit wel eens uitgezet? (onder "options" in het hoofdmenu kun je dat doen). Ik denk dat het driften dan namelijk wel wat makkelijker zal gaan!
Ik heb geen NFSU 2...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:14 schreef jacco het volgende:
Nou ja 100%heb niet alle endurance races gedaan omdat dat simpeweg te lang duurt. Maar als je die systemen uitzet kan je een powerslide maken maar dat is niet driften.
Heb je Need For Speed Underground 2 gespeeld? is natuurlijk niet zo realistisch als GT4 maar het driften is wel goed nagebootst.
Dus kan ik het verwachten zoals in NFSU 2 of alleen powerslides maken
Ja... jammergenoeg heb ik geen ervaring met GT4.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:52 schreef jacco het volgende:
Het zou voor mij ook niet uitmaken of het driften wel/niet goed is. Ik koop hem zowiezo
Maar was gewoon benieuwd of ze er iets speciaals aan hadden gedaan of vernieuwd
wie gaat GT4 nou kopen om te driftenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:14 schreef jacco het volgende:
[..]
Nou ja 100%heb niet alle endurance races gedaan omdat dat simpeweg te lang duurt. Maar als je die systemen uitzet kan je een powerslide maken maar dat is niet driften.
Heb je Need For Speed Underground 2 gespeeld? is natuurlijk niet zo realistisch als GT4 maar het driften is wel goed nagebootst.
Dus kan ik het verwachten zoals in NFSU 2 of alleen powerslides maken
Je leest niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:19 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
wie gaat GT4 nou kopen om te driften![]()
en GT4 met NFS:U vergelijken![]()
(je moet je auto wel goed afstellen om te kunnen driften, er zijn zat filmpjes via google te vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |