Deze is uit '69.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Fairport Convention - Liege And Lief
Nou ja, ik ken het verder niet, maar als die bij het 60's toernooi wel meegedaan heeft lijkt me dat dat nu niet weer hoeft... en heeft-ie toen niet meegedaan dan mag-ie het nu wel proberen, lijkt me.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef PogueMahone het volgende:
weet ikwant daar had je het bij het '60 toernooi ook al over...
wat mij betreft doet die mee, veel album uit begin jaren zeventig zullen wel deels in de jaren zestig zijn opgenomen. Als ze in de jaren zeventig verschenen zijn vind ik het geen probleemquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:48 schreef Zanderrr het volgende:
"Get yer ya-ya's out" vind ik ook een beetje een twijfelgeval. De live-opnames zijn van de Amerikaanse tour van 1969, hoewel de plaat dan waarschijnlijk wel in 1970 is verschenen.
volgens amg nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:33 schreef tong80 het volgende:
Was Outlandos Dámour niet uit 80 ?
volgens mij is die gewoon van 1970quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:08 schreef methodmich het volgende:
Let It Be is een twijfelgevalletje..
Helaas pas in 1980 uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:52 schreef webfreak het volgende:
Peter Gabriel - 3
Sorry , helemaal vergetenquote:Op zondag 14 november 2004 16:32 schreef Laxe het volgende:
\Wat zijn er toch weer weinig Tull fans in dit soort fora![]()
Die moet ik even corrigeren: Kate Bush - The kick insidequote:Op zondag 14 november 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
kate Busch - The kick insite.
Lijkt me wel hč, een conceptalbum over een klassiek SF-werk, seventieser dan dat kun je nauwelijks krijgenquote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Vergeet ik nog bijna een van de beste albums van de seventies, maar de vraag is of die wel mag:
The War of the Worlds - Jeff Wayne
Dan ben ik het niet met allmusic eens.quote:Op maandag 15 november 2004 14:03 schreef PogueMahone het volgende:
Bitches Brew is volgens AMG van '69
Nee, dit album is toen wel uitgebracht voor zover ik weet. Er zijn ook heel veel bootlegs in omloop van de tijd tussen Warsaw en Joy division maar daar valt deze niet onder.quote:Op maandag 15 november 2004 18:55 schreef fripper het volgende:
Warsaw - Warsaw hoort m.i. niet in de lijst. Dit zijn demo's van een vroege versie van Joy Division, die pas veel later zijn uitgebracht , toch ?
quote:[.....] for what was planned to be Joy Division's self-titled debut LP. Though several songs bounded with punk energy, the rest of the album showed at an early age the band's later trademarks: Curtis' themes of post-industrial restlessness and emotional despair, Hook's droning bass lines, and the jagged guitar riffs of Albrecht.
The album should have been hailed as a punk classic, but when a studio engineer added synthesizers to several tracks — believing that the punk movement had to move on and embrace new sounds — Joy Division scrapped the entire LP. (Titled Warsaw for a 1982 bootleg, the album was finally given wide issue ten years later.)
ai, maar hij heeft al wel meegedaan bij het jaren zestig toernooi...quote:Op maandag 15 november 2004 18:52 schreef fripper het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet met allmusic eens.
Bitches Brew is opgenomen 19,20 en 21 augustus 1969 , maar is pas in april 1970 uitgekomen.
Dan zijn we helaas genoodzaakt om dát toernooi ongeldig te verklarenquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:19 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ai, maar hij heeft al wel meegedaan bij het jaren zestig toernooi...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:00 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dan zijn we helaas genoodzaakt om dát toernooi ongeldig te verklaren
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:44 schreef tong80 het volgende:
Misschien bedoelt Poque Saturday Night Fever ?
Boston - Bostonquote:Op woensdag 17 november 2004 18:43 schreef PogueMahone het volgende:
een album wat toen 35 miljoen keer werd verkocht nog steeds niet genoemd (ik ga hem ook niet noemen)
Waarom heb je mijn Traffic-John Barleycorn must die en Lou Reed-Transformer niet meegenomen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:28 schreef PogueMahone het volgende:
Chicago - Chicago II
Alice Cooper - Love It To Death
Alice Cooper - Muscle of Love
Alice Cooper - Welcome To My Nightmare
Magazine - Real Life
Saxon - Saxon
ZZ Top - ZZ Top's First Album
deze nog toegevoegd. Nominatieronde is nu gesloten, een week is lang zat lijkt me
Die waren al eerder genomineerd. "Gimme Some Lovin'" was trouwens een hit voor de Spencer Davis Group (ook met Winwood), niet van Traffic.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef MOVO het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn Traffic-John Barleycorn must die en Lou Reed-Transformer niet meegenomen?
En natuurlijk briljant gecovered door Fun funquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:54 schreef Zanderrr het volgende:
"Gimme Some Lovin'" was trouwens een hit voor de Spencer Davis Group (ook met Winwood), niet van Traffic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |