quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:01 schreef Bond het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best wel een nieuw bewegend plaatje.
Als iemand er tijd voor heeft en er zin in wil ik graag dan dat hij zowel op formaat voor fok als op 100*100
Wat wil ik graag: Een kort filmpje van James bond. En dan graag of de intro en dan een mooi stukje van hem in een auto (Aston Martin) Of alleen hem in een auto.
Hardstikke bedankt alvast.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Gaaf icoontje trouwens!!![]()
-edit- nee ik eet niet zo snel, de maaltijd was even uitgesteld.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:01 schreef Bond het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best wel een nieuw bewegend plaatje.
Als iemand er tijd voor heeft en er zin in wil ik graag dan dat hij zowel op formaat voor fok als op 100*100
Wat wil ik graag: Een kort filmpje van James bond. En dan graag of de intro en dan een mooi stukje van hem in een auto (Aston Martin) Of alleen hem in een auto.
Hardstikke bedankt alvast.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Bij deze [afbeelding] (100x100 388 kb)
en [afbeelding] (60x60 168 kb). Je moet ze dus wel zelf ergens op een server zetten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, maar ook wel erg (te) veel kb's.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Bij deze [afbeelding] (100x100 388 kb)
en [afbeelding] (60x60 168 kb). Je moet ze dus wel zelf ergens op een server zetten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef puss_in_boots het volgende:
thnx. Voor de 100x100 versie had ik ook nog een probeerseltje van minder dan 100kb, maar dan zonder intro enzo, zie m´n vorige post
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:52 schreef misspoezz het volgende:
Wil iemand voor mij misschien hier wat passends van maken?
[afbeelding]
Ik was nog iets vergeten: alsjeblieeeeeftquote:Op maandag 6 december 2004 10:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil wel iets lekker interactiefs, met een mooie meid die in een Sloggi-string voorbij komt lopen en waar je op een gegeven moment zo'n Sloggi-billboard in ziet. Maak er maar iets moois van
Het is geen ramp als 'ie een beetje groot wodt, want ik heb nog wel ergens het password van m'n picserver-account liggen
deze :quote:Op maandag 6 december 2004 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik was nog iets vergeten: alsjeblieeeeeft![]()
Je kan ze van je webspace gooien. Maar één request nog (sorry dat dit achteraf komt). Ik vind 'm zó mooi dat ik 'm ook wel op MSN wil gebruiken. Moet je dan helemaal overnieuw beginnen...?quote:Op maandag 6 december 2004 18:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
deze : [afbeelding]
of deze : [afbeelding]
geen van de 2 uploadbaar, maar dat was geen prob. dacht'k (en anders mag je deze url houden)
Ja, ik heb alle plaatjes weggedaan toen ik je gif opsloeg, ik kan hem ook niet meer helemaal gelijk maken dus. Hierbij dan maar een soortgelijk voor MSNquote:Op maandag 6 december 2004 22:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan ze van je webspace gooien. Maar één request nog (sorry dat dit achteraf komt). Ik vind 'm zó mooi dat ik 'm ook wel op MSN wil gebruiken. Moet je dan helemaal overnieuw beginnen...?
Nee, merk ik nu maar een Sloggi-logo is ook wel leukquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:56 schreef Bond het volgende:
Kan je op msn dan ook bewegende plaatjes doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |