Misschien iets voor in de OP, en twi niet zo sjaggie jijquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:24 schreef twi het volgende:
Met alle respect, het is toch wel erg frustrerend om elke tien posts te moeten zeggen dat je een creditcard nodig hebt en dat het geld kost. Zo moeilijk is het niet om even om je heen te kijken...
Hmm dit is wel wat jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:42 schreef twi het volgende:
Deze OP, waar alles in staat?
yadieyadieya yadieya
[/url]
Die heb ik dan ook over het hoofd gezien toen ik mijn vragen had over livequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef twi het volgende:
Die is er pas een jaar
Ik dacht al ,want dat had ik niet gepostquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
OP gekopieerd.
Twi, wil jij je post editten. Anders staat ie er twee keer..
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik had hier gepost
Erg simpel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef GinaG het volgende:
*Besloten heeft om Twi ook maar eens te irriteren![]()
Mensen ik ga straks mijn nieuwe xbox ophalenNu weet ik dat ik mijn live account kan overzetten
Weet iemand hoe dit precies moet
![]()
En Twi graag kleurentekening erbij met pijltjes en lieve kleurtjes![]()
Heet jij Twiquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg simpel.
Accountnaam, CC houdernaam, CC nummer en je postcode invullen en klaar is Gina.
Normaal 60 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoeveel kost Xbox Live eigenlijk? Bedoel...wanneer je abbo verlopen is.
Zat erover te denken om zo'n combopack te halen van HALO 2 en dan 2 maanden proef abonnement (met headset?).
FoK!-ertjes kapot knallen![]()
Nee, er zit helaas geen headset bij. (sinds gisteren een Halo-2-pack in m'n bezit)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoeveel kost Xbox Live eigenlijk? Bedoel...wanneer je abbo verlopen is.
Zat erover te denken om zo'n combopack te halen van HALO 2 en dan 2 maanden proef abonnement (met headset?).
FoK!-ertjes kapot knallen![]()
Zit er bij zo'n pakketje van 30 euro ook een headset? En zo nee, is die headset ook apart te verkrijgen? (dus buiten de starter's kit)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:44 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Normaal 60 euro.
Maar als je een beetje de aanbiedingen in de gaten houdt kan je wel iets leuks scoren.
Ik heb m'n live! abo verlengd met een xbox live starter kit + Ninja Gaiden + Mechassault voor 75 euro.
Soms heb je pakketjes voor 30 euro, gewoon een beetje rondkijken dus.
Mee eens. De bom op live, en beste online game tot nu toe. Geen lag, vette actiequote:Op zaterdag 13 november 2004 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh.mijn.God.
Wat is HALO 2 enorm vet op LIVE..
Hmzquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:03 schreef twi het volgende:
Ja, bij zo'n setje van 30 euro zit ook een headset. Hij is ook los te verkrijgen, voor 29,95 euro
Laatste potje Rockets gedaanHeerlijk, alleen was 't veld een beetje groot. Wel gewonnen, uiteraard
Ik heb wel een end aan je killingspree gemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:03 schreef twi het volgende:
Ja, bij zo'n setje van 30 euro zit ook een headset. Hij is ook los te verkrijgen, voor 29,95 euro
Laatste potje Rockets gedaanHeerlijk, alleen was 't veld een beetje groot. Wel gewonnen, uiteraard
Werd er nog nerveus vanquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hmz
Ik kwam in de buurt
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb wel een end aan je killingspree gemaakt![]()
dat idee maakt mijn lage score wat draagelijker![]()
Hey, ze kan best goed rijden hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................
En dat moet JIJ zonnodig zeggen heyquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vrouwen met rocketlaunchers, vrouwen achter het stuur.........................
quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:25 schreef Rahl het volgende:
ik snapte niet zoveel van dat spel met die bom
kan ook aan de wiet gelegen hebben
Ja, was tof toen we het eenmaal door hadden ja.quote:Op zaterdag 13 november 2004 08:56 schreef Neverstop het volgende:
Assault was inderdaad in het begin vooral wazigheid alom.
Het werd pas leuk toen we uitgevonden hadden hoe het werkte. Daarna was het erg ok, een beetje als the A-Team met een warthog op de bom afscheuren en dan bij de vijand naar binnen rennen om vervolgens neergemaaid te worden
.
IK heb luxaflex (witte) die al zo een 8 jaar kapot isquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:07 schreef Tranqualizer het volgende:
rolgordijn, luxefles of gordijnen doet wonderen
Heb 't zelfde probleem, weet niet waaromquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe krijg ik dat XBOX tabje ook alweer in MSN?
Ik heb me aangemeld en zo, maar ik krijg nu alleen alerts, Die friendslist zie ik niet meer.
(Heb wel Amerikaanse postcode ingevuld en zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |