quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, maar ook wel erg (te) veel kb's.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Bij deze [afbeelding] (100x100 388 kb)
en [afbeelding] (60x60 168 kb). Je moet ze dus wel zelf ergens op een server zetten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef puss_in_boots het volgende:
thnx. Voor de 100x100 versie had ik ook nog een probeerseltje van minder dan 100kb, maar dan zonder intro enzo, zie m´n vorige post
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:52 schreef misspoezz het volgende:
Wil iemand voor mij misschien hier wat passends van maken?
[afbeelding]
Ik was nog iets vergeten: alsjeblieeeeeftquote:Op maandag 6 december 2004 10:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil wel iets lekker interactiefs, met een mooie meid die in een Sloggi-string voorbij komt lopen en waar je op een gegeven moment zo'n Sloggi-billboard in ziet. Maak er maar iets moois van
Het is geen ramp als 'ie een beetje groot wodt, want ik heb nog wel ergens het password van m'n picserver-account liggen
deze :quote:Op maandag 6 december 2004 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik was nog iets vergeten: alsjeblieeeeeft![]()
Je kan ze van je webspace gooien. Maar één request nog (sorry dat dit achteraf komt). Ik vind 'm zó mooi dat ik 'm ook wel op MSN wil gebruiken. Moet je dan helemaal overnieuw beginnen...?quote:Op maandag 6 december 2004 18:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
deze : [afbeelding]
of deze : [afbeelding]
geen van de 2 uploadbaar, maar dat was geen prob. dacht'k (en anders mag je deze url houden)
Ja, ik heb alle plaatjes weggedaan toen ik je gif opsloeg, ik kan hem ook niet meer helemaal gelijk maken dus. Hierbij dan maar een soortgelijk voor MSNquote:Op maandag 6 december 2004 22:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan ze van je webspace gooien. Maar één request nog (sorry dat dit achteraf komt). Ik vind 'm zó mooi dat ik 'm ook wel op MSN wil gebruiken. Moet je dan helemaal overnieuw beginnen...?
Nee, merk ik nu maar een Sloggi-logo is ook wel leukquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:56 schreef Bond het volgende:
Kan je op msn dan ook bewegende plaatjes doen?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan iemand voor mij hier een icon van maken? Ik krijg het niet veur mekoar
[afbeelding]
Alvast heel erg bedankt
Als het kan in een bewegend plaatje met mn huidige icon, dus dat ie om en om flitst(niet te snel)
Je bent een heldquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:20 schreef Bjoro het volgende:
sorry sorry sorry
Ik wil graag onderstaande 2 plaatjes toevoegen aan mijn icoon (mag als slideshow, de 2 nieuwe mogen ook draaien ofzo), alleen ik heb ze niet in het klein
Is dat mogelijk ?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:44 schreef Bjoro het volgende:
Echt helemaal niemand die mij kan/wil helpen ????
[..]
fantiestasquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 14:41 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn icoon is wazig en hoort niet rond te zijn, maar wat ovaler. Kan iemand hier wat mee??
Mijn voorbaat heel erg bedankt.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef x-cynthia-x het volgende:
kan iemand deze voor mij achterelkaar zetten
deze 3
http://img115.exs.cx/img115/2097/cynthia5gn.gif
http://img89.exs.cx/img89/5563/lul0iv.jpg
http://img23.exs.cx/img23/3157/kerst3ng.png
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:29 schreef MF_fan het volgende:
Zou iemand de volgende 3 plaatjes in een slideshow kunnen plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn dank zal zeer groot zijn......![]()
sneeuwval op een witte achtergrond .... je ziet er niets vanquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan iemand van mijn avater iets bijvoegen? Doe maar sneeuwval.
[afbeelding]
Omdat haar neus er niet opstaat is het me niet goed gelukt.quote:Op zondag 12 december 2004 19:55 schreef bankrupcy het volgende:
En dan nu een echte uitdaging: Kan iemand Tom Cruise subtiel uit mijn icon verwijderen? Indien gewenst heb ik het origineel ook nog ergens.
quote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef Martineke het volgende:
ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar kan iemand van deze 2 fotoos een icoontje maken??? beetje geknipt en zo??
[afbeelding]
[afbeelding]
dus een soort van puntmuts creëren op poezenhoofd
Niemand?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan iemand van mijn avater iets bijvoegen? Doe maar sneeuwval.
[afbeelding]
Bedankt voor de moeite, maar op mijn icoon staat de gezichtsuitdrukking die ik zoek in Nicole. In combinatie met de geel/rood/zwarte kleuren geeft het iets heel spannends.quote:Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Omdat haar neus er niet opstaat is het me niet goed gelukt.
Ik heb wel een andere in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Ziet er helemaal top uit !!! Zou je alleen het logo kunnen veranderen in het logo dat hieronder staat?quote:
Eerst lezen daarna postenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
sneeuwval op een witte achtergrond .... je ziet er niets van
Dat is geen probleem :quote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef MF_fan het volgende:
[..]
Ziet er helemaal top uit !!! Zou je alleen het logo kunnen veranderen in het logo dat hieronder staat?
[afbeelding]
alvast bedankt voor de moeite![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef KhalidZ het volgende:
Kan iemand iets met de zonnebril uit mijn avatar doen? Laten flikkeren ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |