quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
Kusje van Nikkyquote:Op zondag 14 november 2004 16:22 schreef Mattt het volgende:
En de prijs.
Of van Boebiedoequote:Op zondag 14 november 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kusje van Nikky
Dan liever Boequote:Op zondag 14 november 2004 16:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Of van Boebiedoe
*schrapt van de lijst*quote:Op zondag 14 november 2004 16:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan liever Boe
No offence natuurlijk
quote:Op zondag 14 november 2004 16:26 schreef nikky het volgende:
[..]
*schrapt van de lijst*
Dus je komt echt?quote:Op zondag 14 november 2004 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
Count me in. Serieus.
Nee, Echt serieus.
Ik doe mee. For real.
Ik doe mee.
IK KOM!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kusje van Nikky
Of je jaagt iedereen even weg ofzo.quote:Op zondag 14 november 2004 16:28 schreef Skv het volgende:
Paintball is echt een tyfus vet spel.
Het doet alleen zo ontzettend zeer, das niet normaal meer.
Heb afgelopen zomer gedaan in Frankrijk. Nauwelijks bescherming, gweoon een overall. Verder kreeg je een helmpje op dat je gezicht beschermde. Als je achter op je kop werd geraakt kreeg je gewoon een ontzettende buil. Ben twee keer op mn vinger geraakt, waardoor het vel naast mn nagel was gescheurd. Door de verf in het balletje die in dat gat was gekomen, begon die zooi te ontsteken en doen.
Toch ga ik het nog een keer doen, zeker aan te raden!
t was in Frankrijk ook redelijk goedkoop, ik meen 30 euro voor 200 kogels
maar het is wel zoquote:Op zondag 14 november 2004 16:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Of je jaagt iedereen even weg ofzo.
quote:Op zondag 14 november 2004 16:33 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Ik derde van links, met Allstars aan
Blauwe plekken zijn tot ongeveer 2 weken na het spelen zichbaar
Leuk voor als je op het strand ligt die twee weken, mensen dachten dat ik een vieze ziekte had
Ja, zeker weten.quote:Op zondag 14 november 2004 16:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus je komt echt?
Mooi.quote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, iteejer zegt ook hoi.
De familie Heslinga neerknallenquote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef yvonne het volgende:
Afzeggen worden ook niet gepikt...quote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor mopquote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef Tessje het volgende:
Gaan wij nu nog zoenen Nikky?
Jaquote:Op zondag 14 november 2004 16:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
De familie Heslinga neerknallen
quote:Op zondag 14 november 2004 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja :')
Wat een nobel streven :')
OPEN DOEL!!! / DEUR!!!quote:Op zondag 14 november 2004 16:44 schreef stinkie het volgende:
Paintballen. Cool. Ja, ik kom
gebruikelijke disclaimers mbt afzeggen zijn uiteraard van toepassing
ach, Dirkh komt ook. Ik wil wel in een ander team dan, das duidelijkquote:Op zondag 14 november 2004 16:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OPEN DOEL!!! / DEUR!!!
Dat betekend dus dat je in het verliezende team wilquote:Op zondag 14 november 2004 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ach, Dirkh komt ook. Ik wil wel in een ander team dan, das duidelijk
Dirkh met Yvonnequote:Op zondag 14 november 2004 16:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ach, Dirkh komt ook. Ik wil wel in een ander team dan, das duidelijk
Als ik een blauwe plek hebm ban ik jequote:Op zondag 14 november 2004 16:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn levensdoel
![]()
Ohhhww mag ik dan in het team tegen Yvonne![]()
Yvonne, je weet dat ik je een prachtwijf vind, maar dit MOET gewoon
Best, maar voor ik verloren heb, heb ik jouw ballen al blauw gespotenquote:Op zondag 14 november 2004 16:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat je in het verliezende team wil
Heb je blauw bloed?quote:Op zondag 14 november 2004 16:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Best, maar voor ik verloren heb, heb ik jouw ballen al blauw gespoten
quote:Op zondag 14 november 2004 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik een blauwe plek hebm ban ik je
Nee, blauw zaadquote:Op zondag 14 november 2004 16:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je blauw bloed?
Weer een leuke usernamequote:Op zondag 14 november 2004 16:57 schreef FlipperKastanova het volgende:
Ik meld mij en Xennia vast af :')
quote:Op zondag 14 november 2004 16:57 schreef Tessje het volgende:
Ik heb nog een walther p5 in de aanbieding voor de liefhebbers...
Watje. Kan je een keer je gram halen..... Dit is je kans!quote:Op zondag 14 november 2004 16:57 schreef FlipperKastanova het volgende:
Ik meld mij en Xennia vast af
Ik heb nog een heel onschuldig luchtdrukgeweertje liggen met getrokken loop, stalen 4,5mm kogels en een scope.quote:Op zondag 14 november 2004 16:55 schreef mvdlubbe het volgende:
Mag ik mijn eigen materiaal meenemen?
We gaan over op de glockquote:Op zondag 14 november 2004 16:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..], brak kutding !! Volkomen terecht dat ze daar politieagenten mee uitrusten.
ik heb een p88 in de aanbieding voor de liefhebber
quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zou graag meedoen met een Walther WA2000.
[afbeelding]
Gram halen en paintballen gaat niet samen, tenzij het naakt isquote:Op zondag 14 november 2004 16:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Watje. Kan je een keer je gram halen..... Dit is je kans!
Glock 40quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
We gaan over op de glock![]()
Ja, natuurlijk is het naakt paintballen.quote:Op zondag 14 november 2004 17:03 schreef FlipperKastanova het volgende:
[..]
Gram halen en paintballen gaat niet samen, tenzij het naakt is.
[afbeelding]
Naturistencamping 'het geschoren balletje'quote:Op zondag 14 november 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het naakt paintballen.
In dat geval wil ik eerst naaktfoto's zien van iedereen die meedoetquote:Op zondag 14 november 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het naakt paintballen.
beter...quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
We gaan over op de glock![]()
Mag ik je dat ten zeerste afraden. Het lijkt mij verstandig om eerst de donkere beschermende bril op te zetten voordat je alle naakte lichamen (inclusief deuken, haar en pukkels) ziet.quote:Op zondag 14 november 2004 17:06 schreef FlipperKastanova het volgende:
[..]
In dat geval wil ik eerst naaktfoto's zien van iedereen die meedoet.
*sopsopsopsop*quote:Op zondag 14 november 2004 17:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
beter...
Daarmee kan je tenminste nog een beetje gezag uitoefenen
ik wil deze:
[afbeelding]
uhuhquote:Op zondag 14 november 2004 17:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
*sopsopsopsop*
Omg.. Die zijn zooo geil
Ik zet hem als achtergrondquote:Op zondag 14 november 2004 17:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
uhuh![]()
anyway, sopze, ik ben ff ei bakken
hier, uit de walther 2004 catalog:quote:Op zondag 14 november 2004 17:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zet hem als achtergrond![]()
Eetze
oh my godquote:Op zondag 14 november 2004 17:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hier, uit de walther 2004 catalog:
clique
Ik had het over het paintballenquote:Op zondag 14 november 2004 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
skv, tussen de 3000 en 5000 euro, denk ik .
bahah, kijk hem ontopic doen..quote:Op zondag 14 november 2004 17:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had het over het paintballen
http://www.gladiator.nl/nl/paintball_prijzen.htmlquote:Op zondag 14 november 2004 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
bahah, kijk hem ontopic doen..
maar ehm. dunno.
hoe duur is dat bbd?
juistem.quote:Op zondag 14 november 2004 17:29 schreef Dirkh het volgende:
Klaar nu met het patsen, paintball.
Dieren kijken hoe suf ze doen of lekker actief gaan paintballen.quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet niet of ik kan, dus ik plaats hier een verkapte tvp, want in dat weekend is ook een kans op een FOK! FOT dierentuin meet te Emmen.. dus dat is nog ff afwachten... hoewel winter en dieren misschien ook weer niks is, maar onder voorbehoud blijf ik in twijfel, hier ronddwalen.
Word het een mods vs users paintball?![]()
Omg Cynixquote:Op zondag 14 november 2004 17:30 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik ook wel mee wil doen.
Liefste wat meer. Dan dan raak ik tenminste iets.quote:Op zondag 14 november 2004 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
juistem.
Hoeveel mensen zijn er minimaal nodig, om een beetje fatsoenlijke teams te vormen..
stuk of 8 ?
Zaten we ook al aan te denken. Eerst maar eens kijken hoeveel animo hiervoor is.quote:Op zondag 14 november 2004 17:32 schreef Tessje het volgende:
Zeg Nikke en Boe,
Misschien een leuk idee om meteen erna te BBQen met z'n allen?
Tegenwoordig heeft de Bart Smit toch van die pistooltjes in de schappen?quote:Op zondag 14 november 2004 17:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Liefste wat meer. Dan dan raak ik tenminste iets.
Wtf is dat?quote:Op zondag 14 november 2004 17:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
beter...
Daarmee kan je tenminste nog een beetje gezag uitoefenen
ik wil deze:
[afbeelding]
en mij maar meteen ff vergeten dan he, lulquote:Op zondag 14 november 2004 17:37 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb mezelf plus partner aangemeld
Je staat er allang bij hoor. Piemolquote:Op zondag 14 november 2004 17:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
en mij maar meteen ff vergeten dan he, lul
en NIET dankzij jouquote:Op zondag 14 november 2004 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je staat er allang bij hoor. Piemol
Moet ff kijken, of het niet te koud is dan.quote:Op zondag 14 november 2004 17:39 schreef Salvad0R het volgende:
skv, doe mee dan... dan volgt de rest ook en hebben we relaxte teams.
Die is liefquote:
die foto ken ikquote:
Mooie lege huls ook. Is dat stoer ofzo ? Nou ja, dat deed ik ook toen ik 16 was.quote:Op zondag 14 november 2004 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
9mm fuckers !
Nee, dat is niet stoer, dat is losse flodders.quote:Op zondag 14 november 2004 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Mooie lege huls ook. Is dat stoer ofzo ? Nou ja, dat deed ik ook toen ik 16 was.
Ken jij hem anders danquote:Op zondag 14 november 2004 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, dat is niet stoer, dat is losse flodders.
Heb je een beetje issues met jezelf ofzo, dat je posts doordrongen zijn van minachting en schampering?
Geweld brengt alleen maar ruzie met zich meequote:Op zondag 14 november 2004 18:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Ken jij hem anders dan
haha, Nopequote:Op zondag 14 november 2004 18:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Ken jij hem anders dan
Heb je een beetje issues met jezelf ofzo, dat je posts doordrongen zijn van minachting en schampering?quote:Op zondag 14 november 2004 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, dat is niet stoer, dat is losse flodders.
[q]
oeh
Ik denk eerder dat iemand die geilt op (nep)wapens een issue heeft, mister minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 14 november 2004 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je een beetje issues met jezelf ofzo, dat je posts doordrongen zijn van minachting en schampering?
Bok op naar tweakers.quote:Op zondag 14 november 2004 18:20 schreef backstabber het volgende:
gratis paintballen
http://www.pbreview.com/products/reviews/2954/
En ik wil bij Aventura in het teamquote:Op zondag 14 november 2004 18:27 schreef Aventura het volgende:
*meldt.
Die zijn er niet. Toedels.quote:Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef sir_dalord het volgende:
Ik doe alleen mee als een er M4A1's, AK47's en C4 bij betrokken word, en dan wil ik hostage zijn
Ik wil bij Tessje!quote:Op zondag 14 november 2004 18:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
En ik wil bij Aventura in het team
quote:Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef sir_dalord het volgende:
Ik doe alleen mee als een er M4A1's, AK47's en C4 bij betrokken word, en dan wil ik hostage zijn
Volgende keer netjes uitloggen, he dalord?quote:Op zondag 14 november 2004 18:28 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 18:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil bij Tessje!
![]()
Gutquote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
ChrisJX zegt ook hoi![]()
Oftewel: we gaan allebei![]()
Wat.quote:Op zondag 14 november 2004 18:37 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 18:37 schreef Maanvis het volgende:
Lul!quote:Op zondag 14 november 2004 18:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je bent een bespreekgeval.
Niemand zal daar ook de kans voor krijgen.quote:Op zondag 14 november 2004 18:43 schreef Tessje het volgende:
Boe overhoop knallen is wel het laatste dat ik wil
quote:Op zondag 14 november 2004 18:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Niemand zal daar ook de kans voor krijgen..
Mijn doelwit die dag is Gelly..
quote:Op zondag 14 november 2004 18:52 schreef Aventura het volgende:
Je mag mij ook wel overhoop knallen & daarna troosten![]()
Ze had het tegen mij.quote:Op zondag 14 november 2004 18:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Troosten... Wat houdt dat in trouwens?![]()
Rot op mén...quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij.
Ik had het eigenlijk tegen Boe, maar jij mag ook wel meedoenquote:Op zondag 14 november 2004 18:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal gek van je
![]()
Troosten... Wat houdt dat in trouwens?![]()
Ben je daar héél zeker van?quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij.
Ach, ik hoef dat niet eens te doen.quote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Rot op mén...
Ik probeer al sinds de laffer en static meet haar te versieren
Ik wilde alleen maar weten wat dat troosten inhieldquote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen Boe, maar jij mag ook wel meedoen![]()
Als Boe dat goed vindt.
Het is niet leuk als ik meedoe, want ik knal iedereen overhoop. Dan blijft er voor de rest niks over.quote:Op zondag 14 november 2004 18:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je komt gewoon.
quote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ben je daar héél zeker van?
quote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen Boe, maar jij mag ook wel meedoen![]()
Als Boe dat goed vindt.
Pffff, één schot op nikky en ze laat je gewoon achterquote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet leuk als ik meedoe, want ik knal iedereen overhoop. Dan blijft er voor de rest niks over.
Right Gelly. Dan gaan we die dag ook nog een 1on1 doen.quote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet leuk als ik meedoe, want ik knal iedereen overhoop. Dan blijft er voor de rest niks over.
Da's voor de vormquote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[..].
Lieve Dagonetquote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ben je daar héél zeker van?
Ik had me dan ook al aangemeld, zelfs als ik zou gaan lopen ben ik er sneller dan de restquote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lieve Dagonet
Ik zou het heel leuk vinden als je ook mee zou gaan
quote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had me dan ook al aangemeld, zelfs als ik zou gaan lopen ben ik er sneller dan de rest
Onthoofden lijkt me toffer!quote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef gelly het volgende:
Mag je ook mensen gijzelen ?
Komt paarse paashaas ook?quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef stinkie het volgende:
als ik dit zo lees krijg het idee dat ik dalijk 40 man achter me aan heb zitten omdat voor iedereen alleen ik als doel overblijf.
Mot ik soms gelijk een paars konijnenpak aandoen
Lukt je toch nietquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zal jou niet raakschieten....
Die doet maanvis al aan....quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef stinkie het volgende:
*schiet op iedereen die op stinkie probeerd te schieten.quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef stinkie het volgende:
als ik dit zo lees krijg het idee dat ik dalijk 40 man achter me aan heb zitten omdat voor iedereen alleen ik als doel overblijf.
Het zou leuker zijn als je een keer iets anders aantrok.quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef stinkie het volgende:
hoop het niet, halverwege de sprint richting vlag pleurt ie in slaapquote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Komt paarse paashaas ook?
Is dat een uitdaging?quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lukt je toch niet
Ik mag niet komenquote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Die doet maanvis al aan....
Je mag wel komen, maar met jouw logge lijf heeft het geen zin voor jou om mee te doen. Je kan je nergens achter verbergen en vluchten heeft ook al geen zin.quote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik mag niet komen
ik wil Maanvis in het team. We kunnen een stormram gebruiken, hij voorop, wij er veilig achterquote:Op zondag 14 november 2004 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mag wel komen, maar met jouw logge lijf heeft het geen zin voor jou om me te doen. Je kan je nergens achter verbergen en vluchten heeft ook al geen zin.
Maar ik heb wel veel meer hitpoints dan jij, dus ik kan langer beschoten worden zonder dat ik af ben!quote:Op zondag 14 november 2004 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mag wel komen, maar met jouw logge lijf heeft het geen zin voor jou om mee te doen. Je kan je nergens achter verbergen en vluchten heeft ook al geen zin.
Okay, elegant hertje.quote:Op zondag 14 november 2004 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mag wel komen, maar met jouw logge lijf heeft het geen zin voor jou om mee te doen. Je kan je nergens achter verbergen en vluchten heeft ook al geen zin.
Ja, ga jij je maar verbergen achter Maanvis.quote:Op zondag 14 november 2004 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wil Maanvis in het team. We kunnen een stormram gebruiken, hij voorop, wij er veilig achter
'Heej, Maanvis heeft nog een verfloos plekje"quote:Op zondag 14 november 2004 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ik heb wel veel meer hitpoints dan jij, dus ik kan langer beschoten worden zonder dat ik af ben!
Ach, ik heb nog tijd genoeg om aan m'n conditie te werkenquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging?![]()
Ok. Dan wil ik bij jou in het team.quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lukt je toch niet
Ik kan het vizier er wel af slopen, ik kan gewoon met mijn ogen dicht beginnen te schieten.quote:Op zondag 14 november 2004 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ik heb wel veel meer hitpoints dan jij, dus ik kan langer beschoten worden zonder dat ik af ben!
quote:Op zondag 14 november 2004 19:10 schreef boebiedoe het volgende:
Teams worden door Nikky en ik gemaakt, natuurlijk.
Als je de beste bent heb je helemaal geen conditie nodigquote:Op zondag 14 november 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog tijd genoeg om aan m'n conditie te werken
Er zouden eigenlijk nog neutrale personen bij moeten zijn die alleen maar foto's maken dan, anders worden de verhalen na afloop héél sterkquote:Op zondag 14 november 2004 19:05 schreef boebiedoe het volgende:
Veel mensen met een grote mond. Dat gaat leuk worden..
Pas jij even op wat je zegt ventje.quote:Op zondag 14 november 2004 19:09 schreef Nolius het volgende:
Ik wil verliezen.
Doe ons maar in het team met Dirkh, dus...
Wij regelen onderling wel wat he schatquote:Op zondag 14 november 2004 19:10 schreef boebiedoe het volgende:
Teams worden door Nikky en ik gemaakt, natuurlijk.
Sinds wanneer drink jij bierquote:Op zondag 14 november 2004 19:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je de beste bent heb je helemaal geen conditie nodig![]()
*biertje pakt* *sigaret aansteekt*
Passen jullie een beetje op?quote:Op zondag 14 november 2004 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij bier
*meedoet
Voor het ontbijt heb ik al 3 potjes amateurs als jou afgeslacht.quote:Op zondag 14 november 2004 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Passen jullie een beetje op?
Misschien is het verstandig om eerste met een Malt te beginnen.
Bier is nogal sterk voor jullie slokdarmpjes.
alvast begint met intimidatie
Nee, jij komt ongeschonden het veld af wilde je zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 19:15 schreef boebiedoe het volgende:
Die Gelly gaat me toch afgeslacht worden..
Heb jij ook een bierbuik?quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Aventura het volgende:
Neen, blijft vooral doorslempen. Bierbuiken zijn een easy target.
Jij bent te klein.quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Blinky het volgende:
Leuk! Mag ik ook mee?
goed punt, we moeten wel iets kunnen raken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent te klein.
quote:Op zondag 14 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent te klein.
Wel eerst van die targets erop schilderen hequote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Aventura het volgende:
Neen, blijft vooral doorslempen. Bierbuiken zijn een easy target.
Boedieboe! Eindelijk de kans om op jou te schietenquote:Op zondag 14 november 2004 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]Blinky
Ik drink geen bier, maar meestal wijn.quote:Op zondag 14 november 2004 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ook een bierbuik?
En jij op je tietenquote:Op zondag 14 november 2004 19:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wel eerst van die targets erop schilderen he
Oh shit jammer dat ik geen wijn lustquote:Op zondag 14 november 2004 19:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, maar meestal wijn.
Zo behoud ik mijn mooie slanke lijn.
Onee, dat was een ander topic.
Jij mag in het team van stinkie, Maanvis en Gelly.quote:Op zondag 14 november 2004 19:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
![]()
Ik daag je uit!![]()
Die ben ik inderdaad zo kwijt in een plooi.quote:Op zondag 14 november 2004 19:23 schreef Dagonet het volgende:
Dirkh, als cynix meegaat kan je dan niet beter je schaap thuislaten?
Tsss, vergeet je je bril niet vieroog ? Niet dat je dan wat raakt, maar toch.quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij mag in het team van stinkie, Maanvis en Gelly.
Twee bolle waar je je achter kan verstoppen en eentje die alleen maar een grote mond heeft.
En jij mag toekijken.
quote:Op zondag 14 november 2004 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die ben ik inderdaad zo kwijt in een plooi.
Ik zie dat overigens als een voordeel.
quote:Op zondag 14 november 2004 19:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Tsss, vergeet je je bril niet vieroog ? Niet dat je dan wat raakt, maar toch.
Apenkooi in een gymzaal van het korps mariniers junioren noem ik niet echt jungletraining.quote:Op zondag 14 november 2004 19:27 schreef gelly het volgende:
Mensen onderschatten mijn jarenlange jungletraining bij het korps mariniers.
En stinkie dan?quote:Op zondag 14 november 2004 19:25 schreef boebiedoe het volgende:
Aventura. Nikky. Iteejer Yvonne.. Dagonet, Blinky, Piro & ik.
vs
Dirkh. Maanvis, Salvad0R, Tessje, Nolius, Gelly, Stranger. Cynix © & Chrisjx
Deze teams lijken me wel okay.
Op zich wel mee eensch isquote:Op zondag 14 november 2004 19:25 schreef boebiedoe het volgende:
Aventura. Nikky. Iteejer Yvonne.. Dagonet, Blinky, Piro & ik.
vs
Dirkh. Maanvis, Salvad0R, Tessje, Nolius, Gelly, Stranger. Cynix © & Chrisjx
Deze teams lijken me wel okay.
Jij mag mascotte voor het team van Gelly zijn.quote:Op zondag 14 november 2004 19:28 schreef Graveland het volgende:
Hoi
Ik doe mee.
Dealquote:Op zondag 14 november 2004 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En jij op je tieten
Stinkie mag bij mij (van mij).quote:Op zondag 14 november 2004 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En stinkie dan?
Maar ik zie dat jij in het verliezende team wil zitten. Je hebt wel lef.
ja, ik blijf wel thuis danquote:Op zondag 14 november 2004 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En stinkie dan?
Maar ik zie dat jij in het verliezende team wil zitten. Je hebt wel lef.
Ik wil TEGEN Gelly, eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2004 19:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij mag mascotte voor het team van Gelly zijn.
Nou stinkie, je hoort het. Je mag onze verkenner zijn.quote:Op zondag 14 november 2004 19:30 schreef Blinky het volgende:
[..]
Stinkie mag bij mij (van mij).
'auw, godskolere, mijn oog'quote:Op zondag 14 november 2004 19:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou stinkie, je hoort het. Je mag onze verkenner zijn.
Was het niet zo dat de politie voor een groot deel niet door de schiet proef komt?quote:Op zondag 14 november 2004 19:38 schreef Tessje het volgende:
Trouwens...Ik laat gewonden gewoon achter hoor
quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de politie voor een groot deel niet door de schiet proef komt?
Aha, dus als Tessje op je richt kun je het beste doodstil blijven staan, beste kans om niet geraakt te wordenquote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de politie voor een groot deel niet door de schiet proef komt?
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aha, dus als Tessje op je richt kun je het beste doodstil blijven staan, beste kans om niet geraakt te worden
Goed voor de relatiequote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef nikky het volgende:
O en gelly?
Vieze opschepper! Ik maak je af mên
maar niet bewegen eh, voor je het weet spring je teggen dat verfbolletje aanquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.
Nogalquote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed voor de relatie
quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.
BREEK Z'N POTEN!!!!!!!11111!!!!11quote:Op zondag 14 november 2004 20:08 schreef nikky het volgende:
*subtiel "iets" doet*
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.quote:Op zondag 14 november 2004 19:38 schreef Tessje het volgende:
Trouwens...Ik laat gewonden gewoon achter hoor
Nikky gaat tot het laatste moment op haar werk met alles oefenen en Gelly gaat Commando nog een keer kijken.quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed voor de relatie
Van jou kun je ten minste nog lerenquote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.
pas als kop en romp gescheiden zijn he.quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd
Hey, ik ben gewoon slecht in patsen over marinierservaringenquote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hey, gelly hoeft nog niet dood hoor!quote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef nikky het volgende:
O en gelly?
Vieze opschepper! Ik maak je af mên
We gaan paintballen in Fallujah?quote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
pas als kop en romp gescheiden zijn he.
stond overigens niks over dat zelf veroorzaken
neej!, in Noord-Korea natuurlijk!quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We gaan paintballen in Fallujah?
In coma geschoten worden is ook prima.quote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, gelly hoeft nog niet dood hoor!
Ah, een gewillig slachtoffer.quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef QuietGuy het volgende:
terugvindpost omdat dat moest van nikky
Ik mag niet misschien zeggen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij komt ook toch? toch?.
Nee joh, dan zit ze nog met haar gedachten bij hem. "Heb ik het plantje wel water gegeven?"quote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
In coma geschoten worden is ook prima.
Ik dacht in Afghanistan eigquote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
neej!, in Noord-Korea natuurlijk!
(die lichtgevende paintballs moet je maar ff op de koop toenemen)
Uhm.. planten gaan bij mij altijd doodquote:Op zondag 14 november 2004 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee joh, dan zit ze nog met haar gedachten bij hem. "Heb ik het plantje wel water gegeven?"
quote:Op zondag 14 november 2004 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee joh, dan zit ze nog met haar gedachten bij hem. "Heb ik het plantje wel water gegeven?"
Zeg dan gewoon ja.quote:Op zondag 14 november 2004 20:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik mag niet misschien zeggen.
Dit is te mooi om waar te zijn!quote:Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm.. planten gaan bij mij altijd dood
Of ze verzuipen of ik laat ze uitdrogen.![]()
de keuze:quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik dacht in Afghanistan eig
Of nou ja, ze kunnen er samen wel 1 dragen toch.quote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen Blinky & Breuls die guns wel dragen?
Breuls en ik gaan zondag bellenquote:Op zondag 14 november 2004 20:33 schreef boebiedoe het volgende:Breuls
komt ook.
Nee hoor, dat gaat best lukkenquote:Op zondag 14 november 2004 20:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of nou ja, ze kunnen er samen wel 1 dragen toch.!
Dan moet je Nikky lief aankijken. Je hebt een cerror icoon, dat werkt niet in je voordeel iig.quote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef woeeiiii het volgende:
Vet!!! Gladiator sports!1 daar ben ik al 3x geweest dat is zo ontzettend vet!!! Doet helemaal geenpijn je krijgt zon dik leger overal. Gaan we ook bbqen? Mag ik ook? Hoe kom ik daar? Trein, ophalen??? Ik wil; ik wil ik wil!
Enemy at the Gatesquote:Op zondag 14 november 2004 20:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of nou ja, ze kunnen er samen wel 1 dragen toch.!
Ze kunnen samen doen met 1 gunquote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen Blinky & Breuls die guns wel dragen?
Je mag meequote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef woeeiiii het volgende:
Vet!!! Gladiator sports!1 daar ben ik al 3x geweest dat is zo ontzettend vet!!! Doet helemaal geenpijn je krijgt zon dik leger overal. Gaan we ook bbqen? Mag ik ook? Hoe kom ik daar? Trein, ophalen??? Ik wil; ik wil ik wil!
quote:Op zondag 14 november 2004 20:45 schreef JaWi het volgende:
Oeh tof.
Count me in.
daaromquote:Op zondag 14 november 2004 20:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Je mag mee
En de rest zien we later welHet duurt nog wel eventjes voordat het januari is.
Neem je je tok mee schat?quote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef JaWi het volgende:
Ik ga nikky liquideren beschieten![]()
.
Ik wil graag sterven als martelaarquote:Op zondag 14 november 2004 21:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Neem je je tok mee schat?
Je smeekte me.quote:Op zondag 14 november 2004 21:16 schreef VeerMans het volgende:
Op aandringen van BBD ga ik ook wel mee
Kannie in de vaatwasser? Hij wordt wel smerig kan ik je garanderen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Ik kan haast niet wachten tot het zover is.
Ik neem natuurlijk wel wat persoonlijke beschermingsmiddelen mee.
Hoe meer doelwitten hoe beter.quote:Op zondag 14 november 2004 20:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan moet je Nikky lief aankijken. Je hebt een cerror icoon, dat werkt niet in je voordeel iig.
quote:Op zondag 14 november 2004 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Met het ov of de auto is het zo simpel te bereikenquote:Op zondag 14 november 2004 20:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Je mag mee
En de rest zien we later welHet duurt nog wel eventjes voordat het januari is.
Wat moet je nou met zo'n oversized rolschaatsquote:Op zondag 14 november 2004 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 november 2004 21:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zo'n oversized rolschaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
quote:Op zondag 14 november 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik helemaal niet nodig
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Een BH doe je niet in je tas nikky.quote:Op zondag 14 november 2004 21:29 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Zou deze in mijn tas passen denk je?
Dat zwarte handtasje?quote:Op zondag 14 november 2004 21:29 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Zou deze in mijn tas passen denk je?
Nu weten we ook meteen de ware identiteit van Spidermanquote:Op zondag 14 november 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah.
Dat heb ik helemaal niet nodig
Ah welnee, Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw en dan je roes uitslapen en je bent al zover.quote:Op zondag 14 november 2004 21:29 schreef boebiedoe het volgende:
Het duurt hodfer nog heel lang..
Nee die rode.quote:Op zondag 14 november 2004 21:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zwarte handtasje?
Hoe weet jij wat voor pyama ik draagquote:Op zondag 14 november 2004 21:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nu weten we ook meteen de ware identiteit van Spiderman![]()
Heb je dat Blinky topic niet gelezen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat voor pyama ik draag
quote:Op zondag 14 november 2004 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat voor pyama ik draag
Geeft wel een leuk effectquote:
Mooi, meedoen en doelwit spelen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
bah besloten meets ook altijd ...gelukkig kan ik toch niet paintballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |