Nou...quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
En ADO wint vanavond met 5-1.
Wat een vreugde in hools.
ik heb nog een log uit die tijdquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:30 schreef tong80 het volgende:
Toen ik net op fok zat en dronken thuis kwam. Waren er weinig users on line. Digger was altijd prominent aanwezig. Dronken natuurlijk.
Een maand stressen voor de boeg met heel veel geregel nog dus voor Bluezz en mij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:15 schreef DIGGER het volgende:
WIe had gedacht dat het er ooit nog van zou komen he?
en Bluezz, dus nog maar exact 1 maand te gaan, aftellen!
Seks bij ons was/is nooit hetzelfde, daarvoor is onze fantasie te groot.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:12 schreef tong80 het volgende:
Golfert de sex zal nooit meer hetzelfde zijn.
Hoe is de kilometervergoeding?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
...wie verder wil sjouwen kan mij mailen
Ik kan niet helpen met mijn opgedane ervaring van het afgelopen jaar want ik heb hier in mijn eigen huis nog zat doen. Helaas, Bloemendaal is best dichtbij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
maar gelukkig gaat Bjoro meesjouwen...wie verder wil sjouwen kan mij mailen
ik dacht heel even dat je het over een meteorietenzwerm had, maar dat touwtje kon ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
en weer trug lekker biertjes gedronken en steentjes zien vallen, dat touwtje aan t begindie gast wilde gewoon zelf zn record starten ipv t over te laten aan die muts
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je het over een meteorietenzwerm had, maar dat touwtje kon ik niet plaatsen
Ook als ik nuchter ben heb ik last van vreemde gedachtenkronkels, maar ik neem je advies ter harte en schenk een glas whisky in.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
iets minder bier drinken volgende keer AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |