En ook voor VARA Laat met Dolf.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:27 schreef rubbereend het volgende:
SCH zal hier voortaan al zijn hete nieuws posten, dat is overzichtelijker voor SBS en RTL
Ze heeft onthuld dat haar tieten echt zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 23:43 schreef manny het volgende:
waar ging dit over ? toch niet over Georgina hoop ik ?
ik kreeg vandaag die foto's per mail. Dat zag er zeer niet echt uit.... Of ze zit aan de hormonen o.i.d., want dit was echt huge..quote:Op donderdag 11 november 2004 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft onthuld dat haar tieten echt zijn
Wat kun je eigenlijk met die dingen?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:54 schreef popolon het volgende:
ze zijn nog niet groot genoeg.
Voor haar lichaampje wel misschien, maar dit is niks.
heb grotere vast gehad hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 23:46 schreef manny het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag die foto's per mail. Dat zag er zeer niet echt uit.... Of ze zit aan de hormonen o.i.d., want dit was echt huge..
Hm, dat heb ik dus weer net gemist. Ik zapte in Armand, dat leek leuk, tot ik die dikke harses van Idolsquote:Op donderdag 11 november 2004 23:58 schreef golfer het volgende:
Moest ook wel lachen om Dolf bij VaraLaat die ook refereerde aan 'het bericht'.
ik heb geen flauw idee maar ben erg leergierig.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat kun je eigenlijk met die dingen?
Elk voordeel heb ze nadeel.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:58 schreef SCH het volgende:
Wat kun je eigenlijk met die dingen?
Ik eigenlijk ook wel, dit beweegt teveel. Momentje....quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:06 schreef SCH het volgende:
Ik wil je echte avatar weer terug az
ze moeten toch door dat korfjequote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef popolon het volgende:
geen lichamelijk contact bij korfbal, tja, wat moet je dan met een gemengde sport?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:13 schreef popolon het volgende:
Boes heeft ook beste jetsers of niet?
Bewegen isquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, dit beweegt teveel. Momentje....
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Boes heeft ze
Nou, dan ben ik ook blijquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben blij![]()
Ik weet wel iemandquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:13 schreef Bluezz het volgende:
D90
Wie biedt meer
Ok, ik kom je elke nacht even instoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben blij![]()
Tok to yourselfquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:15 schreef popolon het volgende:
Ik weet wel iemand
ja zo worden ze tegenwoordig niet meer gebraden gemaaktquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:17 schreef Bluezz het volgende:
The one and only.
Prima grijze cellen die eenden tegenwoordig![]()
Alexander leeft en zit weleens op een paardquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:19 schreef SCH het volgende:
Feli golfer
Ik ga dromen over een prinsch op een wit paard
Hopelijk leeft deze prinsch wel
Ik heb dat zelf ook, maar stond er niet zo bij stil dat ik mijn plaatje veranderd had om iemand te zieken met feestavatars.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:22 schreef rubbereend het volgende:je oude avatar is terug AZ
ik vind dat gekloot met al die plaatjes eigenlijk maar nix, herken je users steeds aan hun avatar veranderen ze t
Ik leg toch ook niet een paasei met pinxterenquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:25 schreef Againzender het volgende:
Ik heb dat zelf ook, maar stond er niet zo bij stil dat ik mijn plaatje veranderd had om iemand te zieken met feestavatars.
Gelukkig heeft SCH me tot de orde geroepen
Ik stort als het even kan de Heilige Geest uit tijdens Driekoningen, maar ik zal daar in het vervolg mijn avatar niet meer onder laten lijden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik leg toch ook niet een paasei met pinxteren
Volgende keer doe ik het 's ochtendsquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:37 schreef rubbereend het volgende:
gratis drank om te vieren dat AZ zn oude avatar weer terug heeft
quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:02 schreef just me het volgende:
* Blumchen is niet verliefd; wel verward en gaat nu slapen
Alsof de dames zo dicht bij de heren zijn in de wedstrijd en vice versa.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef popolon het volgende:
geen lichamelijk contact bij korfbal, tja, wat moet je dan met een gemengde sport?
Georgina Verbaan heeft op haar vierde een geslachtsveranderende operatie ondergaan. Echt waarquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:14 schreef DIGGER het volgende:
Wat zijn de roddels voor vandaag SCH?
Georgina = Kelly?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Georgina Verbaan heeft op haar vierde een geslachtsveranderende operatie ondergaan. Echt waar
En ze bezoekt een Belgische veearts voor hormoon injecties?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Georgina Verbaan heeft op haar vierde een geslachtsveranderende operatie ondergaan. Echt waar
Daar heeft mijn bron niks over gezegdquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ze bezoekt een Belgische veearts voor hormoon injecties?
Ze houden het prinSCHen-nieuwSCH wel lang SCHtil he ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heeft mijn bron niks over gezegd
verward over voetbalquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:14 schreef DIGGER het volgende:
Justme verward? mbt wat?
daar denk jij wel vaker aan toch ??quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:56 schreef SCH het volgende:
Ik dacht meer aan Foppe de Haan
Ho ho, het is nog Ramadan hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen!
Vanmiddag zuipen in EHVN!
dat heb ik eerder gehoord van jouw kantquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Tonight's the night, Casema komt kabelinternet bij ons installeren
tis toch Schietadanquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:53 schreef SCH het volgende:
Ho ho, het is nog Ramadan hoor.
Ja, maar nu komen ze echtquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik eerder gehoord van jouw kant
Het gerucht gaat dat ze niet komenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, maar nu komen ze echt
Wie gaat er verhuizenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:01 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Op naar de WBV voor het officieel maken van onze aankomende verhuizing.
Ik ken jouw geruchten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze niet komen![]()
Ik begin pas na zonsondergang!quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanmiddag zuipen in EHVN!
omdat ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:54 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools
nou JM je had beter mod kunnen blijven
heb jij Koeman al laten ontslaan vandaag, of wacht je daar nog even meequote:Op vrijdag 12 november 2004 11:01 schreef SCH het volgende:
Wat een saaie dag, moeten we niet even wat op touw zetten?
Ja dis Dj Lunaquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:14 schreef DIGGER het volgende:
Blumchen verliefd? Wie in de hell is DJ Luna?
Ik ken mijn geloof!quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:58 schreef Suijk het volgende:
Heel netjes Franky, tijdens de Ramadan mag je pas na zonsondergang beginnen.
En ben je nou verliefd op hem, of ben je verliefd op iemand anders?quote:
Een kop met karakter wil ik - niet zo'n laffe hondenkop.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef JaWi het volgende:
Luna is uitermate puik.
Hij is er mee geboren...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:36 schreef JaWi het volgende:
Jij hebt liever een dikke kop?
Gisteren stond ie toch niet helemaal briljant te draaien...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef JaWi het volgende:
Luna is uitermate puik.
Tis idd meer een wijvennaam, met een dusdanig populariteit dat ik verwacht dat Glenn wel eens met meerdere Luna's in de klas kan komen te zitten later.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die man barst ook wel van de originaliteit. Luna, je moet er maar op komen.![]()
nee, hij haalt het natuurlijk niet bij DJ Sandmanquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren stond ie toch niet helemaal briljant te draaien...
Okquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Een kop met karakter wil ik - niet zo'n laffe hondenkop.
die had beste toffe platen gepost hier eerst.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, hij haalt het natuurlijk niet bij DJ Sandman
wij zijn minder lastigquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ?
Dat sowiesowiesowiesoquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:09 schreef Nyluzzz het volgende:
het zijn nepperds
Maar ze zijn goed gelukt, mijn complimenten voor de chirurgquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat sowiesowiesowieso.
Dat wel. Maar die ene foto met die peuk erbij is ronduit eng. Net een maanlandschapquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:13 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed gelukt, mijn complimenten voor de chirurg![]()
Ik heb het ventieltje nog niet ontdekt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:13 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed gelukt, mijn complimenten voor de chirurg![]()
Ja dat wel zegquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die ene foto met die peuk erbij is ronduit eng. Net een maanlandschap.
die grote donkerbruine op de voorkant !!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb het ventieltje nog niet ontdekt inderdaad.
Ik heb ook geen zin meer, maar ik ben over 10 minuten weg.........quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb totaal geen zin meer, maar moet nog een halve dag
Heb ik toch nog niet goed genoeg gekeken dan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die grote donkerbruine op de voorkant !!
Dat zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis idd meer een wijvennaam, met een dusdanig populariteit dat ik verwacht dat Glenn wel eens met meerdere Luna's in de klas kan komen te zitten later.
Die naam kennen ze hier niet: http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:37 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat t wel mee zal vallen, k was gisteren op bezoek bij een baby die Orla heet
meisje, naam kwam uit Ierland, de ouders waren hem op 3 verschillende plaatsen tegen gekomen. Op vakantie in Ierland, bij een stel britten op vakantie in spanje en een collega van de moeder had familie in Engeland en daar hadden ze ook een dochter die Orla heet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die naam kennen ze hier niet: http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/
Ist een jochie of een meid?
verschrikkelijk die mode namen, lijkt me een ramp om je kind een naam te geven die al 12 keer voor komt op de speelplaats van de schoolquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Vroeger zat ik wel eens in de klas met 3 kinderen die Erik of Marcel of Barbara heetten of zo, maar voglens mij zit Glenn straks later in de klas met meerdere kinderen genaamd Rick, Tim, Sanne, Isa, Luna, Tom, Bram, Julia, Nick, Zoe, Thomas, Max etc.
dat zijn vaak prachtige namen; dus t betekent Golden lady?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Orla, Irish Gaelic, Golden lady. Form of Aurelia
OK, duidelijk.
Heb thuis meerdere boekjes met Gaelic namen, of het nu Welsh, Schots, Irish of Bretons is. Onze meisjesnamen voor als we een dochter hadden gekregen, kwamen uit zo'n boekje
da's dus een zeldzame naam als er gemiddeld elke maand 1 geboren word in heel Nederland. zul je net zien dat er strax nog een jongen in zn klas zit die ook Glenn heetquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Volgens die Spaarbeleg site zijn er de afgelopen 12 maanden 12 jongens geboren die Glenn genoemd zijn, waarvan m'n zoontje dus 1 is.
Orla = Goud, aangezien het een meisjesnaam is, is het dus een 'gouden meisje'.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn vaak prachtige namen; dus t betekent Golden lady?
Hm, ideetje....quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Orla, Irish Gaelic, Golden lady. Form of Aurelia
OK, duidelijk.
Heb thuis meerdere boekjes met Gaelic namen, of het nu Welsh, Schots, Irish of Bretons is. Onze meisjesnamen voor als we een dochter hadden gekregen, kwamen uit zo'n boekje
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:51 schreef Nyluzzz het volgende:
edit: onzin
oke dank, k zal t ff doorgeven zullen ze leuk vindenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Orla = Goud, aangezien het een meisjesnaam is, is het dus een 'gouden meisje'.
de eerste keer ging er iets fout en zegt ie nul. ik denk dat kan niet kloppen, dus nog een keer gezocht, bleken het er 171 te zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]k dacht al toen k t las dat kan bijna niet waar zijn
had je verkeerd gekeken?
In die boekjes die ik heb staan wel heel veel vreselijk mooie, maa rook oude namen, ergo, niemand zal weten hoe dat goed te schrijven.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ideetje....![]()
Die namen zullen over een jaar of 10 wel ineens weer hip worden om te geven, als ze nog maar zelden voorkomen ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:58 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nog 6 jongens die de afgelopen 12 maanden de oerhollandse naam 'Kees' hebben meegekregen en maar 5 die Piet heten. Dat worden dus de zeldzame namen.
Wat wil je als iedereen bij de naam 'Harry' direct denkt aan de kelder en een grote knuppel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:02 schreef Suijk het volgende:
Klopt. Harry is overigens ook niet echt populair.
Frodo, Gandalf, Bilbo, Sarumanquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:04 schreef Againzender het volgende:
Mijn collega haalt de namen voor zijn kinderen (tot nu toe vier) uit fantasy-boeken en -films. Levert ook wat 'aparte' namen op.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:05 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Frodo, Gandalf, Bilbo, Saruman![]()
Vriend van me doet dat met zijn honden:quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:04 schreef Againzender het volgende:
Mijn collega haalt de namen voor zijn kinderen (tot nu toe vier) uit fantasy-boeken en -films. Levert ook wat 'aparte' namen op.
Zo eentje met zo'n rare fantasy naam toch?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:17 schreef Suijk het volgende:
Zo, ik moet even naar Nieuwegein, woonde daar niet een Hool?
dan is het iig NIET Pascalheisterquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo eentje met zo'n rare fantasy naam toch?
Ik vind hem sexy!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ben je nou verliefd op hem, of ben je verliefd op iemand anders?
En wordt je liefde beantwoord?
* koffie inschenkt *quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef JaWi het volgende:.
Ze pasten er niet meer in?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Mensen op de kist van arafat.
Ze willen ook mee?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Mensen op de kist van arafat.
en toen was er..... * Bjoroquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:47 schreef Blumchen het volgende:
Ik vind hem sexy!![]()
En nee ik denk niet dat mijn liefde beatwoord word.. Hij is dj enzo... en bekend..
* Blumchen zucht
kom ik dit weekend bij jouw eten...anders moet ik zelf die boodschappen doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef SCH het volgende:
2 boeken, 2 cd-tjes en de weekendboodschappen gehaald.
SCH is een tevreden baasje
*hele diepe zucht*quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en toen was er..... Bjoro
Titel en schrijver/artiest?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef SCH het volgende:
2 boeken, 2 cd-tjes
dan had je beter eerst ff je tanden kunnen poetsenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
*hele diepe zucht*
R.E.M en Nina Simone (zagen we van de week bij die popquiz op tv en we dachten verdomme daar moeten we toch ook echt iets van hebben) en Renate Dorrestein en literaire thrillerquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Titel en schrijver/artiest?
"my baby don't care for clothes"quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
R.E.M en Nina Simone (zagen we van de week bij die popquiz op tv en we dachten verdomme daar moeten we toch ook echt iets van hebben) en Renate Dorrestein en literaire thriller
Jaaquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en toen was er..... me
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze willen ook mee?
Of gaan ze in morse tapdansen voor hem?
kiss is ook een hele mooiequote:Op vrijdag 12 november 2004 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Effe relaxen, mag niet ontbreken in vrijdagmiddagHOOLS:
http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm
Geweldig!
Tips:
fight
dance
t-shirt
jump
lick
andere opties met mooi resultaat mogen worden geplaatst!
maar kanaries pissen toch heel weinigquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:13 schreef JaWi het volgende:
Ik moet pissen als een kanarie maar ze zijn de wc's aan het schoonmaken.
Ass is beterquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
kiss is ook een hele mooie
Wat was er mis met "op een onbewoond eiland" en "ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd" ?quote:ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
Tieten, zij krijgt tieten
tieten, echte tieten
Tieten, zij krijgt tieten
tieten, echte tieten
Muziek voor Onzin, door Onzin enzoquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:28 schreef Bjoro het volgende:
Niet alleen de liedjes van Sint Maarten veranderen met de tijd mee.....
wat dacht je van "Kinderen voor Kinderen".....
[..]
Wat was er mis met "op een onbewoond eiland" en "ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd" ?
Maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Tietenlied is toch minimaal al 5 jaar oud heur, geweldig
Volgende stap ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
"het tietenlied"Waar gaat dat heen?
Zal toch nietquote:Vanmorgen werd ik wakker met een harde plasser
en ik dacht nog wat wasser
Toen kreeg ik ook nog jeuk
en dat voelde best leuk
maar even later begon het gloeien
en daarna begon-ie te sproeien
Ik ben klaar gekomen
Ik ben klaar gekomen
er kwam gewoon sperma uit mijn lul stromen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Muziek voor Onzin, door Onzin enzo
moet je het nr R&P Huillie eens luisteren![]()
koekje erbij?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
* koffie inschenkt *
Het is donkerquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:37 schreef JaWi het volgende:
Ik ga maar eens de fiets pakken en door ons mooie mokum toeren.
Daar doe ik niet zo lang over.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
moest jij niet pissen
Kom je wel aan de goede kant van de IJssel. Zonder extremisten, waar Marrokkanen en Nederlanders nog vredelievend hand in hand over straat lopen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:58 schreef JaWi het volgende:
Straks naar opa en oma in deventer.
Glenn's oma woont ook in Deventer. Waar in D'ter wonen je opa en oma?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:58 schreef JaWi het volgende:
andere kant van de wereld voor jouquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:58 schreef JaWi het volgende:
bij ons in het dorp hebben zelfs nog nooit buitenlanders gewoond (op een jaar lang 2 Somalische asielzoekers na dan, die direkt in het eerste voetbalteam stonden)quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom je wel aan de goede kant van de IJssel. Zonder extremisten, waar Marrokkanen en Nederlanders nog vredelievend hand in hand over straat lopen.
en weg is georgina weerquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Waar zijn ze te zien dan? Het was wel allemaal nep natuurlijk.
Gezien ja, en de rest is net zo lelijk als de cover.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Iemand al foto's van Georgina gezien? Ik alleen de cover en wat heeft die griet toch een domme kop...
je hebt pmquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Waar zijn ze te zien dan? Het was wel allemaal nep natuurlijk.
die rechter ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
Wat plakt die linker van Georgina
ist huizzie mooi geworden ???quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
mèn ik ben net binnen en heb nu al een droge strot van de verflucht
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef PogueMahone het volgende:
methodmich, heb je nog wat nominaties voor mij?
ik heb ze al gezien jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Iemand al foto's van Georgina gezien? Ik alleen de cover en wat heeft die griet toch een domme kop...
Kan me haast niet voorstellen....quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
Wat plakt die link van Georgina
het begint weer mooi te wordenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ist huizzie mooi geworden ???
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Nee, die domme kop bederft alles al.
gaat het nou weer over de operatie van de sliliconentieten van Georginaquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:16 schreef just me het volgende:
ik zal vanavond wel wat foto's van voor en nu plaatsen
bedankt hequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
PM, heb al wat neergezet!
nee over mijn eigen siliconentieten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat het nou weer over de operatie van de sliliconentieten van Georgina![]()
Dat kan wel, maar dat is dan niet de wind die dat doetquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, lekkere dag hoor.
Suijk, wat moest je doen in N'gein?
En verder, kan iemand met wat verstand van het weer mij vertellen of een fiets die noord-zuid 'geparkeerd' staat, 3 meter naar het noord-noordoosten kan vliegen met een zwak tot matige zuidwesten wind?
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dat is dan niet de wind die dat doet![]()
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, ik geef toe, was niet echt een slimme actie om die gast er bij te lappen, maar ik vind het allerminst normaal dat je een halfvolle prullenbak over iemand heengooit. (Hij deed het niet zelf, maar hem kennende, deed hij er wel aan mee, hij rende iig hard weg na de actie.)
Tisser?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Whehehe
de foto's van ervoor en de foto's van erna ...ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee over mijn eigen siliconentieten natuurlijk
Zaten er nog soepresten of halfvolle blikjes in de prullenbak?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tisser?
Een paar niet geheel lege pakjes chocomel/wicky, vermoed ik. Niets dat schade toe kan brengen aan kleding, iig.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zaten er nog soepresten of halfvolle blikjes in de prullenbak?
Mooi, komt hij niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:13 schreef xJapser het volgende:
Leo Beenhakker gaat bij de Graafschap werkenAls Technisch Adviseur. Goeie zaak.
Je blijft bezig, onthoud je wel dat je straks alles moet gaan [b]-enquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:17 schreef tong80 het volgende:
Goed nieuws, degradeert den Bosch niet en rust in de tent bij Ajax.
VoreG weer een paar trainers genomineerd.
zakt ajax nog verder in de shit nuquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi, komt hij niet naar Ajax.
De 1e optie was dan ook het bestquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Maakt toch niet uit joh?
Gebeurd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg Tong,
heb je ook nog wat voorstellen? Het Fok! Jaren '70 Album Toernooi 2004 - Nominaties
dankje tongquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebeurd.
Er staat met koeieletters 'voorbeeld' opquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Ongelooflijk man, straks heeft cultheld gelijk!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
Het touwtje was te kort.
Ja, zal Carter nu wel dood gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Wat een prachtige aflevering op locatie van ER.
En de priester leeft nog ook.
Denk het niet, persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zal Carter nu wel dood gaan.
En je kluppie heeft gewonne, jouw dag kan niet meer stuk!!!!!!! (de onze ook niet hoor)quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Internetten via de kabel![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je kluppie heeft gewonne, jouw dag kan niet meer stuk!!!!!!! (de onze ook niet hoor)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Internetten via de kabel![]()
![]()
Dinsdag sleutel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:58 schreef DIGGER het volgende:
Yup
Hoe was het bij de WBV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |