quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
Inclusief mooie beargumentatie?quote:Op maandag 15 november 2004 22:11 schreef boebiedoe het volgende:
Het lijstje "afgewezen" moet er nog bij Nikky.
Zijn die er dan? Jullie als allemansvrienden.quote:Op maandag 15 november 2004 22:11 schreef boebiedoe het volgende:
Het lijstje "afgewezen" moet er nog bij Nikky.
Je hoeft alleen maar geliefd te zijn bij Nikky.quote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef Aventura het volgende:
Dan moeten we ook een lijst met criteria en uitsluitingen vermelden in de OP.
Er zit een ouwe vent in je reetquote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef Aventura het volgende:
Dan moeten we ook een lijst met criteria en uitsluitingen vermelden in de OP.
Of Boe bepaalde diensten verlenenquote:Op maandag 15 november 2004 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar geliefd te zijn bij Nikky.
Ja en bij jou zit er een buttplug in. Onee, dat is Blinkyquote:Op maandag 15 november 2004 22:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Er zit een ouwe vent in je reet
quote:Op maandag 15 november 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en bij jou zit er een buttplug in. Onee, dat is Blinky![]()
En bij Boebiedoe.quote:Op maandag 15 november 2004 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan valt minstens 3/4 van FoK! al af.quote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef nikky het volgende:
[..]
En bij Boebiedoe.
Pardon?quote:Op maandag 15 november 2004 22:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en bij jou zit er een buttplug in. Onee, dat is Blinky![]()
Dat je een buttplug in je reet hebt...quote:Op maandag 15 november 2004 22:29 schreef Blinky het volgende:
[..]
Pardon?
quote:Op maandag 15 november 2004 22:39 schreef Tessje het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Bij wie zijn furby en ik geliefd dat we mogen komen??quote:Op maandag 15 november 2004 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bij beiden.quote:Op maandag 15 november 2004 22:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Bij wie zijn furby en ik geliefd dat we mogen komen??![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Bij beiden.
Ik weet wel waar ik op ga mikken.quote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
NIet op mijn bakkebaarden...quote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik op ga mikken.
Echt wel!quote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
NIet op mijn bakkebaarden...
Hehehehequote:Op maandag 15 november 2004 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel!
Ligt eraan of je in de hoogte of in de breedte bedoeltquote:
Was jij niet diegene die dreigde Danny te mailen om mij weer te permbannen?quote:Op maandag 15 november 2004 23:09 schreef Qwea het volgende:
kixass456 en ik komen ook
quote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ligt eraan of je in de hoogte of in de breedte bedoelt
en profilquote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ligt eraan of je in de hoogte of in de breedte bedoelt
quote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die dreigde Danny te mailen om mij weer te permbannen?.
Je hebt gelijk Maanvis. We strepen je wel door.quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:30 schreef Maanvis het volgende:
Een meet voor een select groepje, en half fok komt gewoon!
Door het team van Dirkh, ja.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:07 schreef HyperViper het volgende:
Nou! dat lijkt me wel een puik idee, er word zonder bescherming gepaintbalt neem ik aan?
Vet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Okee ik kan.. ik ga, ik wil meedoen!!!!
Sharky! Leuk!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Okee ik kan.. ik ga, ik wil meedoen!!!!
Zet jij hem erbij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sharky! Leuk!
Done!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zet jij hem erbij..
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Vet..
Dat doe ik al omdat ik last heb van een griepjequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef Tessje het volgende:
Sidder en beef vijanden![]()
We gaan paintballen, hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef Tessje het volgende:
Ik heb besloten nog snel even wat aan mijn Kung Fu style
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:06 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat doe ik al omdat ik last heb van een griepje
mietjequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef stinkie het volgende:
Ik denk niet dat ik op Tessje zou kunnen schieten
Of op Aventura
als ik moet niezen open ik snel even Tessje haar profiel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Willen wij weten dat jij zwetend en met snottebellen onder je neus tegen ons praat?
Op mij weldus, motherfuckerquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef stinkie het volgende:
Of op Aventura
Dat kan niet missen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op mij weldus,
eeeeyquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat kan niet missen..
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef stinkie het volgende:
Of op Aventura
Ik zou ze gewoon helemaal blauw schietenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef stinkie het volgende:
Of op Aventura
zie je nou wel da je homo bentquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon helemaal blauw schieten
Of het is een schijnbeweging in hoop de pronte borsten als tegenwapen te krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie je nou wel da je homo bent
die ijskoude houding jegens pronte borsten.
Jij wil gewoon dat ik homo ben zodat jij ook een kans maaktquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie je nou wel da je homo bent
die ijskoude houding jegens pronte borsten.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of het is een schijnbeweging in hoop de pronte borsten als tegenwapen te krijgen
Jerruh heeft al keuze zat, dudequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik homo ben zodat jij ook een kans maakt
En toch blijft ie proberenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jerruh heeft al keuze zat, dude
kansen heb je bij de postcodeloterij!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik homo ben zodat jij ook een kans maakt
Maar die van aventura zijn uiteraard wel top notchquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kansen heb je bij de postcodeloterij!
ik maak nooit kans bij jou.
@ripley:paxlie krijgt borsten zat!
.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar die van aventura zijn uiteraard wel top notch
Joh, met die hypno-perziken van jou heb je die gasten zo in je macht. Dat zit wel goedquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Al dat gedoe over mijn toeten![]()
Straks gaat iedereen daar in januari op letten. En dan word ik helemaal verlegen en zenuwachtig. En dan knallen ze mij zo overhoop
Niks persoonlijks, ik moet gewoon op een vrouw kunnen schieten, anders krijg ik dalijk weer die vrouwenbeweging achter me aanquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op mij weldus, motherfucker![]()
Note to self: Target nummer 2: stinkie
Uhhu.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, met die hypno-perziken van jou heb je die gasten zo in je macht. Dat zit wel goed
laten we hopen dat het koud isquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, met die hypno-perziken van jou heb je die gasten zo in je macht. Dat zit wel goed
Die mag in het Fok-woordenboekquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kansen heb je bij de postcodeloterij!
ik maak nooit kans bij jou.
@ripley:paxlie krijgt borsten zat!
.
We doen niet aan misschien én je moet door de keuring van Nikky heenkomen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:14 schreef DaMook het volgende:
Cool, ik ga mischien ook wel mee.
Niet posten op cerror niveau, niet zo zeiken ala calvobbes en uiteraard mij aardig vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
Wat moeten mensen (mannen) eigenlijk doen om in de smaak te vallen bij Nikky?
Veel fruit etenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
Wheeeeeeeeeeehehehe.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Veel fruit eten
Gelly hetenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
een hoop in huis/onderbroek hebben 14.gifquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
Inkopperke...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Tessje het volgende:
Ik wil trouwens wel even zeggen: Belediging tegen een ambtenaar in functie mag nietDus de eerste die mij voor mijn toeten schiet krijgt een bon
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Tessje het volgende:
Ik wil trouwens wel even zeggen: Belediging tegen een ambtenaar in functie mag nietDus de eerste die mij voor mijn toeten schiet krijgt een bon
Nu je mond houden anders stuur ik je eruit!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Inkopperke...![]()
Een ambtenaar is niet in functie, dus je kan ze ook niet beledigen...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Inkopperke...![]()
Een ambtenaar is niet in functie, dus je kan ze ook niet beledigen...
Mooi.. Collega's onder mekaarquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook, ik ben ook ambtenaar
Zolang jou telefoonnummer erop staat is dat bestquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Tessje het volgende:
Dan ben jij een uitzonderingquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben standaard in functie
Want als ik wat zie gebeuren moet ik ingrijpen..
en iets anders voor je toetenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Tessje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zolang jou telefoonnummer erop staat is dat best
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nu je mond houden anders stuur ik je eruit!![]()
mmm, 2 van die niets uitvoerende figuren, dat word een makkiequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook, ik ben ook ambtenaar
Mooiquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:34 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering![]()
En die sufferds die in de regen en de kou op fietslichten staan te controleren..![]()
MIj pakken ze nie meer iig![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, 2 van die niets uitvoerende figuren, dat word een makkie
Sluiproutes zijn zo handig..quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Al sta ik ook weleens in de regenMaar de komende 3 maanden niet
En zit niet zo te grijnzen anders geef ik je nog strafwerk ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, 2 van die niets uitvoerende figuren, dat word een makkie
Stuur je mij dan naar je slaapkamer??quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
En zit niet zo te grijnzen anders geef ik je nog strafwerk ook
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef Aventura het volgende:
Wat een machtswellustelingen hier.
Ach, ga uit je neus eten jij. Daar ben je toch zo goed in.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij wat tegen dominante users, slaaf?
*Geluid van iets dat breekt*quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ach, ga uit je neus eten jij. Daar ben je toch zo goed in.
Hoezo? Wees blij dat je tenminste nog betaald kan neuspeuteren. Ik moet werken voor mijn geldquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Geluid van iets dat breekt*
DAT WAS DUS MIJN HART JA
Hear Hear!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo? Wees blij dat je tenminste nog betaald kan neuspeuteren. Ik moet werken voor mijn geld
![]()
Redactricequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo? Wees blij dat je tenminste nog betaald kan neuspeuteren. Ik moet werken voor mijn geld
![]()
Dat je 't maar weet...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef Aventura het volgende:
Wat een machtswellustelingen hier.
Daar hou ik van. Van mensen laten huilen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Redactrice
Dat is alleen maar mensen dingen laten schrijven en het vervolgens afkraken tot ze gaan huilen
Gaafquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Redactrice
Dat is alleen maar mensen dingen laten schrijven en het vervolgens afkraken tot ze gaan huilen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar hou ik van. Van mensen laten huilen.
Daarom heb ik me ook opgegeven hiervoor![]()
Mijn slaapkamer is mijn woonkamer dus als je hier zou zijn...tja....quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:42 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Stuur je mij dan naar je slaapkamer??![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar hou ik van. Van mensen laten huilen.
Daarom heb ik me ook opgegeven hiervoor![]()
Dan wat??quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:52 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is mijn woonkamer dus als je hier zou zijn...tja....
je doet het weer fout. Ik leg het nog een keer uit: knuppel, schedel........ okequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Geluid van iets dat breekt*
DAT WAS DUS MIJN HART JA
Maar ik wil Aventura's schedel niet inslaanquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
je doet het weer fout. Ik leg het nog een keer uit: knuppel, schedel........ oke
dan pak je een knie, of een armquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar ik wil Aventura's schedel niet inslaan![]()
owja, agente, ik weet hoe jullie mikkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan pak je een knie, of een arm
Inderdaad, want da's overreacten. We laten elkaar gewoon ff goed janken daar. Daarna maken we het wel weer goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar ik wil Aventura's schedel niet inslaan![]()
Gaan we het goedmaken achter een met verf besmeurde boom?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, want da's overreacten. We laten elkaar gewoon ff goed janken daar. Daarna maken we het wel weer goed.
En nee, daar is geen camera bij.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Veel fruit eten
soms he, heeel soms, heb ik een goed momentquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
ge zijt gezegend!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
soms he, heeel soms, heb ik een goed moment
Die keuring overleef ik vast welquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:21 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We doen niet aan misschien én je moet door de keuring van Nikky heenkomen.
Uiteraard geinspireerd door mijn subforum.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
soms he, heeel soms, heb ik een goed moment
uiteraardquote:Op woensdag 17 november 2004 09:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Uiteraard geinspireerd door mijn subforum.
Dan ken jij Nikky nog niet. (quote:Op woensdag 17 november 2004 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die keuring overleef ik vast wel![]()
De bockworsten zijn in de aanbieding bij de C1000 8 XXL voor 2,59quote:Op woensdag 17 november 2004 09:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Uiteraard geinspireerd door mijn subforum.
Wat is dat nou weer voor vraagquote:Op woensdag 17 november 2004 10:26 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Gaat het hier ook met een puntensysteem?
Steek die bockworsten maar in je reetquote:Op woensdag 17 november 2004 10:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
De bockworsten zijn in de aanbieding bij de C1000 8 XXL voor 2,59
Wat ben jij onaardigquote:Op woensdag 17 november 2004 10:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Steek die bockworsten maar in je reet![]()
Ik heb ter voorbereiding geleerd hoe ik iemand met één enkele klap kan uitschakelenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:29 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo, ze hebben gisteren mijn vertical row oefening verzwaard van 20 kilo naar 46.
Speciaal ter voorbereiding
Kan ook.. maar ik bedoelde op de bon die jij uitschrijftquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:34 schreef Tessje het volgende:
Op mijn toeten?
Krijg ik veel punten als ik Dirkh goed raak?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag![]()
Je krijgt 5 euro voor elke keer dag je 'm in zijn oog raakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Krijg ik veel punten als ik Dirkh goed raak?![]()
Zijn er nog hogere bedragen te winnen?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je krijgt 5 euro voor elke keer dag je 'm in zijn oog raakt.
Als je zorgt dat Maanvis chronisch letsel aan zijn handen krijgt komen we wel tot een mooie prijs overeen.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Zijn er nog hogere bedragen te winnen?
Hoe heerlijk subtielquote:Op woensdag 17 november 2004 10:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Sorry, het is mijn PMS.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig![]()
Je moet mensen op je werk aan het huilen maken.. Niet mij...
*Breek*
Als ik op iemands ballen richt heb ik zeker helemaal de jackpot?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je zorgt dat Maanvis chronisch letsel aan zijn handen krijgt komen we wel tot een mooie prijs overeen.
Oja... Dirkh... niet persoonlijk opvatten. Je werdt alleen gebruikt als voorbeeld.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is dat een probleem. Vanwege de grote. Dus er moeten er voor een aantal een grotere jackpot gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik op iemands ballen richt heb ik zeker helemaal de jackpot?
PMS schmee em esquote:Op woensdag 17 november 2004 10:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sorry, het is mijn PMS.
Ik heb even geen zin om in details te tredenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef Aventura het volgende:
Alles schmalles. What have you done for me lately?
Bij jou krijg ik zeker een bonusquote:Op woensdag 17 november 2004 10:50 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is dat een probleem. Vanwege de grote. Dus er moeten er voor een aantal een grotere jackpot gemaakt worden.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik zeker een bonus![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:02 schreef Tessje het volgende:
Ik vind dit wel mooie groepen:
Team 1:
Aventura
Dirkh
Team 2:
De rest
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:02 schreef Tessje het volgende:
Team 1:
Aventura
Dirkh
Team 2:
De rest
Wat?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het beste idee van vandaagquote:Op woensdag 17 november 2004 12:06 schreef boebiedoe het volgende:
CartWOman moet ook komen..
Maagzweren zijn voor mietjesquote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef Aventura het volgende:
Met een maagzweer kun je best paintballen!
Je moet eerst door 25 keuringen komenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:45 schreef Billengezicht het volgende:
Ik ben een heel knap meisje, mag ik dan ook komen?
Ik zie het al, dat wordt een makkiequote:Op woensdag 17 november 2004 11:02 schreef Tessje het volgende:
Team 1:
Aventura
Dirkh
Team 2:
De rest
Ik hoorde het op de portoquote:Op woensdag 17 november 2004 19:43 schreef nikky het volgende:
Ik moest van de gemeente de Stormbaan uit mijn tuin verwijderen. Ze vroegen ook nog of ik wist waarom er zoveel katten uit de buurt werden vermist.
Naajaaa zeg
Wat begrijpelijk is natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat wordt een makkie
Ja lekker is dat, kon je ze niet tegenhouden ofzoquote:Op woensdag 17 november 2004 19:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de porto
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, kon je ze niet tegenhouden ofzo
mens denk eens na, Nikky die op d'r knieen door een buis heen kruiptquote:Op woensdag 17 november 2004 20:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die stormbaan belemmerde mijn uitzicht
Door al die shoarma gaat dat niet meerquote:Op woensdag 17 november 2004 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
mens denk eens na, Nikky die op d'r knieen door een buis heen kruipt
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Door al die shoarma gaat dat niet meer
*Angstig in hoekje wegkruipt*quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Ah, daarom vroeg Boe me daarnet om latex handschoenen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je moet eerst door 25 keuringen komen
Inclusief een inwendig onderzoek..
Raar eigenlijk dat hij daarmee naar jou gaatquote:Op woensdag 17 november 2004 20:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ah, daarom vroeg Boe me daarnet om latex handschoenen.
mmm, aan de andere kant, als ze klem zit kan ze en niet weg en we hebben houvastquote:Op woensdag 17 november 2004 20:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Door al die shoarma gaat dat niet meer
Niet als ze al halverwege isquote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, aan de andere kant, als ze klem zit kan ze en niet weg en we hebben houvast
Als sexmod ben ik toch vaak degene tot wie men zich richt voor artikelen zoals latex handschoenen. Je bent dan toch een soort autoriteit. Zo ervaart Boe dat wellicht ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat hij daarmee naar jou gaat
Heb jij ook een stormbaan in de slaapkamer?
Ik heb ook latex handschoenen voor inwendige onderzoekjesquote:Op woensdag 17 november 2004 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als sexmod ben ik toch vaak degene tot wie men zich richt voor artikelen zoals latex handschoenen. Je bent dan toch een soort autoriteit. Zo ervaart Boe dat ook.
Oeh!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb ook latex handschoenen voor inwendige onderzoekjes![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh!
Slijmert!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:36 schreef Tessje het volgende:
Nikky het spijt me dat ik net lelijk over jou praatte
Redactricequote:Op woensdag 17 november 2004 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Slijmert!
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Redactrice
Ik kan mijn werkaddy thuis bekijkenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
don't remind me
komt mijn meel aan of is dat je werkaddy?
mm, hooker, pimp, mag ik de muscle zijnquote:Op woensdag 17 november 2004 20:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik kan mijn werkaddy thuis bekijken
En wil jij mijn Pimp worden?
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik kan mijn werkaddy thuis bekijken
En wil jij mijn Pimp worden?
Kut.. Ik bedoelde andersomquote:Op woensdag 17 november 2004 20:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
!
is goed.
Je krijgt geen geld en je moet je bifi uitlenenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, hooker, pimp, mag ik de muscle zijn
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kut.. Ik bedoelde andersom
Ten eerste met je Pimpquote:Op woensdag 17 november 2004 20:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ok. Met wie moet ik wat doen dan?
Zo gaan we ze afleidenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:03 schreef Aventura het volgende:
Leuk heur.
Maar ik zie geen verband met paintballen.
acceptabelquote:Op woensdag 17 november 2004 20:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld en je moet je bifi uitlenen
We gaan alledrie zo toch de tegenpartij afleiden? De mannen liggen verscholen en als de tegenpartij niet oplet dan gaan hun schieten.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo gaan we ze afleiden![]()
Jij zegt: *hijgstem* 'Hey lekkere jongen van me.........
Iedereen kijkt om.. knallen ofwel bewusteloos tegen een boom ofwel jij neemt ze mee achter een boom en slaat ze vervolgens nok..
Ohwja.. Niet teveel stof aandoen
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:14 schreef nikky het volgende:
[..]
We gaan alledrie zo toch de tegenpartij afleiden? De mannen liggen verscholen en als de tegenpartij niet oplet dan gaan hun schieten.
Aventura en jij ook naakt hequote:Op woensdag 17 november 2004 21:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een geweldig idee... Nikky... Ga naakt
En Aventura.. Het is nu iedereen tegen Dirkh
Prima. Zoveel mogelijk (wel homo's en meiden) rugdekking dus voor ons.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:14 schreef nikky het volgende:
[..]
We gaan alledrie zo toch de tegenpartij afleiden? De mannen liggen verscholen en als de tegenpartij niet oplet dan gaan hun schieten.
Schunnnniiiigggquote:Op woensdag 17 november 2004 21:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Aventura en jij ook naakt he
En we gaan oefenen in de Trut
Zullen de mannen leuk vindenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Schunnnniiiiggg
Leuk woord is dat trouwens
Kunnen we zo ons team noemen?
Jaquote:Op woensdag 17 november 2004 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Prima. Zoveel mogelijk (wel homo's en meiden) rugdekking dus voor ons.
De schunnige lesbische truttenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Zullen de mannen leuk vinden![]()
Wat ben je soms intelligentquote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ok. Ons team: Aventura, Nikky en Tessje (aanvoerders)
rest: onbekend, aanmelding is open. Je moet wel homo zijn, of meisje.
behalve dat ze lesbische meisjes vergeetquote:Op woensdag 17 november 2004 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben je soms intelligent
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
behalve dat ze lesbische meisjes vergeet
soms?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben je soms intelligent
Ik wou gewoon wat aardigs zeggenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
soms?
Nikky zei net nog tegen me wat voor trut jij wel niet wasquote:Op woensdag 17 november 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Schunnig weet ik niet, trut wel... zeggen ze!
Dat was net voordat ze zei dat ze wel een bitchfight met me wilde, in chocolade vla?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nikky zei net nog tegen me wat voor trut jij wel niet was
Met camera jaquote:Op woensdag 17 november 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was net voordat ze zei dat ze wel een bitchfight met me wilde, in chocolade vla?
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was net voordat ze zei dat ze wel een bitchfight met me wilde, in chocolade vla?
Ohw en met haar welquote:Op woensdag 17 november 2004 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij wilde in griesmeelpuddingquote:Op woensdag 17 november 2004 22:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ohw en met haar wel
Ik wou je gewoon flink uitwonenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij wilde in griesmeelpudding
Rare manier van zeggen heb je.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wou je gewoon flink uitwonen
Jij kwam binnenkort een keer langs hequote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb ook latex handschoenen voor inwendige onderzoekjes![]()
Waarom niet in Mona Verwenyoghurt Perzik met Lekkere Stukjes Fruitquote:Op woensdag 17 november 2004 22:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij wilde in griesmeelpudding
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Rare manier van zeggen heb je.
Ze bedoelt dat je een beetje grof in de bek bentquote:Op donderdag 18 november 2004 12:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Heeft ze zichzelf wel eens horen praten?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat je een beetje grof in de bek bent![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf wel eens horen praten?
Ik hoor d'r op Fok!radio regelmatig en dat klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 18 november 2004 20:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf wel eens horen praten?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 07:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoor d'r op Fok!radio regelmatig en dat klinkt niet verkeerd
Ze heeft me in het lijstje gezetNu MOET ik haast wel komen
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:45 schreef Wrinex het volgende:
Ja. Boebiedoe hier, mijn paswoord werkt niet meer.. En mijn e-mail adres is niet webbased dus aan de passmailer heb ik niks. Stom.
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ben je je acount kwijt?
Ik moest even verificatiequote:Op vrijdag 19 november 2004 08:53 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch..
Tuurlijk niet, anders was ie spontaan verliefd gewordenquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ken je der persoonlijk?
Maanvisquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, anders was ie spontaan verliefd geworden
Ja... ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maanvis![]()
Neeeeee!!!!!!! Niet weggaan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:11 schreef boebiedoe het volgende:
doei
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!!!! Niet weggaan!
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ken je der persoonlijk?
Laat je wel ruim van tevoren weten welke kleur? Dan houd ik er rekening mee bij het selecteren van mijn killer-outfit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
ik heb alvast liters verf ingeslagen voor de massaslachting over twee maanden.
En natuurlijk moet de verf wel bij ons haar passenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Laat je wel ruim van tevoren weten welke kleur? Dan houd ik er rekening mee bij het selecteren van mijn killer-outfit.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
En natuurlijk moet de verf wel bij ons haar passen
Dus alleen op mij schieten als je verf hebt die lijkt op blondquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Uiteraard.
blauw zou minder opvallen tussen de blauwe plekkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dus alleen op mij schieten als je verf hebt die lijkt op blond
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
blauw zou minder opvallen tussen de blauwe plekken
Ik zal er voor zorgen dat ze greppel niet eens halenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat Aventura er zo uit zal zien is mijn probleem niet lieverd....
Maar je moet nu niet meteen denken dat alle dames na 5 minuten in de greppel liggen
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat ze greppel niet eens halen
Hoewel, jou laat ik wel eerst ff richting bosjes gaan
ik wel, jij mag op de brandnetelsquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat ligt ten minste zacht
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wel, jij mag op de brandnetels
+1 grofgebektheidquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Dan steek ik mijn loop in jouw aars en vuur er een verfballetje in..
Scheit je voorlopig groen
+1 in .... In..... In jezelf zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
+1 grofgebektheid![]()
anale stimulatiequote:Op vrijdag 19 november 2004 15:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Dan steek ik mijn loop in jouw aars en vuur er een verfballetje in..
Scheit je voorlopig groen
-10 in voorspelbaarheidquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
anale stimulatie
dan schuif ik bij jou ook wel iets schietends in
Things To Do:quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
-10 in voorspelbaarheid
Heyquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Things To Do:
Tessje
mm, nou voorruitquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
HeyZet mij weer eens op je 'nog-te-neuken-lijstje'
die heb je al gedaan, of anders iig wel der dekentjequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, nou voorruit
Ik zet je wel over Aventura nu, dus het kan ff duren
Op welke plek sta ik nu?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, nou voorruit
Ik zet je wel over Aventura nu, dus het kan ff duren
2e dan hequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Op welke plek sta ik nu?
En waarom staat Aventura dan op 1?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
2e dan he
zie Things To Do lijstje, ik haalde je eraf dus nu sta je weer onderopquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
En waarom staat Aventura dan op 1?
onderop is trouwens eenhele goede plek hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
zie Things To Do lijstje, ik haalde je eraf dus nu sta je weer onderop
Ik stond er als enige opquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
zie Things To Do lijstje, ik haalde je eraf dus nu sta je weer onderop
Well dúh!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
En waarom staat Aventura dan op 1?
Kut daar heb je haar ook weerquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Well dúh!
geen zin om de 'hele' lijst over te schrijvenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik stond er als enige op
ik heb dat dekentje schoon gehouden. 't rook zo lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:52 schreef mvt het volgende:
[..]
die heb je al gedaan, of anders iig wel der dekentje
Gelukkig besefte jij ook al dat het tussen haakjes moestquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen zin om de 'hele' lijst over te schrijven
ik ben nou eenmaal niet zo veeleisendquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gelukkig besefte jij ook al dat het tussen haakjes moest
je gaat met toch niet vertellen dat je de hele tijd aan dat dekentje hebt gelopen ruiken hequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb dat dekentje schoon gehouden. 't rook zo lekker
Terwijl hij tegen het dekentje fluisterde: 'Ik houd zoveel van je, ik houd zoveel van je'...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef mvt het volgende:
[..]
je gaat met toch niet vertellen dat je de hele tijd aan dat dekentje hebt gelopen ruiken he
Wat massageolie en meneer is tevredenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal niet zo veeleisend
die ik goddomme zelf gekocht hebquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat massageolie en meneer is tevreden
Wat moet een volwassen kerel trouwens met jouw knuffeldekentje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:13 schreef Aventura het volgende:
Gut, hebben we het nu nog steeds over dat dekentje? Kan je nagaan wat het met een man doet als hij met de real thing slaapt.
ik begon er niet overquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:13 schreef Aventura het volgende:
Gut, hebben we het nu nog steeds over dat dekentje? Kan je nagaan wat het met een man doet als hij met de real thing slaapt.
Robijn intensiefquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik begon er niet over
en the real thing zou ik niet schoon laten
ik noem mijn kleine kapiteintje geen Robijn en intensief kun je bij mij ook vergetenquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Robijn intensief
Pfftt... Hoe heet ie dan? Captain Willy?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik noem mijn kleine kapiteintje geen Robijn en intensief kun je bij mij ook vergeten
Ahabquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Pfftt... Hoe heet ie dan? Captain Willy?
Dat was toch dat kleine mannetje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ahab
met een grote ambitiequote:Op vrijdag 19 november 2004 20:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat was toch dat kleine mannetje?
En een haakquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
met een grote ambitie
anders rent ze wegquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
En een haak
poepkleur!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Laat je wel ruim van tevoren weten welke kleur? Dan houd ik er rekening mee bij het selecteren van mijn killer-outfit.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
poepkleur!
dat vloekt overal bij.
stiekem doe ik het zodat ik bepaalde mensen in de anus kan schieten zodat het niet opvalt of het komt door mijn pistoolschoten of door een overdosis diarreequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn ideequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stiekem doe ik het zodat ik bepaalde mensen in de anus kan schieten zodat het niet opvalt of het komt door mijn pistoolschoten of door een overdosis diarree.
ik was er al veeeel eerder mee, scroll maar terug!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn ideeWat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |