Ellen is in een duffe doos veranderd, dus kan ze met die sul optyphen.quote:Dominique van Vliet heeft 10 jaar meegedaan,Iris een paar weken.Wie verdient er nou een afscheidstopic?
Daar houd ik je aan, maar na #10 zal ik er mee stoppen.quote:Sorry de volgende 100 mogen over Iris gaan
Mens, ga eten koken ...quote:Haha, WIV is sneu zeg quote alle reacties hier in z'n eigen topic
Ik snap dan ook wel dat Hilly op haar valt, maar hij heeft het verkeerd aangepakt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:45 schreef BVO het volgende:
Een eigen wil...
Ze is perfect..
al gedaan. Magnetronmaaltijdjequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mens, ga eten koken ...
Als jij weggaat zijn we allemaal blij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
we posten hier gewoon niet, uit protest![]()
![]()
Een beetje wel he?!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
maar hij heeft het verkeerd aangepakt.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als jij weggaat zijn we allemaal blij.
Ik ben een fan van Professor Hillard Kroonfortuyn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef Viking84 het volgende:
al gedaan. Magnetronmaaltijdjehee, WIV heeft weer een greep uit z'n doos met standaardopmerkingen jegens vrouwen gedaan
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier eindelijk eens een topic over ons aller geliefde Iris. De schat verdient ook eens wat.
hillard heeft geen verstand van vrouwenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Een beetje wel he?!.
4! BVO en ik tellen beiden voor twee. (Tja, hij is ook Irisfan).....quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef Viking84 het volgende:jij ja. Wie is er nog meer blij als ik wegga?
Creeps bedoel je...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hillard heeft geen verstand van vrouwenvrouwen vallen niet op mannen met koeienogen, die hun de hele dag beloeren
En Iris is een breezahsletje
Als je nou ook ONM gaat kijken kan je meeposten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
En maar weer ontopique
Iris is ambitieus. Daarom moet ze allerlei dingen over zich heen laten komen. Je moet als arts immers niet bij het geringste van schrik omvallen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Viking84 het volgende:
En Iris is een breezahsletje
Alleen ze straalt geen sterke persoonlijkheid uit... anders zou ze ook niet zo vaak in de slachtoffer rol gekomen zijn..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is ambitieus. Daarom moet ze allerlei dingen over zich heen laten komen. Je moet als arts immers niet bij het geringste van schrik omvallen.
Daar hebben we onze huispsycholoog!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alleen ze straalt geen sterke persoonlijkheid uit... anders zou ze ook niet zo vaak in de slachtoffer rol gekomen zijn..
En verliefd op Iris worden, net als jij Viking84 en ik.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:53 schreef BVO het volgende:
Als je nou ook ONM gaat kijken kan je meeposten..
Gelukkig voor haar heeft ze WIV om haar te beschermenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alleen ze straalt geen sterke persoonlijkheid uit... anders zou ze ook niet zo vaak in de slachtoffer rol gekomen zijn..
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar hebben we onze huispsycholoog!.
ik denk dat het voorlopig even rustig blijft rond Irisquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En verliefd op Iris worden, net als jij Viking84 en ik.
Ik vraag me nou wel af hoe het straks met Iris verder gaat, want de verhaallijn met Hillard ligt nu plat. Volgende week zal haar beoordeling anders uitpakken dan ze had verwacht. Kan natuurlijk ook zijn dat ze een jaar mag overslaan, omdat ze zo goed is......
Nou dan neemt hij zijn taak niet erg seriues... ze was bijna dood....quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar heeft ze WIV om haar te beschermen![]()
Ben ik niet met je eens. Ze straalt een en al liefde uit. Iris is iemand die mensen een tweede kans geeft en die voor haar vrienden door het vuur gaat. Mensen met een goed karakter worden helaas vaak 't slachtoffer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Airelle het volgende:
Dan ben je het wel met me eens dus..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ze straalt een en al liefde uit. Iris is iemand die mensen een tweede kans geeft en die voor haar vrienden door het vuur gaat. Mensen met een goed karakter worden helaas vaak 't slachtoffer.
ja dat is waar, moet ik toegeven. Er valt weinig op Iris aan te merken. Lief meisje.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ze straalt een en al liefde uit. Iris is iemand die mensen een tweede kans geeft en die voor haar vrienden door het vuur gaat. Mensen met een goed karakter worden helaas vaak 't slachtoffer.
Ik vrees dat we voorlopig weer stampij met Joost en De Schaker krijgen. Verleden jaar hadden we rond deze tijd ook gezeik met Joost, toen hij zijn hals brak.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:57 schreef Viking84 het volgende:
ik denk dat het voorlopig even rustig blijft rond Iris
Bitches zijn leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat is waar, moet ik toegeven. Er valt weinig op Iris aan te merken. Lief meisje.
Claire was een bitch, geef ik ook toe, maar sinds Niels was ze erg veranderd
Een tijdje terug zat ik vaak voor de tv te schreeuwen dat Claire zo'n enorme bitch was en nu moest ik huilen toen ze dood gingMoet de begrafenis ook nog zien
ja enquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bitches zijn leuk!![]()
Dat kwam blijkbaar niet door Niels, maar door Daphne. Dat zei ze gisteren of eergisteren.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Claire was een bitch, geef ik ook toe, maar sinds Niels was ze erg veranderd
Claire had ook haar leuke momenten. Vooral, en daarover kan Wup gezellig meekleppen, toen ze zo snel een alcoshotje nodig had dat ze uit een leeg glas dronk. Ze had geeneens in de gaten dat er alleen maar lucht in zat. En weet je ook nog dat ze een spoor van Champagne achterliet toen ze van Aafke's keuken op weg naar Niels' en haar kamer was? Op dat moment kustte Dr. Knoeier de tegels, nadat de hand van The Addams Family (je zag alleen maar een hand) 'm op zijn toeter sloeg!quote:Een tijdje terug zat ik vaak voor de tv te schreeuwen dat Claire zo'n enorme bitch was en nu moest ik huilen toen ze dood gingMoet de begrafenis ook nog zien
![]()
Zuslief Daphne doet er ook niet voor onder.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Bitches zijn leuk!![]()
I lied!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:16 schreef --Globe-- het volgende:
ach nog 1 topic over iris.. zijn we daar ook eindelijk vanaf
En welk lied mag dat wel wezen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
I lied!
Dat er nog 11 Iris-topics gaan komen.quote:Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Iwan1976 het volgende:
En welk lied mag dat wel wezen?
Zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Iris een strafblad moet krijgen. Ze heeft tenslotte ingebroken en voor eigen rechter gespeeld. Ook al had ze gelijk met Hillard, dat is nog geen reden om haar vrijuit te laten gaan
quote:Op zondag 14 november 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat er nog 11 Iris-topics gaan komen.
quote:Mensen met een goed karakter worden helaas vaak 't slachtoffer.
neequote:Op zondag 14 november 2004 03:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?
Again!! Dat zijn we inmiddels wel van je gewent sgatkequote:Op zaterdag 13 november 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
I lied!
Volgens mij ben jij meestal de gene die ruzie zoektquote:Op zondag 14 november 2004 03:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?
Daar heb je vannacht niets van laten merken.quote:Op zondag 14 november 2004 14:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Volgens mij ben jij meestal de gene die ruzie zoekt
Vannacht??? je had me belooft om het niet aan andere te vertellenquote:Op zondag 14 november 2004 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar heb je vannacht niets van laten merken.
Btw.: volgende week wordt Iris de persoonlijke assistente van Marnix. Joyce is het er duidelijk niet mee eens.
Nee, en wel om twee redenen:quote:Op zondag 14 november 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
Zeg Wiv, komt hij (hierboven) met Gepke mee terug naar Ulft???
Hè wat jammer!!!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, en wel om twee redenen:
1. Koen sterft in Zuid - Afrika aan een hartaanval
2. Het Couwenberghuis staat in Amsterdam
Maar nou ff serieus. Aafke komt terug, maar dan gespeeld door Gepke Witteveen. De enige reden waarom Aafke tijdelijk wegging is dat Pauline van Rhenen niet meer met de rol verder wilde. Aafke zal de voorzitster van de RHS (Reitsema Hart Stichting) worden. Ondanks eerdere ruzie zal Bettina volledig met haar meewerken.quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef soapie het volgende:
Hè wat jammer!!!!!!!!![]()
in principe vertel ik niets aan niet-die hard fans, maar ik ben in een goede bui, dus vooruitquote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef sannuh het volgende:
Ik kon onm ff 1 weekje niet volgen en opeens is clair dood.. Hoe komt dat?
Hillard stak het overtollige vruchtwater weg.quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef sannuh het volgende:
Ik kon onm ff 1 weekje niet volgen en opeens is clair dood.. Hoe komt dat?
Waar heb je dít nou weer vandaan....quote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke zal de voorzitster van de RHS (Reitsema Hart Stichting) worden. Ondanks eerdere ruzie zal Bettina volledig met haar meewerken.
Endemol.quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Waar heb je dít nou weer vandaan....
UZD (=Uit Z'n Duim)quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Waar heb je dít nou weer vandaan....
BRON: rtlnl.web-log.nlquote:GEPKE WITTEVEEN NIET IN ONM
Er gingen geruchten op het net dat Gepke Witteveen, bekend van o.a. Goudkust, de rol van Aafke zou gaan spelen in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). De rol van Aafke werd 10 jaar lang vertolkt door Pauline van Rhenen. Tv Vrouwen - Online heeft navraag gedaan bij RTL Nederland en die wisten ons te vertellen dat de rol van Aafke niet terug komt.
Je bedoelt "Iris_en_Lizzylovertje"?quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
bosmongool weet ik veel
Endemol en betrouwbaar in één zin.quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb met RTL Nederland niets te maken. Ik heb het nieuws uit betrouwbare bron (Endemol) vernomen. RTL Nederland weet doorgaans niets. Alleen een paar programmagegevens.
Naar de zakenpartners toe is Endemol betrouwbaar. Ik had toch ook gelijk toen ik zei dat Daphne terugkwam?quote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Endemol en betrouwbaar in één zin.
Net zo betrouwbaar als 'De TV Makelaar' en 'De Perfecte Partner'?![]()
Veronica Magazinequote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef tybalt2 het volgende:
In welke zin ben jij zakenpartner van endemol dan WIV?
HGH populair? Ik dacht dat alleen maar een hond samen met zijn vlooien er naar kijkt?quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Yolanthe van Kasbergen, die binnenkort ook in ONM gaat spelen, was vandaag te zien in de rol van studente in de nog altijd even populaire Nederland 2 soap 'Het Glazen Huis'.
HGH is nog even populair als vóór de veranderingen. (Ik was de ironie-tags vergeten.)quote:Op zondag 14 november 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
HGH populair? Ik dacht dat alleen maar een hond samen met zijn vlooien er naar kijkt?
goh....Sarcasme is voor jou ook een vreemde taal hequote:Op zondag 14 november 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
HGH is nog even populair als vóór de veranderingen. (Ik was de ironie-tags vergeten.)![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De grootste Nederlander?
Lijkt me wel. Ik zou geen andere manier wetenquote:Op maandag 15 november 2004 13:43 schreef Lemijn het volgende:
Wup, hoe maak je telkens die mooie caps? Ik snap het niet. Heb je soms een tv-kaart in je pc ofzo?
Met een programma als PowerDVD kun je screenshots maken van opnames die gemaakt zijn met je dvd-recorder.quote:Op maandag 15 november 2004 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me wel. Ik zou geen andere manier weten.
Dat is ook een mogelijkheid iddquote:Op maandag 15 november 2004 14:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met een programma als PowerDVD kun je screenshots maken van opnames die gemaakt zijn met je dvd-recorder.![]()
Iwan?quote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef Orginial het volgende:
Jullie zijn toch soapfan?
Kom dan in je eigen soap spelen!
Klik op FORUMFOK Soap -topic en geef je op voor een rol!![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 13:33 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste week van Tanja Jess & Danny de Jong:
[afbeelding]
Tanja Jess
Tanja Jess komt voor 6 maanden de cast versterken als Marjolein Curie, een sympathieke co-assistente, die een relatie zal gaan krijgen met Renée Couwenberg. Tanja maakte haar soapdebuut als bitch Bowien Galema in GTST. Daarna speelde ze mee in diverse films en series.
[afbeelding]
Danny de Jong
Kortom jij bent op onmplace geweest
Danny speelt sinds afgelopen vrijdag de rol van Gyman Couwenberg. Gyman is al een tijdje niet meer in ONM gezien, maar hij gaat de komende tijd spannende dingen beleven met Renée, Marjolein, Kyra, Shirina en een vogelspin. Danny werkte voorheen bij McDonalds in Waardenburg.
Ik speel al in een soap mee.quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef Orginial het volgende:
Iwan?
Welke?quote:Op maandag 15 november 2004 15:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik speel al in een soap mee.![]()
ik heb niks tegen Robin Rienstraquote:Op maandag 15 november 2004 12:14 schreef babette21 het volgende:
ik vond Robin Rienstra van de week trouwens ernstig goed!
vooral in die scene met Kyra [tja ik weet 't: een vreselijke combi]
tja ik wilde 't toch eventjes kwijt *, ere wie ere toekomt enzo..
* al zet ik hier mijn dingetje met Wup mee op 't spel
Beetje jammer... dat van Renee...quote:Op maandag 15 november 2004 13:33 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste week van Tanja Jess & Danny de Jong:
Tanja Jess
Tanja Jess komt voor 6 maanden de cast versterken als Marjolein Curie, een sympathieke co-assistente, die een relatie zal gaan krijgen met Renée Couwenberg. Tanja maakte haar soapdebuut als bitch Bowien Galema in GTST. Daarna speelde ze mee in diverse films en series.
maar niemand is sterk in huilscenes vergeleken bij Niels......quote:Op maandag 15 november 2004 17:28 schreef BVO het volgende:
Ik vond Hugo de afgelopen week eigenlijk helemaal niet zo sterk, zeker met die huilscenes niet (zeker in vergelijking met Niels).
dank uquote:Wup, je kan weer stemmen in het tournament!. Via link in m'n sig kom je bij de loting.
.
Wie zegt dat ze heeeel erg soft is?quote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Jammer van het softe personage van Tanja Jess, maar ga vanwege haar toch weer elke dag kijken..
Hopen dat het niet zo'n tegenvaller wordt als bij Chris Jolles.
dat kan haast nietquote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Jammer van het softe personage van Tanja Jess, maar ga vanwege haar toch weer elke dag kijken..
Nee... dan was Frida nog wel iets leuker... :').quote:Op maandag 15 november 2004 17:37 schreef Wup het volgende:
[..]
dat kan haast niet
maar de combinatie met Renee Couwenberg en een 13-jarige puber voorspelt niet veel goeds......
Frida is ook voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 15 november 2004 17:39 schreef Airelle het volgende:
Nee... dan was Frida nog wel iets leuker....
Wat een kutjoch is die Gyman geworden. Als ie mijn zoon was, had hij al lang een klap op zijn muil gehad.quote:Op maandag 15 november 2004 17:37 schreef Wup het volgende:
dat kan haast niet
maar de combinatie met Renee Couwenberg en een 13-jarige puber voorspelt niet veel goeds......
Das de vrije opvoeding van tegenwoordig!!!!! Krijg je zulke kinderen.....quote:Op maandag 15 november 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat een kutjoch is die Gyman geworden. Als ie mijn zoon was, had hij al lang een klap op zijn muil gehad.
Ach ja, als je bij gebrek aan beter van siliconenblokken houdt .....quote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Kan me nog een scene op het dak herinneren met Niels!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug is gewoon een slappe hap. Altijd al geweest. Deed braaf wat pappie 'm opdroeg.
mja erg recent:(quote:Op maandag 15 november 2004 17:48 schreef soapie het volgende:
Kan me nog een scene op het dak herinneren met Niels!!!!!![]()
Er blijft wel weinig over dan.....quote:Op maandag 15 november 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
Hugo was een sul en is inmiddels een nul
weg ermee
De van Walsums:quote:Op maandag 15 november 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
mja erg recent:(
nee vorig seizoen aan het eind knalde hij ook even maar dat was meer Robin Rienstra's verdienste
Hugo was een sul en is inmiddels een nul
weg ermee
dat is waar, hij kan tenminste acteren en dat is tegenwoordig al heel wat in ONM:(quote:Op maandag 15 november 2004 17:53 schreef soapie het volgende:
Er blijft wel weinig over dan.....
die hele familie van Walsum is overbodig zonder Arthurquote:Op maandag 15 november 2004 17:54 schreef soapie het volgende:
Ik heb liever dat Tara verdwijnt, die is pas erg.......
Misschien moet hij ergens een leuke vrouw vandaan halen, die hem wat peper in z'n reet douwt!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is waar, hij kan tenminste acteren en dat is tegenwoordig al heel wat in ONM:(
maar met het personage gaat het nooit meer wat worden vrees ik.....
Nou nou! Ik vind dat Petra Kagchelland het al veel beter doet. Ik zou over haar eens een topic moeten openen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
dat is waar, hij kan tenminste acteren en dat is tegenwoordig al heel wat in ONM:(
maar met het personage gaat het nooit meer wat worden vrees ik.....
Precies, wat een rot kop heeft die zeg!!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:59 schreef Wup het volgende:
maar jee wat is Simone Cobben een drama
heeft ie al eens geprobeerd maar dat hielp hem niet:)quote:Op maandag 15 november 2004 18:00 schreef soapie het volgende:
Misschien moet hij ergens een leuke vrouw vandaan halen, die hem wat peper in z'n reet douwt!!!!
ze had een kleine opleving maar het is weer armoe troef met meiske Kagchelland.quote:Op maandag 15 november 2004 18:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou nou! Ik vind dat Petra Kagchelland het al veel beter doet.
Ach, als ze hier vanavond zou aanbellen, zou ik haar niet in de kou laten staan.quote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef Wup het volgende:
ze had een kleine opleving maar het is weer armoe troef met meiske Kagchelland.
Verrassend!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, als ze hier vanavond zou aanbellen, zou ik haar niet in de kou laten staan.
Ach ja, dan kijkt ze me met haar lieve ogen aan en dan word ik week. (Plaatselijk word ik uiteraard niet week! )quote:Op maandag 15 november 2004 18:06 schreef soapie het volgende:
Verrassend!!!!![]()
Ach, daar hoef ze niet eens lief voor te kijken, doe ik ook niej....quote:Op maandag 15 november 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach ja, dan kijkt ze me met haar lieve ogen aan en dan word ik week. (Plaatselijk word ik uiteraard niet week! )
Daarom zet ik je vanavond op straat!quote:Op maandag 15 november 2004 18:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ach, daar hoef ze niet eens lief voor te kijken, doe ik ook niej....![]()
![]()
Want???? Oh mijn God je bent er achter gekomen dat ik ook het bed deel met Ludo???quote:Op maandag 15 november 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarom zet ik je vanavond op straat!
Je hebt gelijk. J_en_rl. gaat te ver......quote:Op maandag 15 november 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
on topic please
Dat zal in elk geval niet voor het einde van het seizoen zijn. Ze wordt een vaste arts in het AZB.quote:Op maandag 15 november 2004 18:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nu is het wachten tot Iris eindelijk uit Onm gaat
Nu val je door de mand.Ze komt helemaal nietquote:Op maandag 15 november 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag is het zover. Aafke komt terug. Welcome to Gepke.
Wat wil je met zo`n lekkere asequote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ilyas en Tonnie gaan matten. Wat de reet van Tara al niet teweeg brengt, zeg ......
Als Koen niet impotent is komt ze nog wel een keer.quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef Orginial het volgende:
Nu val je door de mand.Ze komt helemaal niet
Maar vind jij Tara dan niet lekker?quote:Op maandag 15 november 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Koen niet impotent is komt ze nog wel een keer.
Tara is drie keer niks.quote:Op maandag 15 november 2004 19:04 schreef Orginial het volgende:
Maar vind jij Tara dan niet lekker?
Perfect body,mooi kontje![]()
Wat een taalgebruikquote:Op maandag 15 november 2004 19:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar vind jij Tara dan niet lekker?
Perfect body,mooi kontje![]()
Ben ik met je eens. Ze heeft een berenreet die volgens eigen zeggen alsmaar dikker wordt. Zoiets zei ze toch tegen Ilyas?quote:Op maandag 15 november 2004 19:09 schreef Airelle het volgende:
Wat een taalgebruik.
Gaat het dan om het acterenquote:Op maandag 15 november 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara is drie keer niks.
Kan niet janken, kan niet acteren.
Jij hebt ook geen verstand van mooie vrouwen.quote:Op maandag 15 november 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze heeft een berenreet die volgens eigen zeggen alsmaar dikker wordt. Zoiets zei ze toch tegen Ilyas?
Jij ook niet?quote:Op maandag 15 november 2004 19:14 schreef Orginial het volgende:
Jij hebt ook geen verstand van mooie vrouwen.
Tara = Mooiquote:Op maandag 15 november 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij ook niet?
Het blijft natuurlijk altijd een mening he...quote:Op maandag 15 november 2004 19:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tara = Mooi![]()
Ben het deze keer met Wiv eens, Tara is echt een verschrikking!!!!! Ziet er niet uit, kan niet acteren en kan niet huilen!!! Ze IS om te huilen!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tara = Mooi![]()
In dit geval een waardeloos kortzichtige mening. Wat denk je hoeveel kerels er al aan Tara's reet frommelden? Buwèèèèrrrrrcccckk!quote:Op maandag 15 november 2004 19:19 schreef Airelle het volgende:
Het blijft natuurlijk altijd een mening he... :').
Ik wil het niet zien, sterker nog ik wil het niet eens weten!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In dit geval een waardeloos kortzichtige mening. Wat denk je hoeveel kerels er al aan Tara's reet frommelden? Buwèèèèrrrrrcccckk!
Behalve een stel stevige tieten is er niks bijzonders aan.quote:Op maandag 15 november 2004 19:22 schreef soapie het volgende:
Ben het deze keer met Wiv eens, Tara is echt een verschrikking!!!!! Ziet er niet uit, kan niet acteren en kan niet huilen!!! Ze IS om te huilen!!
Dat zag er idd geweldig uitquote:Op maandag 15 november 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, heb je al een leuke cap van Lizzy in haar ondergoed, vandaag?
Jepquote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik neem aan dat alle hetero mannen aan het kwijlen waren bij Lizzy in dat strakje boxershortje![]()
Nu pas?quote:Op maandag 15 november 2004 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Tonnie zwaar overtrokken reageren, zeg. Wat een macho, botte lulDie heeft voorgoed afgedaan voor mij
.
Marnix heeft groot gelijk. Het huis is officieel van hem en niet van Joyce. Joyce moet niet zeiken. Weet je nog wel hoe zij zich aanstelde toen Claire bij Niels in het tuinhuis wilde gaan wonen? Het was Victors huis (dus: haar huis), Claire had er niets te zoeken, bla bla bla. Nu heeft Joyce niet alleen van Marnix bezit genomen, maar ook van zijn huis, terwijl ze niet zijn getrouwd en ze ook geen samenlevingscontract hebben.quote:En Marnix vond ik ook aso bezig, sloeg ook nergens op. ZIJN huis?? Ik dacht dat het nu HUN huis was. Hij voelt zich duidelijk bedreigd door Niels![]()
Het vliegtuig heeft vertraging. Aafke komt vrijdag.quote:En Aafke heb ik niet gezien vanavond, dus daar ga je met je voorspellingen, wiv
En jij dan, als bisexueel? Heb jij dan niet gekwijld? Waarschijnlijk toch ook wel.quote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik neem aan dat alle hetero mannen aan het kwijlen waren bij Lizzy in dat strakje boxershortje![]()
Op zich ben ik homo...maar op dat soort momenten begin ik ook te twijfelenquote:Op maandag 15 november 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En jij dan, als bisexueel? Heb jij dan niet gekwijld? Waarschijnlijk toch ook wel.
Helemaal juist!quote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
Jemig wat een verademing, Tanja Jess in ONM!!!
Ze is nu al beter als Tara, Tonnie, Iris en Shirina bij elkaar![]()
![]()
Dus het is nog niet te laat?quote:Op maandag 15 november 2004 20:35 schreef Markie-Mark het volgende:
maar op dat soort momenten begin ik ook te twijfelen![]()
Jemig wat een klotezooi, Tanja Jess in ONM!!!quote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
![]()
ik moet eerlijk toegeven dat mijn hart een sprongetje maakte toen ik haar zagquote:Op maandag 15 november 2004 20:29 schreef MirSus het volgende:
![]()
Ik denk dat Wup wat pissed is vandaag......quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Waar blijft die Nikkie foto nou
Dat had ik toen ik Lizzy in haar superstrakke boxershortje zag! Jeeeming, wat een stoot!quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat mijn hart een sprongetje maakte toen ik haar zag
... wat moet ik zonder jou beginnen, hoor je het bonzen van mijn hart ...quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef Viking84 het volgende:ik krijg een heel apart gevoel van binnen als jij me aankijkt, lieve schat
![]()
alleen dat hoofd...quote:Op maandag 15 november 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik Lizzy in haar superstrakke boxershortje zag! Jeeeming, wat een stoot!
quote:Op maandag 15 november 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... wat moet ik zonder jou beginnen, hoor je het bonzen van mijn hart ...
- Je valt inderdaad op ouwetjes! Corry Konings is ver over de 50.
Ik kijk toch alleen maar tussen de knieën en de kin.quote:Op maandag 15 november 2004 21:10 schreef Viking84 het volgende:
alleen dat hoofd...![]()
Ik hoop dat die siliconenmuts Renée wegkaapt en dat ze samen met haar en Gyman opflikkert.quote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef Viking84 het volgende:ik heb nu al zin in morgen
Tanja... YESSS!!!
![]()
Hij is niet scherpquote:Op maandag 15 november 2004 21:16 schreef Viking84 het volgende:
* Airelle avatar ge-updated heeftik heb nu al zin in morgen
Tanja... YESSS!!!
![]()
Gyman en Renee weg...quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die siliconenmuts Renée wegkaapt en dat ze samen met haar en Gyman opflikkert.
Dat ze die rooie tutmuts en die halve Indiër van haar maar in HGH zetten. Dan is de tv over een paar maanden van die twee verlost. HGH zakt binnenkort als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef MirSus het volgende:
Iris is de liefste....
Jaa misschien als ze in HGH gaat spelen!![]()
quote:
quote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja Viking, toon je wansmaak maar weer eens, meissie.![]()
Nu vind je het nog leuk..... maar straks....quote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Airelle wordt trouwens mijn mama in de nieuwe Fok!-soap. Hi mama![]()
Geen dank... ik doe dat uit eigenbelangquote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
* Airelle avatar weer updaten gaat
- edit -
* Airelle avatar ge-updated heeft.
Met dank aan Airelle
Nee, Renee mag niet weg. Zij is de vertegenwoordigster van mijn soort
Hebben jullie ook nog een normaal leven?quote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Airelle wordt trouwens mijn mama in de nieuwe Fok!-soap. Hi mama![]()
Reden genoeg om ze weg te schieten!quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Renee mag niet weg. Zij is de vertegenwoordigster van mijn soort
Jij bent degene die het meeste post hier hoor...quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een normaal leven?
nee, ONM is ons levenquote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een normaal leven?
mja, dat is wel zoquote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen dank... ik doe dat uit eigenbelang.
Maar wel een vervelend voorbeeld dan van jouw soort... (wat klinkt dat trouwens...) maar bah wat een eng mens....
Soms post Joyce_en_Roxylovertje via mijn account als de accu van haar laptop weer eens leeg is.quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef Airelle het volgende:
Jij bent degene die het meeste post hier hoor...
quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Reden genoeg om ze weg te schieten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire was ook niet echt een goed personage daarvoor...quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, dat is wel zoDan was Claire met Frida beter
Jammer dat dat maar een eenmalig uitstapje was
Viking84 heeft humor ergens achtergelaten?quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Viking84 modje erbij halen gaat voor een perm ban voor jou
Ja, die twee stonden ff lekker te bekken. Ik was er bijna tussen gaan staan, zeg!quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Viking84 het volgende:
mja, dat is wel zoDan was Claire met Frida beter
Jammer dat dat maar een eenmalig uitstapje was
welquote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Claire was ook niet echt een goed personage daarvoor...
Ik zag nog wel gebeuren dat Claire, bij wijze van spanking natuurlijk, Frida een ongelooflijke rotschop verkocht na het slechte nieuws over de baan.quote:Op maandag 15 november 2004 22:09 schreef Viking84 het volgende:
welClaire die Frida spankt zag ik nog wel gebeuren
Ja... en Renee maar jaloers doen...whahaquote:Op maandag 15 november 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zag nog wel gebeuren dat Claire, bij wijze van spanking natuurlijk, Frida een ongelooflijke rotschop verkocht na het slechte nieuws over de baan.
Nog eentje, lieverd! Nog eentje.quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef Viking84 het volgende:
want jij staat voortdurend in de startblokken om het volgende Iris-is-de-liefste topic te openen
En die supercoole reactie van Ellen, zo van "Ik wou dat ik er bij was geweest..." .quote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef Airelle het volgende:
Ja... en Renee maar jaloers doen...whaha
Claire speelde een slim spelletje.
quote:Op maandag 15 november 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die supercoole reactie van Ellen, zo van "Ik wou dat ik er bij was geweest..." .
Hij was getrouwd toen ie Claire ontmoette...met een blond vrouwke, ben dr naam ff kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:52 schreef Orginial het volgende:
Trouwens,met wie is Hugo nog meer getrouwd geweest dan met Claire?![]()
Alexandra ofzo, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hij was getrouwd toen ie Claire ontmoette...met een blond vrouwke, ben dr naam ff kwijt
Ow.Hoe kwam hij dan de serie in?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hij was getrouwd toen ie Claire ontmoette...met een blond vrouwke, ben dr naam ff kwijt
Hij had een sollicitaitegesprek, maar kwam op een brancard binnen, en regiseerde zijn eigen operatie!!! Zoiets was het.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ow.Hoe kwam hij dan de serie in?![]()
Oke.wil jij in SOP spelen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Hij had een sollicitaitegesprek, maar kwam op een brancard binnen, en regiseerde zijn eigen operatie!!! Zoiets was het.....
Nee dank je!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke.wil jij in SOP spelen?![]()
Wil jij in de nieuwe soap SOP?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Hilary het volgende:
ff eerlijk stemmen. Wie wil dat de volgende ONM-topic Iris is de liefste #10 wordt?
Ik persoonlijk zie liever eens een andere topictitel
Niet zo'n behoefte aan....quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom niet?
Maar iedereen doet mee en we zoeken nog een echte bitch of een lief meisje!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefte aan....
we hebben afgesproken dat WIV nog één Iris is de liefste topic krijgt en daarna krijgen wij weer een kansquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Hilary het volgende:
ff eerlijk stemmen. Wie wil dat de volgende ONM-topic Iris is de liefste #10 wordt?
Ik persoonlijk zie liever eens een andere topictitel
Hij krijgt nog 1 Iris-topic.Wil jij in SOP?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:50 schreef Hilary het volgende:
ff eerslijk stemmen wie wil ng zo'n Iris is de liefste topic? En wie niet geef nu je mening!
Meeste stemmen tellen dan wel niet snelste topicstarter telt maar de algemene opinie is \eer BOEIEND
ja lachen man!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:50 schreef Hilary het volgende:
heb begrafenis claire gemist was het nog boeiend
gelukkig zit ik al in SOP. Ik zou knettergek worden van jouw gezeurquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij krijgt nog 1 Iris-topic.Wil jij in SOP?
Ja de soap kan niet van start zonder menig meisjes erbij te krijgequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gelukkig zit ik al in SOP. Ik zou knettergek worden van jouw gezeur
dan schrijf je ze toch uit? Niet iedereen wil een moederquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja de soap kan niet van start zonder menig meisjes erbij te krijge![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:57 schreef tybalt2 het volgende:
[quote]Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan was Claire met Frida beter
![]()
Heeft iemand daar nog de caps/filmpje van??? Als opwarmertje voor Tanja en Renee...
cooooooooooooooolquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:51 schreef Wup het volgende:
Claire & Frida in Waalberg, ONM 23 december 2003
[afbeelding]
filmpje Claire Frida, 23 december 2003 [save target as]
In RTL Boulevard hadden ze het erover dat ze binnenkort een week met de cast van ONM naar Brazilië zouden gaan om daar een reportage te draaien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:47 schreef Wup het volgende:
waar kwam dat Brazilie verhaal vandaan?
binnenkort......quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
In RTL Boulevard hadden ze het erover dat ze binnenkort een week met de cast van ONM naar Brazillië zouden gaan om daar een reportage te draaien.
een opleiding .....ongelofelijk...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:Simone Cobben in Veronica Magazine (2004, #47)
Nee, dat was ons nog niet opgevallen... :')quote:Het grappige is wel, dat ik eerst de one night stand van Hugo van Walsum speelde. En hij is nu dus mijn broer! Maar ja, dat is soap hè? Het is verder helemaal niemand opgevallen.
op aanraden van meisje Klomp leest ze hier niet mee:)quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog zo'n leuke quote van meisje Cobben:
Nee, dat was ons nog niet opgevallen...![]()
quote:MA. 22-11-2004
Na het verschrikkelijke nieuws van Hugo besluit Tara een laatste wanhopige poging te doen om met Brian in contact te komen. Iris pikt de slechte eindbeoordeling van Niels niet en zoekt het hogerop.
DI. 23-11-2004
Wanneer blijkt dat Tara niet is thuisgekomen, wil Lizzy een zoektocht beginnen. Hugo vindt een aanwijzing over Joosts verblijfplaats. Niels probeert zijn pillen te verbergen.
WO. 24-11-2004
De ontvoering van Joost en Tara krijgt een schokkende ontknoping. Joyce ontdekt dat haar minnaar Marnix mooi weer speelt met het geld van een ander. Tonnie is jaloers op Ilyas.
DO. 25-11-2004
Joyce komt tot de ontdekking dat Marjolein niet eerlijk is geweest tijdens haar sollicitatie. Stijn wil uitstel, nu zijn computer is gecrasht, maar Niels is onverbiddelijk.
VR. 26-11-2004
Boos en ongerust belt Renée stad en land af om de spijbelende Gyman te vinden. Toch windt hij zijn moeder weer om zijn vinger.
Waarom een zoektocht?quote:Wanneer blijkt dat Tara niet is thuisgekomen, wil Lizzy een zoektocht beginnen.
Als ze levend worden gevonden is dat voor ons inderdaad schokkend.quote:De ontvoering van Joost en Tara krijgt een schokkende ontknoping.
Nah lekker laten, zou ik zeggen..... Opgeruimd staat netjes!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom een zoektocht?
eindelijk.......quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
... Horen we waarom Chris en Hugo zo zijn.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:37 schreef Orginial het volgende:
Wup,weet-ik-veel,Iwan willen jullie in SOP?
Kunnen jullie een relatie beginnen met een Lizzy ofzo![]()
Als de cast van SOP vandaag niet compleet is,dan gaat het niet eens door!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]hou es op met stalken, zeg
jij had hillard wel kunnen spelen
Het klinkt misschien gek, maar ik heb naast onm kijken en op dit forum posten ook nog een leven.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Soms post Joyce_en_Roxylovertje via mijn account als de accu van haar laptop weer eens leeg is.
Ik dacht al. GET A LIFEquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik heb naast onm kijken en op dit forum posten ook nog een leven.
Enne W_i_v ik heb niet eens een laptop, die wilde ik in december kopen![]()
BRON: www.tvgids.nlquote:DE TV TOP-5 VAN DINSDAG 16 NOVEMBER:ONM (Yorin) TROS TV Show (NED 2) In Holland staat een huis - VIP Special (RTL 4) SamenWonen (NET 5) Coupling (Canvas)
poehpoeh nounou,quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:
BRON: www.tvgids.nl
Thanx, maar met jullie instemming is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:49 schreef Viking84 het volgende:
we hebben afgesproken dat WIV nog één Iris is de liefste topic krijgt en daarna krijgen wij weer een kans
En dat terwijl Ilyas gelijk had. Tara is een slettebak. Dat is toch al lang geen geheim meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:58 schreef Nano het volgende:
Tonnie en Ilyas en hun vechtpoging!
Dramatisch!!!!!!!!!!!!
Ik ben geen fan van Katja Schuurspons, maar om haar zo te beledigen gaat te ver.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Airelle het volgende:
Waarom wordt alles en iedereen altijd vergeleken met Katja...
Ach toe, mag ik de rol van Hilly spelen? Kan ik lekker achter Iris aanhollen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:54 schreef Viking84 het volgende:
jij had hillard wel kunnen spelen
Het was geen belediging tov Katja..quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Katja Schuurspons, maar om haar zo te beledigen gaat te ver.
Is Renee ook niet een beetje oud voor een Co-assistent?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgende week nog geen kinky seks tussen Renee en Marjolein zo te lezen![]()
Dat zal wel door de PR-afdeling van ONM bedacht zijn... Op de Yorin site is er nog niks te lezen over de komst van Tanja Jess. Ik had toch wat meer media-aandacht verwacht... promo's rondom GTST...quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
poehpoeh nounou,
zo bijzonder is Tanja Jess nou ook weer niet .....
niet dat de rest van het rijtje iets voorstelt ... wie maakt zoiets?
Misschien heeft Gyman wel een oogje op z'n nieuwe stiefmoeder.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh please, dan hoop ik dat ze de camera naar het plafond richten. Een siliconenjuf met een ouwe muts, wier krullen er van ellende zijn rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ehm ja, die is een beetje, ehm, kapotquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje: wat heb je dan met de laptop die ik je voor je verjaardag gaf uitgehaald?
Tuurlijk! En Theo van Gogh ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Etnische spanningen ook al zichtbaar in ONM, zal Fortuyn dan toch gelijk krijgen?
Die Julie was inderdaad een geplamuurde muts die de tekst van een autocue lasquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Joyce heeft nu tenminste een normale secretaresse.
Niemand! Alleen Renée belebbert haar.quote:En wie zal Tanja Jess als eerst te grazen nemen? (qua mannen)
niemand, want ze gaat zich richten op vrouwenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Joyce heeft nu tenminste een normale secretaresse.
En wie zal Tanja Jess als eerst te grazen nemen? (qua mannen)
Van JOYCE bedoel je.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is die nieuwe secretariaatmuts van Bettina?
Ik snap niet wat jij er nou lekker aan vindt. Alles aan dat mokkel is nep en van plastic.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Marjolein Curie
hehe, read my mindquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niemand! Alleen Renée belebbert haar.
al waren t twee verklede mannen. Als ze er maar als vrouwen uit zienquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij er nou lekker aan vindt. Alles aan dat mokkel is nep en van plastic.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niemand, want ze gaat zich richten op vrouwen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |