abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 09:47:49 #176
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23663146
ach ja nep of echt wat boeit het nou...tis Georgina maar hoor
don't give me that fucking bullshit
pi_23684635
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 09:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja nep of echt wat boeit het nou...tis Georgina maar hoor
Het boeit geen fuck.

Op zich is het wel grappig dat GV (if so) de media om de tuin weet te leiden op deze wijze.

Ik vraag me af waarom niemand van de batterij journalisten haar heeft gevraagd waarom ze niet gewoon simpelweg laat zien dat er zich geen littekens onder haar borsten/oksels bevinden ipv mee te gaan in het foto-circus.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23684789
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Het boeit geen fuck.

Op zich is het wel grappig dat GV (if so) de media om de tuin weet te leiden op deze wijze.

Ik vraag me af waarom niemand van de batterij journalisten haar heeft gevraagd waarom ze niet gewoon simpelweg laat zien dat er zich geen littekens onder haar borsten/oksels bevinden ipv mee te gaan in het foto-circus.
überhaupt al die moeite doen vind ik op zich al vreemd, dat maakt het wmb juist verdachter.

en ja die littekens, als ze daar foto's van had laten maken, of liever het ontbreken ervan dus, dan had iedereen geroepen dat ze weggesoept waren
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23685221
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef milagro het volgende:

überhaupt al die moeite doen vind ik op zich al vreemd, dat maakt het wmb juist verdachter.
Wmb ook, maar wanneer ik iets verdacht vind is dat op zich niet opmerkelijk
quote:
en ja die littekens, als ze daar foto's van had laten maken, of liever het ontbreken ervan dus, dan had iedereen geroepen dat ze weggesoept waren
Nee, geen foto's, gewoon op film inzoomen, live, why not?

Allemaal mannen met camera's, even haar trui een stukje omhoog, allemaal de camera laten draaien en hoppa het bewijs (de oksels nemen we ook even mee).

Ik denk echt dat ze de boel in de maling heeft genomen, en dat maakt wat mij betreft deze GV discussie opeens wel grappig.
pi_23685337
Ik weet het niet.
Volgens mij zijn siliconen heel goed te zien , op welk soort foto dan ook (xray, mammo)
En een mammografie gaat ook dacht ik niet zomaar als je siliconen hebt, er is dan gevaar voor beschadiging vd prothese of zo, door het pletten vd borsten.
pi_23685601
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:56 schreef milagro het volgende:
Ik weet het niet.
Volgens mij zijn siliconen heel goed te zien , op welk soort foto dan ook (xray, mammo)
Natuurlijk, maar betreft het hier ook daadwerkelijk een mammografie van GV?
quote:
En een mammografie gaat ook dacht ik niet zomaar als je siliconen hebt, er is dan gevaar voor beschadiging vd prothese of zo, door het pletten vd borsten.
Geen idee, maar die hele mammografie was onnodig, het was simpel aan te tonen geweest dat ze de waarheid sprak zonder al die toestanden.

Stel Milagro jij wilt mij bewijzen dat je een amalgaanvulling in je kies hebt, doe je dan gewoon even je mond open, of moeten we met een cameraploeg naar een tandartsenpraktijk waar jij achter gesloten deuren een x-ray laat nemen van betreffende kies om het bewijs te leveren
pi_23685688
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar betreft het hier ook daadwerkelijk een mammografie van GV?
[..]

Geen idee, maar die hele mammografie was onnodig, het was simpel aan te tonen geweest dat ze de waarheid sprak zonder al die toestanden.

Stel Milagro jij wilt mij bewijzen dat je een amalgaanvulling in je kies hebt, doe je dan gewoon even je mond open, of moeten we met een cameraploeg naar een tandartsenpraktijk waar jij achter gesloten deuren een x-ray laat nemen van betreffende kies om het bewijs te leveren
Nou ik zou niet de behoefte voelen om het jou of wie dan ook te bewijzen, maar ik snap je punt en ja, het is vreemd omslachtig.

maar ik neem aan dat die foto's genomen zijn in de aanwezigheid van getuigen, i.e. journalisten.. en dat die dan dus live hebben kunnen zien wat de inhoud van de borsten was.. hoe ze het dan zou hebben kunnen saboteren

Wat wel vreemd is is dat de artsen zomaar hebben ingestemd met deze vertoning.
pi_23685995
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:27 schreef milagro het volgende:

maar ik neem aan dat die foto's genomen zijn in de aanwezigheid van getuigen, i.e. journalisten.. en dat die dan dus live hebben kunnen zien wat de inhoud van de borsten was.. hoe ze het dan zou hebben kunnen saboteren
Bij röntgen foto's moet iedereen de kamer verlaten dat is de procedure (zelfs een tandarts zal de behandelruimte verlaten wanneer hij zo'n klein x-raytje maakt van een kies), oftewel niemand heeft daarvan getuigen kunnen zijn.
Saboteren zal danook helemaal geen probleem zijn hoeven zijn (if so).
quote:
en dat die dan dus live hebben kunnen zien wat de inhoud van de borsten was.
Zover ik heb begrepen is dat niet live-beoordeeld door de journalisten, maar was er een wachtperiode waarna er een deskundige aantrad met de foto's?
quote:
Wat wel vreemd is is dat de artsen zomaar hebben ingestemd met deze vertoning.
De vraag is of het hier artsen betrof? (heeft iemand zich als zijnde arts met naam en toenaam voorgesteld, was de arts duidelijk in beeld? ik heb het filmpje niet gezien) of dat het idd alleen een vertoning betrof ipv een gedegen medisch onderzoek.
pi_23686039
Wat is iedereen toch paranoide Geloof mij nou maar, ze zijn echt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23687321
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Bij röntgen foto's moet iedereen de kamer verlaten dat is de procedure (zelfs een tandarts zal de behandelruimte verlaten wanneer hij zo'n klein x-raytje maakt van een kies), oftewel niemand heeft daarvan getuigen kunnen zijn.
Saboteren zal danook helemaal geen probleem zijn hoeven zijn (if so).
[..]
Ze kunnen toch meekijken in de ruimte waar ook de artsen een en ander op beeldscherm bekijken, alvorens de foto te maken.
Lijkt me niet dat je dán 't kan saboteren door achteraf te foto's te wisselen.

Als ze idd enkel de foto's gezien hebben, maar niet konden meekijken toen ze gemaakt werden, zouden het zomaar andere borsten kunnen zijn die de foto's laten zien.

Maar hoe dan ook, het feit dat deze dame , hoe grappig ik haar ook vind, zoveel moeite doet het te bewijzen dat haar borsten echt zijn, is best treurig.
Ofwel ze is mega onzeker, dat ze zoveel waarde hecht aan wat anderen vinden of vermoeden, ofwel ze is supermediageil, en vindt stiekem de hele heisa eromheen maar wát leuk
pi_23687737
quote:
Op woensdag 1 december 2004 07:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar hoe dan ook, het feit dat deze dame , hoe grappig ik haar ook vind, zoveel moeite doet het te bewijzen dat haar borsten echt zijn, is best treurig.
Ofwel ze is mega onzeker, dat ze zoveel waarde hecht aan wat anderen vinden of vermoeden, ofwel ze is supermediageil, en vindt stiekem de hele heisa eromheen maar wát leuk
Idd, ze krijgt ook een deel van de opbrengsten van de verkoop dus de aandacht van de media zal ze heus niet onbewust opzoeken
  woensdag 1 december 2004 @ 10:52:24 #187
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23689228
Vroeger was ze dun. Tegenwoordig is ze een stevige meid en het vet is vooral op d'r tieten gaan zitten. Haar gezicht is ook veel dikker dan een paar jaar geleden. Bij andere vrouwen gaat het op de heupen en billen zitten, die zullen wel jaloers zijn
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23695435
Ik ga me niet uitlaten over het feit of haar borsten al dan niet echt zijn want dat kan ik aan de hand van de foto's toch niet zeggen. Wat ik wel weet is dat er een tweetal jaren geleden in België een soortgelijke hype was omtrent de borsten van Veronique Decock. Ook zij heeft toen röntgenfoto's laten nemen van haar borsten om de echtheid te bewijzen. Er zijn achteraf echter verschillende experts aan het woord geweest die hebben verteld dat je een borstvergroting niet per se hoeft te zien op een röntgenfoto. Dus al bij al is haar zogenaamd bewijs helemaal geen bewijs.
pi_23697495
Wat een gezeur zeg,over haar borsten.Jullie zouden gewoon zelf zulke borsten willen hebben of voor de mannelijke zeurders: In jullie handen.

Orignial is uitgepraat.
pi_23706332
Wat een commotie om de borsten van een eendenbek............ Zij en holmaat Jort lachen zich helemaal ziek om dom Story lezend Nederland, dat zich drukt maakt om de echtheid van een paar tieten; Rock bottom.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 2 december 2004 @ 03:41:35 #191
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23706800
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:28 schreef cultheld het volgende:
Wat een commotie om de borsten van een eendenbek............ Zij en holmaat Jort lachen zich helemaal ziek om dom Story lezend Nederland, dat zich drukt maakt om de echtheid van een paar tieten; Rock bottom.

Lees je eens in.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23711167
quote:
Op donderdag 2 december 2004 03:41 schreef static het volgende:

[..]

Lees je eens in.

Ik weet ook wel dat zij zelf olie op het vuur gooide, maar dat deed ze juist om flink in de publiciteit te komen. Nu verkoopt die playboy natuurlijk als een broodje rookworst van de Hema op een koude zaterdagmiddag en een niet gering deel van Nederland heeft 't er de hele dag over, ik snap d'r maar weinig van.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:09:56 #193
15080 static
pi_23761569
quote:
Playboyknuffel Georgina te koop.

De knuffelbeer die Georgina Verbaan heeft gebruikt tijdens haar shoot voor Playboy is te koop. Dat meldt uitgeverij ViaVia vrijdag. De knuffel is via een winkel in Amsterdam in handen gekomen van de website viavia.nl . De opbrengst van de beer komt geheel ten goede aan het Berenbos in Ouwehands Dierenpark in Rhenen.

Vrijdagmiddag zijn vier boden voor de beer bij de site binnengekomen. Er kunnen boden worden gedaan vanaf 150 euro. Het hoogste bod tot dan toe is 200 euro. De veiling eindigt op 13 december om 18.00 uur. De toekomstige eigenaar van Georgina's reuzenbeer krijgt de reislabels van de reis naar Brazilië, die Verbaan maakte voor de shoot, erbij geleverd.

Vrijdag werd bekend dat Georgina volgend jaar haar toneeldebuut maakt in het komische drama 'De Barones'. Hierin speelt ze de rol van een milieuactiviste, die een barones, gespeeld door Kitty Courbois, een lesje leert in het omgaan met de natuur.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23767404
Ha, lekker, een beer met een slakkenspoor van Georgina's poes
pi_23798680

[ Bericht 27% gewijzigd door Duiveltja op 06-12-2004 14:51:24 (Ik heb ze ff ergens anders geupload Le :P) ]
pi_23799421
Was dat een foto van dé beer? Tis een kruisje namelijk bij mij
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_23801356
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Was dat een foto van dé beer? Tis een kruisje namelijk bij mij
Nee van Georgina in levende lijve bij een of ander apparaat.
pi_23809979
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:28 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee van Georgina in levende lijve bij een of ander apparaat.
Ik zie het

geen tieten
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  maandag 1 mei 2006 @ 18:37:24 #199
15080 static
pi_37461453
quote:
Georgina boos om borstenrel.

Georgina Verbaan is woedend dat opnieuw ophef is ontstaan over de vraag of haar borsten echt zijn. Haar boosheid richt zich op Talpa-programma Entertainment Live, dat suggereerde dat ze haar voorgevel heeft laten vergroten door middel van lipovulling.

Bij deze methode wordt er ergens vet uit het lichaam gehaald, dat vervolgens in de borsten wordt gespoten. Die lopen na verloop van tijd weer ’leeg’. Haar manager ontkracht het bericht. „Georgina is goudeerlijk. Als het waar zou zijn wat het programma suggereert, dan is Georgina de eerste die dat zou toegeven.”

Cosmetisch arts Robert Schoemacher zegt in een reactie dat deze vorm van borstvergroting zeer waarschijnlijk niet door de actrice is ondergaan. „Bij lipovulling moet je veel vet in je billen of benen hebben, en dat heeft Georgina niet. Dus ik acht de kans heel klein dat ze gebruik heeft gemaakt van die methode.”
Gaan we weer.
pi_37478292
Mooie kick !
Is het bij die procedure die Schoemacher beschrijft trouwens strict noodzakelijk dat je je eigen vet gebruikt? Of kun je bij de ene vrouw wat vet afzuigen en het bij de ander er weer inspuiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')