En ook voor VARA Laat met Dolf.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:27 schreef rubbereend het volgende:
SCH zal hier voortaan al zijn hete nieuws posten, dat is overzichtelijker voor SBS en RTL
Ze heeft onthuld dat haar tieten echt zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 23:43 schreef manny het volgende:
waar ging dit over ? toch niet over Georgina hoop ik ?
ik kreeg vandaag die foto's per mail. Dat zag er zeer niet echt uit.... Of ze zit aan de hormonen o.i.d., want dit was echt huge..quote:Op donderdag 11 november 2004 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft onthuld dat haar tieten echt zijn
Wat kun je eigenlijk met die dingen?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:54 schreef popolon het volgende:
ze zijn nog niet groot genoeg.
Voor haar lichaampje wel misschien, maar dit is niks.
heb grotere vast gehad hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 23:46 schreef manny het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag die foto's per mail. Dat zag er zeer niet echt uit.... Of ze zit aan de hormonen o.i.d., want dit was echt huge..
Hm, dat heb ik dus weer net gemist. Ik zapte in Armand, dat leek leuk, tot ik die dikke harses van Idolsquote:Op donderdag 11 november 2004 23:58 schreef golfer het volgende:
Moest ook wel lachen om Dolf bij VaraLaat die ook refereerde aan 'het bericht'.
ik heb geen flauw idee maar ben erg leergierig.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk met die dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |