Zal sir alex wel blij mee zijnquote:Ruud van Nistelrooy: 'Blessure valt mee'
18/11/2004 13:35
Ruud van Nistelrooy denkt dat het wel meevalt met zijn blessure. De aanvaller van het Nederlands elftal moest woensdag al na 36 minuten het veld verlaten tijdens de interland tegen Andorra.
Met een pijnlijke grimas verdween Van Nistelrooy naar het veld, grijpend naar zijn linkerheup. Maar via de website van Manchester United laat Van The Man weten dat de kwetsuur niet al te serieus is. 'Ik heb gewoon een tik gehad. Het is niets ernstigs.'
Van Nistelrooy hoopt dat hij op tijd fit is voor het competitieduel met Charlton Athletic, dat zaterdag op bezoek komt op Old Trafford. Hij was net teruggekeerd na een schorsing van drie duels, vanwege zijn gedrag tijdens ManU-Arsenal.
quote:Manchester United defender Gabriel Heinze admits he will be reluctant to play over Christmas.
Argentine international Heinze is a devout Catholic and has always played for clubs who take a winter break.
Heinze said: "Christmas and Easter are the most important dates in the year for me, I'm a believer, I go to Mass.
"It's going to be really strange playing but I hope to adapt and concentrate on what I must do," Heinze told The Sun.
It will be the first time that Heinze has had to face this dilemma and he fears his form could suffer.
ach ik hoop dat ze kunnen "stunten"quote:Op donderdag 2 december 2004 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Hmm, uit naar Chelsea.
Dat lijkt me het Waterloo.
ja is wel een goeie optie maarja daar zit arsenal ook al achteraan en hij zou denk ik wel in London willen blijven wonen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gauw maar eens geld uitgeven aan 'n fatsoenlijke en betrouwbare keeper, ik zeg Edje v.d. Sar. Ook al is ie oud
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon op het goeie moment David James moeten kopen
Touche!quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:21 schreef Radegast het volgende:
Manchester United is een beetje het Bayern Munchen van Engeland...
Als je ze ziet voetballen ben na 5 minuten automatisch voor de tegenstander, ongeacht wie dat dan ook is.
Duidelijk geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:21 schreef Radegast het volgende:
Manchester United is een beetje het Bayern Munchen van Engeland...
Als je ze ziet voetballen ben na 5 minuten automatisch voor de tegenstander, ongeacht wie dat dan ook is.
Wat heeft dat nou weer met verstand van voetbal te maken? De hele uitstraling van de club zal vele mensen eerder afstoten dan aantrekken. Bijv. iemand als ik, die meer heeft met de kleinere underdog dan met zo'n gloryhuntersclub........quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van voetbal
Mee eens.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
PS laten we het maar ontopic houden, t'is een Man Utd topic en gun alle Dutch Mancunians incl mister_kripple het grootste plezier met Man Utd natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van voetbal
nee ik ben geen lid maar ik wil wel een keer naar zo'n wedstrijd lijkt me super.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:36 schreef mister_kripple het volgende:
Zijn er hier ook mensen lid van de Dutch Mancunians?? Ik ga 5 februari naar ManUtd - B'ham city. Zin in!!!!!
Dat is toch die club onder leiding van de Haagse maffia die zich verrijkt over de ruggen van d'r eigen leden/"supporters" door belachelijk prijzen te vragen voor door hun georganiseerde reizen,bijna RTL5 praktijken zijn dat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:36 schreef mister_kripple het volgende:
Zijn er hier ook mensen lid van de Dutch Mancunians?? Ik ga 5 februari naar ManUtd - B'ham city. Zin in!!!!!
misschien zit hij zelf in het bestuurquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch die club onder leiding van de Haagse maffia die zich verrijkt over de ruggen van d'r eigen leden/"supporters" door belachelijk prijzen te vragen voor door hun georganiseerde reizen,bijna RTL5 praktijken zijn dat.
Dat is toch die club die zegt dat ze maar voor een paar wedstrijden per jaar kaartjes kunnen krijgen terwijl het bestuur er onderhand elke thuiswedstrijd zit?
Nee,uiteraard niet
Dan weet ie waar ik het over hebquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien zit hij zelf in het bestuur
Schwarzer stond ook bij Arsenal in de belangstellingquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ze onderhandelen deze week met Schwarzer, vermoedelijk.
grapjasquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Wat een gelul, die bal was helemaal niet over de lijn!
[afbeelding]
hehe dan worden de problemen alleen maar groter denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is maar 1 man die Manchester kan verlossen van het keepersprobleem
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hehe dan worden de problemen alleen maar groter denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |