quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:02 schreef Flumina het volgende:
Geen doetjes uit Capelle aan de IJssel meer.
ik weet niet of men het mannelijk geslachtsorgaan in een drie letterwoord mag toewijzen aan de papa van harry potterquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:51 schreef Chewie het volgende:
Maar wat is je standpunt nou over onze premier?
Ik vond hem het daar niet eens zo slecht doen, was natuurlijk niet de juiste lokatie en gelegenheid om er echt over in discussie te gaan en hij werd een beetje overschreeuwdquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
ik weet niet of men het mannelijk geslachtsorgaan in een drie letterwoord mag toewijzen aan de papa van harry potter
Wat moet je dan ? Iets zeggen in de trant van "Ja mevrouw Moslima, u heeft helemaal gelijk, het komt allemaal door Ayaan Hiris Ali. Dat uw geloofsgenoten over heel de wereld de meest wrede zaken uitvreten in Allahs naam heeft niet meegeholpen aan de stigmatisering, wij autochtone nederlanders zijn allemaall xenofoben en zijn onterecht bang voor de negatieve invloeden die de islam heeft. Weet u wat, ik laat Hirsi Ali zometeen oppakken en dring er bij de VVD op aan dat ze uit de fractie geschopt wordt, zodat alleen die gekke Geert nog wat negatiefs durft te zeggen. Maar misschien weten ze in uw moskee daar nog wel een antwoord op. En zal ik dan beginnen met het regelen van een nationale feestdag met het suikerfeest ? ik denk vast dan mensen daar koniginnedag wel voor willen opgeven"quote:Vooral doorgaan met dit soort gebral, dat helpt echt om verdere polarisatie te voorkomen... I don't think...
Dus inhoudelijk is er niks mis, maar hij heeft zijn persoonlijkheid niet mee...quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:53 schreef desiredbard het volgende:
Hij doet het beter dan voorheen....
In mijn mening is ie nog steeds een lulletje rozewater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |