JUhwel, twar kei goe!quote:Op maandag 15 november 2004 14:25 schreef Jerruh het volgende:
doe je es moeite gewoon voor een openingspost, ist ook nie goed..
wast bart?quote:Op maandag 15 november 2004 17:19 schreef Cybart het volgende:
tvptje
later thuis dan verwacht, rotkinderen in de bus...quote:Op maandag 15 november 2004 17:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wast bart?
gelukkig!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
later thuis dan verwacht, rotkinderen in de bus...
maar eigenlijk moet ik vrolijk zijn...
heb vandaag 2 maal het hoogste punt van de klas gehaald (8.7).
en ik ga straks met mn zus en ma naar Bridget Jones 2....
dus komt wel goed met mn humeur...
hoest met u?
Hi@Tech ook trouwens!
ja, maar goed dat er zo'n goed weekend tegenoverstond voor jequote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gelukkig!!!!
met mij ist wel redeijk
projectwerk niet gehaald....
voor de rest gaat ie wel hoor, was blij da ruud er was dit weekend
ow zeker weten!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar goed dat er zo'n goed weekend tegenoverstond voor je
knap je zeker wel van op!
Jij ook al?quote:Op maandag 15 november 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
maar bart, deze weken geen sushi, ik ben blut....
Waarom moet ik nou weer het voorbeeld van een homosexueel zijn?quote:Op maandag 15 november 2004 14:00 schreef Jerruh het volgende:
Hij pakte de derde tiet van eva (sindsdien hebben vrouwen twee tieten, wat symmetrisch-technisch natuurlijk weer beter uit komt) en schiep daar van een homosexueel:
Iets zegt me dat Beavje het een geweldige film zal vinden.quote:Op maandag 15 november 2004 18:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
is die bridget jones film leuk? ik houd er totaal niet van maar kan met collegae mee
Ik weet nog steeds niet of dat nou echt heel positief isquote:Op maandag 15 november 2004 19:11 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!ik vond die foto egwoon cool!
.
Fijne tvpquote:Op maandag 15 november 2004 20:18 schreef Markie-Mark het volgende:
*wederom tvp met plaatje*
[afbeelding]
Zo dat was nog eens een kutdag met de hoofdletter K!
Oke, dan is 't mooiquote:Op maandag 15 november 2004 20:23 schreef Jerruh het volgende:
VLARP: TIS POSITIEF.
en wie is dat dan?quote:Op maandag 15 november 2004 20:18 schreef Markie-Mark het volgende:
*wederom tvp met plaatje*
[afbeelding]
Zo dat was nog eens een kutdag met de hoofdletter K!
Ben je zwanger?quote:Op maandag 15 november 2004 20:23 schreef Jerruh het volgende:
VLARP: TIS POSITIEF.
Chad Michael Murrayquote:Op maandag 15 november 2004 20:31 schreef Andyvie het volgende:
[..]
en wie is dat dan?
Owjaquote:Op maandag 15 november 2004 20:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Chad Michael Murray
Van One Tree Hill en hij doet nu iets in de bioscoop met Hilary Duff
als je het hebt over mijn hoognodige toiletbezoek: ik ben zojuist bevallen!quote:Op maandag 15 november 2004 20:31 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ben je zwanger?![]()
Oh ja zo heet die filmquote:Op maandag 15 november 2004 20:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. a Cinderella Story (waarom weet ik dit?
)
zoals ik een paar topics geleden al zeiquote:Op maandag 15 november 2004 20:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. a Cinderella Story (waarom weet ik dit?
)
Hehe.. ach ja ik vind Hillary Duff welquote:Op maandag 15 november 2004 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh ja zo heet die film![]()
Lijkt me een bagger film...maar toch maar een keertje huren vanwege meneer Murray![]()
Zou best kunnen jaquote:Op maandag 15 november 2004 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zoals ik een paar topics geleden al zei.
hij schijnt in die film trouwens een enorm slechte acteur te zijn.
Who Caresquote:Op maandag 15 november 2004 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zoals ik een paar topics geleden al zei.
hij schijnt in die film trouwens een enorm slechte acteur te zijn.
Ja wel leuk maar niet zo leuk en stout als Lindsay Lohanquote:Op maandag 15 november 2004 20:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. ach ja ik vind Hillary Duff wel
Nou heel veel geluk ermee dan hequote:Op maandag 15 november 2004 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je het hebt over mijn hoognodige toiletbezoek: ik ben zojuist bevallen!.
Heeh da's weer een andere uiterste jaquote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja wel leuk maar niet zo leuk en stout als Lindsay Lohan![]()
iets in me zegt dat jij de filmopleiding niet bepaald volgt voor de knowledgequote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja wel leuk maar niet zo leuk en stout als Lindsay Lohan![]()
Ik vind Hillary Duf, blech.quote:Op maandag 15 november 2004 20:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. ach ja ik vind Hillary Duff wel
Wizje.........nooit de mogelijkheid in overweging genomen dat je misschien wel een beetje bi bent???quote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Op 1 of ander manier kijk ik bij Lindsay Lohan altijd naar haar twee voordelen
(Shame on me)![]()
Ik heb het hier over leuke snolletjes niet over goede actricesquote:Op maandag 15 november 2004 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Hillary Duf, blech.
En Lindsay Lohan kijkt af en toe als een kasplantje op sterk water
Vind 't sowieso een beetje breezah allemaal
Zal wel nicht eigen zijn
Geef mij maar ANgelina Snollie, en dinges... Julianne Moore, en dinges, Meryll Streep, en dinges.... die ene... Hilary Swank, ofzo. Goede actirices. Geen populaire regelopzeggerdjes
Hehehe. wie weetquote:Op maandag 15 november 2004 20:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wizje.........nooit de mogelijkheid in overweging genomen dat je misschien wel een beetje bi bent???
Catherine Zeta Jones is heel mooi ja.quote:Op maandag 15 november 2004 20:50 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]catherina zeta jones
.
ofzo.
hehe, persoonlijk vond ik Vivienne van den Assem leuker.quote:Op maandag 15 november 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
In Nederland hebben we eigenlijk heel weinig leuke stoutje meisjes a la Lindsay Lohan
Alleen Nikkie natuurlijk:
[afbeelding]
Priscilla Brard?quote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
de enige stoute van nederland (de jongste dan)
wiz: uhuh!!!en een goeie actrice!
Lekker vrouwmensquote:Op maandag 15 november 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
In Nederland hebben we eigenlijk heel weinig leuke stoutje meisjes a la Lindsay Lohan
Alleen Nikkie natuurlijk:
[afbeelding]
HOERRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
de enige stoute van nederland (de jongste dan)
wiz: uhuh!!!en een goeie actrice!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOhquote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRRRRRR
nie doe goeie actrice he, das caat!quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Priscilla Brard?
In het begin ook, maar nu kan ik het me niet meer anders voorstellen dan dat het Nikkie isquote:Op maandag 15 november 2004 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe, persoonlijk vond ik Vivienne van den Assem leuker.
Hehe.. Markie-Mark is Bi... Markie-Mark is Biquote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
In het begin ook, maar nu kan ik het me niet meer anders voorstellen dan dat het Nikkie is
En Nikkie draagt altijd van die leuke strakke boxershortjes
meisjes in boxershorts
Nietquote:Op maandag 15 november 2004 21:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. Markie-Mark is Bi... Markie-Mark is Bi
Wie weetquote:Op maandag 15 november 2004 21:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Niet![]()
toch......![]()
Nee meisjes zijn op zich best okequote:Op maandag 15 november 2004 21:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Al die mooie vrouwen... ik ben in de war![]()
Idd om mee te:quote:Op maandag 15 november 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee meisjes zijn op zich best oke
Om mee te:
kletsen
drinken
dansen
lachen
uitgaan
knuffelen
that's it
Oeh jij zoent nog met meisjesquote:Op maandag 15 november 2004 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd om mee te:
flirten
shoppen
stoeien
zoenen
daar laat ik het bij
Sinds kort eigenlijk voor fun.quote:Op maandag 15 november 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oeh jij zoent nog met meisjes
Ik eigenlijk niet meer....vroeger wel, best leuk met meisjes zoenen![]()
En dan ook met de.....quote:Op maandag 15 november 2004 21:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sinds kort eigenlijk voor fun.![]()
ieeeeewquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
de sex...vergeet de sex niet!
Anders telt 't niet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef Markie-Mark het volgende:
En dan ook met de.....tong
??
ow da zal zeker aanwezig zijn daaroquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neh. Zoenen en frummelen is ok, maar in die mossel ga ik niet wroetenquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef Waxxer het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik heb een behoorlijk GVD-moment achter de rug en zit er nog middenin...
Journalistiek geschil
Morgen maar even naar wat docenten ivm 'how to handle'
Voel je dan niet de behoefte om dat hele geneuzel van de politiek in D. links te laten liggen? In Zwolle is wel meer te beleven, lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2004 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het is absoluut NIET leuk als je dat zo tegenkomten wat hij beweert, is ab-so-luut niet waar, dat is het erge eraan
Care to explain? Ik heb dat hele verhaal volgens mij gemist wat ie hier deed en waarom ie weg is en zo. Of is dat oude koeien?quote:Op maandag 15 november 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
Het doet me trouwens een beetje Nathanistisch aan.
Ooohh nee, allerminst, maar ik weet nu wel hoe die mensen in elkaar steken. Ik ben echt woest. Denk er zelfs serieus aan om de raadsleden en de voorzitter van die partij een brief te sturen met mijn versie van het verhaal, inclusief kopieen van de aantekeningen, want ik word daar (oke niet met naam, maar iedereen weet over wie het gaat) indirect zwart gemaakt. Die brief komt ook in de kant in A. Niet in D. gelukkig. Maarja, het staat wel op de website he... Ook al is het D., ik heb al heel wat meegemaakt bij de krant. Maar dit slaat werkelijk alles.quote:Op maandag 15 november 2004 22:21 schreef G_E het volgende:
[..]
Voel je dan niet de behoefte om dat hele geneuzel van de politiek in D. links te laten liggen? In Zwolle is wel meer te beleven, lijkt me..
Ja, heeft hij ook gedaan, die brief komt in de krant in A. met een naschrift van de redactie erbijquote:Op maandag 15 november 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
Het doet me trouwens een beetje Nathanistisch aan. Ik bedoel, als die muesli-baard zonodig kritiek wil uiten op je stuk, dan kan hij toch gewoon een ingezonden brief sturen?
Het Nathanisme is een statement in dit topicquote:Op maandag 15 november 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Care to explain? Ik heb dat hele verhaal volgens mij gemist wat ie hier deed en waarom ie weg is en zo. Of is dat oude koeien?
Nou stel dat ik geweldig ruzie hier met jou krijg, en in plaats van dat direct met jou uit te praten, ga ik op een weblog lopen blèren dat jij zo raar bent en irritant enzovoort.quote:Op maandag 15 november 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Care to explain? Ik heb dat hele verhaal volgens mij gemist wat ie hier deed en waarom ie weg is en zo. Of is dat oude koeien?
Ik vraag me af of dit valt onder smaad.quote:Op maandag 15 november 2004 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..] want ik word daar (oke niet met naam, maar iedereen weet over wie het gaat) indirect zwart gemaakt.
quote:Vraag:
Op de website van een concurrerende vereniging worden onjuiste dingen gezegd over de voorzitter van een vereniging. Hij wordt beschuldigd van kidnapping, nalatigheid van afsluiten verzekering voor een kind, dat onnodig letsel zou hebben opgelopen, frauduleus gedrag e.d.
Kan en mag iemand dit zomaar op een site zetten zonder dat men zich kan verdedigen en bovendien deze zware beschuldigingen uitten zonder dat daarvoor harde bewijzen zijn? Hoe kan betrokkene dit soort lasterpraat stoppen?
Antwoord:
Laster en smaad zijn bij wet verboden. Via artikel 261 en artikel 262 van het wetboek van Strafrecht (Zie onder) kan men zelfs veroordeeld worden tot een gevangenisstraf en/of een geldboete. Betrokkene kan aangifte doen bij de politie, waarna deze een onderzoek moet instellen. Dit kan uiteindelijk een rechtszaak tot gevolg hebben. Betrokkene kan zich dan ook voegen in de strafzaak tegen de vermeende pleger(s) van smaad en/of laster.
Een andere mogelijkheid is om via een civiele procedure de schade te claimen bij de pleger(s) van deze onrechtmatige daad. Er moet dan wel vaststaan dat dit onrechtmatig handelen is. De schade die geclaimd zou kunnen worden is bijvoorbeeld verlies van inkomsten door het uitblijven van opdrachten, aantasting van de goede naam. Daarnaast kan men rectificatie eisen.
Precies.... serieus hoor.... dat ga ik morgen dan ook op school vragenquote:Op maandag 15 november 2004 22:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit valt onder smaad..
mwoah.... onderschat het gelul in zo'n dorp niet hoorquote:Op maandag 15 november 2004 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
Niemand leest zo'n website.
Ik denk dat je een heel eind kunt komen.quote:Op maandag 15 november 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Precies.... serieus hoor.... dat ga ik morgen dan ook op school vragen
Mwoah, ik word niet bij naam genoemd hequote:Op maandag 15 november 2004 22:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik denk dat je een heel eind kunt komen..
http://www.netkwesties.nl/editie83/artikel1.php
Op de brandstapel ermee.quote:Op maandag 15 november 2004 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, ik word niet bij naam genoemd hemaar hij schaadt zo wel mijn geloofwaardigheid als journalist, terwijl ik mijn werk gedaan heb, zoals het hoort
*wamre handdoek gooi*quote:Op maandag 15 november 2004 23:14 schreef Vlarp het volgende:
*stijve nek heb*
Yoannaquote:Op maandag 15 november 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo, weten we ook weer wie America's Next Top Model is
Bunnies! It must be bunnies!!quote:Op maandag 15 november 2004 23:16 schreef Jerruh het volgende:
HOW COULD YOU GUESS
when oyu only thinking of yourself
when you look to other girrrrrls!
Ken jij een goede wensvader, dan?quote:Op maandag 15 november 2004 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Kent 't iemand ene goede draagmoeder?
kill them!!!! arghh!!!!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bunnies! It must be bunnies!!
Jezus is opgestaanquote:Op maandag 15 november 2004 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooooohhh![]()
Ja maar de vraag is: is ie hot or not?quote:Op maandag 15 november 2004 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus is opgestaan
Notquote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is: is ie hot or not?.
quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Er komt een trouwerij
We hebben het al helemaal gepland!
Markie-Mark ... Getuige nr 1
Pupje ... Getuige nr 2
Vlarp ... ceremoniemeester
Cybart ... Buffet
G_E ... Zorgt voor de TvT hapjes
Deamonin ... Muziek
Waxx... Trouwkaarten- en Bedankbriefjesschrijver
Beaverhausen & Ajuu... Zorgen voor de koorknaapjes
Andyvie... the Weddingsinger
Jerrug... The Wedding-DJ
Kugari ... decorstuk
freekmst.... de tap
Gerdo & Blublub ... enige hetero stel
Twoflower, Blubberzwijn, Tech... bruidsjongetjes
en als huwelijksnachtkado doen we Gael Garcia Bernal, Beiron Anderson, Elia Saikali, MrDreamer en Apestaartje
Zeer gevoelig aan de zo vriendelijke uitnodiging tot het bewonen van uw huwelijk, kan G_E helaas geen gevolg geven.quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Er komt een trouwerij
Maar maar.... daar GAAN de hapjes!quote:Op maandag 15 november 2004 23:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Zeer gevoelig aan de zo vriendelijke uitnodiging tot het bewonen van uw huwelijk, kan G_E helaas geen gevolg geven..
Ik zei toch... je moest iemand anders nemenquote:Op maandag 15 november 2004 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar.... daar GAAN de hapjes!
Cyb kan dat er bets bij doen, meesterkok zijndequote:Op maandag 15 november 2004 23:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zei toch... je moest iemand anders nemen![]()
Owja..quote:Op maandag 15 november 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyb kan dat er bets bij doen, meesterkok zijnde
Ik wil de wijn wel doen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar.... daar GAAN de hapjes!
Euhm.. wat wordt er precies verstaan onder "zorgen voor"? Zijn er grenzen?quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Er komt een trouwerij
Kan XMN8R niet als 2e cermoniemeester? In m'n eentje red ik het nooit!quote:Op maandag 15 november 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyb kan dat er bets bij doen, meesterkok zijnde
-5 voorspelbaar.quote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik wil de wijn wel doen..
Ik mag met meerdere mensen trouwenquote:Op maandag 15 november 2004 23:43 schreef Jerruh het volgende:
wiz, zou je eerst nie es scheiden.
Jij kwam nietquote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik wil de wijn wel doen..
quote:Op maandag 15 november 2004 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik mag met meerdere mensen trouwen
jij indonesische polygamerd!!!quote:Op maandag 15 november 2004 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik mag met meerdere mensen trouwen
Ok halen we Twof bij de bruidjonkers weg en dan krijg jij die als assistentequote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kan XMN8R niet als 2e cermoniemeester? In m'n eentje red ik het nooit!
Ik wil de wijn er wel bij doen hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kwam niet
Hallo, niet mokken. Jij profiteert er ook financieel van.quote:Op maandag 15 november 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]hoer!
Wijn EN koorknaapjes?quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil de wijn er wel bij doen hoor..
Fysiek en Financieelquote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo, niet mokken. Jij profiteert er ook financieel van.
Maar kan die wel organiseren dan?quote:Op maandag 15 november 2004 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok halen we Twof bij de bruidjonkers weg en dan krijg jij die als assistente
Maar wie rijdt dan de limo?quote:Op maandag 15 november 2004 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar kan die wel organiseren dan?
Van XMN8R weet ik zeker dat ie het kan!
Als ie trappers heeft dan doe ik het welquote:Op maandag 15 november 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wie rijdt dan de limo?
Of kan dat wel in 1 taak?
euhm.. ajuu?.quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijn EN koorknaapjes?
Wie doet dan de borg betalen?
Deal. God hij begint nu al te regelnichten zegquote:Op maandag 15 november 2004 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ie trappers heeft dan doe ik het wel
Anders moet XMN8R dat maar doen, dan vang ik de gasten wel op
Ik denk dat die in celblok 1b zit hoorquote:Op maandag 15 november 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm.. ajuu?..
It's in my nature darlingquote:Op maandag 15 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deal. God hij begint nu al te regelnichten zeg
Dat organisator pakje staat Vlarp wel goed.quote:Op maandag 15 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Daar zit wel wat in.quote:Op maandag 15 november 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat die in celblok 1b zit hoor
Bij nader inzienquote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat organisator pakje staat Vlarp wel goed..
We moeten getrouwd worden, geen excorcismequote:Op maandag 15 november 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
ik ben de priester wel...
Lol... wordt het een Rooms huwelijk?quote:Op maandag 15 november 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
ik ben de priester wel...
Zie je wel dat Vlarp dat best kanquote:Op maandag 15 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2004 23:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zie je wel dat Vlarp dat best kan.
Maar hij heeft dan ook wel een goede leermeester* gehad natuurlijk.
* leermeester, als in: iemand die het hem geleerd heeft, en dus niet dat ik hem gekleed in leer door het huis geslagen heb he!
De dresscode voor het feest is door Wiz omgedoopt tot Cool & Sexy... daar vallen geen leren pakjes onder!quote:Op maandag 15 november 2004 23:54 schreef XMN8R het volgende:
* leermeester, als in: iemand die het hem geleerd heeft, en dus niet dat ik hem gekleed in leer door het huis geslagen heb he!
In speedo?quote:Op maandag 15 november 2004 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dresscode voor het feest is door Wiz omgedoopt tot Cool & Sexy... daar vallen geen leren pakjes onder!
Ik zou jou (en niemand trouwens) ooit kunnen slaan...quote:Op maandag 15 november 2004 23:55 schreef Vlarp het volgende:
Jakkes!
Da's sexy & wet..quote:Op maandag 15 november 2004 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In speedo?
Ik heb 't niet gehadquote:Op maandag 15 november 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
ha-ha-ha
ik open naief een toegestuurd programmaatje, stuurt het naar iedereen in mijn msn met mijn naam erin "ik masturbeer elke dag"
quote:Op maandag 15 november 2004 23:58 schreef XMN8R het volgende:
om de open deuren maar gelijk dicht te gooien
Staan je ouders, opa en oma enzo ook in die lijst?quote:Op maandag 15 november 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
ha-ha-ha
ik open naief een toegestuurd programmaatje, stuurt het naar iedereen in mijn msn met mijn naam erin "ik masturbeer elke dag"
Nah, da's dus GEEN extra donatie voor de kerk van jerrequote:Op dinsdag 16 november 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
|zeg wiz, wil jij met da schepsel...eh....ang3l trouwe, jaoh of neej? ja? nee? wast nou? zeg eendjul, wil gij metdie kleine daar trouwe? ja? nee? zit nie zo te twijfelen, nicht, geef antwoord! okay beiden zeggen ja, dan zal het wel zo wezen, jullie zijn getrouwd. en nou opgesodemieterd uit mijn kerk, ik heb nog een aantal heteros op de waht staan!"
uitnodigingen?quote:Op maandag 15 november 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gehad
Enne, ga eens bezig met het schrijven van de uitnodigingen!!!
Ja lees dan ook 's een keer terugquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
uitnodigingen?
Wel een lerares maar ze was niet onlinequote:Op dinsdag 16 november 2004 00:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Staan je ouders, opa en oma enzo ook in die lijst?
Je moet ook niks zomaar openen!quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel een lerares maar ze was niet online
ik vind dat zoooooooooo geen humor
idd, les twee van vandaag....quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet ook niks zomaar openen!
Dom! dom! dom!
Hoe heet het?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wiz heeft de priester uitgezocht
[afbeelding]
Die mag me dan ook wel gelijk voor de 2e keer dopen
Eerwaarde voor jou ja!quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe heet het?
Jij zou te lomp me da wijwater sprietsenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:13 schreef Jerruh het volgende:
pff ik heb meer potentie.
Niet zo zeiken wijf!quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerwaarde voor jou ja!
We gaan niet op klompenquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
Gezellig zo'n brabantse boeren bruiloft..
Is dat te koop?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Wiz heeft de priester uitgezocht
[afbeelding]
Die mag me dan ook wel gelijk voor de 2e keer dopen
De tap!quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Er komt een trouwerij
Markie-Mark ... Getuige nr 1
Pupje ... Getuige nr 2
Vlarp ... ceremoniemeester
Cybart ... Buffet
G_E ... Zorgt voor de TvT hapjes
XMN8R ... rijdt de limo
Deamonin ... Muziek
Waxx... Trouwkaarten- en Bedankbriefjesschrijver
Andyvie... the Weddingsinger
Jerruh... The Wedding-DJ
Kugari ... decorstuk
freekmst.... de tap
Gerdo & Blublub ... enige hetero stel
Twoflower, Blubberzwijn, Tech... bruidsjongetjes
en als huwelijksnachtkado doen we Gael Garcia Bernal, Beiron Anderson, Elia Saikali, MrDreamer en Apestaartje
En ook niet in het wit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan niet op klompen
U is er blij mee?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
De tap!![]()
Nee, we gooien het niet op de maagdelijkheidquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ook niet in het wit..
Ja twas jouw idee lieverdquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis je gegund..
Ik heb het er wel voor over!quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
U is er blij mee?
Nooit gedaan....quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is dat trouwens een nieuwe trend? Je homo en heterovrienden apart uitnodigen op je verjaardag?
We zaten ei'k meer te denken aan iets Goths als Pere LaChaise in Parijs...quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
Waar wordt dit wonderlijke festijn eigenlijk gehouden?
In de boerderie? Zo ja, dan meld ik me bij deze aan voor de lichtjes estafette ploeg..
Wat is het percentageverschil tussen beide groepen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nooit gedaan....
Oeh, very Lestat en whatshisface.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten ei'k meer te denken aan iets Goths als Pere LaChaise in Parijs...
Uhhh... zal ik het percentage hetero's geven?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is het percentageverschil tussen beide groepen?
Louis de Pointe Du Lac meneerquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh, very Lestat en whatshisface..
ja. die.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Louis de Pointe Du Lac meneer
quote:En dat was Lafayette Cemetery en niet Pere LaChaise, maar da's maar een detail
Och op dus naast je 800 homovrienden heb je ook nog 200 heterovrenden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhhh... zal ik het percentage hetero's geven?
20% ofzo
In die verhouding wel ja..quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och op dus naast je 800 homovrienden heb je ook nog 200 heterovrenden.
dat gaat mij ook niet lukken, denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:21 schreef G_E het volgende:
Ik kan niet slapen..
Zo vaak?!quote:Op maandag 15 november 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
"ik masturbeer elke dag"
Awww... Het zit je echt dwars, hè..quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat gaat mij ook niet lukken, denk ik
Heb je nog bijzondere reacties terug gekregen van mensen uit je MSN lijst?quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die vent is gewoon een lastercampagne tegen mij begonnen, om zijn eigen fout!!! Mijn eindredacteur zegt: negeren, zeggen wel meer mensen, maar in mijn ogen gaat hij veel en veel te ver.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:27 schreef G_E het volgende:
[..]
Awww... Het zit je echt dwars, hè...
Ik denk dat zowel je eindredacteur als die andere mensen gelijk hebben. Natuurlijk gaat hij te ver, maar dat is zijn probleem. Het lijkt me wel een goede les voor jou als "aankomend journalist"quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die vent is gewoon een lastercampagne tegen mij begonnen, om zijn eigen fout!!! Mijn eindredacteur zegt: negeren, zeggen wel meer mensen, maar in mijn ogen gaat hij veel en veel te ver.....
Ik wilde net zeggen, ik heb mijn werk niet beter kunnen doen hoor, adh van de info die hij mij geeft. Ik ga er niet in detail op in. Maar ik heb hem kansen gegeven om het voor te bereiden en die heeft hij niet aangegrepenquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:35 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel je eindredacteur als die andere mensen gelijk hebben. Natuurlijk gaat hij te ver, maar dat is zijn probleem. Het lijkt me wel een goede les voor jou als "aankomend journalist"dat je je niet direct op de kast moet laten jagen, door dit soort reacties.
.
ja.. of nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kunt ook in je glas kijken in plaats van naar wel of niet echte kaarsjes te kijken.
Jij was ook flink aan het innemen zag ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja.. of niet![]()
Je hebt me ook niet gezien. Ik heb alleen Cybart en Vlarp kort gesproken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Blubberzwijn het volgende:wie was jij ook alweer
ik hoorde later dat jij er ook was maar ik weet helemaal niet wie je bent
Berucht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou heb ik niet eens de beruchte s.a.j gezien
Heej ijskequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning sunnie.
Ik kan wel merken dat jij je werk goed doet. Je kunt rustig internetten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heej ijske
Ik internet altijd rustigquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat jij je werk goed doet. Je kunt rustig internetten.
helquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Berucht.
Wel grappig detail trouwens. Ik herkende je aan je helblauwe ogen.
Ik vond ze ook blauw...quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
helwaarom zegt iedereen altijd dat ze blauw zijn
ze zijn grijhijs!
Ja en ik ben berucht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
helwaarom zegt iedereen altijd dat ze blauw zijn
ze zijn grijhijs!
Mogguh liefjequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:50 schreef wizarddragon het volgende:
Blauwgrijs. Mogguh Iedereen
Maar ja. Je kunt moeilijk bij wet mensen dwingen hun mening respectvol te formuleren. Dan kun je net zo goed bij wet verplichten dat jongens zich leuk moeten kleden.quote:Ook op het gebied van godsdienst geldt de vrijheid van meningsuiting, maar men mag van mensen wel verlangen dat ze hun mening respectvol verwoorden
En ik maar denken dat tentamens iets belangrijks waren op Hoge scholen & Universiteiten.....silly me.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:43 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen!.
je kan hier nergens meer zitten omdat ze alle zalen vergeven hebben voor tentamens waar geen kip op komt opdagen.
bouwkunde kent weinig tentamens, dom menneke, maar de ruimtes waar wij onze werkstukken moeten maken omdat wij die WEL hebben, worden vergeven aan een groepje van 10 studenten die gemakkelijk ergens anders tentamen hadden kunnen krijgen. We kunnen niet in ons eigen gebouw zitten, terwijl we hier wel onze informatie moeten zoeken voor onze werkstukken, terwijl klaslokalen die zich gemakkelijk dienen voor tentamens leeg staan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik maar denken dat tentamens iets belangrijks waren op Hoge scholen & Universiteiten.....silly me.![]()
Nou ja...de hufters....dat jullie dat accepteren!! rellen joh.... of is dat ook domquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bouwkunde kent weinig tentamens, dom menneke, maar de ruimtes waar wij onze werkstukken moeten maken omdat wij die WEL hebben, worden vergeven aan een groepje van 10 studenten die gemakkelijk ergens anders tentamen hadden kunnen krijgen. We kunnen niet in ons eigen gebouw zitten, terwijl we hier wel onze informatie moeten zoeken voor onze werkstukken, terwijl klaslokalen die zich gemakkelijk dienen voor tentamens leeg staan.
ik ga gewoon met me chagerijnige kutkop in die tentam,enruimtes zitten en werken aan mijn werkstukkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...de hufters....dat jullie dat accepteren!! rellen joh.... of is dat ook dom
Nou is bouwkunde eigenlijk ook meer een soort cursus, dan een echte studie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bouwkunde kent weinig tentamens,
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Nou is bouwkunde eigenlijk ook meer een soort cursus, dan een echte studie..
Dat zegt tie.....een cursus.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bouwkunde eindhoven is van alle studies in nederland een van de zwaarste studies, en dat zeg ik niet omdat ik het zelf doe maar dat zeg ik omdat dat bijna algemeen bekend is. vooral omdat bouwkunde ontiegelijk veel vakken in het pakket heeft en projectwerk, waarbij ongelooflijk veel van een persoon wordt ge-eist.
smakelijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
middag...
en toen had ik zin in turnbitches....
wentelteefjes
dus die ga ik nou maar eens maken.. tot laterz
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bouwkunde eindhoven is van alle studies in nederland een van de zwaarste studies, en dat zeg ik niet omdat ik het zelf doe maar dat zeg ik omdat dat bijna algemeen bekend is. vooral omdat bouwkunde ontiegelijk veel vakken in het pakket heeft en projectwerk, waarbij ongelooflijk veel van een persoon wordt ge-eist.
We dachten al: waar blijft die hoi.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Ook maar weer eens hoi enzo..
we?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We dachten al: waar blijft die hoi.
Empire of the Sun, IJsklomp en SAJ, denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we?.
Ja ik en S.A.J.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we?.
heeft de rest geen inspraak?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik en S.A.J.
Armen als boomstammen, maar hersens als een erwtje?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff onze nieuwe beveiligingsmedewerker is HEEL erg breeddie armen zijn net boomstammen
ik word er bang van..
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff onze nieuwe beveiligingsmedewerker is HEEL erg breeddie armen zijn net boomstammen
ik word er bang van..
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef G_E het volgende:
R&P Meet. Bevestig je aanmelding per mail graag..
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Die lnk heb ik hier ook wel eens gepost!Hi-la-risch! Het erge is, het is nog echt ook. Oftewe, Bief kom op! Gaan!!!
Maar verder gaat ie goed met je?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
terliere lom terla, van linksom rechtsom draait mijne steen door het roeren van mijn been juu juu jjuuuuuujuujuujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ja, stel je voor.. als die treurmutsen bij elkaar, die allemaal ieder dingetje meteen aanzien voor een Ernstige Psychologische Aandoening, op basis van met google bijeengesprokkelde informatie. Als het maar een naam heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Die lnk heb ik hier ook wel eens gepost!Hi-la-risch! Het erge is, het is nog echt ook. Oftewe, Bief kom op! Gaan!!!
Tot straks, dan! Niet boos zijn, hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:03 schreef Ang3l het volgende:
IK.GA.NAAR.HUIS.
IK.BEN.THUIS!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:08 schreef tech het volgende:
[..]
Tot straks, dan! Niet boos zijn, hoor!
Ik vond het stripje van G_E wel koddig, maar verder (bij pagina-indeling per 50) waren de bovengenoemde paginae van minder allooi, inderdaad!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dat waren wel een zinloze pagina 5 en 6 he
Dat heb je vlot gedaan!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK.BEN.THUIS!
Je bent op dreef vandaag he Waxje!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:30 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeerrrlijk is dat, lachen!
Kom maar, met zijn allen:!
fishlips go insanequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:30 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeerrrlijk is dat, lachen!
Kom maar, met zijn allen:!
*zakdoekje aangeef*quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:02 schreef Ang3l het volgende:
....... m'n neus loopt
Heb net ENOOOOORRRRRRRRM pittige soep op
*snifffff*
dat wordt de hele week bonen uit blik....quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:43 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!
ik heb nog maar 7 euro...:{.
ik heb me nooit zo arm gevoeld..
mjwa, ik kan wel van mijn spaarrekening halen maar da doe ik gewoon niet graagquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wordt de hele week bonen uit blik....
erg kut kan ik me voorstellen ... 7 euro
dat wordt erg zuinig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |