ach ik hoop dat ze kunnen "stunten"quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Hmm, uit naar Chelsea.
Dat lijkt me het Waterloo.
ja is wel een goeie optie maarja daar zit arsenal ook al achteraan en hij zou denk ik wel in London willen blijven wonen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gauw maar eens geld uitgeven aan 'n fatsoenlijke en betrouwbare keeper, ik zeg Edje v.d. Sar. Ook al is ie oud
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon op het goeie moment David James moeten kopen
Touche!quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:21 schreef Radegast het volgende:
Manchester United is een beetje het Bayern Munchen van Engeland...
Als je ze ziet voetballen ben na 5 minuten automatisch voor de tegenstander, ongeacht wie dat dan ook is.
Duidelijk geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:21 schreef Radegast het volgende:
Manchester United is een beetje het Bayern Munchen van Engeland...
Als je ze ziet voetballen ben na 5 minuten automatisch voor de tegenstander, ongeacht wie dat dan ook is.
Wat heeft dat nou weer met verstand van voetbal te maken? De hele uitstraling van de club zal vele mensen eerder afstoten dan aantrekken. Bijv. iemand als ik, die meer heeft met de kleinere underdog dan met zo'n gloryhuntersclub........quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van voetbal
Mee eens.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
PS laten we het maar ontopic houden, t'is een Man Utd topic en gun alle Dutch Mancunians incl mister_kripple het grootste plezier met Man Utd natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |