Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:17 schreef ANGE het volgende:
Wieuw!!! Top! Super! Ontzettend actief en.... IK BEN DOOR M'N AUDITIE GEKOMEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
oh, dus JIJ hebt mijn energie gepikt!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:05 schreef ANGE het volgende:
Ongelooflijk druk, maar ik heb alle energie van de wereld!
was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Hanneke1983 perst 'n sinaasappeltje voor Hanneke..
Vitamientjes zijn goed voor de energie
Doe es vertellen dan, wat is 't probleem? Heb ook nog 'n schouder, wil ook wel es helpen als de vitamientjes niet goed werkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
was het maar zo simpel!
Nah... had...quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
oh, dus JIJ hebt mijn energie gepikt!
wat hij zegt!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:55 schreef Whistler112 het volgende:
not fucked![]()
waarom ben ik nog niet dood gvdquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:19 schreef Amun-Ra het volgende:
algeheel totaal volkomen kut
sterkte!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:42 schreef nozem het volgende:
Klote, een erg dierbaar persoon heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
Heel veel sterkte nu in deze onzekere momenten... heb 't zelf ook meegemaakt, weet precies hoe dat voelt, niet te beschrijven. Geef er aan toe en wacht af...quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:42 schreef nozem het volgende:
Klote, een erg dierbaar persoon heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
Heb ik laatste tijd ook last van.. tijd om goed te gaan eten en te sporten!quote:Op zondag 14 november 2004 00:10 schreef hardsilence het volgende:
Te weinig energie laatste tijd,
ik wil meer doen dan m'n lichaam toelaat.
Same herequote:Op zondag 14 november 2004 07:23 schreef aloa het volgende:
Voel me verkouden worden en daar heb ik weinig zin in![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 10:28 schreef Natalie het volgende:
Beetje moe
Beetje brak
Ik wil knuffels!
Echt waar?
Ja!
Ik ben verder niet schizofreen hoor..
Oh, oké dan
Nu weer blij?
MOOI!!!!
Sterkte jongen, 'n zware tijd waar je nu doorheen moet..quote:Op zondag 14 november 2004 13:20 schreef nozem het volgende:
Extreem klote, nog steeds.. mijn lieve nichtje..
*dikke knuffel*quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:55 schreef Nuongirl het volgende:
Goede dag gehad
Alleen hoorde ik vanmiddag laat iets waardoor ik me nu een beetje schuldig voelOok al weet ik dat het niet mijn schuld is.
Heel veel sterkte...quote:Op zondag 14 november 2004 13:20 schreef nozem het volgende:
Extreem klote, nog steeds.. mijn lieve nichtje..
Daarom is stilte misschien wel 't beste op zo'n moment.. Ik snap wat je bedoelt, klote ontzettend..quote:Op zondag 14 november 2004 14:52 schreef thaleia het volgende:
Jemig, nozem.....pffff.....weet niet wat ik moet zeggen
dank jequote:Op zondag 14 november 2004 18:44 schreef okkie-man het volgende:
Je weet dat ik het over jou heb lieve sgat van me
Same herequote:Op zondag 14 november 2004 19:28 schreef meami het volgende:
Ik voel me 'n beetje..tja.. flut
Beterschap!quote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef hardsilence het volgende:
Ziek.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:55 schreef GF het volgende:
Ik word gek van m'n oordopjes. Of dat dopje is kut, of m'n oorBlijft eruit vallen.
Verder gaat alles ok![]()
Ik heb 'm met tape vastgeplaktquote:Op zondag 14 november 2004 20:58 schreef T1andonly het volgende:
[..]zolang je oor er niet afvalt komt het goed, trust me
Een grote hand dunkt me.quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef Amun-Ra het volgende:
hoe ziet je schatje eruit dan?
Pissig op @home omdat het internet er zo'n beetje de hele middag heeft uitgelegen, en omdat dat de laatste tijd vaker voorkomt.quote:Op zondag 14 november 2004 19:49 schreef Prep2Fight het volgende:
hoezo Grrrrrrrr ?
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 14 november 2004 23:53 schreef Moonah het volgende:
Peertje, schrijf een Sinterklaasgedicht en zie het in haar schoen te krijgen!
* Peregrijn raapt Meami op, stoft haar even af en geeft haar een dikke knuffelquote:Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef meami het volgende:
Verdrietig![]()
Ik heb het idee alsof bijna iedereen me nu laat vallen
Thxquote:Op maandag 15 november 2004 19:30 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
* meami raapt Meami op, stoft haar even af en geeft haar een dikke knuffel![]()
is echt niet zo!!quote:Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef meami het volgende:
Ik heb het idee alsof bijna iedereen me nu laat vallen
Sterkte DE'tjequote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef DarkElf het volgende:
* DE voelt zich vreemd
vandaag is het twaalf jaar geleden dat mijn vader stierf...
zeik niet ik moet werken tot 17:30... (stage). Wat ben ik blij als school weer begint zeg!quote:Op maandag 15 november 2004 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb het koud.. en last van mn voeten. Hoop dat het snel weer overgaat.
Morgen lekker uitslapenmaar wel tot 16.00 naar school helaas..
Sterkte....*knuf uitdeelt*quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef DarkElf het volgende:
* DE voelt zich vreemd
vandaag is het twaalf jaar geleden dat mijn vader stierf...
NEEEEE... k*t. hier baal ik echt van. ik ben helemaal teleurgesteld in de stemmers. ik ben zelf geen stemmer maar het is jammer voor mensen als GF, die WEL inzien dat een of andere vermoorde rechtse populist heel wat minder heeft betekend voor NL dan Willem.quote:Op maandag 15 november 2004 23:29 schreef GF het volgende:
Waarom moet Fortuyn nou weer de grootste nederlander wordenIk heb me verrot lopen bellen en sms'en voor Willem van Oranje
![]()
Ik ben teleurgesteld![]()
Ik verbaas me er meer over dat er ook echt mensen zijn die dit boeit. Wat maakt het nu eigenlijk uit, over vijf jaar kiezen we toch weer een nieuwe "held" en staat Theo van Gogh opeens in de top tien ofzo.........quote:Op maandag 15 november 2004 23:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
NEEEEE... k*t. hier baal ik echt van. ik ben helemaal teleurgesteld in de stemmers. ik ben zelf geen stemmer maar het is jammer voor mensen als GF, die WEL inzien dat een of andere vermoorde rechtse populist heel wat minder heeft betekend voor NL dan Willem.
t kan aan mij liggen maar volgens mij is dat typisch een vrouwengevoel...quote:Op maandag 15 november 2004 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik voel me moe. wat koortsig volgens mij.
en ontheemd ofzo.
ik weet soms even niet meer waar ik het zoeken moet, wat ik doen moet.
ben boos op alles en iedereen, en op niks en niemand.
wil mensen om me heen, maar [bijna..] iedereen moet optiefen.
lang leve het leven
Daar had ik gisteren heel erg last van. Gelukkig had ik mn beste vriend, moest het van hem op hem loslaten. Jammer genoeg is iemand er de dupe van geworden.. voel me zo schuldig. Voor de rest gaat t nu wel weer goed.. maar mijn gezondheid word steeds slechter. Morgen met mn mentor praten..quote:ik weet soms even niet meer waar ik het zoeken moet, wat ik doen moet. ben boos op alles en iedereen, en op niks en niemand. wil mensen om me heen, maar [bijna..] iedereen moet optiefen.
nee, ik ben niet ongesteldquote:Op maandag 15 november 2004 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
t kan aan mij liggen maar volgens mij is dat typisch een vrouwengevoel...
Ik welquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, ik ben niet ongesteld
Shiiiit! Klaag ze aan!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vis net een touwtje uit mijn sultana! SCHANDE! hebben zij ff geluk dat ik er niet in gestikt ben en niet in de VS woon anders hadden ze een fikse claim kunnen krijgen.
Als je tijd hebt om er bij stil te staan wel, jaquote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef Peregrijn het volgende:
Dat soort dagen blijven altijd vreemd aan voelen.
klopt, is ook zo. Vorige jaren had ik hetzelfde als je net omschreef, en nu had ik idd een stille dag,quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om er bij stil te staan wel, ja
Daar heb je ook gelijk aanquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om er bij stil te staan wel, ja
(Ik moest vorige week toen het 1 jaar geleden was van 's morgens vroeg tot 's avonds laat rennen en vliegen, heb er eerder in die week wel af en toe aan gedacht hoor, maar op de dag zelf is het me volledig ontgaan)
Ik voel me: rustig. Kan eindelijk eens wat dingen bijwerken en houd nog tijd over om vrienden te helpen met klussen ook!
spleetje?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:10 schreef punkchic het volgende:
* vul in: het vrouwelijk geslachtsdeel*
Serotonine : de nummer 1 neurotransmitter (eigelijk niet maarja laat mij ook een mening hebben)quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Terug van cursus en kwam toevallig en vriend tegen, mee gesproken sinds langere tijd en nu dus weer thuis. Cursus was interessant maar vermoeiend, over zenuwen en over de invloed van medicatie op de zenuwen.
Dopamine
Adrenaline
Serotinine
wilde het niet zeggen omdat ik zo goed ben opgevoed, maar ik voel me nuquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
spleetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |