toeslaan in topic 10quote:Op donderdag 11 november 2004 17:17 schreef ranja het volgende:
Vraag me af of ik ooit nog weer in de top 3 kan komen zoals laatst
... en jij denkt dat je met deze vraag voor 17.30 uur een antwoord krijgt?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef GFP het volgende:
Ik moet nog tot 17.30
Bedankt voor het aanmaken dolle_hond
Hoe heet de persoon die de titelrol speelt in Alien
Je moet er minimaal eentje hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef Atreidez het volgende:
dolle_hond, word ik geboycot in de stand?
Echte kenners van Sci-Fiquote:Op donderdag 11 november 2004 17:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... en jij denkt dat je met deze vraag voor 17.30 uur een antwoord krijgt?
heeft niks met toeslaan te maken, hangt helemaal van de vragen afquote:Op donderdag 11 november 2004 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
toeslaan in topic 10
is natuurlijk :'(quote:Op donderdag 11 november 2004 17:24 schreef GFP het volgende:
Echte kenners van Sci-Fi![]()
moeten hem wel kennen...
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:24 schreef GFP het volgende:
[..]
Echte kenners van Sci-Fi![]()
moeten hem wel kennen...
Ik heb er 2 zelfs..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:24 schreef GFP het volgende:
[..]
Je moet er minimaal eentje hebben
Nope...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Kevin Peter Hall die ook Predator speelde?
Close enough, en ik ga naar huisquote:Op donderdag 11 november 2004 17:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Baledjo, Bajedo, Badejo, Badjelo?
FUCK, hoe schrijf je die achterlijke naam?!?!?
Toedelsquote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet gaan, mocht ik hem goed hebben mag iemand anders de vraag stellen.
Goed!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Heat weet ik zeker
The Jackal?
Police Academy 7?
Nou om de boel weer op gang te krijgen een nieuwe vraag.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet gaan, mocht ik hem goed hebben mag iemand anders de vraag stellen.
Dat zijn er al twee:quote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef One_conundrum het volgende:
Tenenbaums
Starsky and Hutch
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
heb kunnen vinden....-> SCHANDALIG! uit het hoofd moeten die dingen!
3. meet the parentsquote:Op donderdag 11 november 2004 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag hebben we pas ook al gehad, maar ik ga nou naar bed
Heat vision and Jack had ik zelf niet maar is wel goed.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef Ket_Ais het volgende:
The Royal Tenenbaums
Starsky and Hutch
The Cable Guy
Heat vision and Jack
Meet the parents
Vragensteller mag wel zoeken hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
heb kunnen vinden....-> SCHANDALIG! uit het hoofd moeten die dingen!
Dank jequote:Op donderdag 11 november 2004 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Vragensteller mag wel zoeken hooranders kan ik wel ophouden met vragenstellen
Volgens mij met een squote:Op donderdag 11 november 2004 22:52 schreef ranja het volgende:
Nou weet ik wel dat het uit 1969 komt en dat Diane Rigg daarin speelt maar hoe je majecty schrijft
Volgens mij niet zo.
Natuurlijk telt het antwoord nog, zelfs het feit dat er 2 keer dezelfde vraag is langsgekomen is niet erg, aangezien Brombeer nieuw isquote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Ket_Ais het volgende:
@Dolle_hond, ik ben degene geweest die eerder de vraag over Ben en Owen heeft gesteld, vandaar dat ik ook die titels wist. Ik weet niet of het nog wel telt voor een punt, ik laat het aan jouw deskundig oordeel over aangezien jij de puntentotaalstand bijhoudt.
Zoiets dacht ik al, enthousiastelingquote:Op donderdag 11 november 2004 23:10 schreef ranja het volgende:
was me helemaal niet opgevallen dat ket_ais een vraag moest doenin de opwinding dat ik 'm wist
jij mag pas weer als je een een goed hebtquote:Op donderdag 11 november 2004 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
anders ik nog wel
bring it on!
dan moet je niet ulke moeilijke vragen stellen! ik denk wat een maffia film hij heeft zo'n spagettiehoofd!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
jij mag pas weer als je een een goed hebt
Hij heeft niks met maffia te makenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dan moet je niet ulke moeilijke vragen stellen! ik denk wat een maffia film hij heeft zo'n spagettiehoofd!
ik zou niet weten waarom je geen punt verdient (tenzij die brombeer een kloon van jou isquote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Ket_Ais het volgende:
@Dolle_hond, ik ben degene geweest die eerder de vraag over Ben en Owen heeft gesteld, vandaar dat ik ook die titels wist. Ik weet niet of het nog wel telt voor een punt, ik laat het aan jouw deskundig oordeel over aangezien jij de puntentotaalstand bijhoudt.
ik weet zeker dat t goed is, maar wacht op bevestiging van ranja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:08 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgenen geen flauw idee...
Je bent toch niet weer ergens op de grond wakker geworden vannachtquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet zeker dat t goed is, maar wacht op bevestiging van ranja.
heb ik nog wat tijd om tussen de drukte hier een vraagje te bedenken.
dat ook weer, nou was het kwart voor zesquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je bent toch niet weer ergens op de grond wakker geworden vannacht![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat ook weer, nou was het kwart voor zes
ik heb geen idee hoe laat ik ons eigen bed heb verlaten, zo duf en suf, moe en slaperig was ik......
ach en tja.
Hij heeft meer aan koffie denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]* GFP geeft d_h aai over zijn bol
die kan ik hier onbeperkt krijgenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:52 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij heeft meer aan koffie denk ik
Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijn :')quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:52 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij heeft meer aan koffie denk ik
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar vriendelijk te zijn![]()
PS krijgen jullie na het invoeren van een bericht ook telkens het "snel reageren" scherm?
Als ik een bericht het ingevoerd gaat ie niet terug naar het topic maar krijg ik dit scherm:quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:17 schreef GFP het volgende:
[..]
Hoe bedoel u?
Is dat een resultaat van je onbeperkte koffie?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die kan ik hier onbeperkt krijgen
mijn maag, wat doe je?
5 MSN schermenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als ik een bericht het ingevoerd gaat ie niet terug naar het topic maar krijg ik dit scherm:
[afbeelding]
Ben ik vandaag de gebeten hond??? (TM kijkt nog eens goed naar nominaties Fok!Awards....)quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:24 schreef GFP het volgende:
[..]
5 MSN schermen
Jij bent echt productief op je werk... sorry...
En ik wilde er nog NOFI bij zetten...quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik vandaag de gebeten hond??? (TM kijkt nog eens goed naar nominaties Fok!Awards....)
(ter verduidelijking, het zijn vier schermen plus het hoofdmenu, en die vier schermen zijn van collega's! MSN is hier officiële software remember(dan hoef ik niet tegen hun koppen aan te kijken
)
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:33 schreef GFP het volgende:
[..]
En ik wilde er nog NOFI bij zetten...
Het waren allebei goed bedoelde opmerkingen.
blaffende honden bijten niet
ranja is er doorgaans tussen 10 en 11.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:36 schreef FremantleDockers het volgende:
Hintje...
edit: damn, had niet eens gezien dat de vraag nog van gisteravond was! Zullen we anders een nieuwe doen?
Nee dat niet, maar je brengt me nog op ideeën....quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou niet weten waarom je geen punt verdient (tenzij die brombeer een kloon van jou is)
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:45 schreef FremantleDockers het volgende:
Da's een oudje, of niet? Iets met John Doe.
Here's John Doe? Goodbye John Doe?
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:20 schreef dolle_hond het volgende:
spoorloos
pw tmquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi allemaalen Prettig weekend TM
Is het Meet John Doe met Frank Capra?
Wesley Snipesquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vertolkte deze characters?
Flipper Purify
Thomas Flanigan
Sidney Deane
Lt. Web Smith
Bobby Rayburn
GFP +1quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:58 schreef GFP het volgende:
[..]
Wesley Snipes
Flipper Purify is gelukkig geen rare naamquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
GFP +1
Simon Phoenix of Nino Brown was ook al goed geweest...quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:01 schreef One_conundrum het volgende:
welke films zijn dat dan allemaal?
edit: waarom zeg je niet gewoon Blade!
Omdat ik het niet te makkelijk wil maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:01 schreef One_conundrum het volgende:
welke films zijn dat dan allemaal?
edit: waarom zeg je niet gewoon Blade!
Ik heb hier staan dat dat een vrouw was...quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:08 schreef dolle_hond het volgende:
dat was een acteur die op tijd terug in engeland moest zijn, voor beste acteur.
alleen zijn naam weet ik niet. het was in 1929, toen sunrise en wings hun oscars wonnen....
en de acteur speelde niet in een van die twee films.
denk het niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:14 schreef Ket_Ais het volgende:
De actrice zal wel niet in Wings gezeten hebben...
Ik heb het even opgezocht maar de vrouw waar ze verliefd op zijn heet dus Clara Bow.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
denk het niet.
op zich kan het echter geen kwaad om gewoon clara bow te roepen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Ze hadden toen zelfs een oscar voor beste text of zoiets, iig voor de film met de mooiste tussentextjes!
Janet Gaynor bedoel je?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:18 schreef FremantleDockers het volgende:
Is dat niet dat mens dat hem toen voor meerdere films kreeg? Ik herinner me zoiets uit HBO's oscar-special die ze regelmatig uitzenden rond de uitreiking. Was volgens mij eenmalig dat ze voor meerdere films een oscar uitreikten. Janet Garner?
Ik heb even gekeken....maar nee, het kan idd geen kwaadquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
denk het niet.
op zich kan het echter geen kwaad om gewoon clara bow te roepen
quote:Best Actor in a Leading Role
Winner:
Last Command, The (1928) - Emil Jannings
- Also for Way of All Flesh, The (1927).
- Emil Jannings received his award early due to the fact that he was going home to Europe before the ceremony.
History van the Awards:quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
van imdb:
[..]
Wie kreeg als eerste een Oscarquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:02 schreef One_conundrum het volgende:
Nu even belangrijkere dingen IK HEB 2 PUNTEN maar weet geen vraag iemand anders?! zet em der maar op
haha nou dat was een gelijkspel maar da's een lang verhaal!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:03 schreef GFP het volgende:
[..]
Wie kreeg als eerste een Oscar
als je geen vraag stelt, is het not done om te antwoorden bij de volgende vraag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha nou dat was een gelijkspel maar da's een lang verhaal!
Gek genoeg is dat eigenlijk niet zo. Millitairen gebruiken het vooral voor Fucked Up Beyond All Repais, maar omdat dit een filmquiz is, en ik inderdaad de refferentie in SPR bedoelde, is het antwoord goed. Maar ik heb dus nooit begrepen waarom een goed geresearchde film als SPR dit detail fout had...quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
Fucked up beyond all Recogniction
Ik heb begrepen dat de R in FUBAR voor vele woorden kan staan...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat eigenlijk niet zo. Millitairen gebruiken het vooral voor Fucked Up Beyond All Repais, maar omdat dit een filmquiz is, en ik inderdaad de refferentie in SPR bedoelde, is het antwoord goed. Maar ik heb dus nooit begrepen waarom een goed geresearchde film als SPR dit detail fout had...
als je kan antwoorden, kan je ook een vraag stellen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:14 schreef One_conundrum het volgende:
Gangs of New York
Het sloeg in de oorspronkelijke betekenis natuurlijk ook alleen op dingen. Misschien dat de menselijke variant dan toch redelijk gangbaar was...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:13 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de R in FUBAR voor vele woorden kan staan...
own der is ge-edit hmm ik doe mn bestquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:14 schreef GFP het volgende:
[..]
als je kan antwoorden, kan je ook een vraag stellen...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:14 schreef GFP het volgende:
[..]
als je kan antwoorden, kan je ook een vraag stellen...
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
bovendien haal ik altijd jeff goldblum en steve gutenberg door elkaar
jij hebt et als enige goed hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:24 schreef FremantleDockers het volgende:
Jurassic Park
Igby Goes Down
The Fly
Lost World
The Life Aquatic
edit: over te laat gesproken, zelfs 2 (twee!) man voor me!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
cocoon
cocoon2
ik vind ze tamelijk uitwisselbaar, somehow.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Hoe dat dan?![]()
Krijg nou tieten... Heb cocoon2 en JP 2 en 3 nooit gezien, maar het leek me wel logisch...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jij hebt et als enige goed hoor
FremantleDockers +1
En ik wilde als eerste zijn en typte snel maar ondoordacht. Ik heb notabene de JP trilogiequote:Op vrijdag 12 november 2004 14:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Krijg nou tieten... Heb cocoon2 en JP 2 en 3 nooit gezien, maar het leek me wel logisch...
mandarijntje----> clementine ----> KWquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef Ket_Ais het volgende:
Nee, tis geloof ik een vrouw, gokje: Kate Winslet?
Zeg jij maar niks met je Jeff Goldblum-Steve Guttenberg verwisseling. Zeg eens, wie speelde er nou in Police Academy?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
mandarijntje----> clementine ----> KW![]()
Die is ook erg vaak in beeld! Herkenbaar item dus.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik ken die sjaal
WTF?!?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Rosamund Pike?
haha ik dacht aan de hand van de sjaalquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Da's gewoon een belediging.
edit: voor de duidelijkheid, het is NIET harry.
Ik zag Kate Winslet dus ik dacht dat we een persoon moesten raden. My bad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:02 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
WTF?!?
en dan hoort judge reinhold eigenlijk ook nog in die verwissel-problematiek genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks met je Jeff Goldblum-Steve Guttenberg verwisseling. Zeg eens, wie speelde er nou in Police Academy?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Noem 8 films van Jeff Goldblum:
Cocoon 1 & 2
Jurassic Park 1 & 2 & 3
Beverly Hills Cop 1 & 2 & 3
Ligt het nou aan mij, of ben jij een erg onrustig mannetje?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
wie is die hoer op dat bed nou?!
Kelly rowland - Freddy vs jasonquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mya - Bulworth
Lauren Hill - Sister Act 2
Erykah Badu - Blues Brothers 2000
Beyonce Knowles - Austin Powers in Goldmember
Kelly Rowland - ...
Bulworth is fout. Zong alleen het refrein in de titelsong.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef Fool het volgende:
[..]
Kelly rowland - Freddy vs jason
Kelly Rowland - Freddy vs Jasonquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Yep! Erykah zat trouwens ook in de veel betere film: The cider house rules.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Mya zat in chicago toch?
Dan wordt het:
Mya - Chicago
Kelly rowland - Freddy vs jason
half goed! Upham (davies) snapt het niet, en krijgt het vlak voor de eind-veldslag te horen. Maar niet van pepper!quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:17 schreef GFP het volgende:
Het wordt volgens mij aan Jeremy Davies uitgelegd, maar door wie...gokje Barry Pepper
Doe ik het voor! Upham (davies) door mellish (adam goldberg)quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:25 schreef GFP het volgende:
Davies door....ehm, hoe heet hij, dat joodse ventje die wordt geprikt door die duitser...
Dat is de wie. Nu nog de wat.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Z'n secretaresse, Renee Zellweger.
And we have a winner!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:08 schreef Ket_Ais het volgende:
2 goudvisjes en Renee Zellweger: Dorothy
too easy questions takes all the fun away.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef Fool het volgende:
Een film met een badscene, dat verheldert al een hoop ja
How do you feel about Jackie Chan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:03 schreef dolle_hond het volgende:
ow,
gaat t weer s over owen wilson
dan weet ik de titel niet.
OW is doorgaans voor mij een reden de film niet te kijken
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:04 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
How do you feel about Jackie Chan?
Nou, nou, als je over alles en iedereen waaraan dolle_hond een hekel heeft geen vragen meer gaat stellen, dan blijft er niet veel meer over.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:45 schreef Ket_Ais het volgende:
mental note: no more Owen Wilson en Jackie Chan vragen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou, als je over alles en iedereen waaraan dolle_hond een hekel heeft geen vragen meer gaat stellen, dan blijft er niet veel meer over.
Yep, hij is Frozone.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit Samuel L. Jackson er tussen?
Jason Leequote:Op zaterdag 13 november 2004 02:33 schreef California het volgende:
Craig T. Nelson, Holly Hunter, Samuel L. Jackson en.
wauw! krijg de punt terwijl Cali de meeste namen heeft genoemd. Sorry Cali... Ik zal een nieuwe vraag verzinnen.. momentquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:21 schreef FremantleDockers het volgende:
En het puntje is voor degene die hem completeert:
bwenniebren +1
NEXT!
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:37 schreef California het volgende:
Nee hoor, ik wist Lee gewoon niet. Ik had ook niks kunnen neerzetten.
Antonio Banderas als Puss in Boots in Shrek 2.
Eerste drie letters goed..quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Anne Parilaud?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
anna karina
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Some kind of wonderful.
Had gekund, maar nee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:18 schreef One_conundrum het volgende:
Charles Stalin
ski is wel goed. Daarvoor moet nog de achternaam van een bekende Boudewijn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:22 schreef ranja het volgende:
Charles Bronski
Buchinski eigenlijk maar ik reken hem goed omdat de vraag te moeilijk was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:29 schreef BobRooney het volgende:
Charles Buchski??
DarkFly +1quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:04 schreef DarkFly het volgende:
Volgens mij:
Requiem for a Dream
Dungeons & Dragons
White Chicks
Scary Movie 1, 2 & 3
Hadden ze ook niet iets met mister Donkey (E. Murphy) gedaan? Dacht dat er ook 1 v.d. Wayans in meegeholpen had met Raw, maar dat is meer een vermoeden...
Ik moet weg, dus mocht ik mazzel hebben en de vraag goed hebben: ik de punt, iemand anders de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |