Ze onderzoeken ook zeker de "fout" van de scheidsrechter in deze.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:34 schreef Druppel het volgende:
[..]
KNVB steld elke week onderzoeken in. Jammer dat ze alleen geen onderzoek in de scheidrechters steken. En geld aan de kleinere clubs schenken. Od nadenken over een mogelijkheid hiervan
Ik denk dat Calabro zo nu en dan wel nuttig is geweest maar of het nou een hele invloedrijke speler is.......vraag ik me af. Weet niet of ik em nou heel erg moet missen. Wat de exacte reden is staat ook niet op www.fc-utrecht.nl. En de website van de SV werkt trouwens niet. Is de URL misschien veranderd?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Calabro's contract per direct ontbonden, en voor een half jaar naar FC Volendam.
vi.nl
Lijkt me dat er toch ''iets'' gebeurd is tussen hem en Booy, anders laat je m toch niet voor niks weggaan ???
Wedstrijd zonder publiek ? Boetes uitdelen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ze nu willen doen zou ik ook niet weten. Wat kunnen ze doen?
Een spreekkoor dat niet verboden is door de KNVB, iig niet voor beide wedstrijden... (heb begrepen dat 'tasjesdief' nu wel op de verboden lijst staat.)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom aanvechten? Het lijkt me duidelijk dat dit wel een spreekkoor is. Maar aan de andere kant kun je zeggen: waarom heeft Blom het spel dan niet stilgelegd?
Daar hebben we onze SCHoolmeesterquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:54 schreef SCH het volgende:KNVB
Goed dat ze hier scherp op blijven. Dat van die tasjesdief kon natuurlijk absoluut niet. En als ik hier zie dat dat soort spreekkoren ook nog verdedigd worden dan is het alleen maar goed dat de KNVB er werk van maakt.
Misschien dat het nog eens goed komt.
Goede vraag eik.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
Als je die cup wint, mag je dan automatisch volgend jaar weer meedoen? Dan is het opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |