Gut meid! Vertel! :')quote:Op donderdag 11 november 2004 19:26 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
owwww wat leuk, ben al 12 weken in verwachting van een 4ling
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gut meid! Vertel!![]()
Weet waar je aan begonnen bent, nu hangt dit topic minstens een week 10 keer per dag in je AT!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe dat is, als man zijndequote:Op donderdag 11 november 2004 19:26 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
owwww wat leuk, ben al 12 weken in verwachting van een 4ling
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:46 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
grapje moet kunnenstelletje naaibakken hier
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:51 schreef Loena-tik- het volgende:
Voordat Brigh hem weer inkopt:
Zei Loena![]()
FF zonder boelshitquote:Op donderdag 11 november 2004 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe dat is, als man zijnde
zie profiel
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst... als je het af wil korten, wil je er dan BE van maken? Bij Bright heb ik hele andere associaties!![]()
Toevallig is een bekende van me heel pril zwanger en het is zo mooi om te zien hoe ze aan het veranderen is. Huilbuien om niets, opvliegers, heel erg koud hebben, grotere borsten, misselijkheid, 300000x naar de wc op een dag. Heel herkenbaar al vergeet je het weer zo snel, tenminste de kleine dingetjes uit het begin dan.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:03 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
FF zonder boelshit
Hoe is/voelt dat nou om zwanger te zijn, en dan voornamelijk de eerste 6 maanden.
kan iemand me dat uitleggen?
Hoe dit process in eerste stadia tot stand komt is me geheel duidelijk, ik heb bijzonder goed opgelet bij biologie
echter vraag ik me af, hoe een vrouw zich voelt globaal gezien voelt over deze periode.
hoe hebben jullie die tijd ervaren?
*PROEST*quote:Op donderdag 11 november 2004 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst... als je het af wil korten, wil je er dan BE van maken?[b]Bij Bright heb ik hele andere associaties![b]
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
*PROEST*
* Brighteyes veegt cola van beeldscherm af...
IEEEEEEEEEEE, er bestaat natuurlijk al een Bright, be right Brightnatuurlijk!!!
Lieverd, voel je alsjeblieft niet schuldig hoor! Toch logisch dat je hoopt dat je kindje het zo makkelijk mogelijk heeft en dit is iets dat toch ff wat moeilijker is voor je ukje gut, weet niet hoe ik me goed uit moet drukken Dit gevoel doet helemaal niks af aan de liefde voor je kindje, dat weet je zelf ook. Dikkequote:Op donderdag 11 november 2004 20:47 schreef Githa het volgende:
Voel me nu al schuldig dat ik mijn hummetje niet perfect vind![]()
Hopenlijk krijgt ie niet mijn bouw maar wel mjn neusquote:Op donderdag 11 november 2004 20:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Wow wat een mooi poppetje heeft Xanthe in d'r buik(tis zo te zien al lekker mollig aan het worden, ik zie gewoon al wangetjes
)
Ik zeg niks . . .quote:Op donderdag 11 november 2004 20:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Wow wat een mooi poppetje heeft Xanthe in d'r buik(tis zo te zien al lekker mollig aan het worden, ik zie gewoon al wangetjes
)
De 14e toch?? Maar Loena is volgens mij wel vandaag jarig!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:28 schreef lily het volgende:
Is Stiekemurd niet jarig vandaag of vergis ik me?
Thnx! Nou...ik moet zeggen dat het wel herkenbaar klinkt hoor...wij zaten ons eerst af te vragen of ons huis niet veel te klein was voor nog een baby erbij (als julllie het zouden zien zouden jullie weten waarom ;-) ) ... maar we hebben de huiskamer opnieuw ingericht zodat de box erin past... (een paar weken geleden) en dat was al een grote opluchting. We hadden ook een hoogslaper (2 persoons) in onze slaapkamer omdat we dachten dat een gewoon bed ERG klein zou zijn en er geen ruimte zou zijn voor een kledingkast...en dat blijkt ook TOCH wel te passen (ik ben er erg blij mee omdat ik nu gewoon in bed kan kruipen en niet hoef te KLIMMEN ;-) ) ....quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef renzell het volgende:
Suzanna, het zal een hele schrale troost voor je zijn, maar ik ben nu 20 weken zwanger (de baby kan dus bij mij nog lang niet komen), maar ik heb nog niet eens een huis waar ik een eventuele babykamer in kan gaan inrichten, en hoorde vandaag dat de hypotheek misschien niet doorgaat en we dus echt ee serieus probleem hebben, aaaargh!!! Ik begrijp je frustratie dus goed. Je wilt gewoon dat alles klaar en geregeld is en kunt het er nu absoluut niet bij hebben dat dingen niet op tijd klaar komen en er ook nog eens geen geld is. Tja meid, er zit niks anders op dan drie keer slikken en maar weer verder strijken. Ik hoop maar voor je dat ie nog even blijft zitten, die kleine...
Succes!![]()
herkenbaar...en een troost is het wel voor me!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:16 schreef AnnieBaby het volgende:
oja Suzanna, wij hebben ook geen echte babykamer hoor. De badkamer staat nu zo vol met een commode, tummy tub en andere spullen, dat ik me wel eens afvraag hoe de baby er straks nog bij past!
Ik heb 's avonds en 's nacht meer last, want dat is mijn buik veel zwaarder. Voel wel dat het kindje gezakt is, want ik kan weer wat makkelijker ademhalen, maar nu drukt het juist wat meer. Maar omdat dat bij het eind hoort, kan ik het beter aan lijkt wel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:30 schreef Suzanna het volgende:
[..]
herkenbaar...en een troost is het wel voor me!
Hoe gaat het met jou trouwens? Qua buik/moeheid/krampen/etc.?
Jep!! Nu jij nogquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Thanks ladies en Gomorra natuurlijkHeb je een fotografisch geheugen trouwens?
![]()
* Loena-tik- Prent in haar hoofd 19/11, 19/11, 19/11, 19/11quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:56 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Jep!! Nu jij nog![]()
het lijkt wel alsof ik mijn moeder hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:53 schreef texelonia het volgende:
Maar als ik dan één pakje zelf kocht kreeg ik meteen commentaar dat dat zonde van het geld was omdat ik toch al zoveel kleertjes heb.
Dan zeg je gewoon dat ze hun mond dicht moeten houden en dat je last van je hormonen hebt en ze waarschijnlijk iets aan gaat doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:53 schreef texelonia het volgende:
Maar als ik dan één pakje zelf kocht kreeg ik meteen commentaar dat dat zonde van het geld was omdat ik toch al zoveel kleertjes heb. Weet wel dat dat goed bedoeld is, maar hallo, mag ik ook wat kleertjes voor mijn eigen zoon kopen?![]()
Wat lief van je!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:54 schreef heavenswoman het volgende:
ik kom even stiekemurd veel sterkte wensen.
hopelijk kan je de rust nog een beetje vinden om van de laatste dagen te genieten.
Maar het zal allemaal wel heel spannend zijn nu en je zal het onderhand ook wel beu zijn op zijn tijd, maar bedenk maar zo... hoelanger beebje blijft zitten hoemeer hij/zij zich klaar kan maken voor het grote moment!
Succes met de laatste loodjes!!
Ik heb het niet gezien maar wel in de tv gids gelezen dat als je hoogzwanger bent dit niet moest kijkenquote:Op maandag 15 november 2004 10:50 schreef Stiekemurd het volgende:
Hebben jullie trouwens van de week de kraamafdeling/praktijk gezien? Was in Amerika.... dat doe ik dus ook nooit meer...
Indalen zegt inderdaad niks over tijdstip van de bevalling. Sommige babies zijn al met 30 weken ingedaald en andere pas met 39 weken.....quote:Op maandag 15 november 2004 12:06 schreef AnnieBaby het volgende:
Zal inderdaad het indalen zijn en wie weet hoe lang dat nog duurt!
erg is dat heh, letterlijk om tequote:Op maandag 15 november 2004 12:21 schreef texelonia het volgende:
Heb vanacht nog wakker gelegen van maagzuur trouwens, heb er de laatste dagen echt heel erg last van, dus in dat opzicht heeft het bij mij nog niet veel geholpen
Je had het ook even af moeten kloppenquote:Op maandag 15 november 2004 16:40 schreef Ladybos het volgende:
Help ! Zat ik vorige week nog trots te vertellen dat ik hélemaal geen last heb van mijn hormonen, ben ik voor straf veranderd in een hormonster ! Jankbuien, driftbuien, kattig niet normaal meer.. Eigen schuld dikke bult zullen we maar denken
Hier was Storm (de eerste) 3315 gram en keurig met 40 weken, 3 dagen geboren. Sverre werd veel te vroeg geboren (29 weken en woog 1170 gram) en Lune, de derde, woog bij haar geboorte 3920 gram. Maar zei kwam pas met ruim 41 weken en ik heb bij haar zwangerschap 10 weken plat gelegen. Overigens was Sverre rond zijn uitgerekende datum ook rond de 3200/3300 gram. MAg je zelf bekijken of volgende kindjes veel zwaarder zijn....quote:Op maandag 15 november 2004 12:24 schreef lily het volgende:
[..]
erg is dat heh, letterlijk om te![]()
Ik las trouwens dat 2de kindjes vaak zwaarder zijn dan een eerste. Hoe zit dat hier met de 2de of 3/4de kindjes?
quote:Op maandag 15 november 2004 16:40 schreef Ladybos het volgende:
Help ! Zat ik vorige week nog trots te vertellen dat ik hélemaal geen last heb van mijn hormonen, ben ik voor straf veranderd in een hormonster ! Jankbuien, driftbuien, kattig niet normaal meer.. Eigen schuld dikke bult zullen we maar denken
Dat kan ook door de medicijnen komen. Ik merk dat als ik minder neem dan de dag er voor dat ik die dag meer jankbuien en driftbuien heb. die takke medicijnen doen meer met je dan je denkt, het zijn medicijnen die op je hersenen werkenquote:Op maandag 15 november 2004 21:05 schreef Ladybos het volgende:
Anitra, ik denk zeker dat dat ook meespeelt hoor, heb ook veel meer pijn en dan kan je ook veel minder hebben. Maar die drift- en jankbuien ken ik niet zo van mezelf. Kattig zijn wel, alleen is dat nu wat heftiger![]()
Ahh, je heb 'm . . .quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef Xanthe het volgende:
Ik had het zaterdag nacht en gisteren de hele dag , zo pijn in mijn bil, heup en onderrug.
Denk dat het komt van het vele auto rijden in onze nieuwe auto, die overal geshowt moest worden.
Ik heb het ook al een hele tijd nu (Ischias). Door fysiotherapie zijn de klachten verminderd. Je kunt er verder weinig aan doen. Heel vervelend. In ieder geval proberen in beweging te blijven.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:53 schreef Martineke het volgende:
vind dit zon rare klacht, een zenuw klem in me bilwat nu?
Ja de enige echt Jan Des Bouvrie uitvoeringquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahh, je heb 'm . . .![]()
We hebben een wiegje geleend van iemand, alleen is m'n moeder nog bezig met het opnieuw bekleden ervan, aangezien het nogal roze was. Maar het is bijna af, dus gaan we binnenkort ophalenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef bixister het volgende:
tex, gets dat klinkt toch wel wat griezelig. gelukkig is het nu weer gezakt. maarre ik zou dat wiegje maar vast gaan regelen als ik jullie was.
Ik heb geen idee wat het was, maar nu begint het weer. Lag ik net lekker rustig in bed een dvd te kijken... Het zal wel met het indalen te maken hebben neem ik aan. Al vraag ik me af hoe ver die baby nog kan indalen, want hij lag al zo diep zei de verloskundige...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef Stiekemurd het volgende:
Tex ook al aan de voorweeën??
M`n eerste kindje (jongen) woog 3460 gram en de tweede (meisje) woog precies 4000 gram.quote:Op maandag 15 november 2004 12:24 schreef lily het volgende:
[..]
erg is dat heh, letterlijk om te![]()
Ik las trouwens dat 2de kindjes vaak zwaarder zijn dan een eerste. Hoe zit dat hier met de 2de of 3/4de kindjes?
Maar is dat niet een beetje vroeg? Of kan dat gerust nog 5 weken doorgaan zo? Want dat hoop ik toch niet...quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Nou Tex, volgens mij heeft dat alles te maken met weeen die je hebt. Het klinkt aardig zoals het bij mij begon. Hoe is het nu?
Ja????? Dat wou ik nou graag ff horenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Nee Tex, ik hoop het niet voor je. Dat lijkt me echt geen pretje. Het zouden voorweeen kunnen zijn, maar de echte beginnen bij veel vrouwen in de rug. .
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja????? Dat wou ik nou graag ff horen![]()
Stiekemerd? Ben je aan het puffen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja,quote:Op woensdag 17 november 2004 09:53 schreef Githa het volgende:
Jolene, 23 december is mijn laatste werkdag dussuh nog een week of 5 wat gaat dat hard he
ben bang van nietquote:Op woensdag 17 november 2004 14:13 schreef bixister het volgende:
ja lily, dat samen uitverkoop-positiekleding-shoppen zit er denk ik niet meer in he?![]()
Ow Githa, dat ga je niet menen... doet mij ook meteen aan het verhaal van pluisje denkenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:28 schreef Githa het volgende:
net alle meubeltjes uitgepakt en alles is beschadigd of kapotik heb net een potje hard zitten janken. Gelijk de winkel gebeld maar de persoon die over de contacten met de levrancier gaat is vandaag afwezig en kan morgen pas terug bellen.
Dit voelt niet leukzit je maanden te wachten, krijg je eindelijk alles binnen en dan is het niet goed.... nog maar de vraag hoe het geregeld gaat worden en hoe lang dat dan gaat duren....nog maar niet te beginnen over de snipperdag die nu voor niks is enz. enz.
nou pluisje ik weet nu wel hoe jij je gevoeld moet hebben![]()
nee, ik denk niet dat het dezelfde firma isquote:Op woensdag 17 november 2004 15:03 schreef bixister het volgende:
githa wat waardeloos zeg, toch niet van dezelfde firma als waar Pluisje de spullen besteld had? kan me voorstellen dat je flink de pest in hebt.
De meningen zijn hier over verdeeld blijkbaar. Volgens mijn vorige verloskundige was het in ieder geval geen probleem (kwam toen toevallig eens ter sprake). Ik ga trouwens zelf nooit naar de sauna...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef bixister het volgende:
anniebaby ik dacht dat het afgeraden werd om een sauna te bezoeken als je zwanger bent?
Het kan ook zo zijn, dat helemaal niks uit het pakket gebruikt wordt hoor! Ik heb alleen de steriele gaasjes en de kraammatjes gebruikt en niet waarvoor het bedoeld is; de gaasjes voor Jolies snot oog en de kraammatjes om d'r soms in de box te verschonen zonder dat alles bij plassen onder zou komen te zitten, dus het kan goed komenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:26 schreef texelonia het volgende:
Ik was vergeten het pakket aan te vragen, toen de kraamzorg hier laatst was hielp ze me ff herinneren, dus daarom heb ik het nu pas. Maar had er al hele enge dingen over gehoord van voormalige LLM's, dus ik laat het lekker voor wat het is jaIk vond het maandverband in de Blije Kruidvat-doos al een domper, en dit zal niet veel beter zijn rvees ik
t zou kunnen hoor dat je je zo voelt omdat je ijzer wat laag is, ik had ook 7.4 en heb toen ijzertabletjes gekregen, en ik voelde me weliswaar wel wat beterquote:Op donderdag 18 november 2004 18:36 schreef Xanthe het volgende:
verhaal....
Gistermiddag iemand aan de lijn gehad, in de winkel waren ze allemaal erg behulpzaam en hebben er dan ook voor gezorgd dat er gisteravond om 17.30u nog iemand is komen kijken om te beoordelen. Nou de beoordeling was simpel..... dat kon zo echt niet maar hij moest wel gaan kijken naar het showmodel in de winkel zodat hij zeker wist dat dat ook niet " kapot" was anders hadden wij het zo gekochtquote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, heb je ze al te pakken gekregen?
Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopenquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:01 schreef Githa het volgende:
babykamer...
De paniek slaat al toe bij de gedachten dat ze dadelijk gaan zeggen dat ze het niet optijd kunnen leveren.... en ik maar zorgen dat ik netjes optijd alles besteld hebquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopen
Ik hoop ook dat het kamertje er snel zal zijn, maar als het echt zo populair is
Tja, in mijn ogen hoor je gewoon voor te gaan hoor, zij hebben slecht spul geleverd, dus zij moeten het maar oplossen. Wat een gedoe
Volgens mij weet Pluisje daar alles van....quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:23 schreef Suzanna het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Carpaal Tunnel Syndroom?
Nou, ik ben gewoon benieuwd of zij het wel voor elkaar kunnen krijgen... ik weet niet of je nog vertrouwen hebt in het bedrijf, ik zou dat dus niet meer hebben en dezelfde babykamer ergens anders halen vooropgesteld dat dat kan en de wachttijd niet heeeeeel veel langer is Maar misschien komen ze vanavond wel over de brug en leveren ze de kamer binnen een maandje of eerder, ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Githa het volgende:
Miss_D ....en wat als ik mijn geld al terug kan krijgen ? ....dan heb ik geen babykamer en overal krijg je te kampen met die lange levertijden .... wel qua onze smaak babykamer.
Het enige dat ik wil is dat mijn kindje straks in de door ons uitgekozen kamer ligt te slapen.... en wel optijd geleverd, geen stress en gewoon een fijne periode die ook bestaat uit het wegdromen in het kamertje VOOR de bevalling. Niet meer en niet minder maar dat schijnt al te moeilijk te zijn.
Ach ik ben misschien nu wat te stijf en onredelijk , dat zal ook de emotie wel zijn. Ik laat de dag vandaag maar passeren en ga vanavond dat gesprek aan..... anders weet ik het ook even niet![]()
dat was loenaquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Moesten we Gomorrah niet feliciteren vandaag?
WIe was het nou die dat zou doen maar er niet was?
Nou ja, anyuway, Gomorrah... gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |