Dat zei Koeman zelf ook, het ging om de 3e manquote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef RayMania het volgende:
Gullit was degene van het etentje (100% zeker).
quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Chadi het volgende:
wat een slijmballen zijn het toch altijd als de persoon in kwestie bij ze aan tafel zit.
Niet altijd. Vorig jaar zat hij Dirk Kuijt in z'n gezicht uit te lachen.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die Johan Derksen zegt altijd wel bij zijn mening te blijven, maar hij is altijd een stuk gematigder
Sorry, niet helemaal gezien.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dat zei Koeman zelf ook, het ging om de 3e man
Ik zal hem inkoppen:quote:Op maandag 15 november 2004 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, niet helemaal gezien.
Iig weet ik wie er allemaal aanwezig waren bij dat etentje.
quote:Hoi,
Zouden jullie de volgende keer je niet kunnen beperken tot voornamelijk 1 of 2 clubs (die meestal Ajax of Feyenoord heten), maar gewoon de rest van de 15 of 16 clubs ook betrekken in het verhaal?
Hoe het nu is, is er weinig te beleven voor niet-Ajax fans. Koeman is al vaak genoeg uitgemolken.
Gek genoeg hebben we het doelpunt van de maand van Culina niet eens langs zien komen, terwijl ze nu al voor de 6x over de kwestie Van Gaal-Koeman hebben gehad. Leuk voor Amsterdammers, maar niet voor de voetbalfan die hoopt op een informatief 'rondje langs de velden'.
Ik vind het geen ramp om ff een uurtje naar alle Ajax affaires van de week te luisteren hoor, maar dan moet er ook wel iets interessants voor de andere fans inzitten.
Elke topclub heeft toch al een programma op de lokale zender? Feyenoord heeft zelfs Feyenoord TV. Dus die fans komen sowieso al niets te kort lijkt me.
De meeste kijkcijfers moeten toch uit de rest van Nederland komen, daar wonen immers meer mensen dan in omgeving Amsterdam en Rotterdam. Misschien kunt u het discussiegebied verbreden, zodat het programma aantrekkelijker wordt voor de rest van Nederland en u er zelf ook iets aan heeft?
Ik hoop dat u als redactie zijnde een antwoord hierop hebt.
Alvast bedankt.
Mvg,
Inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2004 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond de sneer van Ronald naar Studio Voetbal wel leuk
Wat zei ie dan? Ik heb het helaas gemist, was aan het fitne..ahum...bier drinkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat de discussieleider alleen de discussie moet leiden, en niet ook de hele tijd zijn mening moet geven, door in de vraagstelling al zowat zijn/het antwoord te geven. Leuke sneer naar Van Gelder.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:36 schreef kavorka het volgende:
[..]
Wat zei ie dan? Ik heb het helaas gemist, was aan het fitne..ahum...bier drinken
Hiddink heeft er vorig jaar gezeten en toen was Johan poeslief. Hiddink heeft er geen zin in denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:44 schreef Suijk het volgende:
Waarom wil Hiddink nou niet in dit programma komen zitten? Dat werd op een gegeven moment ook gezegd.
vragen kun je van het weekend toch al mailen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Twee schrijvers die een boek presenteren.
Maar maandag kan ik geen vragen stellen, realiseer ik me net. Heb rapportavond.
Ja, maar dan komen ze er volgens mij toch nooit door hoor..quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vragen kun je van het weekend toch al mailen?
Marco te gast
Lijkt me sterk, iemand die al 20 jaar dezelfde badmuts opheeft zal toch niet teveel dames aantrekken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:12 schreef tong80 het volgende:
Hij zit er om kijksters te trekken.
Waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, helaas geen vragen van mij dus. Zonde, net nu Marco er is.
Ik denk niet dat die vraag erdoor komt.quote:Misschien kan iemand anders vragen hoe lang Marco Oranje nog als speeltuin voor pseudo-vedetten van subtoppers blijft beschouwen en wanneer, in dat licht bekeken, Arjan Ebbinge eens geselecteerd wordt?
Jammer. Ik heb morgen ook niet veel tijd. Maar tien vragen moeten nog wel lukken.quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, helaas geen vragen van mij dus. Zonde, net nu Marco er is.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Beste Maarten,
Bij deze wil ik jou en C***** uitnodigen in de hoedanigheid als voorzitter van de Johan Derksen fanclub voor de uitzending van voetbal insite van a.s. vrijdag de 26ste.
Zou jij zo snel mogelijk willen bevestigen of a.s. vrijdag nog steeds uitkomt. Dit door te mailen naar ****@****.nl
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
K***** H*****
Redactie RTL Sport
quote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Beste Maarten,
Bij deze wil ik jou en C***** uitnodigen in de hoedanigheid als voorzitter van de Johan Derksen fanclub voor de uitzending van voetbal insite van a.s. vrijdag de 26ste.
Zou jij zo snel mogelijk willen bevestigen of a.s. vrijdag nog steeds uitkomt. Dit door te mailen naar ****@****.nl
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
K***** H*****
Redactie RTL Sport
Ben je er nog aan toe gekomen?quote:Op maandag 22 november 2004 18:19 schreef Suijk het volgende:
Ik doe even boodschappen en dan nog wat vraagjes insturen.
Nog niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:46 schreef rubbereend het volgende:
en is er al een meubelstuk ofzo van mij langsgekomen?
Klinkt eerder als de ideale schoonmoeder.quote:Op maandag 22 november 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
Robben de ideale schoonzoon, ja dat zeker zegt geen woord.
*Applaus*quote:Op maandag 22 november 2004 20:53 schreef rubbereend het volgende:
mijn vraag
quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vrijdag ga ik naar de studio![]()
Ik mag op de tribune zitten en mogelijk Johan Derksen interviewen.
klasse rubberquote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef rubbereend het volgende:
Paul Dolbié uit Den Dungen
Goed bezig man!quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vrijdag ga ik naar de studio![]()
Ik mag op de tribune zitten en mogelijk Johan Derksen interviewen.
Nee ik ga vragen of hij zijn fanclub kent op www.johan-derksen.nlquote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goed bezig man!
Ga je nog ff vragen of ie fok.nl kent? (en het forum natuurlijk)
ook mooi.quote:Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nee ik ga vragen of hij zijn fanclub kent op www.johan-derksen.nl
Ik ga vragen of hij zelf die afzeikers verzint of dat hij een script-schrijver heeft.
En ik heb email contact gehad met de redactie om te vragen of ik een interview mag houden.
Donderdag krijg ik dat te horen
Dan krijg je geelquote:Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon je trui over je hoofd trekken en een Fok shirt eronder, alleen ben ik dan bang dat je je interview dan kan vergeten.
Ja maar Derksen ziet het weer andersquote:Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Knap van Sturing dat ie zo reagereert. Zie je niet vaak.
hopelijk komt ie in de uitzendingquote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
VITESSE?
GATVER
Ik ben een NEC-er
Ja idd hij heeft een duidelijk verhaal en vestand van zaakquote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef VoreG het volgende:
Van Basten is best leuk om naar te luisteren trouwens
Yep.. klinkt logisch allemaal....quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd hij heeft een duidelijk verhaal en vestand van zaak
Mooi he.quote:Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die nu kippenvel hebben ?
Geweldigquote:Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die nu kippenvel hebben ?
das weer wat anders. kijk, hij denkt logisch na, maar het gaat om het spel wat Oranje laat zien.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als je hem hoort praten ga je er gewoon echt in geloven dat we het best wel eens kunnen halen in 2006, en anders wel in 2008
Natuurlijk, maar de manier waarop hij zaken brengt en uitlegt krijg je een hoopvol gevoel van (ik tenminste wel)quote:Op maandag 22 november 2004 21:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
das weer wat anders. kijk, hij denkt logisch na, maar het gaat om het spel wat Oranje laat zien.
Ik zou er een avond sex voor overslaan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
In Moffenland wereldkampioen worden.
Met Marco op de bank en Cruijff op de eretribune die gefeliciteerd wordt door Beckenbauer.
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou er een avond sex voor overslaan.
Whehe. Je kopte hem goed in.quote:Op maandag 22 november 2004 21:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten
Hij was te makkelijkquote:Op maandag 22 november 2004 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe. Je kopte hem goed in.
quote:Op maandag 22 november 2004 22:07 schreef Spideyman het volgende:
Volgende week Ome Guus!
Wordt vast leuk.
1 van rubbereend.quote:Op maandag 22 november 2004 22:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Nog namen van Fokkers langs geweest?
Ik ben ook bekeerd net als jij.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef Spideyman het volgende:
Yep.. klinkt logisch allemaal....
moet eerlijk bekennen dat ik daar voor zijn aanstelling heel anders over dacht.
Geweldig samengevat, geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 22 november 2004 22:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het was best informatief. Kluivert zit tegen een definitieve selectie aan. De top 3 krijgt een sneer, speelt te behoudend naar Marco's maatstaven. AZ krijgt een compliment. Bommel kan voorlopig een basisplek aan Landzaat afstaan. Persie zat te gefrustreerd en ongeintersseerd op de bank, was te ondankbaar. Zit er pas bij als ie minuten maakt en zich betert. Seedorf kan het volgens mij schudden. Die ontwijkt ie nog het meest.
Ik ergerde me aan de overdaad van respect van Genee. Gelukkig dat Derksen en Kieft later durfden te zeggen wat ze dachten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:57 schreef MaxPower het volgende:
Opvallend sterk optreden van van Basten inderdaad. Hij veegt iedereen onder tafel, inclusief Wilfred die soms als een zenuwachtig schooljochie vragen stelde aan zijn idool, zoleek het. Van Basten is gelukkig geen clichétrainer, elke opmerking zit wat inhoudelijks in. Gewoon klasse. De samenvatting van Edenoniphobic zegt het allemaal.
Jij bent negatief geboren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan de overdaad van respect van Genee. Gelukkig dat Derksen en Kieft later durfden te zeggen wat ze dachten.
Zo hoogstaand vond ik het nonchalante optreden van van Basten niet.
Je hebt me aardig door nu.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent negatief geboren.
Maar ik vond de argumenten van van Basten niet erg sterk. Genee, geslepen en ervaren als ie is, had er iets langer op in moeten gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo veel overdadig respect zit er niet in de vraag of hij het ook zo voelt dat de Telegraaf en VI hem het hand boven het hoofd houden lijkt me toch...
Dat heb je goed gezien. Maar da's alleen in VBL.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:33 schreef tong80 het volgende:
Uit je posts blijkt geen positivisme. Ik lees alleen kritiek. Over users en over het onderwerp van het topic.
Ja doe eens enthousiast en wees eens lief.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. Maar da's alleen in VBL.
Maar voel je vooral niet aangesproken hoor.
En misschien moet ik er eens mee ophouden ja.![]()
Daar hoopte ik op dat moment wel op. Kluivert was interessante materie, Seedorf, van Persie. De woorden zijn eruit te halen, want Marco kan niet echt liegen. Die is geneigd te zeggen wat ie werkelijk denkt en dat levert leuke televisie en discussies op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
De argumenten zijn niet sterk, maar je kan ook vervelend gaan doorvragen. Iets waar Genee bijna mee bezig was bij het onderwerp Seedorf, maar gelukkig net op tijd mee ophield.
Ok.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja doe eens enthousiast en wees eens lief.
Dat vraag ik me juist af. Ik ben bang dat van Basten z'n pijlen op de verkeerde richt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar zou Seedorf (bijvoorbeeld) dan echt zo'n niet-te-hanteren heerschap zijn?
Nou ok dan, a great hooray for the vredespijp.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me juist af. Ik ben bang dat van Basten z'n pijlen op de verkeerde richt.
Maar goed ik ga pitten. En hoop Johnny_Footballhero vaker tegen te komen.
En dat begrijp ik dan weer niet. Zijn kwaliteiten lijken mij duidelijk, niet voor niets heeft hij een CV met een prijzenkast waar je U tegen zegt... Het zal er wel weer op neerkomen dat Seedorf niet op de positie wil spelen die Van Basten voor hem in gedachten heeft...quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:49 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij is Seedorf juist een prima gozer in de groep. Bij alle clubs waar hij weggaat houdt hij veel vrienden over. Ik denk juist dat Van Basten de voetballer Seedorf helemaal niks vindt.
Ik heb de bio eens gelezen van 'm.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:49 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij is Seedorf juist een prima gozer in de groep. Bij alle clubs waar hij weggaat houdt hij veel vrienden over. Ik denk juist dat Van Basten de voetballer Seedorf helemaal niks vindt.
En terechtquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:
Over Seedorf zei ie weinig maar daardoor juist erg veel. Hij wilde er mee zeggen dat Seedorf het wel kan schudden voorlopig.
Tja, ik heb 't zelfde hoor. Ik heb structureel weinig verbeteringen gezien. De gedachte is goed, maar ik vraag me sterk af of het te realiseren is, met deze groep.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Verder was Kieft wel erg sceptisch, toch een beetje nijd richting de meesterleerling?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:09 schreef El_Bassie het volgende:
...kluivert... De compleetste spits op de wereld![]()
![]()
Kluivert kopt beterquote:Op dinsdag 23 november 2004 02:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
Adriano.![]()
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:14 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kluivert kopt beter![]()
T punt is dat er nog niet echt "een groep" staat. Daarom krijg je idd erg onevenwichtig spel te zien, met al die debutanten uit de HCE. Maar je kunt San Marco tenminste het voordeel van de twijfel gunnen vooralsnog... om nu al meteen te gaan anticiperen op eventuele drama's verderop in de kwalificatiequote:Op dinsdag 23 november 2004 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tja, ik heb 't zelfde hoor. Ik heb structureel weinig verbeteringen gezien. De gedachte is goed, maar ik vraag me sterk af of het te realiseren is, met deze groep.
Feyenoord speelde 4-2-4 tegen Ajaxquote:De top 3 krijgt een sneer, speelt te behoudend naar Marco's maatstaven.
Ik vind die uitstraling echt geweldig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:48 schreef golfer het volgende:
Teveel nog iets van:"mij kunnen jullie mij allemaal niets maken, want ik ben Marco van Basten".
Grappig wat een verschillende beelden er kunnen ontstaan bij een en dezelfde persoon. Ik vind dat hij juist alleen maar passie voor het spelletje laat zien. Andere onderwerpen laat hij zicht niet echt over uit. Ik denk dat dat 'gladde' een beetje komt doordat hij gewoon niet zo'n hoge pet op heeft van het programma.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:48 schreef golfer het volgende:
...
Hij is te glad, te glimlacherig, teveel multimilionair zonder echte passie voor 'het spelletje'' aan het spelen.
...
Vind ik dus ook. Juist die uitstraling geeft mij het idee dat ie dondersgoed weet waar ie mee bezig is en alleen voor het hoogste gaat...quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind die uitstraling echt geweldig.
De redactie zal vast wel wat doorsturen naar Wilfred, maar ik denk dat dat niet veel is. Wilfred bereid zich altijd wel voor. Hij haalt vaak zaken uit interviews aan. En over die vragen, je moet wel een heel erg originele vraag hebben wil je zeker weten dat die van jou was. De meeste vragen over de actualiteit liggen erg voor de hand en worden door wel meer mensen bedacht.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Geweldige utizending, k heb alleen nog steeds het idee dat Genee op zn laptop de vragen doorkijkt die de redactie aan hem doorbrieft en vervolgens zelf een kijkersvraag stelt. Meerdere malen de afgelopen weken hoor ik mijn vraag door maar niet als kijkers vraag. Nou kan dat natuurlijk komen doordat dat ook gewoon actuele kwesties zijn en dus toch wel langskomen, maar toch
't Is toch fantastisch dat de bondscoach zo ontspannen zit te kletsen als je terugdenkt aan vorig jaar november.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:48 schreef golfer het volgende:
*Video bekeken en nog steeds geen echt beeld van Marco heeft.*
Hij is te glad, te glimlacherig, teveel multimilionair zonder echte passie voor 'het spelletje'' aan het spelen.
Teveel nog iets van:"mij kunnen jullie mij allemaal niets maken, want ik ben Marco van Basten".
Proest!quote:Ben benieuwd hoe hij zich na een nederlaagje of 3, 4 opstellen gaat.
Hij doet het heus niet voor het geld of iets dergelijks. Het bondscoachschap is meer dan dat.quote:Of ie dan nog vasthoudt aan zijn 'dominant spelen' principes of dat ie dan gewoon denkt; "Bekijk het allemaal maar. Ik doe het al lang niet meer voor het geld en ik kap gewoon ermee""
Dat hele Seedorf verhaal wat je nu verteld, is al wel zooo uitgekauwd, dat Van Basten het er terecht niet meer over wil hebben. Zijn voetbalkwaliteiten staan voor mij echter buiten kijf.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
Seedorf hoort bij de 'filmsterrengroep'. Het verhaal van 'teveel met dingen bezig zijn buiten het voetbal' is nog het meest van toepassing op hem, met zijn motorraceteam en schrijven van boeken waarin ie iedereen hekelt op zijn leeftijd. Bovendien heeft van Basten al eerder wat dit aangaat laten weten in een interview dat ie niet gaat proberen Seedorf 'aan het voetballen te krijgen' , want dat was immers zijn 4 voorgangers ook niet gelukt.
Seedorf voetbalt altijd heel irritant in Oranje. Op een of andere manier voelt ie zich zelfs als rechtshalf de spelverdeler, dat kan gewoon echt niet, en hij heeft de kwaliteiten daarvoor ook niet echt in huis. Ook wil ie vaak de meest onmogelijke passeeractie's laten zien met de bal aan de voet, terwijl ie ook dat niet in huis heeft. Hij kan niet simpel spelen. Als ie nou gewoon in het teambelang speelt zou er niks aan de hand zijn. Al zou het op zich wel terecht zijn om hem een nieuwe kans te geven om te kijken of ie het wel onder Marco normaal kan voetballen.
Het doorvragen naar Seedorf denk ik...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Sneer naar Wilfred? Leg uit?
Wat zei V. Basten toen dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het doorvragen naar Seedorf denk ik...
Dat vind ik dan weer altijd zo'n typische uitspraak. Als Seedorf namelijk echt niet in teamverband kan en wil voetballen (bij oranje), is ie automatisch geen goeie voetballer waar de kwaliteiten buiten kijf staan. Zo simpel is dat. Tenzij je individualisten goeie voetballers vindt. Hij mist tactische discipline, een groot vereiste in Oranje. Dat ie bij zijn clubs daar niet op afgerekend wordt omdat ie daar wel de vrijheid krijgt is zijn pure geluk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef El_Bassie het volgende:
Zijn voetbalkwaliteiten staan voor mij echter buiten kijf.
Ja, doet 'ie inderdaad wel vaker. Ik vind 't ook niet echt een goede journalist hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:26 schreef Dos37 het volgende:
Ja hij vroeg altijd naar de bekende weg
Ja vind ik ook hij doet het beter als die Jack van Gelderquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:03 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat Wilfred het eigenlijk best aardig doet. Niet te aanwezig, geen vervelende stiltes.
ben dan ook erg trosts erg leuk, uit het thema woonkamer Paul Dolbiequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Een vraag van Rubbereend geweest zag ik! Netjes!
Guus Hiddinkquote:Op maandag 29 november 2004 19:05 schreef travelman het volgende:
Wie zit er vanavond eigenlijk tussen Wim en Johan ???
Waarom die eikel uit de Staart nu weer?quote:Op maandag 29 november 2004 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn namen voor vanavond:
Gabriël Wilbers uit Dordrecht
Hij is er echt een van de oude stempel, dat kun je ook wel merken in de omgang.quote:Op maandag 29 november 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Een eikel uit de Staart. Glaszetter.
Joh, ´t zegt me nog niks.quote:Op maandag 29 november 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Een eikel uit de Staart. Glaszetter.
De Staart is een wijk in Dordrecht.quote:Op maandag 29 november 2004 19:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Joh, ´t zegt me nog niks.
Yep.quote:Op maandag 29 november 2004 20:09 schreef Suijk het volgende:
Doe je het gewoon via de website?
welk menu, waarquote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef Schupi het volgende:
De link doet 't al via een ander menu op de site
Je hebt gelijk, heb er eentje verstuurd onder mijn eigen email en kreeg dat bericht ook. Denk niet dat ze zijn aangekomen!quote:Op maandag 29 november 2004 20:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
welk menu, waar
Paniek! Help!quote:Op maandag 29 november 2004 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb er eentje verstuurd onder mijn eigen email en kreeg dat bericht ook. Denk niet dat ze zijn aangekomen!
Zitten in het publiek. Uit Friesland.quote:Op maandag 29 november 2004 20:37 schreef rubbereend het volgende:begin gemist, wat is er gezegd over een fanclub?
Die speelt zeker in de NBA?quote:Op maandag 29 november 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:
Cornelis Ultheld doet weer meeEn nog een aantal namen, allemaal vragen m.b.t. het gerucht omtrent Eddie Johnson.
hij speelt dan ook al zolang in Engeland, dan mag dat ook welquote:Op maandag 29 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
De Zeeuw spreekt perfect Engels.
Nou laten we het hopenquote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef MaxPower het volgende:
Vayrynen wil helemaal niet naar PSV. Van de top 3 wil hij alleen naar Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |