quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:57 schreef MutZ het volgende:
fipo
net niet dus...
mij papa heeft een audi TT roadster en is geen dameskapperquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:00 schreef Zwansen het volgende:
Dameskappers, moeilijk woord...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:00 schreef Zwansen het volgende:
Dameskappers, moeilijk woord...
Voeg me eens ff toe op msnquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hoes't nou met je rug ?
Moet gewijzigd worden in damskappers??quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef Hugster het volgende:
ow de Topic title heeft inderdaad ff een fix nodig
Mutz?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
tt changed van dammes naar dames
ik dacht al wat is dammes nouquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb de OP ook gefixtquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet gewijzigd worden in damskappers??
Ik bedoel een natnek die alleen vrouwen kniptquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef -Xerxes- het volgende:
Heet een dameskapper niet gewoon een kapster?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoel een natnek die alleen vrouwen knipt
wat hij zegt!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:12 schreef Steve-O het volgende:
ik ga eten heb honger
Hoiquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:03 schreef BoJo het volgende:
hallo
En ik ken die Dennis hequote:Op vrijdag 12 november 2004 20:06 schreef Thermo het volgende:
ook_gek, ik heb nog nooit zulk soort onwetende taai-apen aan het stuur van een supersportwagen gezien...
GVD fietsen omver rijden met een 360 spider..
En LOMPE dingen zeggen in die enzo...
maarja.
Het is een ENZO![]()
![]()
![]()
Fokking jaloers![]()
komt niet dude ...quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
tvp
vanavond weer een oude Topgear kijken
ohwnee... het wordt leuker... Jeremy clarcson meets the neigboursquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
komt niet dude ...
jammerquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
ohw... ik hoor zojuist dat ik weer aan het bier moet
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen ja en zet mijn lappie uit
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
En ik ken die Dennis he![]()
Hij is wel oke hoor, maar hij liep altijd over van alles op te scheppen ik geloofde hem niet echt zoquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:28 schreef Thermo het volgende:
[..]
komt over als een kneus
Iedergeval niet te veel verstand.
maarja
Enzo![]()
Dennis was een paar maanden geleden toen ik hem nog sprak nog steeds gewoon een student hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef Thermo het volgende:
ja maar waarom stoppen ze 2x bij van die pauper flatjes dan?
Wat heb jij met die dennis?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dennis was een paar maanden geleden toen ik hem nog sprak nog steeds gewoon een student hoor![]()
ik geef alleen antwoord op jouw vraag lulquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat heb jij met die dennis?
hallo? ENZO? hallo?
Die dennis zal me jeuken![]()
ja daar zet je toch een vraagteken achter, waarschijnlijk woont ie daar of die josti die aan het filmen was.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:18 schreef Thermo het volgende:
Ik heb het toch over die enzo
pauperflat+ enzo?
en hoe klinkt het?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:22 schreef Fugie het volgende:
Hoimijn deurpaneeldingen zijn af
Morgen erin doen en dan subkist maken
Een Enzo maakt je hebberigquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:38 schreef Xtreem het volgende:
wat een liefde hierenzo.
Degene die 'n enzo koopt WAS al hebberig... -> Hij/zij had al minimaal 2 Ferrarisquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:41 schreef Thermo het volgende:
[..]
Een Enzo maakt je hebberig
welk station en hoelaat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:38 schreef Xtreem het volgende:
wat een liefde hierenzo.
zowaar 3 dagen achter elkaar kunnen werken
en morgen nr. 4![]()
om maar even door te parasieteren: Bo, zin om me morgen aav van 't station naar Breukelen te brengen?![]()
Utrecht, Amsterdam, maakt mij niet uit.... en ik moet ergens tussen 1.30 en 2.00 in Breukelen zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
welk station en hoelaat?
kolere zo laatquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Utrecht, Amsterdam, maakt mij niet uit.... en ik moet ergens tussen 1.30 en 2.00 in Breukelen zijn(naja, 2.30, maar liever iets eerder)
en ja, uiteraard netjes E 0,2 per kilometer)
en ja, er rijden wel bussen, maar ik ben te lui/ heb 'n hekel aan de bus
i knowquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
kolere zo laat
quote:
ik beloof niks
Ik vind die dennis wel aardig overkomen. Niet zo van kijk mij eens kijk mij eens. Niet zo een patser geval. Maar gewoon niet te overdrevenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:06 schreef Thermo het volgende:
ook_gek, ik heb nog nooit zulk soort onwetende taai-apen aan het stuur van een supersportwagen gezien...
GVD fietsen omver rijden met een 360 spider..
En LOMPE dingen zeggen in die enzo...
maarja.
Het is een ENZO![]()
![]()
![]()
Fokking jaloers![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:32 schreef BazzoS het volgende:
grolsch iemand?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:35 schreef farfavour het volgende:
geef mij de coupeversie maar
Da's ontopicquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb anders ook wel een station bier voor je hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:35 schreef farfavour het volgende:
geef mij de coupeversie maar
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb anders ook wel een station bier voor je hoor![]()
wat let je, ga zuipen danquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:55 schreef ook_gek het volgende:
PFFF verveel me. Ik begin nuchter te worden
Wat een jostiquote:
quote:Jubeleum,
ik doe hem weg inverbant met een diezel
hij reid echt perfekt nooit geen pech mee gehad echt een top auto
mogguhquote:
dat soort mensen zouden geeneens mogen rijdenquote:hij reid echt perfekt
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:40 schreef BoJo het volgende:
* MutZ gaat z'n gele koni's eronder laten gooien, tot straks![]()
Profielquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef BazzoS het volgende:
dát wist ik niet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zo iemand die inderdaad eens niet op 00-00-0000 geboren is
mogguhquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:23 schreef ThaFreak het volgende:
morguh
mogguhquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
moguh
Mogguhquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:16 schreef Xtreem het volgende:
mogguh
zwaaitopic
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:20 schreef Sjoewe het volgende:huh
welkom terug...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Mogûh![]()
* Xtreem is terug![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Mogûh![]()
* PeuRac is terug![]()
Beter toch??quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef Thermo het volgende:
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.![]()
![]()
![]()
Dat is wel ruim voor de 23ste!
Zandvoort...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
welkom terug...waar de neuk ben je geweest?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zandvoort...
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]oh ja! da's waar ook! Peu, hoeveel schade heb je gereden?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beter toch??
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik wou dat ik schade had gereden.
Mn pa belde me donderdag avond op,
* ja eeuh Rob, heb je de opel bij je?
- Ja???????
* Ok de leasemaatschappij belde, de opel had niet gerepareerd mogen worden, en je had een Audi A4 moeten ophalen ipv de Opel
- GVD, waarom zeg je dat niet eerder???![]()
* Ik wil geen A4
- ???????????????????????????
Wat bleek, de Opel was al te duur geweest met reparaties, en de dealer was het vergeten aan te vragen van te voren![]()
dus toen was ik al weg
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:46 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hoop ik dus dat er nog wat kapot gaat, en mn pa hoopt dat nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 13 november 2004 13:04 schreef PeuRac het volgende:
ik moet naar het 50jarige huwelijk van mn opa en oma (waar ik helemaal geen zin in heb)
Geweldig...quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:00 schreef PeuRac het volgende:
LOL, trouwens, de Opel ging harder over t Circuit als een honda Civic![]()
die kneus was de baan op gegaan terzijl dat niet mocht, en aangezien ik een magneet lamp op de auto had, en toevallig bij t einde van de pit was, waar hij net voorbij kwam, ging ik erachteraan. En voor de Hugenholtz had ik hem klem gereden tegen de banden
![]()
![]()
Die gozer scheet in z'n broek, we hebben hem verteld dat we met z'n mentor gaan lullen (niet dat we dat doen)
Waarom dat dan??quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik ben er weer... de weekvoorraad chinees voedsel is wer binnen
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat mn ouders betalen.... ze kopen altijd veel te veel chinees, zodat ik de komende paar dagen thuis weer te eten heb
Als ik zo door ga, heb ik 10.000 posts voordat ik een jaar user ben...quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
mja![]()
Nog geen jaar... 21 november ben ik een jaar user...quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ben je nog maar een jaar user?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, hoe heb je dat zo snel gedaan? en vond de partner van Danny het wel goed dat je dat gedaan hebt?
Geen vrouwen...quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wie is beter in bed? Yvonne of nikky?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, sorry, Sandra doet niet aan groepssex, en ik doe niet aan sex zonder Sandra
goed dat je me herrinerd!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:31 schreef Alfisti het volgende:
nog 3,5 uur en ik heb FIA GTA gekocht bij de Newszilla winkel
eenschquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:24 schreef Alfisti het volgende:
doe eens een link dan
ja en?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:41 schreef Hugster het volgende:
zie net wel dat ie hoerig te cracken is
bitneuken in het register en dvd drives uitzetten enzo
Uit m'n hoofd gezegd was het zo rond SC 70 à 80...quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eensch
in die tijd kwam ik allen op FOk! om te spammenpas sinds PTA SC deel 154 ben ik serieus gaan posten
is dat nog gelukt uiteindelijk?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja en?
moest met DTM race driver 2 ook al
Doe is vrolijk, Sinterklaas is in het land, je mag vanavond je schoen zettenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:29 schreef Hugster het volgende:
Door schoenzetten heeft die kut snol van een moeder van me de Sinterklaas myth verklootquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doe is vrolijk, Sinterklaas is in het land, je mag vanavond je schoen zetten![]()
Dat is wel heel huiliequote:Op zaterdag 13 november 2004 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Door schoenzetten heeft die kut snol van een moeder van me de Sinterklaas myth verkloot![]()
Ik had een peen in me schoen gedaan, en de volgende ochtend vond ik een briefje dat het paard hem heel lekker vond.
Alleen herkende ik het handschrift van m'n moeder, en ik zag die peen s'avonds de blender in gaan voor een ovenschotel....
Wat een kut...
dus schoenzetten :'(
trauma's...![]()
Doe eens respectvol over je mamaquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Door schoenzetten heeft die kut snol van een moeder van me de Sinterklaas myth verkloot![]()
Ik had een peen in me schoen gedaan, en de volgende ochtend vond ik een briefje dat het paard hem heel lekker vond.
Alleen herkende ik het handschrift van m'n moeder, en ik zag die peen s'avonds de blender in gaan voor een ovenschotel....
Wat een kut...
dus schoenzetten![]()
trauma's...![]()
quote:Zij lag te slapen,
ik vroeg haar gisteravond wacht op mij,
misschien ben ik vanavond vroeger vrij
ze knikt wel van ja, maar zij kent mij,
nu sta ik voor je
ik ben weer blijven hangen in de kroeg,
zo'n nacht ze weet 't heb ik nooit genoeg,
hoe was het, dat was alles wat ze vroeg,
want zij gelooft in mij,
ze ziet toekomst in ons allebei,
ze vraagt nooit maak je voor mij eens vrij,
want se weet dit gaat voorbij,
ik schrijf m'n eigen lied,
totdat iemand mij ontdekt en ziet,
dat 'n ieder van mijn songs geniet,
ze vertrouwt op mij,
ze gelooft in mij,
ik zal wachten,
tot de tijd dat ieder mij herkent
en je trots kan zijn op je iegen vent,
op straat zullen ze zeggen, u bent bekend,
zolang we dromen,
van 't geluk dat ergens op ons wacht,
dan vergeet je snel weer deze nacht,
jij vertrouwt op mij, dat is m'n kracht,
want zij gelooft in mij,
ze ziet toekomst in ons allebei,
ze vraagt nooit maak je voor mij eens vrij,
want se weet dit gaat voorbij,
ik schrijf m'n eigen lied,
totdat iemand mij ontdekt en ziet,
dat 'n ieder van mijn songs geniet,
ze vertrouwt op mij,
ze gelooft in mij,
niet als zij sinterklaas verlultquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Doe eens respectvol over je mama
GTRquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:43 schreef Hugster het volgende:
1 pluspuntje, ik heb nu ook net GTR cd 1 en 2 binnen!, gekocht bij de nieuwsgroeperingen
Ohhhhhhhquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:45 schreef Hugster het volgende:
GTR FIA GT Racing Simulation
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:47 schreef Ultimora het volgende:
vannavond weer mijn schoen zetten
is die goed?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:45 schreef Hugster het volgende:
GTR FIA GT Racing Simulation
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:47 schreef Ultimora het volgende:
vannavond weer mijn schoen zetten
Ik zie een vliegtuigquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:48 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook voor PC?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:48 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb geen idee, Alfisti zei net dat ie em bijna binne had, en ik dacht, ik "koop" hem ook eens, shift+del kan altijdquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:48 schreef Ultimora het volgende:
[..]
is die goed?
dit zijn pc screens, alleen erg compressed, denk voor bandbreedte besparing.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook voor PC?
Jij zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:51 schreef Ultimora het volgende:
hmm mooi ik houd wel van racing sims
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:55 schreef BazzoS het volgende:
ik zit vast in NFSU2
Leuk speeltje voor jequote:Op zaterdag 13 november 2004 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten tot Sinterklaas, dan mogen we m uitpakken
nat?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, meer voor mn poesjes
doooh stumper, er zijn nergens races meer, en in de world map heb ik alles ook al voltooidquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
![]()
Dan rijd je effe achteruit
Een versie voor de PC of voor een console?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:43 schreef Hugster het volgende:
1 pluspuntje, ik heb nu ook net GTR cd 1 en 2 binnen!, gekocht bij de nieuwsgroeperingen
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:13 schreef Thermo het volgende:
Maar poesjes niet
pc,quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:13 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Een versie voor de PC of voor een console?
Ik heb 'm namelijk nog niet voorbij zien komen.
ga eens lerenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
pc,
a.b.games, Gtr.clone.cd1 en Gtr.clone.cd2
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef zappa29 het volgende:
pff, wordt een kwartiertje headers downloaden![]()
wijfquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:25 schreef ook_gek het volgende:
* Hugster heeft een mini ipod gekocht
Gebruik altijd newsbin pro.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
nzb en serversearch (xpat) zijn je niet bekend zeker
is er geen NZB filtje voor dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef zappa29 het volgende:
pff, wordt een kwartiertje headers downloaden![]()
je hebt inderdaad nog steeds geen ABSquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:28 schreef BoJo het volgende:
hopelijk is het droog volgende week zondag![]()
Newsleecherquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is er geen NZB filtje voor dan?
b.t.w. als je grabit 1.50 experimental gebruik, kan je zonder de headers downloaden, direct de files binnen halen
(door de zoekfunctie)
* ook_gek heeft een groenequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
wijf![]()
Die liep telkens vast op mijn serverquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Newsleecher![]()
heeft dit al jaren....
het is trouwens iPod mini, niet mini iPodquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Hugster heeft een groene![]()
ja das wel balen, moet ik aardig wat aan peformance inleveren dan door jou, klopt de optimale waardes niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt inderdaad nog steeds geen ABS
En nu heb je wel een hele belangrijke vracht ---> * BoJo
Zit wel een nzb filetje bij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is er geen NZB filtje voor dan?
b.t.w. als je grabit 1.50 experimental gebruik, kan je zonder de headers downloaden, direct de files binnen halen
(door de zoekfunctie)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das wel balen, moet ik aardig wat aan peformance inleveren dan door jou, klopt de optimale waardes niet meer![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kan inderdaad wel als cargo omschreven worden ja![]()
sorry hoor, maar wen maar ff aan iTunes, dan wil je ECHT niets anders meer...quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
* Hugster sma[t de tering van dat ituns gezeik. Ik wil gewoon HOP er een map met de naam van het album plus de losse nummers in m,n ipod knallen
Ik heb ook geen zijn om het boekje te lezen![]()
maar ik welquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]zo bedoelde ik het niet eens
![]()
bittorrent, is meestal toch traaag?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:32 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Zit wel een nzb filetje bij.
Maar doe tegenwoordig nauwlijks iets meer met nieuwsgroepen.
Haal bijna alles via bittorrent binnen.
ik gebruikte altijd ephpod daarvoor, bestaat dat nogquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
* BoJo sma[t de tering van dat ituns gezeik. Ik wil gewoon HOP er een map met de naam van het album plus de losse nummers in m,n ipod knallen
Ik heb ook geen zijn om het boekje te lezen![]()
ik wil gewoon mapje slepen naar m,n ipod en klaarquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wen maar ff aan iTunes, dan wil je ECHT niets anders meer...![]()
maar ik ga niet aso scheuren hoor, anders moet ik mijn vage acties weer een jaar lang aanhorenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar ik wel![]()
Bij bittorent haal ik tenminste de maximale download snelheid (180 Kb/s)quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bittorrent, is meestal toch traaag?
@ hugster, jij geilt wel ophe?
dit gebruikte ik altijd http://www.ephpod.com/quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil gewoon mapje slepen naar m,n ipod en klaar![]()
Ik haal met de newsgroepjes altijd 300+ en met bithufter 100 ongeveerquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:37 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Bij bittorent haal ik tenminste de maximale download snelheid (180 Kb/s)
Omdat je nog nooit hebt geprobeerd een normale film te downloaden?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ik wel allemaal pr0n kan downloaden en geen normale films![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:39 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Omdat je nog nooit hebt geprobeerd een normale film te downloaden?
nee ik vind het eng buiten PTAquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk eens in B&H
zei ik tochquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:44 schreef Hugster het volgende:
ik gebruik vandaag wel heeel veelzie ik
da smooi, want dan leer ik eindelijk die smiliecode uit mn hoofdquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:44 schreef Hugster het volgende:
ik gebruik vandaag wel heeel veelzie ik
kijk eens op Karboquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik vind het eng buiten PTA![]()
ik vind de kleur irritant en ik krijg uitslag van varkensvleesquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, wat is er nu weer mis met Karbo?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef farfavour het volgende:
Ik vind de coupe nog steeds mooier.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef farfavour het volgende:
Ik vind de coupe nog steeds mooier.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]jawel maar als ik ze zoek dan staan ze er nooit compleet op. Ik ben nu Teen Anal Virgins 4 aan het downloaden
![]()
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
DVD ook gewoon
ik hou graag die 2 gescheidenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:36 schreef Alfisti het volgende:
screenie maakt voor ARTC forum.........
addictquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx doorinternetten gaat
JIJ welquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou graag die 2 gescheiden![]()
tssk.. als je zo gaat doen stop ik er meteen mee!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
addict
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:05 schreef Hugster het volgende:
ik ben ook een addict
zit met een laptop in de keuken te wachten tot die kut oven op temperatuur is
ik moet nog 4 verslagen maken.... en???? hoor je mij klagen... NEE!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:18 schreef Hugster het volgende:
Nee niet naar stein vanavond, ik moet leren
en chatten op de plee gaat me echt te ver hoor
Floept het er zo uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:25 schreef Hugster het volgende:
alhoewel ik wel vaak ga zitten gamen op me ngage tijdens het schijten
Tony Hawk en Super Monkey Ball
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:25 schreef Hugster het volgende:
alhoewel ik wel vaak ga zitten gamen op me ngage tijdens het schijten
Tony Hawk en Super Monkey Ball
Oh dat is een beter feestquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:49 schreef Thermo het volgende:
* ook_gek straks naar I love techno
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:12 schreef ook_gek het volgende:
Is carl cox er ook en dave clarke?
Umex is wel lol, & Richie Hawtin is natuurlijk Techno godquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
Hawtin, Mylo, Miss Kitten OEH helemaal goed![]()
En umex is die er ook. Want dat vind ik ook MEGA!
tcoh vind ik carl cox ook erg goed draaien als hij er voor gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef Thermo het volgende:
Umek heeft 3 weken geleden @ project nog een geweldige set neergezet ja,
Hawtin is de Minimal techno god, super techniek en innoveert er lekker op los.
ik rij idd langs Utreg denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
zo ben ik weer!
skieen was wel leuk... jammer dat het maar zulke kleine heuveltjes zijn en dat er mensen zijn die niet kunnen skieen![]()
![]()
En Bobjo... rijd je toevallig over Utreg
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij idd langs Utreg denk ik![]()
Ik weet niet welke weg Alfristi neemt maar ik ga eerst langs Maarssen wat cargo ophalen![]()
* Hugster een lamme klauw van Fifa2005 gekregen heeft.![]()
gewoon de verzendkosten van te voren vragen, voorderest gaat het prima.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:12 schreef Hugster het volgende:
Ik moet een afstandsbedienig hebben van Loewe voor me broertjes tv,
nou zat ik ff ebay.nl te checken en nou komen er ook duitse advertenties naar boven.
Enig iedee hoe het met het verzenden naar NL geregeld zit dan?
playboy is te soft, ik ben nu trouwens teenage spermaholics aan het downenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
weet je zeker dat het niet van de playboy is?
ik ook, m'n deel 1 crasht ineensquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:45 schreef ook_gek het volgende:
* BoJo wilt NFSU2 voor de Xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |