Uiruru... get a grip on your life. Je merkt zelf al dat het niet goed gaat. Je weet nu dat hoe je je er ook onder voelt, je haar er niet mee terug krijgt. Ik denk dat je je eerst moet proberen te concentreren op jezelf: wat wil je bereiken in je leven, hoe ga je het aanpakken en wie/wat heb je er voor nodig? Plan de gekste dingen om weer 'doelen' te hebben (desnoods schrijf je op dat je donderdag naar de bieb moet)... dan komen namelijk je mijlpalen ook weer. Oké, misschien niet door naar de bieb te gaan, maar wel door andere dingen te plannen en ervoor te zorgen dat je ze haalt. Hou je zelf bezig en probeer jezelf zover te krijgen dat je bijvoorbeeld alleen nog maar aan haar denkt als je alleen bent, of als je in bed ligt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:43 schreef Uiruru het volgende:
Zo.... al maanden en maanden niet meer gereageerd op Fok (in het algemeen). Zoals ik al in eerdere topics aangaf (lang geleden) zit ik ook erg met het verwerken van een beeindigde relatie.
Het is nou zo'n 13 maanden geleden dat het op zeer lullige wijze ophield... en ik mis haar nog steeds iedere dag vreselijk. Kan nog steeds na al die tijd zomaar jankbuien krijgen en mijn leven is kapot.
Studie grotendeels verkloot, vriendschappen kwijtgeraakt maar vooral totaal geen zin meer erin. Alle mijlpalen in het alleen zijn doen pijn. Ik had gehoopt dat het na een maand beter zou gaan.... niks... owkee 3 maanden dan.... niks.... owkee een half jaar dan.... niks... Owkee binnen een jaar moet het toch godverdomme weer goed met me gaan.... Niks.... De volgende mijlpaal zie ik niet eens meer en ik vraag me af of ik ooit nog wel een keer normaal kan gaan functioneren.
Ergens ben ik nou wel toe aan een nieuwe relatie. Ik mis het samenzijn met iemand nou zo erg dat ik het misschien met iemand anders zou kunnen zonder al teveel aan haar te denken. Het zou ook goed voor me zijn als er een nieuw iemand in mijn leven kwam. Maarja... ik lig sowieso niet zo goed bij de vrouwen (lelijk) en ik heb een probleem waardoor ik mezelf pas helemaal bloot durf te geven bij iemand als ik zeker weet dat het serieus en echt is. Nou dan blijft er niet veel over.
Buiten dat vrouwen me dus niet aantrekkelijk vind ben ik nou ook nog eens niet gezellig. Door mijn downbuien en het feit dat zij altijd door mijn hoofd spookt schrik ik potentiele kandidaten uiteraard nog meer af. Welke vrouw is er nou geinteresseerd in iemand die nog teveel met zijn ex zit? Juistem.... geen een.
Ik kan het dus schudden... viceuze cirkel... ten dode opgeschreven. Kon ik maar weer wennen aan het alleen en eenzaam zijn (in de liefde)
Ik ben blij voor je dat je letterlijk dingen aan het afsluiten bent nu.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef Erebus het volgende:
Tjonge, wat knapt iemand op als hij leest dat hij niet de enige met liefdesverdriet is (hoe erg ik het ook voor jullie vind, voor mij is het weer een lichtpuntje).
Inmiddels alweer een stukje verder in het leven. Morgen het laatste stukje van haar uit het huis weg (de piano) en afgelopen zaterdag is de makelaar geweest, dus ook dat stukje gaat nu (hopelijk snel) lopen. Hopen dat ik snel weg kan uit dit huis vol herinneringen, vol ergernissen, vol liefdesperikelen. Alleen waarheen, ik wil eigenlijk weg uit de streek...maar met niets ergens opnieuw beginnen, dat vraagt toch wel kracht en energie.. (o ja Blinky, succes met je nieuwe baan en je nieuwe plek, moedig).
Schuldgevoel, afschuwelijk. Ongeveer een week of 2 geleden een heel lief (te jong) meisje leren kennen dat stage liep op onze school. Al mijn moed bij elkaar geraapt en haar op een leuke romantische manier (mooi gedicht, cd erbij) uit gevraagd..helaas was ik te laat, ze was net een relatie begonnen....
maar schuldig dat ik me voel(de), dat ik zo vlug alweer mijn oog op iemand kon laten vallen...
maar nu dat stukje ook weer voorbij is (haar stage is over), snap ik het pas. Ik was gewoon toe aan positieve aandacht, en dat had zij mij gegeven, en daar was ik blijkbaar zwak voor.
Nu mis ik mijn ex, ondanks al haar klote opmerkingen en intieme omgang met haar vriend, dus toch weer...ik vraag me alleen steeds af, wat mis ik nou. Mijn ex of iemand die aandacht heeft voor me?
Zeker een herkenbare vraag voor mensen?
Okay, iedereen weer succes, ik lees mee, jammer dat ik steeds te moe ben om te tikken, anders zou ik meer meekletsen hier....komt misschien nog wel.
Het is behoorlijk tactloos. Dat ie aan zichzelf denkt terwijl jij er juist (meer) moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef N-joy het volgende:
Lol, gister heb ik mijn ex op msn gesproken en het gesprek afgebroken toen hij zoveel mogelijk uitvluchten zocht om zich maar niet schuldig te hoeven voelen.
Krijg ik vandaag een e-card: "STERKTE"
Persoonlijke boodschap: "Wat kan ik meer dan je sterkte wensen... blijf je voor altijd een beetje bij me?"
Nou vraag ik jullie, is deze jongen simpel?
Ik geloof dat ik eindelijk een beetje boos kan worden, haha.
hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef N-joy het volgende:Krijg ik vandaag een e-card: "STERKTE"
Persoonlijke boodschap: "Wat kan ik meer dan je sterkte wensen... blijf je voor altijd een beetje bij me?"
Nou vraag ik jullie, is deze jongen simpel?
Ik geloof dat ik eindelijk een beetje boos kan worden, haha.
Je bedoelt het ongetwijfeld hartstikke goed, maar dit is net zoiets als een miljoen in een loterij mislopen omdat je het winnende lot kwijtraakt, en dan bitter zeggen: ach... geld maakt toch niet gelukkig. Wat maakt hem het nou uit dat het zonder haar is? Dat is juist de bedoeling, want anders had hij haar niet afgewezen. Zo zijn mannen dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
No worries.. misschien is het een zak of een klootzak... maar wel één zonder jou
Ik denk juist dat het wèl met liefde te maken heeft, met onbeantwoorde liefde. Met meer liefde dan je wensen zou, omdat je zonder die liefde zoveel minder kwetsbaar zou zijn. Het heeft te maken met die kwetsbaarheid en de lompheid waarmee de ander daar overheen walst.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:35 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin om je aandacht te blijven richten op de ander, als de ander je niet moet. Ik geloof ook echt dat, zodra blijkt dat iemand jou niet wil zoals jij die ander wilt, het vanaf dat moment niet meer gaat om die ander, maar om jou. Het heeft niks met liefde te maken, alleen maar met projectie (hoe je het het liefste zou willen zien) en waarschijnlijk het niet hebben geleerd hoe je je verlies waardig moet dragen. Allemaal dingen waar je de ander niet eens echt voor nodig hebt.
Misschien heeft het ook wel te maken met dat het voor een vrouw moeilijk te accepteren is dat ze, ook al doet ze seksueel of buiten de seks om alles om de betreffende man te plezieren, ze toch niet geliefkoosd wordt vanwege de persoon die ze werkelijk is. Dat is keihard, maar onomkeerbaar.
Verlies blijft het toch. Je kunt het echter altijd leren dragen.
Of stilstaan, uiteraard.
Tsja, als liefde op ratio gebouwd was zou dit topic in zijn geheel niet nodig geweest zijn toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:27 schreef Jumparound het volgende:
Maar als je denkt dat iemand perfect voor je is, waarom hou je er dan geen rekening mee dat het andersom niet zo hoeft te zijn?
Te laat!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef Jumparound het volgende:
Klopt, ik dacht dat ik eerder was met mn edit
Ach ja, liefde...
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
verhaaltje
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat alles samenhangt met mijn ex, maar ik kan er geen grip op krijgen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef Blinky het volgende:
[...]
Dingen zijn niet eenvoudig en het maakt in feite niet echt uit of je alleen bent of met iemand anders. Ik blijf ook met dezelfde soort gevoelens en vraagstukken.
quote:
Wat denk ik het belangrijkste is (en daar hebben we het vaker over gehad) is dat je in elk geval tevreden zou moeten zijn met jezelf. Het is niet erg als je je niet de gelukigste mens van de wereld voelt, maar je bent wel verantwoordelijk voor je eigen gevoel van behagen of onbehagen. Als je je niet gelukkig voelt, zorg dan dat je in elk geval tevreden bent, dat stukje is dan ook weer gewonnen en kun je weer een beetje 'trots' op jezelf zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hoi P.!
Zie dit nu pas, na de kick van Blinky's reply.
[...]je bent best vaak met allelei leuk dingen bezig, nieuwe hulpstukken voor je foto's etc. etc. Dat vind ik op zich al wel een hele goede stap hoor. Je zit niet lijdzaam thuis te wachten tot het eens wat beter gaat. Je zoekt nieuwe dingen, je gaat eruit, je bent ook niet echt op je mondje gevallen en alles.
quote:
Maar waarom voel je je dan toch zo klote hè.
Ik weet dat je ex absoluut geen contact meer wil, maar misschien kan het jou wel heel erg helpen als je nog één keer op papier zet wat je voelt mbt tot hoe het geeindigd is.
quote:
Ja, wat wil ik hier nou eigenlijk mee zeggen?
Gewoon, dat ik je wel een klein beetje snap en het iig klote vind dat je je zo rot voelt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:14] schreef PdeHoog het volgende:
Waar het mij hier om gaat, is dat ze het DURVEN! Ze durven een risico te nemen. Ik niet. Ik bedoel...het grootste risico wat ik tot op heden heb genomen is om in mijn eentje naar Londen te gaan dit jaar. Dat kun je ook niet echt een risico noemen hewas wel gaaf
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex heeft in de 2,5 jaar tijd dat we uit elkaar zijn ge-para-pent, gedoken, een nieuwe vriend opgeduikeld en heeft nu dus GEWOON haar baan opgezegd om met diezelfde vriend een wereldreis te gaan maken. Nu wil ik niet zeggen dat ik dat ook zou willen doen. Ik ben daarvoor te schijterig (om het maar even zo te zeggen) en teveel gehecht aan mijn omgeving. Daarnaast ken ik nog wat mensen die inmiddels een of meerdere vriend(inne)tjes gehad hebben.
Waar het mij hier om gaat, is dat ze het DURVEN! Ze durven een risico te nemen. Ik niet. Ik bedoel...het grootste risico wat ik tot op heden heb genomen is om in mijn eentje naar Londen te gaan dit jaar. Dat kun je ook niet echt een risico noemen hewas wel gaaf
![]()
quote:
quote:
Ik denk idd dat een deel van de dingen die je hier verteld niet meer helemaal te maken hebben met loslaten, maar ook heel veel nog wel. Je kijkt voor mijn gevoel nog veel te veel opzij naar wat zij doet. En dan kijk je weer naar jezelf en denkt 'zij doet veel leukere dingen dan ik'. Nou en!
Kijk nou eens naar jezelf! Laat haar gaan! Het is 2 jaar geleden, zij is verder gegaan. Het wordt hoog tijd dat jij dat ook gaat doen. Want hier ben je tot dusver niet heel veel mee op geschoten, of wel?
quote:
Sorry, dit is mss niet allemaal even aardig, maar je weet het... zachte heelmeesters...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..] En over durven, zij doet dit dus wel SAMEN met iemand... dan is de stap altijd makkelijker.
In je eentje naar London...Het is wel rete-stoer van je!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
BE, je postte wat ik dacht. Ik geloof niet dat de cache-functie hier op kantoor lekker werkt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:03 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik herken de redenering van Peter bij mezelf, en het zou een heel fijn argument zijn om tevreden met jezelf te kunnen zijn.... ware het niet dat ZIJ toch wel iemand heeft kunnen vinden om dat mee te doen. Je kunt wel zeggen dat het knapper is, als je het in je eentje doet.... maar je doet in principe álles in je eentje, ook het zoeken van een partner doe je alleen.
Ik vind het overigens makkelijker om alleen op reis te gaan, dan samen... Bij een drastische levensverandering is het wel makkelijker om iemand (familie of een partner) te hebben die je steunt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ja, er zijn zoveel mensen die wel iemand vinden, en dat zie ik wel, en dan denk ik ook wel eens van 'wanneer komt mijn beurt nou eens?', maar dat heb ik dus niet specifiek met mijn ex.
[..]
Best wel grappig om dit soort dingen te lezen, want ik heb dat dus helemaal niet. Mijn ex heeft nu al 2 keer een ander 'relatietje' gehad tussendoor enzo, en toch heb ik nooit het gevoel gehad van 'hij wel en ik niet'.
Maar goed, ook dat kan weer te maken hebben met de manier waarop enzo.
Maar ja, er zijn zoveel mensen die wel iemand vinden, en dat zie ik wel, en dan denk ik ook wel eens van 'wanneer komt mijn beurt nou eens?', maar dat heb ik dus niet specifiek met mijn ex.
[..] Mijn ex heeft nu al 2 keer een ander 'relatietje' gehad tussendoor enzo, en toch heb ik nooit het gevoel gehad van 'hij wel en ik niet'. Maar goed, ook dat kan weer te maken hebben met de manier waarop enzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:17 schreef Tarot het volgende:
Uiteraard wil ik dat mijn ex gelukkig wordt, maar ik wil zelf de persoon zijn die daarbij hoort. Als er een manier is om dat voor elkaar te krijgen..... dan zou ik daar ALLES voor over hebben.
Zitten in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 4 december 2004 03:49 schreef jd1982 het volgende:
Hee mensen... grappig, las net wat oude topics van een half jaar terug toen ik ook in dit topic zat en zie nu nog wat zelfde namen staan... hoe gaat ie???
Ik heb nog steeds geen nieuwe vriendin, niet eens gezoend of watvoor intiems dan ook, hoewel ik dat langzamerhand wel steeds liever zou willen, mja... mijn ex heeft inmiddels alweer meer dan een half jaar verkering (jah kwam er later achter dat ze vlak nadat het uit was al een nieuwe vriend had, dacht toen, ach is vast niks... wel dus, op dit moment zijn ze samen op vakantie)... herinner onze vakantie nog als gisteren... maar goed...
Iedereen heel veel sterkte, het slijt met de tijd, jah dat heb je 1000x gehoord, maar echt weg is het nog lang niet... (na 8 maanden)
Idd wat P. zegt. Sommige mensen zitten niet op een vriendschap te wachten...quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
Wie niet waagt, die niet wint.....
Maar hou er wel rekening mee dat ze wel eens negatief zou kunnen reageren!
Je mist hier wat noodzakelijke rust. Dit zijn nl. gewoon vluchtverschijnselen. Ik zou hier eens goed over nadenken en je bezinnen op wat je wilt. Het klinkt iig alsof je nog niet helemaal over je ex heen bent.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:15 schreef jd1982 het volgende:
Inderdaag Alkoholic63, jouw naam kwam me erg bekend voor en dat van Bulls-Ass is ook erg bekend hier, MOET elke avond als er iets te doen is ook uitgaan, want thuis zitten is voor mij echt niks meer, terwijl ik vroeger uren opgesloten op me kamer bezig kon zijn met websites maken, computerprogramma's, tekenen, weet ik veel wat...
Dit moet je eigenlijk zo snel mogelijk vergeten. Klinkt hard en vreemd, maar NIEMAND heeft iemand ECHT nodig. Ja, het is fijn als er iemand is met wie je dingen kunt doen, maar ook alleen zijn er zat dingen te doen hoor.quote:misschien heb ik toch echt weer een meid nodig ofzo...
Wat zijn wij het weer roerend eensquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd wat P. zegt. Sommige mensen zitten niet op een vriendschap te wachten...
Even een wat lichtzinnige post tussen al dit zware gepraat hoor. Knappe vrouwen in Londen? dat viel mij erg tegen, heel Engeland eigenlijk, qua vrouwen dan. Kopenhagen, dat is veel beter.... Misschien een Fok!singles tour naar kopenhagen? Vorig jaar met 3 vrienden een weekend heen geweest en het was echt super. In mijn eentje zou ik ook zulke dingen niet doen, en nu heb ik er even de tijd niet voor... maar als ik afgestudeerd ben... dan mogen alle vrouwen in heel europa wel oppassen!quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
Dat heb ik dus ook. Ik kijk wel rond uiteraard
hoop knappe vrouwen in Londen
, maar over het algemeen ben ik over dat soort gedachten tegenwoordig weer snel heen
Nooit in de city geweest tegen 17.00 uurquote:Op zondag 5 december 2004 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even een wat lichtzinnige post tussen al dit zware gepraat hoor. Knappe vrouwen in Londen? dat viel mij erg tegen, heel Engeland eigenlijk, qua vrouwen dan.
quote:Op zondag 5 december 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zucht maar weer eens even...
quote:Op zondag 5 december 2004 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
sorry BE. Ik bedoel.....ik ben ook maar een man die volwassen probeert te doen
* PdeHoog slaat arm om BE heenquote:Op zondag 5 december 2004 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit was geen reactie op jou hoor.
Ik moest gewoon echt even zuchten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |