Sorry, ik pakte eerste topic die ik zag...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goh, laat jij nou de eerste zijn die daar om vraagt.
kijk eens in FEE voor de gein...
Moeten ze er allemaal in verwerkt worden?quote:Op maandag 29 november 2004 16:35 schreef R-Alph het volgende:
Kan iemand een mooie icon maken met de pics in de volgende map?
http://members.home.nl/shunt/Me/Qlimax/
De beste eigenlijk wat een beetje na elkaar komt.quote:Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Moeten ze er allemaal in verwerkt worden?
Het enige wat ik 1-2-3 kan bedenken is een gifje waarin die plaatjes na elkaar verschijnen.
Kiest u maarquote:Op maandag 29 november 2004 16:59 schreef R-Alph het volgende:
[..]
De beste eigenlijk wat een beetje na elkaar komt.
Gif was ook eigenlijk de bedoeling.
Als het kan..... super
Huldequote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kiest u maar.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Hoi, je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:30 schreef x-cynthia-x het volgende:
Hoi, ik wil graag een sinterklaas avatar
alweeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoi, je zit in het verkeerde topic
kwam ik bevelend over?quote:
vind deze toch niet zo mooiquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:01 schreef Bond het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best wel een nieuw bewegend plaatje.
Als iemand er tijd voor heeft en er zin in wil ik graag dan dat hij zowel op formaat voor fok als op 100*100
Wat wil ik graag: Een kort filmpje van James bond. En dan graag of de intro en dan een mooi stukje van hem in een auto (Aston Martin) Of alleen hem in een auto.
Hardstikke bedankt alvast.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Gaaf icoontje trouwens!!![]()
-edit- nee ik eet niet zo snel, de maaltijd was even uitgesteld.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:01 schreef Bond het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best wel een nieuw bewegend plaatje.
Als iemand er tijd voor heeft en er zin in wil ik graag dan dat hij zowel op formaat voor fok als op 100*100
Wat wil ik graag: Een kort filmpje van James bond. En dan graag of de intro en dan een mooi stukje van hem in een auto (Aston Martin) Of alleen hem in een auto.
Hardstikke bedankt alvast.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Bij deze [afbeelding] (100x100 388 kb)
en [afbeelding] (60x60 168 kb). Je moet ze dus wel zelf ergens op een server zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |