ik heb liever een kleine B dan een grote D.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef Partygurl het volgende:
geen tieten bedoel je
jah iddquote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik heb liever een kleine B dan een grote D.
dank u!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:45 schreef Duiveltja het volgende:
TT aangepast
ik vind haar nog steeds niet dik.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:46 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Nou inderdaad had ze wel erg weinig ja bijv. ook in de film costa had ze niet zoveel maar nu wel en ze zegt zelf dat ze de laatste tijd veel is aangekomen...... maar ze heeft ook de lippen laten opspuiten en dat heeft ze ook gewoon gezegt en danb snap ik eigenlijk niet waarom ze hier wel over zou liegen..... naja je weet het niet als ze echt veel is aangekomen ( want ze was wel erg dun ) dan zou het heeeeeeeel misschien ( denk ut niet ) kunnen![]()
wie zegt dat ze dik is?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik vind haar nog steeds niet dik.
wiewatwelkewaar?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja weet trouwens iemand of dit nou een soort test-foto's waren die express gepubliceerd zijn of gewoon dezelfde die morgen in de PB staan?
nee dat niet nee maar ze zei zelf dat ze meer als 7 kilo was aangekomen en dat dat allemaal op haar borsten was gaan zitten ofzo..... naja ik geloof dat nietquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik vind haar nog steeds niet dik.
nee ik ook niet... maar als het er nou beter op was geworden ok, maar ik vind het echt lelijker gewordenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
nee dat niet nee maar ze zei zelf dat ze meer als 7 kilo was aangekomen en dat dat allemaal op haar borsten was gaan zitten ofzo..... naja ik geloof dat niet![]()
Die foto's die nu op --edit link verwijderd-- te zien zijn (uitgelekt).quote:Op donderdag 11 november 2004 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wiewatwelkewaar?
ja ze zijn nu echt te groot vind ik kijk een c cupje ofzo dat wil nog wel maar volgensmij heeft ze nu een vette D daarquote:Op donderdag 11 november 2004 17:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee ik ook niet... maar als het er nou beter op was geworden ok, maar ik vind het echt lelijker geworden
Dat zijn natuurlijk de echte. Waarschijnlijk komen er alleen nog wel scans van een wat betere kwaliteit.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja weet trouwens iemand of dit nou een soort test-foto's waren die express gepubliceerd zijn of gewoon dezelfde die morgen in de PB staan?
Dat is precies wat ik dachtquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Kaalhei het volgende:
Het lijken wel tieten van een 35-jarige zwarte Amerikaanse van 117 kg.
nu ja, haar vader is een Antilliaan, dacht ik, dus dat kan kloppenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef Kaalhei het volgende:
Het lijken wel tieten van een 35-jarige zwarte Amerikaanse van 117 kg.
"Een zeker groot weblog waar recentelijk nog op TV over werd gesproken..."quote:Op donderdag 11 november 2004 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wiewatwelkewaar?
afgekort: VK ik geef geen link!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
"Een zeker groot weblog waar recentelijk nog op TV over werd gesproken..."
(Mag dat wel? Het is immers geen link...)
volkomen kut die foto;s, doe verder geen moeite zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
afgekort: VK ik geef geen link!![]()
Precies, vind die foto's niet mooiquote:Op donderdag 11 november 2004 18:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Die playboy foto's zijn echt niet sexy! Ze ziet eruit als een klein kind met opgepompte tieten..die tegen die spiegel en met die knuffelbeer vind ik als enige nog wel mooi. Haar borsten zijn trouwens wél nep.. dat zie je toch wel.. shining_star?
![]()
tjah ook in de film costa in haar bikini zag je haast geen borsten nou lijkt me erg sterk dat dat door die 7 kilo inneens een vette D cup wordquote:Op donderdag 11 november 2004 18:26 schreef gfree het volgende:
[afbeelding]
Dit is 4 jaar geleden, no fucking way dat die tieten echt zijn.
Andere theorie: Ze is zwanger van een tweeling, maar door een medisch wonder heeft ze 2 baarmoeders in d'r borsten.
Tegenwoordig kunnen ze alles.. het is algemeen bekend dat ze dr borsten vergroot heeft..quote:Op donderdag 11 november 2004 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat zie ik nietIk vind ze er best wel echt uitzien.. Ze hangen ook, silleconen meestal niet volgens mij.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:28 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
hoe doe je eigenlijk zoon afbeelding![]()
bijv. een van georgina
[img]url van plaatje[/img]quote:Op donderdag 11 november 2004 19:28 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
mjaquote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
"Een zeker groot weblog waar recentelijk nog op TV over werd gesproken..."
(Mag dat wel? Het is immers geen link...)
ontkennen.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze heeft iets kinderlijks
en ze is zo dun
dat die grote nepboobs er gewoonweg niet bij passen.
Maar ja als je ze nu eenmaal hebt laten aanmeten
wat kun je dan nog doen?
Ze leegprikken?
Whehehehehequote:Op donderdag 11 november 2004 23:17 schreef gfree het volgende:
[..]
ontkennen.
omdat ze gewoon nep zijn. puntquote:Op donderdag 11 november 2004 23:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon echt.
Las net in de Telegraaf dat ze desnoods medische testen wil ondergaan om het te bewijzen. En iedereen die beweert dat ze nep zijn wil ze wel voor de rechter slepen. Ze was eerder ook eerlijk over haar botox inspuitingen in haar lippen en haar haar-extensions, dus waarom zou ze hier nu niet eerlijk over zijn? Volgens haar komt de groei door pil-gebruik en omdat ze iets is aangekomen.
Ze zien er ook natuurlijk uit dus ik snap de commotie niet zo...
Gekregen? Je moet toch betalen voor een boob-job?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Meer dan 200.000 en minder dan 350.000 heeft ze ervoor gekregen vertelt ze net bij Vara Laat.
En hoe gaat men dit bewijzen middels een kijkoperatie?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon echt.
Las net in de Telegraaf dat ze desnoods medische testen wil ondergaan om het te bewijzen. En iedereen die beweert dat ze nep zijn wil ze wel voor de rechter slepen. Ze was eerder ook eerlijk over haar botox inspuitingen in haar lippen en haar haar-extensions, dus waarom zou ze hier nu niet eerlijk over zijn? Volgens haar komt de groei door pil-gebruik en omdat ze iets is aangekomen.
Ze zien er ook natuurlijk uit dus ik snap de commotie niet zo...
Gewoon de rechter even laten voelenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
En hoe gaat men dit bewijzen
ze is een robotquote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En hoe gaat men dit bewijzen middels een kijkoperatie?
Een balloon priktest????
Vind trouwens die poes ook wel erg nep om te zien hoor, is die wel echt dan?
Hoezo, ik zag hem vanmiddag al bij Albert Heijn liggen. Bovendien heeft iedereen de foto's al op internet gezien.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk om dat als stelling te nemen bij zo'n programma. Ook een beetje raar, omdat de PB morgen pas te koop is.
geregeld!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:30 schreef kree het volgende:
waarom niet..
hier een poll om te kijken wat de FOK!kers er van vinden
Poll: Georgina Verbaan: tieten echt of niet?Echt wel Ik dacht het niet.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
mischien kan die ook in de OP?![]()
Van de site van een willekeurige kliniek:quote:Op donderdag 11 november 2004 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat zie ik nietIk vind ze er best wel echt uitzien.. Ze hangen ook, silleconen meestal niet volgens mij.
quote:Druppelvormige (anatomische) siliconenprothesen
Deze natuurlijk gevormde prothesen zijn oorspronkelijk ontwikkeld voor borstreconstructies. Bij bepaalde indicatieskan het ook toegepast worden bij borstvergrotingen. Het ontwerp van de anatomische prothese benadert de natuurlijke vorm van de borst het beste.
Ik hóóp het.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:38 schreef static het volgende:
Ik denk dat ze echt zijn eigenlijk.
Ik snap sowieso niet wat hij met zo'n lief, niet heel intellectueel duifje moet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik hoop dat ze eraf vallen.
Voor Jort.
[afbeelding]
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik snap niet wat zon leuke meid bij zo'n bal gehakt doet
Of het er mooi uitziet of niet was de vraag niet. De vraag was fake boobs of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:15 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een gezeik van een stel jaloerse harige lesbo's.
Het ziet er prachtig uit, meer van dit soort dames aub.
Ik snap niet wat zo'n leuke meid met 2 grote ballen gehakt moetquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik snap niet wat zon leuke meid bij zo'n bal gehakt doet
Het internetartikel uit De Telegraaf:quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
men zou vandaag allemaal eens de telegraaf moeten lezen, een complete pagina aan de borsten van Georgina gewijd
quote:Borsten Georgina spontaan gegroeid?
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - ECHT of siliconen? De onthullende verschijning van de spontane actrice Georgina Verbaan in het decembernummer van Playboy heeft de tongen flink losgemaakt. Heeft de ster, die in GTST nog gezegend was met een leuke B-cup, haar borsten laten vergroten, of heeft het leven met Jort Kelder haar zo goed gedaan dat de cupmaat spontaan is toegenomen?
De actrice, binnenkort naast Monique van de Ven te zien in de speelfilm Amazones, zweert dat haar bh slechts gevuld is door moeder Natuur. "Als het anders was, zou ik het zeggen, echt waar. Ik heb destijds ook gewoon verteld dat ik mijn lippen op had laten spuiten en ik geef nu ook toe dat ik hair-extensions heb voor langer haar. Maar mijn borsten, nee, echt niet. Ik ben sinds ik met Jort ben aan de pil en dat heeft de boel doen groeien. Bovendien ben ik momenteel misschien een paar kilo zwaarder dan vroeger."
Mensen die durven beweren dat haar omvang wél is veroorzaakt door siliconen kondigt Georgina zelfs een proces aan. "Ik ben trots op wat ik heb en daar sta ik voor. Wie anders beweert, zie ik in de rechtszaal. Ik ben zelfs bereid een medisch onderzoek te ondergaan om mijn gelijk aan te tonen. Ook de mensen bij Playboy hebben mijn borsten trouwens echt verklaard. En zij hebben er verstand van."
Georgina vertelt overigens dat zij zichzelf behoorlijk heeft moeten overwinnen voor ze naakt durfde te poseren. "Ik ben preuts. Ik kleed me niet eens om in de sportschool. Maar uiteindelijk heb ik mijn vertrouwen aan de fotografe durven geven. De shoot was in Brazilië - ook niet verkeerd - en ik vind de foto's prachtig geworden."
Dat is precies wat ik me afvroeg! Er zijn alleen foto's met kleintjes en met die enorme jetsers! En niets er tussen in...... Werd ze dan ineens wakker met die enorme knoepers?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:32 schreef xFriendx het volgende:
Als ze groeien zijn er dan geen pics die in het midden staan? Dus eerst pics van klein, toen van middel, en nu de pics met huge ones. Ik zie eigenlijk alleen maar de kleine en de grote van nu, wat er voor mij een beetje op wijst dat er een zekere magie aan te pas is gekomen.
So, sue us..quote:Mensen die durven beweren dat haar omvang wél is veroorzaakt door siliconen kondigt Georgina zelfs een proces aan.
Ik verkocht hem gisteren alquote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk om dat als stelling te nemen bij zo'n programma. Ook een beetje raar, omdat de PB morgen pas te koop is.
quote:Georgina: Ze zijn echt.
Georgina Verbaan prijkt op de cover van het decembernummer van Playboy. Wie zich de actrice herinnert uit het 'GTST'- en 'Costa!'-tijdperk zal zich waarschijnlijk afvragen of het hier om dezelfde Georgina gaat. Haar enorme boezem is het eerste dat opvalt. Waar is het tengere poppetje van een paar jaar geleden gebleven? Dat ze dan ook haar borsten heeft laten vergroten staat voor velen als een paal boven water.
Robert Schoemacher, dé expert op het gebied van cosmetische operaties, helpt de sceptici onder ons uit de droom. "Jongens, de borsten van Georgina Verbaan zijn echt." Robert vervolgt: " Een paar weken geleden kwam Georgina op een feestje naar me toe. Wat ik van haar borsten vond? De vraag verbaasde me nogal, totdat Georgina uitlegde dat iedereen continu tegen haar roept dat ze neppers heeft. Of ik, als arts, kon zien of ze echt waren of niet. Nou, volgens mij hoef je daar niet per se arts voor te zijn. Wat ik ervan kon zien, overtuigde mij ervan dat Georgina geen siliconenborsten heeft. Die hebben namelijk een bepaalde stevigheid en vaak een wat mooiere vorm. Niet dat de borsten van Georgina niet mooi zijn, maar je begrijpt het wel. Om het echt helemaal zeker te weten, zou je ze ook nog aan moeten raken, maar dat heb ik uiteraard niet gedaan."
"Voor mij staat vast dat moeder natuur Georgina, zij het een beetje laat misschien, goed bedeeld heeft. Ik denk dat ze in de loop der tijd wat dikker is geworden en dat Georgina één van die gelukkige vrouwen is, waarbij een toename in gewicht een vergroting van de borstomvang ten gevolge heeft. Je ziet het trouwens ook aan haar gezicht. Dat is ook niet meer zo smal als een paar jaar terug. Prachtig toch?"
Ik ook. Ook omdat ze het zelf blijft volhouden.quote:Op zondag 14 november 2004 01:11 schreef static het volgende:
Ik geloof nog steeds dat ze echt zijn.
ik een beetje ik wil ze voelenquote:Op zondag 14 november 2004 01:11 schreef static het volgende:
Ik geloof nog steeds dat ze echt zijn.
ik weet wel dat je niet vanaf playboy zelf mag linken, maar als ze ergens anders staan mag je ze toch hier postenquote:Op zondag 14 november 2004 14:15 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig niet
quote:Op zondag 14 november 2004 14:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik weet wel dat je niet vanaf playboy zelf mag linken, maar als ze ergens anders staan mag je ze toch hier posten
Dat lijkt me logisch. Dan zouden ze ook geen blad meer hoeven uit te brengen.quote:Op zondag 14 november 2004 15:24 schreef divX_Xvid het volgende:
Alsof je ze uberhaupt van de site van playboy kunt linken. Staan ze waarschijnlijk ook niet eens op.
Nu.nlquote:Playboy onthult nieuw fotomateriaal Georgina (video)
Uitgegeven: 18 november 2004 12:23
Laatst gewijzigd: 18 november 2004 13:31
AMSTERDAM - Het mannenblad Playboy heeft nieuw fotomateriaal en video's van Georgina Verbaan op zijn site gezet. Het fotomateriaal en video's zijn volgens de Playboy nog niet eerder gepubliceerd en "behoorlijk onthullend".
Deze dienst van het blad is helaas niet gratis. Om de foto's te bekijken moet de nieuwsgierige internetter drie euro betalen.
quote:AMSTERDAM - Georgina Verbaan is het gezeur over de vermeende 'onechtheid' van haar borsten zo zat, dat ze voor eens en voor altijd het wetenschappelijke bewijs wil leveren dat haar boezemomvang puur natuur is en niet het gevolg van een chirugische ingreep.
De actrice, die met haar voorkomen in het maandblad Playboy veel opzien baarde met een aanzienlijk grotere cupmaat dan het publiek tot dan van haar gewend was, is voornemens plaats te nemen in een MRI-scanner. De redactie Privé van De Telegraaf probeert de Verbaan-borstscan te laten verrichten bij een van de MRI-centra in ons land, maar dat heeft nog wat voeten in de aarde.
Echter, binnen afzienbare tijd wil de actrice absoluut onder de scanner. De uitslag van dit onderzoek komt exclusief in De Telegraaf.
Meld je aan als notarisquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:53 schreef SwiffMeister het volgende:
Net of de uitslaggever niet wordt omgekocht.
Moet je allemaal van die certificaten enzo gaan halen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Meld je aan als notaris.
In showbizz land heb je geen certifiacten nodig hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:57 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Moet je allemaal van die certificaten enzo gaan halen.
Geen zin in maar je kunt toch voelen of het echt is?
Gewoon 100 mannen vragen of zij willen controleren en dan je conclusie trekken![]()
om dat te doen heb je geen certificaten of diplomas nodig![]()
Wel als je als notaris wilt optreden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:58 schreef schatje het volgende:
[..]
In showbizz land heb je geen certifiacten nodig hoor.
Ze komt gewoon op een wachtlijst....quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
Zullen we de MRI-centra maar lekker bezig laten zijn met mensen die daadwerkelijk een scan nodig hebben, ipv voor dit geouwehoer?
Boeie dat d'r borsten nep zijn... 't is niet alsof je er ooit aan mag zitten.
Ieder zijn zijn smaak, ieder zijn maten...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou echt of nep, ik vind er helemaal niets aan
En je doet zelf ook meequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef Cheese het volgende:
Wat een mediahype om niks zeg, alleen maar meer aandacht voor 2 borsten.
quote:Weblog GeenStijl zegt in samenwerking met De Telegraaf de hand te hebben weten te leggen op het contract van Georgina Verbaan en de Playboy. Niet eerder werd een contract tussen een bekende Nederlandse en het blootblad openbaar gemaakt. Sinds jaar en dag is het bedrag dat verdiend wordt met een naaktreportage geheim, laat staan de overige voorwaarden.
Weblog 'Zeikerdje' publiceerde eerder deze week ook al het bedrag, namelijk 65.000 euro. Dit is een vast bedrag dat niet terugvorderbaar is. Georgina krijgt bovendien per verkocht exemplaar een bonus en ontvangt ze een variabel honorarium per pageview op de website van Playboy.
Dit gelekte contract is vermoedelijk niet het uiteindelijke contract dat is getekend. Zo vertelde Georgina in het interview aan FOK!-tv dat ze verplicht twee schaamstreekfoto's moest laten maken. In dit document is daar geen sprake van. En volgens dit contract mag Playboy Nederland pas vanaf 12 december de behind the scenes-filmpes op de website publiceren. Deze filmpjes werden echter afgelopen week al op de site aangeboden.
De vraag is wie er onzorgvuldig heeft gehandeld. Volgens artikel 7.3 moet er abslolute geheimhouding worden bewaard. De belangrijkste reden hiervan is dat Playboy daardoor beter kan onderhandelen met andere bekende Nederlandse vrouwen.
quote:Georgina publiceert röntgenfoto's van borsten.
Georgina Verbaan gaat deze week röntgenfoto's van haar veelbesproken borsten op internet plaatsen. Daarmee wil de actrice bewijzen dat ze wel degelijk écht zijn.
Site
Het gaat deze week gebeuren op de site www.georginaverbaan.nl. Wanneer het precies gebeurt, kan de woordvoerder van Verbaan nog niet zeggen: "We spelen nog met wat data, maar zullen daar te zijner tijd wel wat ruchtbaarheid aan geven.''
Misbruik
Georgina staat deze maand naakt in de Playboy. Nederland speculeert sindsdien over de echtheid van haar in korte tijd flink gegroeide boezem. De actrice is het geroddel meer dan zat en wil, naast de publicatie van röntgenfoto's, ook nog eens drie bedrijven aanklagen omdat die op een oneigenlijke manier misbruik hebben gemaakt van haar populariteit en haar borsten in het bijzonder.
Omgekeerde wereld
De vriend van Georgina Verbaan, Quote-hoofdredacteur Jort Kelder, verklaarde bij de Playboy-presentatie al dat het de omgekeerde wereld aan het worden is. "Iedereen gaat ervan uit dat ze nep is en dan moet je gaan bewijzen dat dat niet zo is.'' Georgina zei toen ook al dat haar borsten groter zijn geworden omdat ze de pil is gaan slikken en dat ze gewoon wat kilootjes is aangekomen. "Toevallig is het allemaal daar gaan zitten'', benadrukte ze.
Hits
Ondertussen levert het Georgina een hoop hits op internet op en veel publiciteit. Haar naam is inmiddels zo populair dat bij het googelen 136.000 hits verschijnen met haar naam er in.
quote:Rechtszaak om borsten van Georgina.
De voorgevel van Georgina Verbaan houdt de gemoederen in Nederland flink bezig. Het tv-sterretje wil drie bedrijven aanklagen omdat die op een oneigenlijke manier misbruik hebben gemaakt van de populariteit van de filmster en haar borsten in het bijzonder.
Dit zei een woordvoerder. "Er is zonder toestemming gebruik maakt van de populariteit van een artiest". De bedrijven prijzen borstvergrotende smeerseltjes aan alsof Verbaan die ook gebruikt.
Verbaan verdient overigens 65.000 euro aan de reportage, plus een variabel bedrag afhankelijk van de bezoekcijfers o. a. op de website van Playboy.
moet je niet naar porno zoeken bij je op schoolquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:46 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[afbeelding]
vanmiddag op school....WTF![]()
Omdat de dokter het bevestigde in de reportage.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:09 schreef lana83 het volgende:
Ow, ja en hoe weet jij nou hoe een rontgenfoto met een implantaat eruit ziet!
Omgekocht.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:25 schreef static het volgende:
[..]
Omdat de dokter het bevestigde in de reportage.
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:09 schreef lana83 het volgende:
Ow, ja en hoe weet jij nou hoe een rontgenfoto met een implantaat eruit ziet!
Zag net bij het programma intensive care op nederland 2 ook dezelfde soort foto van iemand waarin veel minder wit te zien was!!![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:11 schreef Scandalous het volgende:
Hee dat is mijn hand
nu ja, als je deze fotoquote:Op woensdag 24 november 2004 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Toch schattig dat al die mensen nu best wel hardop hun bek vallen na die scans.
Potlood dan maar?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:01 schreef milagro het volgende:
geen speld tussen te krijgen
Ohw, come on.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omgekocht.
Het zou in principe kunnen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:58 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, come on.
Ja, tuurlijk, met 30 camera-ploegen en journalisten erbij en de aandacht op de televisie. Dan zou er wel een arts aankloppen van 'heej! die vent liegt'.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het zou in principe kunnen hoor.
Vriendje heeft die foto gemaakt, ik hield de rontgenfoto vastquote:Op woensdag 24 november 2004 21:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
![]()
wat een eerquote:Op woensdag 24 november 2004 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vriendje heeft die foto gemaakt, ik hield de rontgenfoto vast
dan denk ik dat ze zakt voor de testquote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Potlood dan maar?
Je wou daarmee gewoon ff mee pimpen zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vriendje heeft die foto gemaakt, ik hield de rontgenfoto vast
Stoer is het niet, wel raarquote:Op donderdag 25 november 2004 10:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je wou daarmee gewoon ff mee pimpen zeker
Ze zijn dus echt, nooit eerder zo'n toename in omvang gezien
Die scans zijn gewoon ongelooflijk triest.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:07 schreef Orginial het volgende:
Zeik niet zo iedereen,jullie zouden willen dat jullie zelf zulke hadden.![]()
Of ze in jullie handen mogen hebben. :')
Die vouw met die nietjes?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die scans zijn gewoon ongelooflijk triest.
Verder is het wel een leuke vouw hoor... daar niet van.
Haha...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Die vouw met die nietjes?
Dat filmpje ken ik nietquote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef lana83 het volgende:
Dom,dom, dom en toch geloof ik het niet en zal het ook nooit geloven en al zeker niet meer na de filmpje met die verslaggever die ook zegt dat ze nep zijn en dan schreeuwt zij lekker ff dat hij homo is das pas zielig![]()
Inderdaad....quote:Op donderdag 25 november 2004 20:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar hebben we het over![]()
quote:Borstenzaak Georgina krijgt staartje.
Nu Georgina Verbaan met een mammografie heeft aangetoond dat haar borsten 100 procent natuurlijk zijn, is voor de actrice de kous af. Wat de Nederlandse Vereniging Medische Beeldvorming en Radiotherapie (NVMBR) echter betreft, is het laatste woord nog niet gezegd over de kwestie.
De vereniging van echografisten, medisch nucleair werkers, radiodiagnostisch- en radiotherapeutisch laboranten is verontrust over het gebruik van röntgenstraling zonder medische indicatie en stelt dat dit wettelijk is verboden. Volgens voorzitter Fred Felderhof is het gebruik van röntgenstraling vastgelegd in de Kernenergiewet. "Ioniserende straling mag alleen worden gebruikt als dat gerechtvaardigd is.
Dat is het geval bij een medische indicatie of bij screening bij het bevolkingsonderzoek op borstkanker", zegt Felderhof. Volgens hem had Georgina met andere, minder schadelijke middelen de echtheid van haar borsten kunnen aantonen. "Een echografie of MRI-scan had een even duidelijk resultaat gegeven."
De NVMBR vreest nu voor een wildgroei aan onderzoeken zonder medische redenen.
Bv door wat foto's naast elkaar te leggen van het afgelopen jaar (waarin ze 10 kilo is aangekomen)?quote:Op maandag 29 november 2004 18:20 schreef static het volgende:
Volgens hem had Georgina met andere, minder schadelijke middelen de echtheid van haar borsten kunnen aantonen.
Het boeit geen fuck.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja nep of echt wat boeit het nou...tis Georgina maar hoor
überhaupt al die moeite doen vind ik op zich al vreemd, dat maakt het wmb juist verdachter.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Het boeit geen fuck.
Op zich is het wel grappig dat GV (if so) de media om de tuin weet te leiden op deze wijze.
Ik vraag me af waarom niemand van de batterij journalisten haar heeft gevraagd waarom ze niet gewoon simpelweg laat zien dat er zich geen littekens onder haar borsten/oksels bevinden ipv mee te gaan in het foto-circus.
Wmb ook, maar wanneer ik iets verdacht vind is dat op zich niet opmerkelijkquote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef milagro het volgende:
überhaupt al die moeite doen vind ik op zich al vreemd, dat maakt het wmb juist verdachter.
Nee, geen foto's, gewoon op film inzoomen, live, why not?quote:en ja die littekens, als ze daar foto's van had laten maken, of liever het ontbreken ervan dus, dan had iedereen geroepen dat ze weggesoept waren
Natuurlijk, maar betreft het hier ook daadwerkelijk een mammografie van GV?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:56 schreef milagro het volgende:
Ik weet het niet.
Volgens mij zijn siliconen heel goed te zien , op welk soort foto dan ook (xray, mammo)
Geen idee, maar die hele mammografie was onnodig, het was simpel aan te tonen geweest dat ze de waarheid sprak zonder al die toestanden.quote:En een mammografie gaat ook dacht ik niet zomaar als je siliconen hebt, er is dan gevaar voor beschadiging vd prothese of zo, door het pletten vd borsten.
Nou ik zou niet de behoefte voelen om het jou of wie dan ook te bewijzen, maar ik snap je punt en ja, het is vreemd omslachtig.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar betreft het hier ook daadwerkelijk een mammografie van GV?
[..]
Geen idee, maar die hele mammografie was onnodig, het was simpel aan te tonen geweest dat ze de waarheid sprak zonder al die toestanden.
Stel Milagro jij wilt mij bewijzen dat je een amalgaanvulling in je kies hebt, doe je dan gewoon even je mond open, of moeten we met een cameraploeg naar een tandartsenpraktijk waar jij achter gesloten deuren een x-ray laat nemen van betreffende kies om het bewijs te leveren
Bij röntgen foto's moet iedereen de kamer verlaten dat is de procedure (zelfs een tandarts zal de behandelruimte verlaten wanneer hij zo'n klein x-raytje maakt van een kies), oftewel niemand heeft daarvan getuigen kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:27 schreef milagro het volgende:
maar ik neem aan dat die foto's genomen zijn in de aanwezigheid van getuigen, i.e. journalisten.. en dat die dan dus live hebben kunnen zien wat de inhoud van de borsten was.. hoe ze het dan zou hebben kunnen saboteren
Zover ik heb begrepen is dat niet live-beoordeeld door de journalisten, maar was er een wachtperiode waarna er een deskundige aantrad met de foto's?quote:en dat die dan dus live hebben kunnen zien wat de inhoud van de borsten was.
De vraag is of het hier artsen betrof? (heeft iemand zich als zijnde arts met naam en toenaam voorgesteld, was de arts duidelijk in beeld? ik heb het filmpje niet gezien) of dat het idd alleen een vertoning betrof ipv een gedegen medisch onderzoek.quote:Wat wel vreemd is is dat de artsen zomaar hebben ingestemd met deze vertoning.
Ze kunnen toch meekijken in de ruimte waar ook de artsen een en ander op beeldscherm bekijken, alvorens de foto te maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Bij röntgen foto's moet iedereen de kamer verlaten dat is de procedure (zelfs een tandarts zal de behandelruimte verlaten wanneer hij zo'n klein x-raytje maakt van een kies), oftewel niemand heeft daarvan getuigen kunnen zijn.
Saboteren zal danook helemaal geen probleem zijn hoeven zijn (if so).
[..]
Idd, ze krijgt ook een deel van de opbrengsten van de verkoop dus de aandacht van de media zal ze heus niet onbewust opzoekenquote:Op woensdag 1 december 2004 07:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, het feit dat deze dame , hoe grappig ik haar ook vind, zoveel moeite doet het te bewijzen dat haar borsten echt zijn, is best treurig.
Ofwel ze is mega onzeker, dat ze zoveel waarde hecht aan wat anderen vinden of vermoeden, ofwel ze is supermediageil, en vindt stiekem de hele heisa eromheen maar wát leuk
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:28 schreef cultheld het volgende:
Wat een commotie om de borsten van een eendenbek............ Zij en holmaat Jort lachen zich helemaal ziek om dom Story lezend Nederland, dat zich drukt maakt om de echtheid van een paar tieten; Rock bottom.
quote:
quote:Playboyknuffel Georgina te koop.
De knuffelbeer die Georgina Verbaan heeft gebruikt tijdens haar shoot voor Playboy is te koop. Dat meldt uitgeverij ViaVia vrijdag. De knuffel is via een winkel in Amsterdam in handen gekomen van de website viavia.nl . De opbrengst van de beer komt geheel ten goede aan het Berenbos in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.
Vrijdagmiddag zijn vier boden voor de beer bij de site binnengekomen. Er kunnen boden worden gedaan vanaf 150 euro. Het hoogste bod tot dan toe is 200 euro. De veiling eindigt op 13 december om 18.00 uur. De toekomstige eigenaar van Georgina's reuzenbeer krijgt de reislabels van de reis naar Brazilië, die Verbaan maakte voor de shoot, erbij geleverd.
Vrijdag werd bekend dat Georgina volgend jaar haar toneeldebuut maakt in het komische drama 'De Barones'. Hierin speelt ze de rol van een milieuactiviste, die een barones, gespeeld door Kitty Courbois, een lesje leert in het omgaan met de natuur.
Nee van Georgina in levende lijve bij een of ander apparaat.quote:Op maandag 6 december 2004 14:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Was dat een foto van dé beer?Tis een kruisje namelijk bij mij
Ik zie hetquote:Op maandag 6 december 2004 16:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee van Georgina in levende lijve bij een of ander apparaat.
Gaan we weer.quote:Georgina boos om borstenrel.
Georgina Verbaan is woedend dat opnieuw ophef is ontstaan over de vraag of haar borsten echt zijn. Haar boosheid richt zich op Talpa-programma Entertainment Live, dat suggereerde dat ze haar voorgevel heeft laten vergroten door middel van lipovulling.
Bij deze methode wordt er ergens vet uit het lichaam gehaald, dat vervolgens in de borsten wordt gespoten. Die lopen na verloop van tijd weer ’leeg’. Haar manager ontkracht het bericht. „Georgina is goudeerlijk. Als het waar zou zijn wat het programma suggereert, dan is Georgina de eerste die dat zou toegeven.”
Cosmetisch arts Robert Schoemacher zegt in een reactie dat deze vorm van borstvergroting zeer waarschijnlijk niet door de actrice is ondergaan. „Bij lipovulling moet je veel vet in je billen of benen hebben, en dat heeft Georgina niet. Dus ik acht de kans heel klein dat ze gebruik heeft gemaakt van die methode.”
quote:Georgina Verbaans 'harries' zijn terug!
Georgina maakt opnieuw grote schommelingen door in haar blouse.
De 30-jarige actrice, die deze maand alweer vier jaar geleden een röntgenfoto liet maken om aan te tonen dat haar ’harries’ een geschenk zijn van moeder Natuur en niet van de plastisch chirurg, lijkt opnieuw cup D te hebben. Haar voorgevel is net zo turbulent als haar liefdesleven de laatste tijd.
Maar niet alle mannen verdwijnen uit het leven van de prille dertiger. Zo is ze al jaren goed bevriend met leeftijdgenoot Patrick Martens, bekend van onder andere Zoop en GTST. Begin dit jaar reisden ze beiden naar Mexico voor Wie is… de Mol?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |