abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24971974
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:25 schreef Poepoog het volgende:
Jij had het erover dat "We love you diba etc" dat dat niet werd vermeld in SS, natuurljik niet, het is geen kwetsende spreekkoor.
Precies!

Dus je zegt nu zelf ook dat het nogal eenzijdig is wat Studio Voetbal meldde ?

Diba hou jij mijn tassie ff vast een kwetsend spreekkoor noemen, dat is pas triest, en aangezien ze welgeteld 3 woorden eraan vuil hebben gemaakt en daarna maar gauw met een ander item verder gingen, zullen ze zelf hopelijk ook hebben doorgehad dat ze nogal stom bezig waren....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24972865
Je hebt het nu verkeerd. tasjesdief is een belediging en dat is nieuws, de rest niet.

Als ado supporters zingen dat peinaar aan een dropveter sabbelt, zullen ze dat niet vermelden. Als ze zeggen dat ie zijn vriendin aan een dropveter ophangt zullen ze dat wel melden, dat is toch logisch?
pi_24972896
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:42 schreef Poepoog het volgende:
Je hebt het nu verkeerd. tasjesdief is een belediging en dat is nieuws, de rest niet.
Gisteren uberhaupt wel Studio Voetbal gezien ?

Ze lieten 1 ''spreekkoor'' horen, en dat was Diba hou jij mijn tassie ff vast.....
pi_24973596
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies!

Dus je zegt nu zelf ook dat het nogal eenzijdig is wat Studio Voetbal meldde ?

Diba hou jij mijn tassie ff vast een kwetsend spreekkoor noemen, dat is pas triest, en aangezien ze welgeteld 3 woorden eraan vuil hebben gemaakt en daarna maar gauw met een ander item verder gingen, zullen ze zelf hopelijk ook hebben doorgehad dat ze nogal stom bezig waren....
Waarom leg je de nadruk er op dat het triest is om dat een spreekkoor te noemen. Vind je het niet triest dat dat gezongen wordt dan?
pi_24973654
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gisteren uberhaupt wel Studio Voetbal gezien ?

Ze lieten 1 ''spreekkoor'' horen, en dat was Diba hou jij mijn tassie ff vast.....
hadden ze alles moeten laten horen dan?

knap hoor, in een half uur.

Jezus, ik zong ook mee, maar ik ben wel man genoeg om te begrijpen dat sommige mensen daar nu eenmaal wat anders over denken. Het is in principe ook afkeurbaar, maar het was in mijn ogen ludiek maar om nou SS te dwingen om al die andere spreekkoren te laten horen.. I mean come on.
pi_24973688
Waarom zing je mee als je het eigenlijk afkeurenswaardig vindt?
pi_24973742
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Waarom zing je mee als je het eigenlijk afkeurenswaardig vindt?
In de ogen van de massa is het afkeurenswaardig, ik kan dat wel begrijpen. Maar ik vind ook dat je een nuance mag leggen tussen bv een geitenneuker en een tasjedief of bv hamas hamas of wat iets meer zij, ook omdat er nu eenmaal iets van dat alles om Diba heen zweeft. Of sturkenboom nu wel of niet gelijk heeft, waar rook is...
pi_24973882
SCH.....Diba wordt tasjesdief genoemd omdat hij daadwerkelijk wat gestolen heeft, Diba krijgt dat nog enkele malen te horen omdat hij naar ons (FCU supporters) provocerende gebaren maakt tot 2x toe. Daar was hij zelf niet professioneel genoeg voor. In de wedstijd FCU - NAC had hij er van geleerd en reageerde hij er niet meer op. Zaak over!!!

Ik weet niet in welk sprookje jij leeft....maar als een speler reageert op supporters, blijft het niet stil.
Zelf uberhaupt wel eens in een stadion buiten je "eigen" stadion geweest eigenlijk?
pi_24974354
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef F.R.I.M. het volgende:

SCH.....Diba wordt tasjesdief genoemd omdat hij daadwerkelijk wat gestolen heeft
Oh ja? Vertel.
quote:
Diba krijgt dat nog enkele malen te horen omdat hij naar ons (FCU supporters) provocerende gebaren maakt tot 2x toe. Daar was hij zelf niet professioneel genoeg voor. In de wedstijd FCU - NAC had hij er van geleerd en reageerde hij er niet meer op. Zaak over!!!
Oh, als een speler een keer genoeg heeft van wat er naar zijn hoofd wordt geslingerd en zich even laat gaan dan is het totaal de schuld van de speler en valt het publiek niks te verwijten.
quote:
Ik weet niet in welk sprookje jij leeft....maar als een speler reageert op supporters, blijft het niet stil.
En dan is het ook meteen maar goed ofzo?
quote:
Zelf uberhaupt wel eens in een stadion buiten je "eigen" stadion geweest eigenlijk?
Ja, in de meeste, meerdere malen.

Jij steekt de hand nergens in eigen boezem, dat doen dit soort supporters vrijwel nooit. Je bengt gewoon nogal zielig als je dit soort liedjes zingt, en zeker als je het blijft verdedigen.
  maandag 7 februari 2005 @ 18:37:10 #235
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24974593
Dit hele "incident" zo je wilt is opgeblazen en totaal uit het verband gerukt, ik geloof dat Diba meer op de Bunnikside zit dan alle fokkers bij elkaar (figure of speach)
De spreekkoren waren ook puur ludiek bedoeld en hadden geen lading (in ieder geval niet de lading die men bedoelt), de enige flater is gemaakt door Schurkenboom.
Diba geniet veel respect bij de FC (vooral op de BS), dus alle hype is totaal overtrokken en onnodig, uch!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24977425
Hoe ist, eerst geef je commenaar en dan vraag je hoe het zit met dat tasjesdief. Jij denkt dat wat er geroepen is, zomaar uit de lucht komt vallen, overigens was het ook meer het "lol trappen" idee. Maar als jij er graag serieus over wilt praten.....ga je gang. Ik was het bijna weer vergeten maar jij maakt je er blijkbaar druk om. Doe je dat elk weekend wanneer er hoerejong o.i.d. wordt geroepen?

En nee.....het valt niet goed te praten en wat mij betreft is dit ook voor het laatst geroepen maar je moet wel realistisch zijn en snappen dat het publiek ook weer op speler reageerd. Jammer dat jij nu gelijk het utrecht publiek zielig moet noemen.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:24:02 #237
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24979498
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:40 schreef F.R.I.M. het volgende:
Hoe ist, eerst geef je commenaar en dan vraag je hoe het zit met dat tasjesdief. Jij denkt dat wat er geroepen is, zomaar uit de lucht komt vallen, overigens was het ook meer het "lol trappen" idee. Maar als jij er graag serieus over wilt praten.....ga je gang. Ik was het bijna weer vergeten maar jij maakt je er blijkbaar druk om. Doe je dat elk weekend wanneer er hoerejong o.i.d. wordt geroepen?

En nee.....het valt niet goed te praten en wat mij betreft is dit ook voor het laatst geroepen maar je moet wel realistisch zijn en snappen dat het publiek ook weer op speler reageerd. Jammer dat jij nu gelijk het utrecht publiek zielig moet noemen.
Tegen wie heb je het??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24979699
Pfft, het is hier weer Fok! op z'n kleinst hoor. En ook met onze vaste deelnemers.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24983667
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, het is hier weer Fok! op z'n kleinst hoor. En ook met onze vaste deelnemers.
Jij ook bedankt voor je uitermate inhoudelijke bijdrage
pi_24983813
Sturkenboom heeft zijn excuses aan Diba aangeboden, en Diba zelf liet op Radio M weten dat ie nog steeds van FC Utrecht hield, de weg ernaar nog steeds open was, en het leuk vond dirigentje te spelen voor de Bunnikside....

Oftewel Studio Voetbal, SCH en anderen maken zich druk om niets....
pi_24983878
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Sturkenboom heeft zijn excuses aan Diba aangeboden, en Diba zelf liet op Radio M weten dat ie nog steeds van FC Utrecht hield, de weg ernaar nog steeds open was, en het leuk vond dirigentje te spelen voor de Bunnikside....

Oftewel Studio Voetbal, SCH en anderen maken zich druk om niets....
Nou als Sturkenboom zijn excuses aanbiedt, gaat het wel degelijk ergens over.
En gewoon niet meer van die domme liedjes zingen.
pi_24984097
Nevermind.
Some say in ice
pi_24984141
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:43 schreef SCH het volgende:
Even tussendoor, maar wat moet er dan wél gezongen worden? Schni, Schna Schnappi ofzo?
Some say in ice
pi_24984144
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nu maak jij een zijsprong. Allicht te begrijpen, maar volgens mij niet geheel relevant t.o.v. het gespreksonderwerp dat er tot nu toe was, dat over de wedstrijd van zondag ging. Ik dacht dat Sturkenboom zijn excuses voor de wedstrijd NAC - Utrecht had aangeboden, de bekerwedstrijd. Dat heeft dus even niets van doen met de wedstrijd van zondag, omdat dat weer een andere discussie is.

Of heb ik wat gemist bij Sturkenboom c.s. Kan ook nog.
Nee, het is geen zijsprong. Sturkenboom heeft pas gisteren excuses aangeboden maar dat doet er verder helemaal niet toe. Ook niet wat Diba vindt. Het gaat erom dat het belachelijk is om dat soort liedjes te zingen, hoe dan ook.
pi_24984251
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:02 schreef SCH het volgende:
Daar kwam ik dus ook achter dat hij zijn excuses had aangeboden, maar door een niet-meewerkende browser duurde het editten nogal lang.
Some say in ice
pi_24984874
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou als Sturkenboom zijn excuses aanbiedt, gaat het wel degelijk ergens over.
Ja over het feit dat hij in de wereld heeft gebracht dat diba iets gestolen zo hebben. Daarom de excuses wat Sturkenboom betreft. ( die heeft ook weer wat geleerd ) Domme liedjes is jou mening. Tasjesdief oké ook niet mijn voorkeur. Maar of die onze tas wou beet houden is een pracht van een song. En dat we dat maar meer op de tribune mogen horen. i.p.v. hoeren, joden en gekanker.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_24985255
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:52 schreef Druppel het volgende:

[..]

Ja over het feit dat hij in de wereld heeft gebracht dat diba iets gestolen zo hebben. Daarom de excuses wat Sturkenboom betreft. ( die heeft ook weer wat geleerd ) Domme liedjes is jou mening. Tasjesdief oké ook niet mijn voorkeur. Maar of die onze tas wou beet houden is een pracht van een song. En dat we dat maar meer op de tribune mogen horen. i.p.v. hoeren, joden en gekanker.
SCH wil alleen nog maar ''olee olee''', en ''hup hup voor je club'' o.i.d. in stadions horen volgens mij....
pi_24985348
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

SCH wil alleen nog maar ''olee olee''', en ''hup hup voor je club'' o.i.d. in stadions horen volgens mij....
Nee, flauwe karikatuur.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:28:28 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24985515
In de krant stond dat de scheids aan Diba had gevraagd of hij er last van had, toen deze afwijzend gereageerd had liet hij doorspelen. De KNVB stelt nu een onderzoek in, ondanks het ontbreken van tasjes op de vervaarlijke, zwarte lijst.
pi_24985638
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:28 schreef pfaf het volgende:
In de krant stond dat de scheids aan Diba had gevraagd of hij er last van had, toen deze afwijzend gereageerd had liet hij doorspelen. De KNVB stelt nu een onderzoek in, ondanks het ontbreken van tasjes op de vervaarlijke, zwarte lijst.
KNVB steld elke week onderzoeken in. Jammer dat ze alleen geen onderzoek in de scheidrechters steken. En geld aan de kleinere clubs schenken. Od nadenken over een mogelijkheid hiervan
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')