nee ik ben geen lid maar ik wil wel een keer naar zo'n wedstrijd lijkt me super.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:36 schreef mister_kripple het volgende:
Zijn er hier ook mensen lid van de Dutch Mancunians?? Ik ga 5 februari naar ManUtd - B'ham city. Zin in!!!!!
Dat is toch die club onder leiding van de Haagse maffia die zich verrijkt over de ruggen van d'r eigen leden/"supporters" door belachelijk prijzen te vragen voor door hun georganiseerde reizen,bijna RTL5 praktijken zijn dat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:36 schreef mister_kripple het volgende:
Zijn er hier ook mensen lid van de Dutch Mancunians?? Ik ga 5 februari naar ManUtd - B'ham city. Zin in!!!!!
misschien zit hij zelf in het bestuurquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch die club onder leiding van de Haagse maffia die zich verrijkt over de ruggen van d'r eigen leden/"supporters" door belachelijk prijzen te vragen voor door hun georganiseerde reizen,bijna RTL5 praktijken zijn dat.
Dat is toch die club die zegt dat ze maar voor een paar wedstrijden per jaar kaartjes kunnen krijgen terwijl het bestuur er onderhand elke thuiswedstrijd zit?
Nee,uiteraard niet
Dan weet ie waar ik het over hebquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien zit hij zelf in het bestuur
Schwarzer stond ook bij Arsenal in de belangstellingquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ze onderhandelen deze week met Schwarzer, vermoedelijk.
grapjasquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Wat een gelul, die bal was helemaal niet over de lijn!
[afbeelding]
hehe dan worden de problemen alleen maar groter denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is maar 1 man die Manchester kan verlossen van het keepersprobleem
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hehe dan worden de problemen alleen maar groter denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |